Minä äänestän samaa joka kieroksella

Anonyymi-ap

Tulevissa presidentinvaaleissa äänestän samaa ehdokasta, jos tulee toinen kierros. Nykyiset johdossa olevat kärkiehdokasta ei tule kuuloonkaan. He ovat molemmat ääriliperaaleja.
Polvihousu poikaa en äänestä ja toinen on hoitanut ulkoministerin tehtäviä hyvin, mutta muuten ei ole sopiva presidentin virkaan.
Siis jäljelle jää kaksi miesehdokasta Aaltola tai Rehn

20

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En äänestä Myrkynvihreää Pekkapolosta, se käyttää ulostusReikää, ei sovi Pressalle.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­m­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18016387D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Halla-aho on varoitellut pitkään " ruotsintiestä " ja ollut siinä ainut ehdokas joka asian ymmärsi .

      • Anonyymi

        Halla-aho olisi presidenttinä yhtä uskottava kuin rekka-auton alle jäänyt villisika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-aho olisi presidenttinä yhtä uskottava kuin rekka-auton alle jäänyt villisika.

        Jos niin kävisi, että Halla-ahosta tulisi presidentti, olisi hän varmasti hyvin tavanomainen, jopa suosiota saava presidentti. Hän tuskin tekisi hätiköityjä ehdotuksia ja todennäköisesti hoitaisi Suomen suhteet ulkomaille, kuten monet muutkin.

        Jos Haavistosta tulisi presidentti, saattaisi Suomen ulkopolitiikka muuttua entistä enemmän "viherhömpötykseksi" ja Suomi muuttuisi entistä enemmän uusavuttomien, työtä vieroksuvien, maahanmuuttajien ja ylikoulutettujen työttömien valtioksi.


    • Anonyymi

      Pekka Haavistoa en äänestä ikinä, vihreän aatteen sokaisema ja oman edun ajaja ja selän takana toimija.
      Haaviston caruna kaupan jälkeen kansa maksaa kallista sähkönsiirron hintaa, Haavisto toi isisterroristinaiset suomene ja toimi selän takana yriiti vastuun siirtää konsulille ja sai syytteenkin asiasta mutta ei eronnut kun eduskunnan äänestyksessä aateveljet viherpuna puolusti ja kepu lähti mukaan lukuunottamatta hoskosta.
      Haavisto pelkkä ylioppilas vaikka muuna esiintynyt, toimii jatkuvastu suomen vastaisesti suomlaisia ei puolusta vain ulkomaalaisia.

    • Anonyymi

      Numerot on tärkeitä jos antaa äänensä numerolle. Samalle numerolle.

      • Anonyymi

        Aaltola ja Rehn ovat minulle mieleen. Molemmat ovat korkeasti koulutettuja tohtoreita ja osaamista riittää.
        Aaltolan puhe on vaivatonta ja selkeää myös englanniksi.
        Tässä piilee Rehnin heikoin kohta.
        Molempien sanavarasto on laaja, mutta Rehnin suomalaisugrilainen englannin ääntäminen on jopa vaivaannuttavaa ja puhe on muutenkin monotonista ja epäselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaltola ja Rehn ovat minulle mieleen. Molemmat ovat korkeasti koulutettuja tohtoreita ja osaamista riittää.
        Aaltolan puhe on vaivatonta ja selkeää myös englanniksi.
        Tässä piilee Rehnin heikoin kohta.
        Molempien sanavarasto on laaja, mutta Rehnin suomalaisugrilainen englannin ääntäminen on jopa vaivaannuttavaa ja puhe on muutenkin monotonista ja epäselvää.

        Kirjoitit kaiken mitä olen itsekin ajatellut. Siinä kaksi parasta ehdokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaltola ja Rehn ovat minulle mieleen. Molemmat ovat korkeasti koulutettuja tohtoreita ja osaamista riittää.
        Aaltolan puhe on vaivatonta ja selkeää myös englanniksi.
        Tässä piilee Rehnin heikoin kohta.
        Molempien sanavarasto on laaja, mutta Rehnin suomalaisugrilainen englannin ääntäminen on jopa vaivaannuttavaa ja puhe on muutenkin monotonista ja epäselvää.

        Samoin minä äänestäisin joko Aaltola tai Rehn kumpikin tietävät valtakunnan asioista ja ovat jotenkin turvallinen valinta.En ymmärrä naisihmisenä mitä jotkut esim. naiset näkevät Haavistossa?


    • Anonyymi

      Minulla on mietinnässä Stubb, Aaltola tai Rehn. Heistä olisi presidentiksi.

      • Anonyymi

        Heistä Stubb on heikoin lenkki, mutta saattaisi olla hyvin neutraali pressa. Mielestäni kokoomus olisi saanut paremmankin ehdokkaan.


    • Anonyymi

      Taktista äänestämistä en suosittele.

      • Anonyymi

        Eihän vihreät, vasemmistoliitto ja demarit enää muuta osaa, kuin taktista äänestystä, suomen kansa kun on heistä niin tyhmää.

        YLE:n viimeisin vaaligallup oli huvittavan ja naurettavan rajalla, sillä nuo % eivät voineet pitää paikkaansa. Lisäksi kun väitettiin, että vihreät/vasurit ja demarit ovat saman ehdokkaan takana, mutta esim. vasureille on oma ehdokas, jolla oli ylen mukaan kannatusta enemmän, kuin koko puolueella.

        Suomelle parhaat vaihtoehdot ovat Rehn tai Halla-aho, joskin Pressan virkahan on nykyään edustuksellinen, siksi sujuva kielitaito olisi plussaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän vihreät, vasemmistoliitto ja demarit enää muuta osaa, kuin taktista äänestystä, suomen kansa kun on heistä niin tyhmää.

        YLE:n viimeisin vaaligallup oli huvittavan ja naurettavan rajalla, sillä nuo % eivät voineet pitää paikkaansa. Lisäksi kun väitettiin, että vihreät/vasurit ja demarit ovat saman ehdokkaan takana, mutta esim. vasureille on oma ehdokas, jolla oli ylen mukaan kannatusta enemmän, kuin koko puolueella.

        Suomelle parhaat vaihtoehdot ovat Rehn tai Halla-aho, joskin Pressan virkahan on nykyään edustuksellinen, siksi sujuva kielitaito olisi plussaa.

        Vähän mietityttää Rehnin ja Stubbin ministeriaikoinaan tekemät kohtalokkaatkin virhearviot, jotka olisivat voineet viedä vaarallisille vesille, ja osa on uhka edelleen.

        Sellaisille ei presidenttinä ole varaa.
        Seurauksia ei voi peruuttaa sanomalla "sori, taisin mokata".


    • Anonyymi

      Haavisto rikkoi lakia ministerinä ollessaan,

    • Anonyymi

      Vasemmistoliiton Li Andersson presidentiksi.

    • Anonyymi

      Li Andersson on älykäs, pätevä ja nauttii suurta suosiota kansan keskuudessa.

    • Anonyymi

      Li Andersson on samanlainen maailmanhalaaja kuin Pekka Haavisto,ulkomaalaiset ensin .
      Li sanoi ettei saa epäilläkään tulijoiden taustoja se on rasistista jos epäilee 16 vuotiasta laittomasti tullutta partaäijää vanhemmaksi ja Li sanoi vuonna 2015 että on rasistista jos vaatii ikätestiä "alaikäisille"tulijoille.
      Kommarin mielestä kaikilla siirtolaisilla on oikeus tulla suomeen ikuiseen elatukseen ja samoja toimia on vaatinut vihreiden Pekka Haavisto.

    • Anonyymi

      Li Andersson on ylivoimainen nais-ehdokas presidentiksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe