Kun kävin suihkussa niin pesin hiukset

Anonyymi-ap

Tällä Australia shampoolla, joka tuoksui metsämansikalta, vadelmalta, jne. Olen hieno mies ja käytän tällaisia tuotteita. Lisäksi olen älykkö.

28

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa että sellasta sitten.

• Anonyymi

No näin. Sen jälkeen join kupin kahvia ja söin lettuja niiden kanssa. Tänään söin pelmeneitä. Laitoin keitinveteen paljon yrttejä ja mausteita.

• Anonyymi

Älä puijaa. Kuitenkin pesit ittes hiuksia myöten Xtra palasaippualla.

• Anonyymi

Saippua oli itseasiassa jokin hieno ranskalainen saippua. Vaahtoaa todella hyvin. Kermainen jotenkin. Kasvosaippuana käytän käsintehtyä savisaippuaa. Erittäin onnistunut ostos, koska havaitsin sen pehmentävän partakarvaa ennen parranajoa. Kasvosaippua on siis siinä vessassa, jossa on parranajovehkeet. Kylpyhuone ja sauna ei ole minulle parranajokäytössä.

• Anonyymi

LOL 😂

• Anonyymi

Mie pesin alapien fairylla.

• Anonyymi

Mie kans.

• Anonyymi

Ja mitenköhän se susta yhtään sen hienomman tekee mitä tuotteita käytät tai mitä et

• Anonyymi

Mikä tekee sinusta hienon miehen ja älykkään?

• Anonyymi

Se että olen trollaileva pikkutyttö jonka pitäisi olla tähän aikaan jo nukkumassa. Mutta isi ei laittanut mulle mitään rajoja

• Anonyymi

En osaa sanoa. Olen kuitenkin sellainen. Minulla on villakangastakkeja ja muita hienoja takkeja, ja hienoja kenkiä, housuja...

• Se on hyvä shampoo ja tuoksu on ihana. Mä pesin Garnierin shampoolla, siinä on veriappelsiinin tuoksu.
      Olen älykäs myös.

• Anonyymi

Vaikutat älykkäältä. Mikä Garnierin shampoo se on, kun niitä on niin monia?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat älykkäältä. Mikä Garnierin shampoo se on, kun niitä on niin monia?

Fructis Vitamin & Strength, jotain b-vitamiinia ja biotiinia. Vahvistaa hiuksia. Nyt on tuota, tykkään aina vaihdella merkkiä ja ostaa erilaisia. Tietysti vasta sitten, kun edellinen purkki on tyhjää täynnä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Fructis Vitamin & Strength, jotain b-vitamiinia ja biotiinia. Vahvistaa hiuksia. Nyt on tuota, tykkään aina vaihdella merkkiä ja ostaa erilaisia. Tietysti vasta sitten, kun edellinen purkki on tyhjää täynnä.

Mä oon itseasiassa käyttänyt aika paljon just täsmälleen tuota samaa Fructisia vuosia sitten. Joskus 2013-2016. Mulla oli monenlaista shampoita kyllä yleensä käytössä, mutta välillä tuli napattua tuo kun ei jaksanut miettiä sen enempää. Ja noita on pikkumarketeissa myös. Teininä käytin paljon elvital shampoota. Sitä tehdään ehkä vieläkin.

• Anonyymi

Minä käytän hilseen takia tervashampoota. Sopii mun päänahalle tosi hyvin. Kaikki missä on paljon hiusta hoitavia aineita ei sovi minulle. Hiukset kyllä tulevat hyviksi mutta päänahka kärsii.

• Anonyymi

Olen itsekin käyttänyt sitä monesti. Tykkään kyllä.

• Anonyymi

On se minun kaivattu sellainen vaan. Nähtiin viimeksi melkein pari vuotta sitten eikö niin?

• Anonyymi

Oletko sinä huumorinainen? Vekkuli luonne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et vastannut kysymykseen? Taidat olla itse vekkuli sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen huumorinainen yhdelle kaivatulle.

• Anonyymi

Kerastase on hyvä shampoo. Minä käytän sitä.

• Anonyymi

On, tiedän että sellaista myydään. Täytyy kokeilla sitä jos se on hyvää!

• Anonyymi

Tämä on tuttu mulle jo viime vuosituhannelta, sitä ei vaan silloin saanut vielä Suomesta. Ostin shampoon Floridasta. Naiset kehuivat minusta lähtevää tuoksua silloin. Opiskelin silloin. Suosittelen. Naton myötä tämäkin tuote saatiin Suomeen?

• Anonyymi

Tuotiin heti NATO:n laivoilla!

• Anonyymi

Mulla on hopea shampoo joka värjää kaiken violetiksi. Ja luksus tyrni kasvosaippua. Muuten peseydyn perusvoiteella ettei iho kuiva. Olen myös hieno nainen lisäksi älykkö.

• Anonyymi

Tuleeko voiteella muka puhtaaksi. Itse hikoilen aika paljon ja mulla on rasvainen iho.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe