Köh höh, niisk, ja ätsiu!!
Ei tainnut johtuakaa siitepölyistä parin illan takainen tukkoisuus.
Ei muuten oo mukavaa kesken yskä kohtauksen aivastellakin. Vielä vähemmän kun just juo kahvetta.
Niin, piti kysellä mitäs musiikkia tänään kuunneltaisiin?
Ei linkkejä, kiitos, vaan voisit kirjoittaa sanoilla.
Täällä soi äsken, hän on se oikea 101, seuraavaksi mieskonetta.
Harmaata lauantaita
67
436
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta. Mulla soinut päässä herättyäni yksi ja sama biisi enkä tiedä, miksi sen pitikin alkaa just tänä aamuna siellä kuulumaan. Pitäisi varmaankin kuunnella jokin muu kipale, että jäisi tämä pois mielestä.
Nyt keittämään päivän toiset kahvit ja rakentamaan aamupalaa. Sitten taas mökkiin saunaa virittelee.
Niin joo, se biisi. Ressun Älä mee. Se soi, mutta vain pääni sisällä.
T. Yks boheemiEn mä vielä mee!
Ja kun meen niin, mukaani voisin nappaa seuraa.
Blaah, ikävä lokakuu alkoi just soimaan.
Pitää laittaa jotain muuta soimaan että piristyy.
Jos vaikka hetkeks Sique Sigue Sputnikkii.. (Love missile.. kuuntele, järkytyitkö)
Sais aivot tyhjäks.. (no jos eka tää Losing my Insanity sais soida)
Harmi kun se sauna ja takka on niiiiin kauakana...
Joo lisää kahvetta keittelemään.. halimuksia sinne!!- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
En mä vielä mee!
Ja kun meen niin, mukaani voisin nappaa seuraa.
Blaah, ikävä lokakuu alkoi just soimaan.
Pitää laittaa jotain muuta soimaan että piristyy.
Jos vaikka hetkeks Sique Sigue Sputnikkii.. (Love missile.. kuuntele, järkytyitkö)
Sais aivot tyhjäks.. (no jos eka tää Losing my Insanity sais soida)
Harmi kun se sauna ja takka on niiiiin kauakana...
Joo lisää kahvetta keittelemään.. halimuksia sinne!!En taida järkyttyä enää ihmeemmin mistään, mutta kiitti.
Marraskuu alkoi jo päässä seuraavana. Soimaan tarkoitan.
Saunan jälkeen pitänee laittaa jotain naisten esittämää musaa. Silleen fiilistellen ja rentoutuen. Jostain syystä tykkään enemmän kuunnella naisen ääntä ja laulua. Aina ollut niin. Ne vain tahtoo yleensä mennä sinne synkistelyn puolelle, liian haikeita tulee vähitellen kuunneltua ja ihan joka kerta. Vaik kuin aloittais millä tahansa menevämmällä musalla, niin kyl se aina lähtee lipsuu sinne herkkisten puolelle.
Jokin vika minussa? Ehkä. Tai sitten ikävä tekee tepposiaan.
Viel on kahvia vasta tulossa, kun eksyin tekemään pellillisen lämppäreitå. Ideana se, ettei tartte enää tänään muuta evästä rakennella. Makkarakiintilö alkaa olla täynnä, olkoonkin miten hyvää saunomisen jälkeen, mutta silti.
Emmä viel mee kylpee, tärkeetä saada toi toinen kupponen ja yks lämmin leipä ekka.
Silleen boheemisti kynttilän valossa. Päivälläkin. Kyllä. Anonyymi kirjoitti:
En taida järkyttyä enää ihmeemmin mistään, mutta kiitti.
Saunan jälkeen pitänee laittaa jotain naisten esittämää musaa. Silleen fiilistellen ja rentoutuen. Jostain syystä tykkään enemmän kuunnella naisen ääntä ja laulua. Aina ollut niin. Ne vain tahtoo yleensä mennä sinne synkistelyn puolelle, liian haikeita tulee vähitellen kuunneltua ja ihan joka kerta. Vaik kuin aloittais millä tahansa menevämmällä musalla, niin kyl se aina lähtee lipsuu sinne herkkisten puolelle.
Viel on kahvia vasta tulossa, kun eksyin tekemään pellillisen lämppäreitå. Ideana se, ettei tartte enää tänään muuta evästä rakennella. Makkarakiintilö alkaa olla täynnä, olkoonkin miten hyvää saunomisen jälkeen, mutta silti.
Emmä viel mee kylpee, tärkeetä saada toi toinen kupponen ja yks lämmin leipä ekka.
Silleen boheemisti kynttilän valossa. Päivälläkin. Kyllä.Joo, ihan sama et alottaa millä tahansa ni yhtäkkiä on joku niiskniisk biisi soimassa.
Toi sputnik on sekoa, mutta terapeuttista mun aivoille.
Pystyn toimimaan ku kuuntelen sitä.
Oon outo tapaus, kun haluan rentotua ja nollaa aivoja, bodomi mm soi täysillä.
