Hei
Ymmärtääkseni monella naisella on läheinen ja ystävyyttä lähentelevä suhde kampaajaan. Käydään samalla ja tunnetaan kummankin henkilökohtaiset jutut.
Entäs miehet, käyttekö samalla? Mitä juttelette?
Itse käyn HairStoressa ja varaan aina saman naisen. Itseäni huomattavasti nuoremman. Pidän hänen puheliaisuudesta. Toisaalta minä valitsen hänet eikä hän minua.
Olenko liian tunkeileva?
Kun varaan ajan Facebookin kautta näkeekö hän minun FB tiedot?
Onko Kampaaja / Parturi ystäväsi?
4
414
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käyn aina samalla kampaajalla, olen käynyt melkein 10 vuotta tällä. Paljon tiedetään toisistamme, mutta ystävyys rajoittuu näihin kampaajakäynteihin. Joskus muistan kampaajaani kukkakimpulla tai muulla pienellä lahjalla.
Käyn kampaajallani 6 viikon välein ja aina varataan seuraava käyntikerta siinä käynnin päätteeksi. - Anonyymi
Kampaajilla on vaitiolovelvollisuus,asiakaiden puheita levitellä.Kaikki ei näköjään tätä noudata.
Näinhän se varmasti on. Vannooko ne jonkun vaitiolovalan vai onko se sellainen tapa asiakaspalvelussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766