Kyllä tuollaiset nuotisojengit kuriin saadaan tarvittaessa ellei Suomen oikeusjärjestelmä siihen pysty. Nyt on aika herätä ja laittaa pennut kuriin!
Pitääkö ihmisten ottaa oikeus omiin käsiin?
27
452
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Oikeus omiin käsiin, koska kukaan ei suomalaisia suojele omassa maassaan, kuin suomalaiset itse. Me puolustamme itseämme ja suojelemme toisiamme.
Isis on jo maassa, isis on jo levittäytynyt eu:n alueelle. - Anonyymi
Suojelukoirille hyviä maalimiehiä tarjolla!
- Anonyymi
Tähän pitää sopeutua. Tämä on nyt sitä uutta normaalia. Tätä meidän vihervasemmisto ja heidän äänestäjänsä ovat halunneet. Olkaamme tyytyväisiä
- Anonyymi
On perustettava kodinturvajoukot. Koulutuksen tulee perustua puolisotilaalliseen toimintaan. Tarkottaen aseellisia, toiminnallisia ryhmiä.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Ei niitä tarte perustaa, tervapamppu tehoaa!!!
- Anonyymi
Juurisyihin tartuttava. Miksi Virossa, Unkarissa tai Puolassa ei ole etnisistä maista lähtöisin olevia mamujengejä ?
- Anonyymi
Politiikot ovat tilanteen aikaan saaneet heihin kannattaa kiukkunsa purkaa.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudun varakkaiden suvaitsevaisten ja arvoliberaalien lapsukaisten kannattaisi pukeutua ryysyihin jotta ei tarvitse pelätä joutua ryöstetyksi .
- Anonyymi
Koulupuku kaikille. Puetaan kotona Riisutaan kotona.
Kouluissa koiria pihalle.vaustoavat pian ketä kiusataan.
Kiusaajat saadaan ruotuun.
Kaduille koira partioita.Iltaisin yöaikaan silloin kun eniten tapahtuu ja kamera valvomman lisääminen jokaiselle jotakin kiusataan kamera mukaan kuten poliiseilla.tai hälytys ranneke jota painaa kun alkaa tapahtua
Kiusaajat myös näkyville kuten kiusatulle tehdään sen mukaan näkyvyyttä
- Anonyymi
Lisää vartijoita kouluihin ja julkisille paikoille, jos poliisi ei ehdi valvomaan! Kameravalvonta kouluihin ja julkisiin kulkuvälineisiin!
- Anonyymi
Nuo ovat hyviä ehdotuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haulikko on kuitenkin parempi, suolapaukut, kumiluodit, traphaulit, susihaulit, räjähtävät näistä löytyy varmasti ratkaisu. 😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haulikko on kuitenkin parempi, suolapaukut, kumiluodit, traphaulit, susihaulit, räjähtävät näistä löytyy varmasti ratkaisu. 😡😡😡
Kyllähän jokainen voi tehdä aika paljon.
Omaan liikkeeseen voi asentaa kamera valvonnan liikkeen ollessa auki ja kiinni.
Rauhattomille alueille lisää valvontaa.
Rangaistukset pitää tuntua . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes Suomi muistuttaa Kiinaa? Mikähän siinä ihmisluonteen tuntemisessa on niin kauheaa?
- Anonyymi
Turha odottaa päötäjiltä yhtään mitään sen verran vaikeaa tarttua toimeen.
Siispä jokainen voi tehdä jotakin mikä omalle kohdalle parhaiten sopii.
Onhan meitä vielä enemmän kuin röyhkeä köytösen omaavia.
Ei tarvita mitään tappelua vaan kännykkä videot poliisille.
On se nyt kumma,et nöyryytetään viettomia ihmisistä mutta syyllistä ei kukaan kuvaa.
Katujengit ovat iso ryhmä luulisi sen jo näkyvän jollain filmillä mitä tekevät. - Anonyymi
Joukko häirintä perustuu siihen,että kukaan ei oikein tiedä miten puuttua.
1 ajoissa ennenkuin kasvaa liian suureksi on a ja o
2 jokaisen vastuu jos näkee jotai,et kiusataan ei ole pakko ilmoittaa kuka ilmiantoi
3.käytönnön on muututtava,et odotetaan, et joku muu tekee
4 kaikkien työpaikka kiusattujen on ilmiannettava kiusaaja. Sillä.malli opitaan kotoa,et toiselle saada tehdä mitä vaan.
