Tällä Australia shampoolla, joka tuoksui metsämansikalta, vadelmalta, jne. Olen hieno mies ja käytän tällaisia tuotteita. Lisäksi olen älykkö.
Kun kävin suihkussa niin pesin hiukset
28
360
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa että sellasta sitten.
- Anonyymi
No näin. Sen jälkeen join kupin kahvia ja söin lettuja niiden kanssa. Tänään söin pelmeneitä. Laitoin keitinveteen paljon yrttejä ja mausteita.
- Anonyymi
Älä puijaa. Kuitenkin pesit ittes hiuksia myöten Xtra palasaippualla.
- Anonyymi
Saippua oli itseasiassa jokin hieno ranskalainen saippua. Vaahtoaa todella hyvin. Kermainen jotenkin. Kasvosaippuana käytän käsintehtyä savisaippuaa. Erittäin onnistunut ostos, koska havaitsin sen pehmentävän partakarvaa ennen parranajoa. Kasvosaippua on siis siinä vessassa, jossa on parranajovehkeet. Kylpyhuone ja sauna ei ole minulle parranajokäytössä.
- Anonyymi
LOL 😂
- Anonyymi
Mie pesin alapien fairylla.
- Anonyymi
Mie kans.
- Anonyymi
Ja mitenköhän se susta yhtään sen hienomman tekee mitä tuotteita käytät tai mitä et
- Anonyymi
Mikä tekee sinusta hienon miehen ja älykkään?
- Anonyymi
Se että olen trollaileva pikkutyttö jonka pitäisi olla tähän aikaan jo nukkumassa. Mutta isi ei laittanut mulle mitään rajoja
- Anonyymi
En osaa sanoa. Olen kuitenkin sellainen. Minulla on villakangastakkeja ja muita hienoja takkeja, ja hienoja kenkiä, housuja...
Se on hyvä shampoo ja tuoksu on ihana. Mä pesin Garnierin shampoolla, siinä on veriappelsiinin tuoksu.
Olen älykäs myös.- Anonyymi
Vaikutat älykkäältä. Mikä Garnierin shampoo se on, kun niitä on niin monia?
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat älykkäältä. Mikä Garnierin shampoo se on, kun niitä on niin monia?
Fructis Vitamin & Strength, jotain b-vitamiinia ja biotiinia. Vahvistaa hiuksia. Nyt on tuota, tykkään aina vaihdella merkkiä ja ostaa erilaisia. Tietysti vasta sitten, kun edellinen purkki on tyhjää täynnä.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Fructis Vitamin & Strength, jotain b-vitamiinia ja biotiinia. Vahvistaa hiuksia. Nyt on tuota, tykkään aina vaihdella merkkiä ja ostaa erilaisia. Tietysti vasta sitten, kun edellinen purkki on tyhjää täynnä.
Mä oon itseasiassa käyttänyt aika paljon just täsmälleen tuota samaa Fructisia vuosia sitten. Joskus 2013-2016. Mulla oli monenlaista shampoita kyllä yleensä käytössä, mutta välillä tuli napattua tuo kun ei jaksanut miettiä sen enempää. Ja noita on pikkumarketeissa myös. Teininä käytin paljon elvital shampoota. Sitä tehdään ehkä vieläkin.
- Anonyymi
Minä käytän hilseen takia tervashampoota. Sopii mun päänahalle tosi hyvin. Kaikki missä on paljon hiusta hoitavia aineita ei sovi minulle. Hiukset kyllä tulevat hyviksi mutta päänahka kärsii.
- Anonyymi
Olen itsekin käyttänyt sitä monesti. Tykkään kyllä.
- Anonyymi
On se minun kaivattu sellainen vaan. Nähtiin viimeksi melkein pari vuotta sitten eikö niin?
- Anonyymi
Oletko sinä huumorinainen? Vekkuli luonne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vastannut kysymykseen? Taidat olla itse vekkuli sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen huumorinainen yhdelle kaivatulle.
- Anonyymi
Kerastase on hyvä shampoo. Minä käytän sitä.
- Anonyymi
On, tiedän että sellaista myydään. Täytyy kokeilla sitä jos se on hyvää!
- Anonyymi
Tämä on tuttu mulle jo viime vuosituhannelta, sitä ei vaan silloin saanut vielä Suomesta. Ostin shampoon Floridasta. Naiset kehuivat minusta lähtevää tuoksua silloin. Opiskelin silloin. Suosittelen. Naton myötä tämäkin tuote saatiin Suomeen?
- Anonyymi
Tuotiin heti NATO:n laivoilla!
- Anonyymi
Mulla on hopea shampoo joka värjää kaiken violetiksi. Ja luksus tyrni kasvosaippua. Muuten peseydyn perusvoiteella ettei iho kuiva. Olen myös hieno nainen lisäksi älykkö.
- Anonyymi
Tuleeko voiteella muka puhtaaksi. Itse hikoilen aika paljon ja mulla on rasvainen iho.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454