Tän käsilaukun? Voisin ostaa sulle sen.
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/pochette-metis-monogram-nvprod1770372v/M44875
Haluisitko nainen
58
569
Vastaukset
- Anonyymi
En halua. Liian tätimäinen. Tykkään olkalaukuista.
- Anonyymi
Eli tämä ois parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä ois parempi
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/pochette-metis-east-west-monogram-nvprod3990034v/M46279
Tämä siis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/pochette-metis-east-west-monogram-nvprod3990034v/M46279
Tämä siisNo en tiiä. Ehkä kelpaisi, jos ton ketjukilluttimen saisi pois tuosta.
- Anonyymi
Maksaisitko mun velat, jos kauniisti polvillani pyytäisin?
- Anonyymi
Se ei ole oikein.
- Anonyymi
Riippuu paljon sinulla on velkaa?
- Anonyymi
En koskaan ole ymmärtänyt miksi LV:n laukkuja pidetään haluttavina...
- Anonyymi
Sama sivusta. En pitäisi minkäänlaista laukkua, jossa lukee valmistajan nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama sivusta. En pitäisi minkäänlaista laukkua, jossa lukee valmistajan nimi.
Jos kaivattunne olisi säästänyt rahaa että voi ostaa jonkin tuollaisen niin sanositteko noin kun antaa lahjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaivattunne olisi säästänyt rahaa että voi ostaa jonkin tuollaisen niin sanositteko noin kun antaa lahjan?
Kyllä hänen pitäisi tietää mistä toinen pitää ennen kuin menee kuluttamaan tuollaisia summia selvää rahaa. Typeräähän se on lahjoa toista sellaisella mistä hän ei pidä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sanoisin. Hänhän olisi ihan täysi tampio, jos menee ostamaan jotain tuollaista ottamatta lainkaan selvää lahjansaajan mausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sanoisin. Hänhän olisi ihan täysi tampio, jos menee ostamaan jotain tuollaista ottamatta lainkaan selvää lahjansaajan mausta.
Nonii kiitos pahasta mielestä. Empä minä mitään kivaa osaakaan tehdä tai yllättää pelkkää pskaa vaan saan aikaan. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonii kiitos pahasta mielestä. Empä minä mitään kivaa osaakaan tehdä tai yllättää pelkkää pskaa vaan saan aikaan. Ap
Fiksu ihminen selvittää ENSIKSI mistä toinen tykkää, eikä vingu jälkikäteen, kun tuli ostettua väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu ihminen selvittää ENSIKSI mistä toinen tykkää, eikä vingu jälkikäteen, kun tuli ostettua väärin.
No tossahan mä kysyin haluisiko ton laukun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tossahan mä kysyin haluisiko ton laukun.
Ja vastaus oli ei. Jonka jälkeen joku, en tiedä olitko se sinä, kysyi "Jos kaivattunne olisi säästänyt rahaa että voi ostaa jonkin tuollaisen niin sanositteko noin kun antaa lahjan?" Johon vastasin, että kyllä sanoisin. Ei järkevä ihminen osta selvittämättä ensiksi onko lahja mieluinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaus oli ei. Jonka jälkeen joku, en tiedä olitko se sinä, kysyi "Jos kaivattunne olisi säästänyt rahaa että voi ostaa jonkin tuollaisen niin sanositteko noin kun antaa lahjan?" Johon vastasin, että kyllä sanoisin. Ei järkevä ihminen osta selvittämättä ensiksi onko lahja mieluinen.
Eli siis sanoisin kiitos, mutta myös, että toivottavasti noin kalliin voi vielä palauttaa, sillä en pidä siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle käsilaukku on sellainen intimiasia. Sitä valitaan huolella ja senpitää olla just oikeanlainen!
Sait ilmaiseksi tämän vinkin. Ei tarvitse tällä kertaa maksaa konsultointimaksua.
- Anonyymi
Minä en haluaisi laukkuja. Haluaisin vain ihmisen, joka rakastaa minua.
- Anonyymi
Sorry baby, only Birkin bag will do. Bubblegum Pink, I prefer. 💅
- Anonyymi
Mitä mä laukulla teen?