5 Huom. Ollaan nykyaikaa meillä on paljon keinoja puuttua asioiden kulkuun. Ilmoitus ha seuranta päälle. - Anonyymi
Sehän selvää, et jokaisen itse pitää huolehti,ettei epä miellyttäviä yllätyksiä tule. Tää hallitus ei tavallista ihmistä edes tunnista.
Siispä jokainen mietin mikä omalle kohdalle sopii
Tehdään näille rauhan särkijöille tukalat olot. Heidän omilla lääkkeillä.
Joukolla kamerat ja kännykät suunnataan rikos kohdetta. Nauhoja ei hävitetä vaan otetaan käyttöön.
Jokaisen talo nurkkiin kamera valvonta puistoihin puihin yllätyksiä
Jokainen joka tietää jotain aiheeseen liittyvää ilmiantaa anonyymi periaatteella poliisille vihjeen. Ei edellytä poliisin vastaamista mutta tallettamista mahdollista myöhempää aikaa varten Tietysti räjeöt tapaukset pitää tutkia. Näin meillä on todistaa... - Anonyymi
Yksi persu on paljon vaarallisempi kuin katujengit. Koittakaahan hiukan kasvaa, aina nuoriso on nahistellut. Itsekin olitte nuoria ja samanlaisia, mutta sitä ei persun valikoiva muisti muista.
Halatkaa ja rakastakaa enemmän ihmisiä, kyllä se siitä- Anonyymi
Unohdit oleellisen asian: nämä katujengit koostuvat maahanmuuttajista ja heidän jälkikasvusta . Halla-ahon varoitukset kaikuivat kuuroille korville ja nyt asioihin on vaikea puuttua. Maailman halaajat ovat tuhonneet monta hienoa maata, Ruotsi hyvä esimerkki .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit oleellisen asian: nämä katujengit koostuvat maahanmuuttajista ja heidän jälkikasvusta . Halla-ahon varoitukset kaikuivat kuuroille korville ja nyt asioihin on vaikea puuttua. Maailman halaajat ovat tuhonneet monta hienoa maata, Ruotsi hyvä esimerkki .
Totta!
- Anonyymi
Halatkaa jne. aina nuoriso nahistellut....et voi olla vakavissasi. Ruotsin tilannetta seuratessa voi vain kauhulla odottaa Suomen tulevaisuutta. Päättäjien pitäisi tehdä nopeita,radikaaleja toimenpiteitä ettei Suomessa pian räjähtele ja ruumispinot kasva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä valitti myös, että sen varoituksia ei kuunnella.
Mikä länttä vaivaa? Kuka ajaa länttä tuhoon? Täytyykö länsi tuhota monikulttuurillisella säätämisellä? Jos niin miksi? Kristinuskon hävittämiseksi? Se kun tapahtuisi, moni äärijuutalainenkin iloitsisi, mutta he erehtyvät. Paholainen ei lopeta, ennenkun sen oma valtakunta on saatu maailmanlaajuiseksi.
- Anonyymi
Mitä nää lasten ohjelmat ovat.
Piirretty mutta ihan väkivaltaa koko ohjelma täynnä.
Lapsi alkaa innolla katsoa. N 10 minuuttia päästä tulee ensimmäinen murha muuttu peloksi.
Eikä tähän paskaan voi puuttua . Piirosfilmit on lapsille tarkoitettu. Ovat sellaista väkivaltaa,et ei mitää resliteettia Pitäis olla maanhan tulo kielto tollasta palkan filmillä.
Pahinta tulee päivällä parhaaseen katselu aikaan. Missä lapsiasiavaltuutettu oikein tekee työpäivänsä- Anonyymi
Minulla ei ole ollut telkkua vuosikausiin. Jos jotain katson, niin sään. Uutisia luen Suomen ja Venäjän saiteilta.
Ja mitä olen lukenut, olen päättänyt: haluan Venäjälle asumaan. Tai oikeastaan alueelle, jota kutsutaan Venäjäksi.
- Anonyymi
Apinat takas viidakkoon.
- Anonyymi
Entäs ne kantasuomalaisten jengit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760