Eli jos ei joku ymmärtäny, niin R-vika
Onko kaivattus sorakieli?
34
785
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida olla, en kiinnitä sellaiseen huomiota.
- Anonyymi
Ei ole, mutta en erota kuka milloinkin kirjoittaa. Mulla on sen verran vähän palstailua takana.
- Anonyymi
Aikoinaan olin hyvin ihastunut erääseen sorauttelijaan, kunnes älysin, että minussa ei ole mitään haluttavaa.
Mä en kutsu sitä viaksi, enkä tykkää kun sitä kutsutaan viaksi. Ei se ole mikään vika. Se on persoonallinen ominaisuus ja persoonalliset ominaisuudet ovat mielestäni upeita.
Mulla ei edes ole mitään kaivattua, mutta tulipahan mieleen vaan. Itselläni ei ole tätä ominaisuutta.- Anonyymi
Jos on semmonen repesorsamainen söryyttelijä niin ei voi pidätellä naurua ei vaan pysty
- Anonyymi
on ja ihana onkin
- Anonyymi
Oletko kaveries ja ystävies kanssa naurani är vialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kaveries ja ystävies kanssa naurani är vialle
en ole nauranut koska se on seksikäs ja ihana asia se ärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole nauranut koska se on seksikäs ja ihana asia se ärrä
Ai seksikästä ja ihanaa kun ei osaa ees puhua kunnolla 😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai seksikästä ja ihanaa kun ei osaa ees puhua kunnolla 😅😅
Pikku vika hyvässä paketissa voi tehdä siitä paketista vaan paremman :D
Itsellä on r-vika ja ainoat jotka siitä ovat kiusanneet ovat olleet toiset miehet.
- Anonyymi
En huomannut hänellä, mutta mulla on r-vika.
- Anonyymi
Söpöö :))
- Anonyymi
Ettei vaan molemmilla ollut?
- Anonyymi
Onko alottajalla ongelma siitä
Että innostut yhdestä viasta vuorollaan ja jää vähän levy sitten kuukaudeksi päälle?
Tourette?- Anonyymi
En tiiä aloittajasta mutta minä nauran ainaki kaikilla tommosilla omituisuuksilla
Se tulee ihan luonnostaan kattopa tv:stä jotain outoja tai livenä - Anonyymi
Miehen tarinointia voisi luonnehtia noin
- Anonyymi
No pevfhkele.
- Anonyymi
Hanki elämä itsellesi
- Anonyymi
Pevkele tavja halonen
- Anonyymi
Helpompi alkaa opiskella ranskan ääntämystä jös ön söräkieli
- Anonyymi
Mulla on R vika aika harva ees on huomannut sitä. Käytän kurkkuärrää.
- Anonyymi
Nyt saa rlllliitttää peerrrllkele miä sanon
- Anonyymi
Oletko se tirkistelijä Ärrä?
- Anonyymi
vai oletko ässä ärrä?
- Anonyymi
risuparta?
- Anonyymi
Ei ole. Tosin itselläni oli muksuna R-vika, joten kyseinen pulma ei mua häiritsisi.
- Anonyymi
Kaivatullani ei ole ärrä vika vaan ässä vika, joka on myös yleistä. Ei heti huomaa puheesta, mutta kun tarkemmin alkaa kuuntelemaan niin kirjain suhisee tai sihisee kummallisesti. Varmaan laulaessa sen huomaisi selvemmin.
- Anonyymi
Ärrät on ihania
- Anonyymi
Taljjjjjaa Halosta päähän
- Anonyymi
Ei ole minulla eikä hänellä. Ja loppujen lopuksi luonne on tärkein.
- Anonyymi
Vian ei tarvi olla iso, kun se on ärrässä!
- Anonyymi
Mietin vai että onko se r-vika jotenkin vaikeampaa saada pois kun muut kirjain viat kun niin monella sitä on nykyäänkin.
Muistan itse kun olin ala-asteella niin jos oli jotain tällaista vikaa , joutui puheterapeutille. En tiedä sitten että onko nykyään kouluissa käytettävissä enää. - Anonyymi
Mulla ei oo koskaan ollu R-vikaa jos mua taas koetat mustamaalata Riitu. Katso itseäsi peilistä, mitä näet?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454