Ensiksi, posti jakoi minulle keskiviikon 13.9.2023 Järviseudun Sanomat tänne etelä suomeen eilen perjantaina 15.9.2023.
Illalla lukiessani mielipidekirjoitusta Evijärven säännöstelystä nousi sanat "ns. joustava käytäntö" framille ( silmiin ). Milloin lain noudattamatta jättäminen, lain kiertäminen, lain rikkominen on ollut suotavaa?
Tekstissä kumminkin sanottiin, että asialle on olemassa ilmeisesti laissa vahvistetut lupaehdot. Lupaehtoja on palattu noudattamaan vuonna 2018.
Rautalangasta vääntäen-- Poliisi valvoo liikenteessä nopeusrajoituksia, yritä puhua "joustavasta käytännöstä" poliisille, kun ajat 120km/h kahdeksankympin alueella. Auttaako?
Kuka siis on ottanut Evijärvellä oikeuden omiin käsiin, kun ei ole toimittu lupaehtojen mukaan?
Onko joku rikosvastuussa asian tiimoilta, jos ja kun lupaehtoja ei ole noudatettu?
Rikosvastuu
Anonyymi-ap
4
1118
Vastaukset 4
- Anonyymi
" Ns. Joustava käytäntö" on Evijärvellä näköjään = lain kiertäminen, lain noudattamatta jättäminen, lain rikkominen ennen vuotta 2018.
- Anonyymi
hurrit kiertävät lakia,
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18015433L
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Selvittämisen arvoinen asia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493