Yritä nauraa - haaste!

Joka ensimmäisenä nauraa, hän se voiton vei! Pienikin tuhahdus lasketaan. Olen kerännyt käsinpoimittuja isukki- vitsejä briteistä ja amerikoista.

Mikä on erittäin vaarallinen eläin? Hepatiitti b!

Mikä on vaarallinen paikka uida? Hepatiitti c!

Kysyin vaimoltani: " Miksi kuljet aina kaukana edelläni?" Vaimoni vastasi: "Anteeksi, en seuraa sinua!"

Sairastan aina vain arkipäivisin! Minulla täytyy olla viikonloppu- immuunijärjestelmä!

Ystäväni näytti minulle työkaluvajaansa ja osoitti tikkaita. "Se on minun porrastikkaani", hän sanoi. "En koskaan tiennyt oikeita tikkaitani!"

Miksi on niin halpaa järjestää juhlat kummitustalossa? Koska aaveet tuovat kaikki viinakset!

Mitkä päivät ovat vahvimmat? Lauantai ja sunnuntai - loput ovat arkipäiviä!

Tiesitkö, että ensimmäisiä ranskalaisia ​​ei keitetty Ranskassa? Ne keitettiin Kreikassa.

Mistä merirosvot saavat koukkunsa? Kirpputoreilta!

Älä koskaan seurustele tennispelaajan kanssa! Rakkaus ei merkitse heille mitään!

Kuinka teet vesisängystä pomppivamman? Lisää lähdevettä.

Aatami & Eeva olivat ensimmäisiä, jotka jättivät huomiotta Applen käyttöehdot!

Tuleeko lasiarkuista menestyksellisiä? Jää nähtäväksi.

Useimmat ihmiset ovat järkyttyneitä, kun he saavat tietää, kuinka huono olen sähköasentajana!

Maan pyöriminen piristää päivääni todella paljon!

15

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt pervokki tippus tapulista..virne jäi naamalle ja hampaat (ne mitä on vielä jäljellä) käkättämään..

      • ..en ole venäläisten kanssa ollut tekemisissä vuoden 1995? jälkeen..hammaslääkärin kyllä olivat suomalaisia...

        juu joku hyppäs ..niinhän ne jotkut tekee..pitäis mennä mielummin pituushyppykisoihin tai keppihevosilla hyppelee..ettei tapuleista hyppelis..

        ei.. minä olen siirtynyt köyhyyspalstalle..pakko on kun leikataan leikataan.. ties vaikka muuttuskin köyhäski eikä vain vähävaraiseksi.. toivotaan ettei intiannorsulta leikattaisi.. korvia pienemmiksi..evakkojen korvista en ole kuullut tai nähnyt..


    • Miksi kutsut henkilöä, joka pitää kaikki merenelävät itselleen? Äyriäisiä

    • Miksi 6 pelkää numeroa 7?
      Koska 7,8,9!

    • - 1,2,3!
      - Matti, miksi sinä et juokse?
      - Numeroni on 4.

    • - Keittiön katto taitaa vuotaa
      - Mistä niin päättelet?
      - Minulta kesti illalla keiton syöminen kolme tuntia

    • - Mikset tullut eilen töihin?
      - BMW ei liikkunut
      - Mitä, tuletko töihin BMW:llä?
      - En

    • - Osallistuin kielikokeeseen.
      - Miten meni?
      - Ok. Vain yhden kysymyksen kohdalla olin aivan ymmällä.
      - Minkälainen kysymys?
      - Mikä on mennyt aikamuoto sanalle "Ajatella"? Ajattelin ja ajattelin ja ajattelin. Lopulta päädyin kirjoittamaan "Ajateloin".

    • Kun olin lapsi pyysin kerran isääni viemään minut eläintarhaan. Ei käy, hän vastasi, tulkoot itse hakemaan sinut.

    • Eräässä kylässä oli vaarallinen kuoppa. Kyläläiset kokoontuivat miettimään mitä pitäisi tehdä. Eräs ehdotti, että parkkeerataan ambulanssi sen viereen kaiken varalta. Toinen ehdotti, että rakennetaan sairaala kuopan viereen. Kolmas tokaisi, että oletpa tyhmä, on paljon helpompaa täyttää tämä kuoppa ja kaivaa toinen kuoppa sairaalan viereen.

    • Matti oli päässyt Haluatko Miljonääriksi ohjelmaa. Ensimmäinen 100 euron kysymys kuului: mikä seuraavista on Suomen rahayksikkö 1. Euro 2. Dollari 3. Punta 4. Peso?

      Matti pyysi kilauttaa kaverille. Matti: Terve Pekka, saako 100 eurolla oluen?
      Pekka: Varmaankin. Hienoa, kiitti, sanoi Matti ja lopettivat kisan siihen.

      • Matti ei saanut oluttaan, mutta pääsi yrittämään uudelleen kisaan. Tällä kertaa ensimmäinen 100 euron kysymys koski Jenni Haukion kirjan nimeä. Vaihtoehtoina 1. Saulin vuoksi täällä 2. Huvin vuoksi täällä 3. Sinun vuoksesi täällä. 4. Muuten vaan täällä.

        Matti ei tiennyt kirjan nimeä, joten hän päätti kilauttaa Pekalle.
        Matti: Mikä on Jenni H
        Pekka: Ville, laita se televisio pienemmälle. Olen puhelimessa.
        Matti: Haavion kirjan
        Pekka: Ville! En kuule puhelimesta mitään.
        Matti: Sitä vaan, että mikä on Jenni
        Pekka: Nyt Ville, laita se toosa hiljemmälle!
        Matti: Haavion kirjan nimi
        Pekka: Sinun vuoksesi täällä ei kuule mitään, Ville!
        Aika loppuu.

        Matti lukitsee vastauksen 3. Sinun vuoksesi täällä ja mumisee jotain itsekseen.


    • Matti ja Pekka olivat ajaneet autoillaan kolarin kylmällä pakkasella. Onneksi kumpikin säilyi ehjin nahoin, vain autot olivat hajalla. He kävelivät tien pientareelle ja Pekka kaivoi taskustaan taskumatin ja tarjosi sitä Matille lämmikkeeksi. Saat juoda puolet. Tämä joikin siitä puolet ja ojensi taskumatin takaisin Pekalle. Pekka laittoi taskumatin taskuunsa ja sanoi, että odotellaan vaan rauhassa poliisin tuloa.

    • Mikä on erittäin vaarallinen eläin? Palokärki

      Mikä on vaarallinen paikka uida? Naeglaria fowleri.

      Kuinka teet vesisängystä kelluvamman? Lisää suola.

    • Mies menee sveitsiläiseen pankkiin tallettamaan rahaa.
      - Paljonko haluatte tallettaa?
      - Kolme miljoonaa, kuiskaa mies.
      - Voitte puhua vapaasti, ei köyhyys ole meille ongelma.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe