Ajankohtainen sanoma uskoville

Anonyymi-ap

72

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kannatti kuunnella!

    • Anonyymi

      Kaksi naista rikkoo Jumalan käskyä, nainen vaietkoon seurakunnassa. Ei kuulosta hyvältä.

      • Anonyymi

        Naisilla on oikeus todistuspuheen vuoroon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen erittäin hämmästynyt, kuinka helluntailaiset voivat pitää riivattuja ja jumalattomia Jumalan pilkkaajia adventisteja, kristittyinä. Adventistit väite: "Ellen Whiten Totuuden Valoksi ja oikeaksi profeetaksi", on Sanan valossa suoraan pahan hengen puhetta ja ellenin asettamista Jumalaksi, Jeesuksen sijaan.
      PAHAT HENGET PUHUVAT ADVENTISTIEN SUULLA!

      • Anonyymi

        Minulla on käsitys, että Helluntailaiset pitävät kyllä Adventisteja kristittyinä, mutta kysyttyäni eräs saarnaaja vastasi, että heiltä puuttuu Helvetti. Jos se puuttuu, niin oppi ontuu varmasti monessa muussakin. En minä eläessäni Helluntaiherätyksessä ole kuullut edes puhuttavan Adventisteista, saati sitten siitä naisesta ( joku Ellen )joka on profetoinut. Yleensäkin profetioita ei kannata niin korkealle nostaa, että aletaan uskomaan niihin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokonaisuudessaan kuuntelemisen arvoinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hämeenlinnan herätys leviää jo ympäri Suomea, kiitos Jumalan. Jumalan omista sanotaan lopun aikana, että he uskovat samalla tavalla, kun mitä Jeesuskin uskoi "Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon." Ilm.14:12 https://areena.yle.fi/podcastit/1-66228830

      • Anonyymi

        Mutta mihin Jeesus uskoi? Hän ei ainakaan uskonut olevansa Jumala eikä kolmiyhteinen yhtään mikään. Ei myöskään uskonut päättymättömän ajan kestävään piina-helvettiin. Eikä edes tiennyt syntyneensä neitsyestä.

        Onko sinulla Jeesuksen usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mihin Jeesus uskoi? Hän ei ainakaan uskonut olevansa Jumala eikä kolmiyhteinen yhtään mikään. Ei myöskään uskonut päättymättömän ajan kestävään piina-helvettiin. Eikä edes tiennyt syntyneensä neitsyestä.

        Onko sinulla Jeesuksen usko?

        Jeesus kuulemma sanoi Pilatuksen edessä ( alkukielellä ) Olen Jehova.
        Jehova on yksi Jumalan nimistä Vanhassa Testamentissa. Minä olen helluntailainen, en jehovalainen


    • Anonyymi

      Kiitos Jumalan!

      • Anonyymi

        Adventistien mukaan vain ne, jotka viettävät lauantai heidän oman kirkkonsa sääntöjä noudattaen, pelastuvat. Heidän silloin tällöin pakotettuna mainitsema armo ei ole Sanan ilmoituksen mukaan laisinkaan armo. "valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo. " Adventistien armo on omia tekoja ja itsensä eli kirkon sääntöjen kautta pelastumista.
        Jeesus on adventisteille vain pahuuden verho ja kynnysmattona sapatin palvontaan.


      • Anonyymi

        Jeesus itse opettaa: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä".

        ADVENTISTIT OVAT KAMALIA SANAN VÄÄRISTELIJÖITÄ!!!
        Sillä lähetyskäsky kuuluu: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        Lähetyskäskyssä' ei ole käskyä saarnata sapattia ja kymmentä käskyä ja sikaa.
        Raamatun mukaan Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille, eivät kymmenen käskyä ja sapatinvietto.
        Profetia Jeesuksesta puhuu Herrasta Jeesuksesta, ei adventistien jumalasta, sapatista.
        Adventistit ovat ottaneet, eivät ainoastaan Jeesuksen rinnalle, vaan Jumalan yläpuolelle, oman jumalansa sapatin.
        Adventistilla on aikamoista röyhkeyttä; ensin hän hokee kymmentä käskyä ja vaatii niitten noudattamista vaatia. Sitten kuitenkin itse kirjoittaa: ”Jeesus ja sapatti kuuluvat erottamattomasti yhteen.”
        Onko adventisti koskaan nähnyt, mitä kymmeneen käskyyn on kirjoitettuna: Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
        Adventisti laittoi Jeesuksen rinnalle sapatin, oman jumalansa.
        ADVENTISTIT OVAT KAMALIA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventistien mukaan vain ne, jotka viettävät lauantai heidän oman kirkkonsa sääntöjä noudattaen, pelastuvat. Heidän silloin tällöin pakotettuna mainitsema armo ei ole Sanan ilmoituksen mukaan laisinkaan armo. "valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo. " Adventistien armo on omia tekoja ja itsensä eli kirkon sääntöjen kautta pelastumista.
        Jeesus on adventisteille vain pahuuden verho ja kynnysmattona sapatin palvontaan.

