https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/e19a310f-cf29-4cac-925b-7c91c78a6600?ref=ampparit:9c79
meinaako hiekkamaa mennä konkurssiin?
kuluttajan etu kylläkin tutkimus
Yhdessä saudiarabialaisen öljyjätin Aramconin kanssa tehtyjen testien perusteella
11
839
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan polttomoottoreilla ajetaan vielä kymmeniä vuosia, ainakin jossain päin maailmaa, Sivistyneissä Länsimaissa polttomoottorista tulee 20-30 vuodessa harvinaisuus, koska poliittiset päätökset ajaa siihen.
- Anonyymi
aha
- Anonyymi
Ei tarvita edes mitään poliittisia päätöksiä. Täyssähköauto on parempi tuote, piste.
Kestää vielä hieman aikaa tietyn hitaamman kansanosan huomata asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita edes mitään poliittisia päätöksiä. Täyssähköauto on parempi tuote, piste.
Kestää vielä hieman aikaa tietyn hitaamman kansanosan huomata asia.Olet niin väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin väärässä.
Olen vai? Hidas kansanosa on hidas. Moni pälli kuvittelee vaikka päivän yönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestää vielä hieman aikaa tietyn hitaamman kansanosan huomata asia.Voi se parempi olla sinun mielestä , mutta kalliimmaksi tulee diiseliin verrattuna kokonaiskuluiltaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se parempi olla sinun mielestä , mutta kalliimmaksi tulee diiseliin verrattuna kokonaiskuluiltaan .
Riippuu dieselautosta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18009926F
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
"Yhdessä saudiarabialaisen öljyjätin Aramco"
Tuo sitten riittikin. Uskottavuus nolla. - Anonyymi
Pölttömööttöri on paljon kevyempi, kuin Audin sähkölavetti mammutti!😷
- Anonyymi
Varmaan meinaa . Teki viime vuonna voittoa vain 150 miljardia .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086