Mitä "raskaampaa" sitä rauhottavampaa.
ps, Tossa aiemmin alkoi soimaan päässä jostain syystä se joku metsämökin tonttu.. Jostain kumman syystä.
pps. Sä taidat olla "romanttinen" heppu..Anonyymi kirjoitti:
Silleen boheemisti kynttilän valossa. Päivälläkin. Kyllä.Joo, ihan sama et alottaa millä tahansa ni yhtäkkiä on joku niiskniisk biisi soimassa.
ps, Tossa aiemmin alkoi soimaan päässä jostain syystä se joku metsämökin tonttu.. Jostain kumman syystä.
pps. Sä taidat olla "romanttinen" heppu..
ppss.. jotain on "ilmassa", liikaa jotain meni vikaan juttuja, ja se on rikki ilmoituksia..Anonyymi kirjoitti:
ppss.. jotain on "ilmassa", liikaa jotain meni pieleen juttuja, ja se on rikki ilmoituksia..originalpieninainen kirjoitti:
Joo, ihan sama et alottaa millä tahansa ni yhtäkkiä on joku niiskniisk biisi soimassa.
ppss.. jotain on "ilmassa", liikaa jotain meni pieleen juttuja, ja se on rikki ilmoituksia..Sit tää tunki tän 3 kertaan muokatuilla versioilla. Blaah..
- Anonyymi
Soittakaas vaikka tuo bohemian rhapsody.
Jostain sellanen kappale pompsahti mieleen.
:)- Anonyymi
Joo, hiivatti taas.. 🌵
Pitäis päästä lähtemään jonnekin kauas pois täältä.
Kauas kauas pois. Anonyymi kirjoitti:
Pitäis päästä lähtemään jonnekin kauas pois täältä.
Kauas kauas pois.Voi miksi?
- Anonyymi
Voi miksi?
Ei täällä ole mitään syytä jäädä......
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole mitään syytä jäädä......
Onko siellä jossain kaukana sitten syy?
- Anonyymi
Onko siellä jossain kaukana sitten syy?
On, siellä on vapautta jota täällä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, siellä on vapautta jota täällä ei ole.
Siellä on mahdollisuuksia, jotka täällä tukahdutetaan.
Siellä on parempi olla ja elää vapaana.
Siellä on parempi toteuttaa haaveet ja unelmat. Anonyymi kirjoitti:
Siellä on mahdollisuuksia, jotka täällä tukahdutetaan.
Siellä on parempi olla ja elää vapaana.
Siellä on parempi toteuttaa haaveet ja unelmat.Pelottavaa, kun kuulostaa mun lasten mielipiteille/ajatuksille...
(tiiän että yks kirjottelee täällä myös.. )
Minnes suuntaan kauas oot ajatellut?
Oliko jossain jotain Kanadasta jossain vaiheessa?
Itsellä on tässä vähän "pakko" vielä jonkin aikaa tässä maassa asuttava.
Mutta ei ole pois suljettua maan vaihdos.- Anonyymi
Ei voi nyt. Viimeksi kun kuuntelin sen, niin teki niin kipeetä, että olin tukehtua. Oikeesti tukehtua. Syynä ei ollut mikään kurkkuun jäänyt pala ruokaa vaan se henkinen kipu iski niin lujaa, että jouduin tekemään töitä saadakseni hapen kulkemaan ees sen verran, ettei taju lähteny. Oli vaikee tilanne siinä. Siks en voi kuunnella nyt vähään aikaan sitä.
Orggikselle vastaan, että jossain määrin oon romantikko. Aina en osaa näyttää sitä puolta ittestäni tai tuoda esille, mut kyl musta löytyy sekin, kun sen joku osaa nähdä musta.
Tässä seuraavat biisit ja varoitan! Niinku sanoin, nyyhkyn puolelle menee.
🎶 Hei rakas. 🎶
🎶 Oothan tässä vielä huomenna 🎶
En muista, oliko noi just oikeat nimet noille, kun en katsonut. Ne kun tulee tuolta mun listalta suoraan.
Bohe - Anonyymi
Pelottavaa, kun kuulostaa mun lasten mielipiteille/ajatuksille...
(tiiän että yks kirjottelee täällä myös.. )
Minnes suuntaan kauas oot ajatellut?
Oliko jossain jotain Kanadasta jossain vaiheessa?
Itsellä on tässä vähän "pakko" vielä jonkin aikaa tässä maassa asuttava.
Mutta ei ole pois suljettua maan vaihdos.Pois Suomesta, pois Euroopasta.
Niin kauas täältä kuin mahdollista. Anonyymi kirjoitti:
Ei voi nyt. Viimeksi kun kuuntelin sen, niin teki niin kipeetä, että olin tukehtua. Oikeesti tukehtua. Syynä ei ollut mikään kurkkuun jäänyt pala ruokaa vaan se henkinen kipu iski niin lujaa, että jouduin tekemään töitä saadakseni hapen kulkemaan ees sen verran, ettei taju lähteny. Oli vaikee tilanne siinä. Siks en voi kuunnella nyt vähään aikaan sitä.
Orggikselle vastaan, että jossain määrin oon romantikko. Aina en osaa näyttää sitä puolta ittestäni tai tuoda esille, mut kyl musta löytyy sekin, kun sen joku osaa nähdä musta.
Tässä seuraavat biisit ja varoitan! Niinku sanoin, nyyhkyn puolelle menee.
🎶 Hei rakas. 🎶
🎶 Oothan tässä vielä huomenna 🎶
En muista, oliko noi just oikeat nimet noille, kun en katsonut. Ne kun tulee tuolta mun listalta suoraan.
BoheOih, noi löytyy omistakin listoista.
Tää on hassua miten ns "oppii" toisesta jotain täällä.
Ja susta kyllä puskee romanttisuus vaikka ehkä et haluaiskaan.
Ja se tästä tekee vielä oudomman asian, kun ei me "etitä" toisissamme sellasta.
(eihän?) ((tai siis tällä hetkellä ainakaan.. tällä hetkellä Ystävyys on se juttu, jos edetään täältä muualle yhdessä))
ps. Nyt soi Boys- Summertime Love..- Anonyymi
Oih, noi löytyy omistakin listoista.
Tää on hassua miten ns "oppii" toisesta jotain täällä.
Ja susta kyllä puskee romanttisuus vaikka ehkä et haluaiskaan.
Ja se tästä tekee vielä oudomman asian, kun ei me "etitä" toisissamme sellasta.
(eihän?) ((tai siis tällä hetkellä ainakaan.. tällä hetkellä Ystävyys on se juttu, jos edetään täältä muualle yhdessä))
ps. Nyt soi Boys- Summertime Love..Wanha hyvä biisi. Sabrinan esittämänä vai? Entä ootko kattonu Kids in America ja nimenomaan kattonu? Paras versio siitä IKINÄ on se, kun Kim ja Tiktak esittää sen kimpassa. Ihan huippu! Volat kaakkoon ja eiku tunnelmaan mukaan. Ainakin minut se saa ihan joka kerta hymyilemään. Leveesti. Se niiden keskinäinen kemia ja arvostus toisiaan kohtaan tulee esiin siinä mahtavasti. Ja kun katsoo tarkemmin sitä, huomaa, miten Kimin kasvoilta näkyy välillä hämmästys ja myös se, että se on siinä niin mukana, niiiin mukana ja nauttii. Jos yhtään tykkää sen tyylisestä musasta, niin kannattaa katsoa. Tulee hyvä mieli siitä. Bohis (vaihtelu virkistää ✌️)
Anonyymi kirjoitti:
Wanha hyvä biisi. Sabrinan esittämänä vai? Entä ootko kattonu Kids in America ja nimenomaan kattonu? Paras versio siitä IKINÄ on se, kun Kim ja Tiktak esittää sen kimpassa. Ihan huippu! Volat kaakkoon ja eiku tunnelmaan mukaan. Ainakin minut se saa ihan joka kerta hymyilemään. Leveesti. Se niiden keskinäinen kemia ja arvostus toisiaan kohtaan tulee esiin siinä mahtavasti. Ja kun katsoo tarkemmin sitä, huomaa, miten Kimin kasvoilta näkyy välillä hämmästys ja myös se, että se on siinä niin mukana, niiiin mukana ja nauttii. Jos yhtään tykkää sen tyylisestä musasta, niin kannattaa katsoa. Tulee hyvä mieli siitä. Bohis (vaihtelu virkistää ✌️)
Täytyypä katsoa. Ja juu sabriban esittämänä. Mä kuuntelen siis niin vaihtelevia tyylejä et jotkut ihmettelee. Ehdoton ykkönen biiseistä on ikuisesti varmaa Free bird, ikuinen Waltari "fani" oon. Tarkoituksella hipsuissa tuo, koska en voi kuitenkaan fanina pitää itteeni, mutta kyseinen bändi on todella lähellä sydäntä.
Musiikki kuuluu "syvästi" itseeni ja perheeseeni.
Ps nytkö noi tuli ratsaamaan mun laitteeni, kun tulivat lähelle.. hih, no hitto menikin naapuriin..
😉🤭
Sometimes I feel nobody gives me no warning
Find my head is always up in the clouds in a dreamworld
It's not easy........ 🎶🎶🎶🎶No nyt oli taas yp päässä nopeata toimintaa.. wink wink vaan ja kysyn taas kerran että mikä riivaa??
Sekö että kehtasin sanoa että tiettyyn asiaan liittyy siellä päässä joku.
No eilen sen "mielipiteen vahvistitte" itse.
Odotellessa jäähyä tms taas kerran. Mikä sitten todellakin vahvistaa asiat.
Alun nään tuolta ilmoituksesta äskeiseen, täällä kun on väitetty/syytetty tietynlaiseen rikokseen mun syyllistyneen ja että setä siniset tulossa ..- Anonyymi
Näköjään mun kommentti oli poistettu, missä puhuin biiseistä J. Tervomaa En sinulta rauhaa saa ja Chisu seuraavaksi. Sit kysyin, kuka tai ketkä ovat tulossa "rastaamaan" ja ilmeisesti sen takia poistettiin, kun käytin toista sanaa.
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään mun kommentti oli poistettu, missä puhuin biiseistä J. Tervomaa En sinulta rauhaa saa ja Chisu seuraavaksi. Sit kysyin, kuka tai ketkä ovat tulossa "rastaamaan" ja ilmeisesti sen takia poistettiin, kun käytin toista sanaa.
Meillä on paljon samoja biisejä jne listoilla. Löytyykö sulta Jippua?
Entä Eurooppa 3?Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun en nyt jaksa mennä höpisee noiden setä sinisten kanssa.
Tuossa ne ois kytiksellä vieressä edelleen.
Hih.
Osaiskohan joku valaista, miten joku muu voi käyttää esim mun ip täällä?
Tai miksi mun oikeesti nopea netti yhteys on hidas ku 🐌- Anonyymi
Meillä on paljon samoja biisejä jne listoilla. Löytyykö sulta Jippua?
Entä Eurooppa 3?Jippu kyllä, kuuluu ns, suosikkeihin, joita mielellään tulee kuunneltua. Eurooppa 3:n juttuja on vähemmän tullut kuunneltua tai tutuksi.
Sanni on yks mun lemppareista. Jo pelkästään sen takia, että se tekee pääosin itte biisinsä ja mun mielestä niissä on jotain niin erilaisempaa kuin monessa muussa artistissa, samoin kuin Tervomaallakin. Pink on aina ollut hyvä! Disco Ensemble joskus riippuen fiiliksistä. Anna Puu juu. Ellinoora. Stella olikohan se oikee nimi. Onhan näitä. Erin ja varsinkin hänen esittämänä Vapaa.
Vanhemmista jutuista esim joku Kaija Koo ehkä joskus, sekin fiilispohjalta. Jopa Katri Helena. 😊 Kikka. Hitsi, eihän niitä muista tähän nyt.
Whitesnake. Wasp. Suzy Quatro. Queen. Biisinä ihana Dreamer, se Ozzyn, samoin kuin Imagine, se Lennonin.
Eurythmics, Kiss, Eva Dahlgren, Niklas Strömstedt ja varsinkin En gång I livet.
Mutta nyt on sauna kuuma. Lisää saat tietää vähän myöhemmällä, kunhan tuun saunasta, jos kiinnostaa. Ja ois kiva, jos sääki listaisit jotain. Ois luettavaa, kun tuun tähän takas. Nyt moi vähäksi aikaa. Bohis Anonyymi kirjoitti:
Jippu kyllä, kuuluu ns, suosikkeihin, joita mielellään tulee kuunneltua. Eurooppa 3:n juttuja on vähemmän tullut kuunneltua tai tutuksi.
Sanni on yks mun lemppareista. Jo pelkästään sen takia, että se tekee pääosin itte biisinsä ja mun mielestä niissä on jotain niin erilaisempaa kuin monessa muussa artistissa, samoin kuin Tervomaallakin. Pink on aina ollut hyvä! Disco Ensemble joskus riippuen fiiliksistä. Anna Puu juu. Ellinoora. Stella olikohan se oikee nimi. Onhan näitä. Erin ja varsinkin hänen esittämänä Vapaa.
Vanhemmista jutuista esim joku Kaija Koo ehkä joskus, sekin fiilispohjalta. Jopa Katri Helena. 😊 Kikka. Hitsi, eihän niitä muista tähän nyt.
Whitesnake. Wasp. Suzy Quatro. Queen. Biisinä ihana Dreamer, se Ozzyn, samoin kuin Imagine, se Lennonin.
Eurythmics, Kiss, Eva Dahlgren, Niklas Strömstedt ja varsinkin En gång I livet.
Mutta nyt on sauna kuuma. Lisää saat tietää vähän myöhemmällä, kunhan tuun saunasta, jos kiinnostaa. Ja ois kiva, jos sääki listaisit jotain. Ois luettavaa, kun tuun tähän takas. Nyt moi vähäksi aikaa. BohisOi Kikka! Joo Nautinnollisia löylyjä! Melkein mitä tahansa tekisin aidoista puusauna löylyistä. Anja Niskanen lauleskelee nyt.
Palataan myöhemmin.- Anonyymi
Oi Kikka! Joo Nautinnollisia löylyjä! Melkein mitä tahansa tekisin aidoista puusauna löylyistä. Anja Niskanen lauleskelee nyt.
Palataan myöhemmin.Ollaan hiljaa vain, kun puhe turhaa on?? Aina tykänny siitä! Bohis
Aa ja terkut metsätuoksulla tehostetuista löylyistä. Meinasin ensin käydä hakemassa ihan jotain katajaa likoomaan hetkeksi löylytuoksuksi, mutta laiskimus tänään ja siksi tuo kaupan metsätuoksu.
Mietin saunassa, että miten sitä ei muista niitä omia mieltymyksiä esim musiikin suhteen varsinkaan silloin, jos joku kysyy. Tosiaan pähkäilin sitä, kunnes tuli se ahaa-elämys eli mun kohdalla tarkoittaa, että mähän kuuntelen Ville Valosta Vivaldiin, Behmistä Beethoveniin, Muskasta Mozartiin ja vaikkapa Esa Pakarisesta Hanna Pakariseen. Siksi on joskus vaikea yrittää kertoa, mikä on just mun juttu.
Palasin siis tähän kuten kuvasta näkyy 🙂 Anonyymi kirjoitti:
Ollaan hiljaa vain, kun puhe turhaa on?? Aina tykänny siitä! Bohis
Aa ja terkut metsätuoksulla tehostetuista löylyistä. Meinasin ensin käydä hakemassa ihan jotain katajaa likoomaan hetkeksi löylytuoksuksi, mutta laiskimus tänään ja siksi tuo kaupan metsätuoksu.
Mietin saunassa, että miten sitä ei muista niitä omia mieltymyksiä esim musiikin suhteen varsinkaan silloin, jos joku kysyy. Tosiaan pähkäilin sitä, kunnes tuli se ahaa-elämys eli mun kohdalla tarkoittaa, että mähän kuuntelen Ville Valosta Vivaldiin, Behmistä Beethoveniin, Muskasta Mozartiin ja vaikkapa Esa Pakarisesta Hanna Pakariseen. Siksi on joskus vaikea yrittää kertoa, mikä on just mun juttu.
Palasin siis tähän kuten kuvasta näkyy 🙂Apua, no muutamat mainitsinkin jo ylempänä..