        "Adventistien mukaan vain ne, jotka viettävät lauantai heidän oman kirkkonsa sääntöjä noudattaen, pelastuvat."

        Ei pidä paikkaansa! Adventtikirkko opettaa, että kaikista kristityistä kirkkokunnista löytyy pelastettuja. Toisin sanoen, ei tarvitse olla minkään kirkon jäsen pelastuakseen.


    • Adventtikirkko on meidän jumalamme.
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi

      Jeesus on tie. Seurataan häntä, joka "meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan." Luuk.4:16

      • Anonyymi

        Adventismi on tie helvettiin: jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.


      • Anonyymi

        Tottakai meni! Hänhän oli pesunkestävä juutalainen!


    • Anonyymi

      Jeesus pyhitti sapatin ja se riittää esimerkiksi hänen seuraajilleen.

    • Anonyymi

      Olen sinun uskostasi osaton. Olen muussa uskossa.

    • Anonyymi

      Taivaaseen ei ole monta tietä On vain Jeesus, joka pyhitti sapatin. "Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie." Sanl-16:25

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi : " Tassä on se , joka on sapattia suurempi"
        " Tässä on se, joka on pyhäkköä suurempi


    • Anonyymi

      Kaikille ei ole ihan alussa kirkastunut Jeesuksen sapatti, "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Sanl.4:18

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oli taas siunattu sapattikokous. Nuoria mukana ihan mukavasti ja Pyhä Henki kirkasti Jeesusta.

    • Anonyymi

      No se on hyvä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No ei ihme.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja monet ovat kuunnelleet viimeisen kerran, kun huomaavat, miten lakipitoista tuo julistus on.


    • Anonyymi

      Ulkomaillakin kuunnellaan tuota sanomaa.

    • Anonyymi

      Vaikka pelastummekin puhtaasi armosta, uskon kautta Jeesukseen, niin ei lakia saa romukoppaan elämänohjeena heittää, vaan "Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini."" Jes.8:16

    • Ja seuraava lähetys viiden vuoden päästä.
      Saatte katsoa samaa esitystä siihen saakka.
      😄😄😄😄😄

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lauantai viikon seitsemäspäivä on sapatti. Monien maiden kalentereissa mainitaan lauantain kohdalla sabato.

        1234567---


    • Anonyymi

      Terävä havainto.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Osaatko sinä tehdä mitään muuta kuin kopioida tuota samaa sapatinpalvontajuttua?
        Joka ketjuun tunget sitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Monet ovat alkaneet itse tutkia tätä Jeesuksen pyhittämää sapattia ja iloinneet valosta, joka loistaa Uuden testamentin sivuilta apostolisesta seurakunnasta."Seuraavana sapattina kokoontui lähes koko kaupunki kuulemaan Jumalan sanaa." Apt.13:44

    • Anonyymi

      Sapatti asetetaan oikealle kohdalleen ennen Jeesuksen takaisintuloa "jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta." Apt.3:21

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä, kun kirkastui sinullekin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuossa ohjelmassa opetetaan ihan oikein seuraamaan Jeesusta myös sapattina. Tänä uutena sapattina Jeesus kutsuu meitä kaikkia "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon....Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua...ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä...." Matt.11:28, Joh.10:27, 4
      Ja minne Jeesus meni sapattina? Hän " meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan." Luuk.4:16 Me seuraamme hyvää Paimenta, kun kokoonnumme sapattina kiittämään Jumalaa ja kuulemaan Jeesuksen ääntä.

      • Anonyymi

        Harhaopettajat sanovat, että Jeesus kutsuu vain sapattina.
        Jumalan sana kuitenkin opettaa, että Jeesus kutsuu ihmisiä luokseen JOKA PÄIVÄ. Hän antaa jokapäiväisen levon.
        "Tänä päivänä jos kuulette Hänen äänensä..."

        Sapatinpalvojilla on ahdistus, kun eivät koe Jeesuksen kutsua muina päivinä. Mutta ehkä tuo jatkuva postaaminen tänne helpottaa vähän heidän ahdistustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaopettajat sanovat, että Jeesus kutsuu vain sapattina.
        Jumalan sana kuitenkin opettaa, että Jeesus kutsuu ihmisiä luokseen JOKA PÄIVÄ. Hän antaa jokapäiväisen levon.
        "Tänä päivänä jos kuulette Hänen äänensä..."

        Sapatinpalvojilla on ahdistus, kun eivät koe Jeesuksen kutsua muina päivinä. Mutta ehkä tuo jatkuva postaaminen tänne helpottaa vähän heidän ahdistustaan.

        Kun meidän kristillisyytemme tekee meistä rakkaudettomia, emme ilmiselvästi ole aitoja kristittyjä vaikka olisimme kuinka oikeassa kaikissa asioissa. Silloin kun huomaamme, että Kristus on Jumalan armosta todella pelastanut meidät synnin kuopasta, me vastaamme siihen rakkaudella. Rakkauden puute on osoituksena siitä,että emme itsekään ole vielä pelastuneita. Stefanus rukoili aikoinaan "Isä anna heille anteeksi"
        Voisimmeko me tehdä samoin adventisteille emme voita mitään vihaamalla heitä
        mutta me voimme rakastaa heitä.


    • Anonyymi

      Kaikki me olemme epäonnistuneet ja epäonnistumme yhä. Vain Jumalan rakkaus voi pelastaa meidät. Tämän ollessa totta ainoa mahdollinen reagointitapa on rakastaa Jumalaa ja lähimmäistämme.

    • Anonyymi

      Koko ihmiskunta on nyt mukana Kristuksen ja paholaisen välisessä suuressa taistelussa, joka koskee Jumalan luonnetta, hänen lakiaan ja hänen ylivaltaansa maailmankaikkeudessa.

    • Anonyymi

      Nyt on meillä vielä armon aika ja tilaisuus valita seurata kaikessa Raamatun neuvoja. "Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme."

    • Anonyymi

      Aamen. Näin tulee tehdä. "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Joh.13:35

    • Anonyymi

      Miten rakkaus ilmenee? "rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;"1Joh.5:3 https://areena.yle.fi/podcastit/1-66228830 "Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä! Ilm.1:3

      • Anonyymi

        Sinähän kehuit tuota samaa ohjelmaa jo toisessa ketjussa.
        Pätkiikö muistisi?


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Milloin tulee seuraava lähetys?

    • Anonyymi

      Aika harvakseltaan vuoroja myönnetään.

    • Anonyymi

      Hyvä, kun edes joskus kuulee näin selvää sanaa, joka johtaa Jeesuksen seuraamiseen. Yhä useammat helluntalaiset ovat alkaneet ilmestyä sapattina kokouksiin, niin kuin pitääkin. "Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen." Apt.2:47 ja lisää tulee, kun tämän kuuntelevat https://areena.yle.fi/podcastit/1-66228830

      • Anonyymi

        Adventisti, seuraat saatanaa , valheen isää, etkä pysty kieltämään tätä eittämätöntä totuutta isestäsi.


    • Anonyymi

      Onko hänkin jo alkanut seurata Jeesusta ja pyhittää sapattia?

      • Anonyymi

        Täh?
        Onko saatanakin liittynyt adventisteihin?


    • Anonyymi

      On vai kaksi tietä ja kaksi päämäärää. Mieti tarkoin matkamies, minne päätyy sinun ties.

    • Anonyymi

      Kaikki tiet eivät vie taivaaseen, vain Jeesus tie vie perille. On turvallista seurata Jeesusta myös sapattina yhteiseen jumalanpalvelukseen muiden Jumalan lasten kanssa. Taivaaseen ei ole monta tietä. "Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie." Sanl.14:12

    • Anonyymi

      Tuo on hyvä pointti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe