Näin on ruotsalaiset tutkineet
Miehen on tärkeää saada impata sillintuoksua naisesta
75
492
Vastaukset
- Anonyymi
50 -> surströmming
- Anonyymi
Jooo
- Anonyymi
Ymmärrätkö sinä aloittaja, että hygieniastaan huolehtiva nainen tuoksuu tuskin miltään? Ellei sitten ole jotain tulehdusta alapäässä.
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska olen nainen, joka peseytyy säännöllisesti ja jolla ei ole tulehduksia.
- Anonyymi
Jep. Terveessä alapäässä on korkeintaan mieto maitohappobakteerien tuoksahdus ja pestynä sitäkin tuoksua saa etsiä.
- Anonyymi
Ehkäpä heteron naisen mielestä puhdas alapää tuoksuu hajuttomalle.
Vastakkainen sukupuoli haistaa toisensa erinlailla. Pariutumisen liittyy myös tiedostamaton mieltyminen eri tuoksuihin. Kaikkien mielestä ruusu ei tuoksu hyvälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä heteron naisen mielestä puhdas alapää tuoksuu hajuttomalle.
Vastakkainen sukupuoli haistaa toisensa erinlailla. Pariutumisen liittyy myös tiedostamaton mieltyminen eri tuoksuihin. Kaikkien mielestä ruusu ei tuoksu hyvälle.Ei haista. Ei terve nenäisnen ja suinen vastakkainen sukupuoli todistetusti haista sitä toisin. Eri juttu tietenkin, jos sen oman suun lemut oavt kovin kauheita. Ja joo ruusun hajua ei ole mustakaan mitenkään hyvä, mutta voittaa se pionin. Pionin haju on mun mielestä tosi epämiellyttävä.
- Anonyymi
Naisen ei pidä tuoksua "ei miltään". Jokainen naisen kanssa seksiä harrastanut tietää
tämän että vaikka tulisitte saunasta juuri jne niin se alapää maistuu ja tuoksuu aina omanlaiselle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen ei pidä tuoksua "ei miltään". Jokainen naisen kanssa seksiä harrastanut tietää
tämän että vaikka tulisitte saunasta juuri jne niin se alapää maistuu ja tuoksuu aina omanlaiselleTietysti kuuluu. Peskää niitä piIIujanne ja sanokaa naisillenne, että se pitää pestä, kun kerta saunassakin käy. Ei se pelkkä saunominen tosiaan auta, vaan ihan pestä pitää.
Haistakaa pitkä nainen!
- Anonyymi
Jänniä tutkimuksia tehdään nykypäivänä 🤔
- Anonyymi
Ne on toeenneet että yli 50v on jo hapansilakan tuoksu
- Anonyymi
Sori, mutta en silti ala jättämään alapäätäni pesemättä, enkä hanki sinne bakteeritulehdusta. Keksikää joku muu keino haistella sillejänne.
- Anonyymi
Se on naisen ominaistuoksu. Ja viiskympin ylittäneillä se on jo katku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on naisen ominaistuoksu. Ja viiskympin ylittäneillä se on jo katku
Ei todellakaan ole. Terve naisen alapää ei tuoksu oikeastaan miltään. Mä olen pahoillani, jos sun naisellas on tulehdus. Kehota menemään lääkäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Terve naisen alapää ei tuoksu oikeastaan miltään. Mä olen pahoillani, jos sun naisellas on tulehdus. Kehota menemään lääkäriin.
Kyllä on. Ihan jokaisen ominaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Sulla on selvästi tosi vähäinen kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustu jatkossa vain naisiin, jotka pitää huolta hygieniastaan ja ymmärtävät käydä hoidattamassa mahdolliset tulehdukset. Älä imppaa niiden pubiruusujen tavaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustu jatkossa vain naisiin, jotka pitää huolta hygieniastaan ja ymmärtävät käydä hoidattamassa mahdolliset tulehdukset. Älä imppaa niiden pubiruusujen tavaraa.
Siis se on ominaisuus ihan kaikille 40 eteenpäin. 20-39,v ei virlä tuoksu.
50 ylittäneet on hapansilakan tuoksusia - Anonyymi
Jokaisen 40v täyttäneen tuoksuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoksuu ehkä, mutta mitään hajua terveessä piIIussa ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sitten muka haisellut kaikkien maapallon yli nelikymppisten värkit. Totta kai ja tietysti. Lakkaa imppaamasta niiden pubiruusujen piIIuja.
- Anonyymi
Tämä kalanhaju myytti on aina ollu musta todella hämmentävä. Ihanko oikeasti jonkun piIIu haisee muka kalalta? Mun alapäässäni ei ikinä ole ollut mitään kalahajuun vivahtavaakaan tuoksahdusta.
- Anonyymi
Yrität vaan luoda itestäs yksilönä poikkeusta, vaikka taatusti lemotat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität vaan luoda itestäs yksilönä poikkeusta, vaikka taatusti lemotat
Mä inhoan kalanhajua, eli todellakin tietäisin, jos olisi edes hitunen kalaista hajua. Tiettyyn hetkeen kierrodta, kun valkovuoto on voimakkainta, se vuoto tuoksuu vähän samalta kuin viili, mutta senkin saa pois, kun vaan pesee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä inhoan kalanhajua, eli todellakin tietäisin, jos olisi edes hitunen kalaista hajua. Tiettyyn hetkeen kierrodta, kun valkovuoto on voimakkainta, se vuoto tuoksuu vähän samalta kuin viili, mutta senkin saa pois, kun vaan pesee.
Viili,tarkoitit silliä.
Se on aukottomasti todistettu. Kaikki 40v lemottaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viili,tarkoitit silliä.