- Anonyymi
Ei sovi mun tokmanni tyyliini!
- Anonyymi
Et ostanut silloinkaan mitään kun seurusteltiin joten miksi ostaisit nyt kun ei edes nähdä enää ? 😁 joten OHI!!
- Anonyymi
Minua sinä et saa ostettua. Hakkaa vaikka PÄÄTÄS SEINÄÄN. EN HYPPÄÄ SUN PILLIN MUKAAN. Jos jotain joku antaa niin sillä on Aina taka ajatus. Palvelus
- Anonyymi
Ei kannata kenenkään mitään laukkuja ostaa, reppu se pitää olla.
- Anonyymi
En halua laukkua, haluan vain sen miehen jota rakastan. Ostin laukun silloin torilta kun käytiin siellä. Oletko hän?
- Anonyymi
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että noi on hiton rumia laukkuja. Että säästä rahasi johonkin muuhun.
- Anonyymi
Miesnäkökulmasta sanoisin, että tuo laukku oli kyllä niin White trash, kuin olla vain voi.
Nuo logothan oikein huutavat ja pomppaavat silmille tuolta.
Oikean luksuksen ei tarvitse todistella kenellekään olevansa luksusta, vaan se logo on lähes huomaamattomasti esim. johonkin sivusaumaan ommeltuna.- Anonyymi
Näin juuri!
- Anonyymi
Samaa mieltä. Oma laukkunikaan ei ole sieltä ihan halvimmasta päästä, mutta ei se noin mauton ole kuin nuo laukut.
- Anonyymi
Sitäpaitsi jos tollasen kanssa kuljet, niin kaikkihan sitä luulee piraatiksi.
- Anonyymi
Näytäppä luksuslaukku, johon logo on "sivusaumaan ommeltu", haluisin kyllä nähdä mitä tarkoitat🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytäppä luksuslaukku, johon logo on "sivusaumaan ommeltu", haluisin kyllä nähdä mitä tarkoitat🤣
Esim. Bottega Venetalla laukut ovat useita tonneja. Ei ole logoa tai brändiä roiskittu joka puolelle tuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Bottega Venetalla laukut ovat useita tonneja. Ei ole logoa tai brändiä roiskittu joka puolelle tuotteita.
Mut siis sivusaumaan? Ihminen joka tuota ehdottaa, niin ei kyllä tajua tyylistä sen paskan vertaa.
BV nyt ei minusta ole kovin kummoinen, vähän tylsä koko brändi. Se knotclutch on kyllä nätti iltalaukku, sen voisin ottaa, mutten mitään punottua säkkiä himoitse niillä hinnoilla. Sekin niiden uusi it-laukku mitä on näkynyt, niin aika surkea ja kömpelö tekele.
Ehkä sit mieluummin Hermes siihen tyyliin.
- Anonyymi
Vähän harmittaa kun sain pelkkää negatiivista ja ilkeää kommenttia kun ajatukseni oli ihan vilpitön.
- Anonyymi
Kyllä minulle kävisi ja sopisi. Kiitos! 🙏
- Anonyymi
Tämä olkoon vain opetus siitä, että tutustu siihen naiseen, josta välität. Saattaa tietysti olla, että hän on kävelevä stereotyyppi kalliista laukuista pitävistä bimboista, tai sitten hän saattaa ilahtua uudesta näytönohjaimesta. Tai innostuu erikoisemmista suihkugeeleistä ja vartalovoiteista. Tai pitää sisustuselementeistä. Tai on unelmoinut vuosikausia LP-soittimesta. Tai ilahtuisi, jos tilaisit hänelle ikkunoiden pesun tai pianonvirityksen. Tunne kaivattusi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olkoon vain opetus siitä, että tutustu siihen naiseen, josta välität. Saattaa tietysti olla, että hän on kävelevä stereotyyppi kalliista laukuista pitävistä bimboista, tai sitten hän saattaa ilahtua uudesta näytönohjaimesta. Tai innostuu erikoisemmista suihkugeeleistä ja vartalovoiteista. Tai pitää sisustuselementeistä. Tai on unelmoinut vuosikausia LP-soittimesta. Tai ilahtuisi, jos tilaisit hänelle ikkunoiden pesun tai pianonvirityksen. Tunne kaivattusi!
Aloitus tulkittiin ihan väärinkin. Ei mulla oo paljoa rahaa. Mutta haluisin siitä vähästä osoittaa naiselle rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä juuri. Mä esimerkiksi ottaisin mielelläni uuden tietokoneen. Se vaan ikävä kyllä tulisi kalliimmaksi kuin tuo laukku. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus tulkittiin ihan väärinkin. Ei mulla oo paljoa rahaa. Mutta haluisin siitä vähästä osoittaa naiselle rakkautta.
Ei tarvitse olla paljon rahaa. Jos tiedät, että hänen suosikkisuklaapatukkansa on vaikka Tupla, se, että pölähdät joskus paikalle Tupla tuliaisena sulattaa sydämen ihan varmasti. Ei tarvitse kalliita laukkuja ostella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa tuntea se toinen, eikä hassata mihin sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pienet jutut arjessa on paljon tärkeämpiä kuin kallis tavara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä juuri. Mä esimerkiksi ottaisin mielelläni uuden tietokoneen. Se vaan ikävä kyllä tulisi kalliimmaksi kuin tuo laukku. 🙂
Aivan. Minä ostin itselleni uuden pöytäkoneen pari vuotta sitten. Noin 2700 euroa... Se näytönohjain siinä oli se kallein välttämättömyys. Kun piti saada 3000-sarjan RTX. 😅
Tuo 20:10
- Anonyymi
Harrastan vain muovikasseja.
- Anonyymi
Miksi yrität "ostaa" naisesi? Jos joku ryhtyy kanssasi olemaan vain materian vuoksi, niin se ei kovin aitoa ole.
- Anonyymi
Sait rehellisten Suomalaisten naisten mielipiteen! Ole onnellinen siitä ettei meitä pysty ostamaan!
- Anonyymi
Joopa joo, mitä paskapuhetta.
Kyllä mä ainakin ottaisin lahjan vastaan.
- Anonyymi
Kiva kun joku edes
- Anonyymi
Rakas mies, haluan vain sinut, en mitään kalliita tavaroita. n>m.
- Anonyymi
Mul on alepan muovikassa. Se riittää.
- Anonyymi
Voisin kyllä käyttää tuota, todella kompakti arkilaukku:)
Arkilaukut ne onkin kaikista hankalampia. Näyttäviä laukkuja on paljon erilaisia, mutta näyttävä arkilaukku jota on mukava käyttää niin se jo on hankalampi löytää sopiva.
Käytän itse vain premier designer laukkuja:) Minulle on kyllä varmasti vaikea ostaa lahjoja, mutta kyllä tuosta ilahtuisin, omaan laukkuarmeijaani ei kuulu yhtäkään LV.tä.
Myyn ite kaikki paskat lahjat kirpputorilla, joten siitä vaan reippaasti yrittämään😆- Anonyymi
Tollaien. Ei sovi kenellekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaien. Ei sovi kenellekään
Oon kyllä huomannut. En sit millään löydä sopivaa miestä.
Yks oli hyvä mut ressukka pelkäsi minua ihan henkihieverissä ja kyyrysi vaan muna pystyssä pitkin seinänvieruksia vuosi tolkulla. Yritin puhuakkin, mutta aukoi raukka vaan suutansa ja silmät pyöri päässä.
Mutta oli kyllä hieno mies, aivan totaalinen silloin kun ei tiennyt että katselin. Hienoin kaikista😪
- Anonyymi
Sä et taida ymmärtää naisen elämästä yhtään mitään. Jos kaikki asiat on tekemättä, ei nainen tee laukulla yhtään mitään.
- Anonyymi
Olisihan se vähän outoa että tuntematon antaa käsilaukun lahjaksi.
- Anonyymi
Näkis vaan kuinka moni kieltäytyisi😆
Tai tietysti suurin osa möisi sen ja antaisi rahat KÖYHILLE PIKKULAPSILLE!!🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454