Noita sun mainitsemiakin löytyy listoista, on niin laidasta laitaan kaikkea.. Tuure Kilpeläinen, nyt just soi rakastan sua niin et se sattuu, sydänmaa ♡♡♡, Vesta, hector, Lauri Tähkä, menneisyyden vangit, vaeltava vitsaus, Eveliina, Rasmus , H. Pakarinen, anthrax, ugly kid joe, Eve ♡, onhan näitä. Suomi räppiiii ja ulkomaistakin ..
Jokapäiväinen, rakastan, en rakasta
Jos vaan voisin, Tu es Foutu
Menninkäinen, vielä sä löydät mun luo
Vieläkö rakkaus kantaa, tyttörukka
Vaikeeta rakkautta , sun pitäis luovuttaa
Utopia, (Arto Tamminen) leijailen
Kaksi irrallaan, valmis Sut kohtaamaan
Uskon uneen, ruostunut ystävä
Olet mulle se, syntinen,
11 kirjainta, outo tyttö
Tähän syliin jää, jossain täytyy olla hän
Taikavoimia.. Ja tietty ei kukaan muu 💛
Näin niinku äkkisiltään mainittuna.. tästä biisi listasta löytyy sukulainenkin haha. Muitten mainitseminen paljastais liikaa..- Anonyymi
Apua, no muutamat mainitsinkin jo ylempänä..
Noita sun mainitsemiakin löytyy listoista, on niin laidasta laitaan kaikkea.. Tuure Kilpeläinen, nyt just soi rakastan sua niin et se sattuu, sydänmaa ♡♡♡, Vesta, hector, Lauri Tähkä, menneisyyden vangit, vaeltava vitsaus, Eveliina, Rasmus , H. Pakarinen, anthrax, ugly kid joe, Eve ♡, onhan näitä. Suomi räppiiii ja ulkomaistakin ..
Jokapäiväinen, rakastan, en rakasta
Jos vaan voisin, Tu es Foutu
Menninkäinen, vielä sä löydät mun luo
Vieläkö rakkaus kantaa, tyttörukka
Vaikeeta rakkautta , sun pitäis luovuttaa
Utopia, (Arto Tamminen) leijailen
Kaksi irrallaan, valmis Sut kohtaamaan
Uskon uneen, ruostunut ystävä
Olet mulle se, syntinen,
11 kirjainta, outo tyttö
Tähän syliin jää, jossain täytyy olla hän
Taikavoimia.. Ja tietty ei kukaan muu 💛
Näin niinku äkkisiltään mainittuna.. tästä biisi listasta löytyy sukulainenkin haha. Muitten mainitseminen paljastais liikaa..Hyvältä kuulostaa.
Mites Anna Eriksson tai Abreu? Mulla kumpikin, joita tykkään kuunnella. Jenni Vartiainen? Ismo Alanko? Popeda?
Yksi, mikä on ollu aina lähellä sydäntä, on Lassen Myrskyluodon Maija.
Sinua, sinua rakastan? Hyde vai kuka se oli..
Pave Maijanen? Jano.
"Puhu äänellä, jonka kuulen".. Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa.
Mites Anna Eriksson tai Abreu? Mulla kumpikin, joita tykkään kuunnella. Jenni Vartiainen? Ismo Alanko? Popeda?
Yksi, mikä on ollu aina lähellä sydäntä, on Lassen Myrskyluodon Maija.
Sinua, sinua rakastan? Hyde vai kuka se oli..
Pave Maijanen? Jano.
"Puhu äänellä, jonka kuulen"..Kaikki nämä vuodet, on jano ollut. Kyllä siis.
Kaikista kasvoista etsin, ja odotin jos Otavasta tähti putois, jos mulla ois sydän..
Rakkaus on ruma sana joka vie extaasiin ja paskntaa päähän ku pulu. Oikeus on voittanut,
Mutta pelkään sinua liikaa, liikaa pelkäät...
Yritän puhua äänellä jonka kuulet.
Oletko sä varma ettet ole mä?
Tai etten mä ole sä?
Need you now, lady A. Love me again, John Newman.. Ja sit Tiffany tietty.
Ota mut niin...- Anonyymi
Kaikki nämä vuodet, on jano ollut. Kyllä siis.
Kaikista kasvoista etsin, ja odotin jos Otavasta tähti putois, jos mulla ois sydän..
Rakkaus on ruma sana joka vie extaasiin ja paskntaa päähän ku pulu. Oikeus on voittanut,
Mutta pelkään sinua liikaa, liikaa pelkäät...
Yritän puhua äänellä jonka kuulet.
Oletko sä varma ettet ole mä?
Tai etten mä ole sä?
Need you now, lady A. Love me again, John Newman.. Ja sit Tiffany tietty.
Ota mut niin...Ellie Golding Love me like you do
Rakkaus voi viedä ekstaasiin, mutta samalla se tosiaan voi kakkia päälle. Anonyymi kirjoitti:
Ellie Golding Love me like you do
Rakkaus voi viedä ekstaasiin, mutta samalla se tosiaan voi kakkia päälle.Ellillä se öööö mikä se oli burn tms myös.. 😉
Ellillä se öööö mikä se oli burn tms myös.. 😉
My heaven is your hell...
- Anonyymi
Ellillä se öööö mikä se oli burn tms myös.. 😉
Niin on. On on. Tiedän. Burn. Tiedän ja monta muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. On on. Tiedän. Burn. Tiedän ja monta muutakin.
Plus Still falling for you. Yksi parhaimmista häneltä.
Anonyymi kirjoitti:
Plus Still falling for you. Yksi parhaimmista häneltä.
Pitää kuunnella.
- Anonyymi
Pitää kuunnella.
Joo. And just like that 🎶 ihan paras!
Anonyymi kirjoitti:
Joo. And just like that 🎶 ihan paras!
😊 Nyt vielä tätä burnia huudatan täällä..
- Anonyymi
😊 Nyt vielä tätä burnia huudatan täällä..
No no! Nythän sulla on oikea meininki siellä. Ellien biisit taitaa lähes kaikki olla mun mieleen. Siks sulle laittelin niitäkin tähän. Br
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no! Nythän sulla on oikea meininki siellä. Ellien biisit taitaa lähes kaikki olla mun mieleen. Siks sulle laittelin niitäkin tähän. Br
Entä wanhaa wanhaa Since you been gone? Ei tietty liity Elliin millään tavalla 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä wanhaa wanhaa Since you been gone? Ei tietty liity Elliin millään tavalla 🤣
Ja jos nyyhkyn puolelle taas haluu mennä, niin Avrilin Wish you were here. Hyvä versio myös yhdessä Eminemin kanssa heillä. Br
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos nyyhkyn puolelle taas haluu mennä, niin Avrilin Wish you were here. Hyvä versio myös yhdessä Eminemin kanssa heillä. Br
Avrillii oon kuunnellut, mut kellyy en ainakaa kovin paljon. Meni liian uneksintaan ja haaveiluun ni piti vaihtaa ihan toiseen suuntaan.. aika pysähtyy polarin sieppareilta..
Avrillii oon kuunnellut, mut kellyy en ainakaa kovin paljon. Meni liian uneksintaan ja haaveiluun ni piti vaihtaa ihan toiseen suuntaan.. aika pysähtyy polarin sieppareilta..
I cant make you love me... honey B...
Hearthillin hautausmaa bileet ♡♡♡♡- Anonyymi
Okei. Niinhän se mullaki menee enkä siksi rääkkää itteeni, tulee henkiset kivut pintaan. Tuli mieleen noi, anteeksi. En tullut ajatelleeksi, että sinullakin on sydänsuruja. Vilpittömästi anteeksi. Joskus en tajua, että sama biisi voi jollain toisella tehdä vielä kipeempää kuin mulla. Tai silleen onhan se aina kuitenkin niin henkilökohtainen juttu, kuka mitenkin kokee eri asiat ja tunnetilat.
Jos haluat piristystä tai sellaista ei pahalla tarkoitettua huumoripläjäystä, niin sano. Laitoin siitä jo toiseen ketjuun vinkin, että kannattaa katsoa, jos on huumorituulella. Ennen vanhaan se ei lie ole ollut huumoria, mutta tänä päivänä menee mun mielestä siihen kategoriaan. Finnish disco, alkeet. Anonyymi kirjoitti:
Okei. Niinhän se mullaki menee enkä siksi rääkkää itteeni, tulee henkiset kivut pintaan. Tuli mieleen noi, anteeksi. En tullut ajatelleeksi, että sinullakin on sydänsuruja. Vilpittömästi anteeksi. Joskus en tajua, että sama biisi voi jollain toisella tehdä vielä kipeempää kuin mulla. Tai silleen onhan se aina kuitenkin niin henkilökohtainen juttu, kuka mitenkin kokee eri asiat ja tunnetilat.
Jos haluat piristystä tai sellaista ei pahalla tarkoitettua huumoripläjäystä, niin sano. Laitoin siitä jo toiseen ketjuun vinkin, että kannattaa katsoa, jos on huumorituulella. Ennen vanhaan se ei lie ole ollut huumoria, mutta tänä päivänä menee mun mielestä siihen kategoriaan. Finnish disco, alkeet.Eiiii, höpsö!
En tällä kertaa surustellut 🤭
Nyt huudatan Irinaa täällä..
Seinät sulkee ympyräs, kun juokset karkuun itseäs..
Tää päivä on aika ristiriitaisen hämmentävä, itsetutkiskelua ja vähän kiukkuiluakin itselle.
Tai ei ees pelkkä tää päivä, vaan jo jokunen tässä.
Sä ja kukka ootte oikeesti pitäny "mut kasassa"..
Ja sit oon koittanu saada sanoja joita päässä pyörii sanottua. Jotenkin ne ei vaan tuu ulos järkevästi.
Pitää vielä hienosäädellä hih..
Ja ei siis mitään pahaa. 🤗💭- Anonyymi
Eiiii, höpsö!
Tää päivä on aika ristiriitaisen hämmentävä, itsetutkiskelua ja vähän kiukkuiluakin itselle.
Ja sit oon koittanu saada sanoja joita päässä pyörii sanottua. Jotenkin ne ei vaan tuu ulos järkevästi.
Ja ei siis mitään pahaa. 🤗💭Irina!! Olin jo unohtaa!! Ilman muuta Irina❣️ sori, toi unohtui mainita ihan tyystin. Ei kyl tuu heti mieleen ketään sellaista suomipoppia esittävää naista ainakaan, mikä kuulostaisi yökölle 😊 tai siis ällölle. Edes Heinis ei oo niin äklö, etteikö voisi kuunnella.
Mulla tuli äsken suru. Oma vika, oma moka. Erehdyin laittaa Sineadin Nothing compares to you. Siinä oli Finnish disco kaukana.
Bohe - Anonyymi
Eiiii, höpsö!
Ja ei siis mitään pahaa. 🤗💭Jatkan, että hyvä, ettei sul oo mitään pahaa. Siis siinä hienosäädön ja itsensä tutkiskelussa.
Joskus huomaan ruoskivani itteeni, kun mielestäni oon ansainnut sen. Henkisen ruoskinnan. Vaikken olisikaan, mutta silti. Jotain masopiirteitä varmaan. Ruoskii itteesä, vaikka tietää, ettei ois voinu tehdä mitään toisin. Nää on näitä, mitkä pitää vain käydä läpi, kunnes on siinä pisteessä, ettei enää tartte käydä. Silloin tietää, että on kasvanut. Joko itsensä tai jonkin asian yli. Hyvää se tekee. Siitä on hyvä jatkaa. Ja tää on vain mun mielipide.
Se s**kelin boheemi ✌️ Anonyymi kirjoitti:
Irina!! Olin jo unohtaa!! Ilman muuta Irina❣️ sori, toi unohtui mainita ihan tyystin. Ei kyl tuu heti mieleen ketään sellaista suomipoppia esittävää naista ainakaan, mikä kuulostaisi yökölle 😊 tai siis ällölle. Edes Heinis ei oo niin äklö, etteikö voisi kuunnella.
Mulla tuli äsken suru. Oma vika, oma moka. Erehdyin laittaa Sineadin Nothing compares to you. Siinä oli Finnish disco kaukana.
BoheHeinis? 🦗 Vai kuka?
Anonyymi kirjoitti:
Irina!! Olin jo unohtaa!! Ilman muuta Irina❣️ sori, toi unohtui mainita ihan tyystin. Ei kyl tuu heti mieleen ketään sellaista suomipoppia esittävää naista ainakaan, mikä kuulostaisi yökölle 😊 tai siis ällölle. Edes Heinis ei oo niin äklö, etteikö voisi kuunnella.
BoheSurukin on kyllä tärkeä tunne.
- Anonyymi
Heinis? 🦗 Vai kuka?
Heinäsirkka. Se.
- Anonyymi
Surukin on kyllä tärkeä tunne.
On. Erittäin tärkeä. Silläkin kuitenkin oma aikansa.
Anonyymi kirjoitti:
Heinäsirkka. Se.
Harvempi tietää heinistä 😄 tästä voin päätellä että sä et ainakaa mikää pari kymppinen ole. Hyvä!!!
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan, että hyvä, ettei sul oo mitään pahaa. Siis siinä hienosäädön ja itsensä tutkiskelussa.
Joskus huomaan ruoskivani itteeni, kun mielestäni oon ansainnut sen. Henkisen ruoskinnan. Vaikken olisikaan, mutta silti. Jotain masopiirteitä varmaan. Ruoskii itteesä, vaikka tietää, ettei ois voinu tehdä mitään toisin. Nää on näitä, mitkä pitää vain käydä läpi, kunnes on siinä pisteessä, ettei enää tartte käydä. Silloin tietää, että on kasvanut. Joko itsensä tai jonkin asian yli. Hyvää se tekee. Siitä on hyvä jatkaa. Ja tää on vain mun mielipide.
Se s**kelin boheemi ✌️Siitä surusta, jos ei se tapa niin se vahvistaa..
Toisista pääsee Irti, joihinkin jää roikkumaan... Mut mä uskon että jokainen joskus kohtaa jonkun, joka radalleen TÄHTES johtaa... Mut mihin ne joutuu jotka oppaan menettääääää...Anonyymi kirjoitti:
Jatkan, että hyvä, ettei sul oo mitään pahaa. Siis siinä hienosäädön ja itsensä tutkiskelussa.
Se s**kelin boheemi ✌️Kyl mä vähän itseeni pahalla ruoskin.. Mut en liikaa. Enää. Äskeiseen, sitten on vielä ne tyypit joista tulee sulle naru kaulaan.. Tää biisi oli aikaisemmin vaikeempi. Miksi mä löydän tähtiä joka paikasta nykyään.. hah.. ☆ tähdet on saanut jotenkin uuttakin merkitystä viime aikoina.
Irina on ollu jotenkin mun matkalla tärkeä. Niistä löytää paljon omaa.. Mut varsinkin voimaa niistä saanut. Kunnon syyssäkin tähti.. ☆- Anonyymi
Harvempi tietää heinistä 😄 tästä voin päätellä että sä et ainakaa mikää pari kymppinen ole. Hyvä!!!
Juuh en ole. En mä sen tuotantoa tunne muuten kuin vain sen verran, etten oo ikinä kuunnellut paitsi jos radiosta on tullut.
Mietin äsken, ihan siis valinnan vaikeus tuli, että lähdenkö käymään jossain ihmisten ilmoilla, ettei mökkihöperyys iske, mutta hetken pähkäilyn jälkeen tulin tulokseen, että mitä suotta. Otin tuohon oluen seuraksi voikkarin ja aattelin kohta lopetella tämän vähänkin nauttimisen. Taisin aiemmin jo mainita, että laiskiainen on olo tänään ja niinhän tuo on yhäkin, joten en viitsi nähdä vaivaa sen takia nyt, että lähtisin jonnekin istumaan ja nauttimaan juomaa ja juttelemaan, kuuntelemaan musiikkia, lähinnä taitaisi olla karaoke tuolla. Saman asian ajaa just tänään, kun juopottelin nuo 4 - 5 olutta ja oon jutellut täällä. Kylpenyt ja syönyt. Eiköhän tästä jouda kohta nukkumaan. Fiilis minnekään lähtemiseen meni sen Sineadin biisin mukana. Tiedän, kuulostan surkealta, mut en sitä kuitenkaan ole. Tää vain kuulostaa, muttei ole.
Kaikki ajallaan tai siis kaikelle on aikansa. Asia kuin asia. Ikäväkin hellittää joskus. Ainakin luulen. Br Anonyymi kirjoitti:
Juuh en ole. En mä sen tuotantoa tunne muuten kuin vain sen verran, etten oo ikinä kuunnellut paitsi jos radiosta on tullut.
Mietin äsken, ihan siis valinnan vaikeus tuli, että lähdenkö käymään jossain ihmisten ilmoilla, ettei mökkihöperyys iske, mutta hetken pähkäilyn jälkeen tulin tulokseen, että mitä suotta. Otin tuohon oluen seuraksi voikkarin ja aattelin kohta lopetella tämän vähänkin nauttimisen. Taisin aiemmin jo mainita, että laiskiainen on olo tänään ja niinhän tuo on yhäkin, joten en viitsi nähdä vaivaa sen takia nyt, että lähtisin jonnekin istumaan ja nauttimaan juomaa ja juttelemaan, kuuntelemaan musiikkia, lähinnä taitaisi olla karaoke tuolla. Saman asian ajaa just tänään, kun juopottelin nuo 4 - 5 olutta ja oon jutellut täällä. Kylpenyt ja syönyt. Eiköhän tästä jouda kohta nukkumaan. Fiilis minnekään lähtemiseen meni sen Sineadin biisin mukana. Tiedän, kuulostan surkealta, mut en sitä kuitenkaan ole. Tää vain kuulostaa, muttei ole.
Kaikki ajallaan tai siis kaikelle on aikansa. Asia kuin asia. Ikäväkin hellittää joskus. Ainakin luulen. BrNo teet tietty niinkun tuntuu parhaalta.
Sun pitäisi kyl mennä, jos siellä on sulle seuraakin. Sun piti juhlia!! Eikä vaan täällä viettää aikaa.
Mä en katoa täältä .. 😉
Mee vaan. Sulla tuskin tulee ainakaan huonompi fiilis jos meet ihmisten ilmoille. Vai?originalpieninainen kirjoitti:
No teet tietty niinkun tuntuu parhaalta.
Sun pitäisi kyl mennä, jos siellä on sulle seuraakin. Sun piti juhlia!! Eikä vaan täällä viettää aikaa.
Mä en katoa täältä .. 😉
Mee vaan. Sulla tuskin tulee ainakaan huonompi fiilis jos meet ihmisten ilmoille. Vai?Mäkin tänään meen tai yritän ajoissa nukkumaan. Ja aattelin jos katsois töllöö hetken. En muista koska oisin keskittyny ohjelmiin.
Joskus alku kesästä varmaan.
Oikeesti pitää päästä täältä muiden joukosta muihin yhteyksiin.
Mä meinaan jatkuvasti kirjottaa liikaa tänne.
Mä jotenkin luulen, tai ainakin toivon, että nää tai joku ei ole niin tyhmä et koittaisi hakkeroida mun uutta spostia kun aiemmatkin hommat tiedossa, ja edennyt setä sinisille asti.- Anonyymi
No teet tietty niinkun tuntuu parhaalta.
Mä en katoa täältä .. 😉
Mee vaan. Sulla tuskin tulee ainakaan huonompi fiilis jos meet ihmisten ilmoille. Vai?Saattaisi tullakin, se huonompi olo tarkoitan. Tuntisin vielä enemmän oloni tyhjäksi. Ja mä juhlin jo. Paremman juhlan aika on sit vähän myöhemmin. Ei ihan vielä. 😉 Tässä oli nyt tällainen ikäänkuin välivaiheen juhla, yhden hengen sellainen, kun tämä oli ns. henkilökohtainen voitto. Seuraava onkin sit jo isompi. On se. ✌️
- Anonyymi
Kyl mä vähän itseeni pahalla ruoskin.. Mut en liikaa. Enää. Äskeiseen, sitten on vielä ne tyypit joista tulee sulle naru kaulaan.. Tää biisi oli aikaisemmin vaikeempi. Miksi mä löydän tähtiä joka paikasta nykyään.. hah.. ☆ tähdet on saanut jotenkin uuttakin merkitystä viime aikoina.
Irina on ollu jotenkin mun matkalla tärkeä. Niistä löytää paljon omaa.. Mut varsinkin voimaa niistä saanut. Kunnon syyssäkin tähti.. ☆Tähdillä on merkityksensä. Jokaisella. Sinullakin. ✴️
Anonyymi kirjoitti:
Tähdillä on merkityksensä. Jokaisella. Sinullakin. ✴️
Kiitos 🤩⭐
Mulla oli myös viimeviikolla kurkku kipeä ja kuumetta. Sitten tuli flunssa, joka nyt vasta alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Välillä oli niin, että aivastutti hirveästi ja sitten se aivastus ei tullut. Se rupes naurattaan. No se siitä. Paranemisia sinne.😊
Kiitos! Se on kyl aika inhottavaa kun meinaa aivastaa ja sit se ei tuukkaan. Mut kiva jos se naurattaa sua. 😊
Kiitos! Se on kyl aika inhottavaa kun meinaa aivastaa ja sit se ei tuukkaan. Mut kiva jos se naurattaa sua. 😊
Kuvittelin vaan miltä se näyttää kun yrittää aivastaa ja mitään ei tuu ulos😁
- Anonyymi
Pikaista paranemista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510