Se on aukottomasti todistettu. Kaikki 40v lemottaaEi kun viili, hapatettu maitotuote. Olet sekoittanut sillin viiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viili,tarkoitit silliä.
Se on aukottomasti todistettu. Kaikki 40v lemottaaNimeomaan ei mitään vähääkään kalaista vivahdustakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun viili, hapatettu maitotuote. Olet sekoittanut sillin viiliin.
Kaikki 40v täyttäneet lemottaa sillille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun oma suusi, joka nenääsi lemottaa. Mene hammaslääkärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun oma suusi, joka nenääsi lemottaa. Mene hammaslääkärille.
Ei vaan naisten, 40v alapää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sun oma suusi. Mun alapäästäni ei löydy mitään hajua, jonka voisi edes vilkkaalla mielikuvituksellatulkita kalaksi. Siksi en ole ikinä tuota kalakuvitelmaa tajunnut. Selvästi sekoitat oma karieksenlemusi kalaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sun oma suusi. Mun alapäästäni ei löydy mitään hajua, jonka voisi edes vilkkaalla mielikuvituksellatulkita kalaksi. Siksi en ole ikinä tuota kalakuvitelmaa tajunnut. Selvästi sekoitat oma karieksenlemusi kalaan.
Ei kun yrität vaan nyt valkopestä itseäsi muiden silmissä, vaikka kalatori lemottaa sinussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun käytetyissä alushousuissa on sellanen samantyyppinen tuoksu, kuin kuivatuissa maitohappobakteereissa. Se on jopa aika makeahko tuoksu. Ei lainkaan kalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun yrität vaan nyt valkopestä itseäsi muiden silmissä, vaikka kalatori lemottaa sinussa
Ei mun tarvitse, kun se lemu tulee sun suustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun käytetyissä alushousuissa on sellanen samantyyppinen tuoksu, kuin kuivatuissa maitohappobakteereissa. Se on jopa aika makeahko tuoksu. Ei lainkaan kalainen.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Höpö höpö itsellesi noiden kalojen kanssa. Tuollainen kuvaamani on terveen ja puhtaan piIIun tuoksu. Ei mitään vähääkään kalaan vivahtavaakaan. Mulla ei ole ikinä ollut yhtään hiivatulehdustakaan. Vain puhdas ja terve piIIuntuoksu. Harmi, että sä et ole sellaista koskaan haistanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö itsellesi noiden kalojen kanssa. Tuollainen kuvaamani on terveen ja puhtaan piIIun tuoksu. Ei mitään vähääkään kalaan vivahtavaakaan. Mulla ei ole ikinä ollut yhtään hiivatulehdustakaan. Vain puhdas ja terve piIIuntuoksu. Harmi, että sä et ole sellaista koskaan haistanut.
Turha sinun on totuutta vääristellä. Se on jokaisen kohtalo 40v eteenpäin
- Anonyymi
Sinun suusi se on, joka nenääsi haisee. Ja varmasti muutkin haistavat haisevan hengityksesi. Mene hammaslääkäriin. Sitten sullakin saattaisi olla edes jotain toivoa haistaa oikeaa piIIua, eikä sun tarvis haistella sillipurkkeja ja kuvitella, että piIIu olisi sananhajuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sinun on totuutta vääristellä. Se on jokaisen kohtalo 40v eteenpäin
Ei tarvitsekaan, kun tuo on totuus. Hyvältä tuoksuu. Oikeasti harmi, ettet ole koskaan päässyt haistamisetäisyydelle yhdestäkään puhtaasta ja terveestä naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun suusi se on, joka nenääsi haisee. Ja varmasti muutkin haistavat haisevan hengityksesi. Mene hammaslääkäriin. Sitten sullakin saattaisi olla edes jotain toivoa haistaa oikeaa piIIua, eikä sun tarvis haistella sillipurkkeja ja kuvitella, että piIIu olisi sananhajuinen.
Se on kaikkien 40v täyttäneiden kohtalo. Ei totuutta voi väistää. Jos sitten ehtii korkeaan ikään ja ylittää 50, niin se on jo mädänneen kalan lemotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaikkien 40v täyttäneiden kohtalo. Ei totuutta voi väistää. Jos sitten ehtii korkeaan ikään ja ylittää 50, niin se on jo mädänneen kalan lemotus
Se on todella sääli, että sä pääset osalliseksi vain huonon hygienian naisseurasta, joka ei osaa edes lääkärissä käydä. Kannattaa tehdä itsellesi jotain. Ei noin tasottomaan seuraan kuuluisi kenenkään joutua tyytymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on todella sääli, että sä pääset osalliseksi vain huonon hygienian naisseurasta, joka ei osaa edes lääkärissä käydä. Kannattaa tehdä itsellesi jotain. Ei noin tasottomaan seuraan kuuluisi kenenkään joutua tyytymään.
Siis se on kaikkien 40v täyttäneiden ominaisuus. Ei siitä pääse mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien hygienisten ja terveiden kohtalo on tuoksua hyvältä. Sitä tuoksua voi tupsutella vaikka korvantaakse tuoksutteeksi toisin kuin sun naistesi kalahajuja. En mä ihmettele, että sua harmittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on harmi, että sun tasos ei riitä normaaleihin naisiin ja joudut tyytymään tollasiin itseään pesemättömiin naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien hygienisten ja terveiden kohtalo on tuoksua hyvältä. Sitä tuoksua voi tupsutella vaikka korvantaakse tuoksutteeksi toisin kuin sun naistesi kalahajuja. En mä ihmettele, että sua harmittaa.
Ei sillä oo terveydentilan kanssa mitään tekemistä. Jos sulla ei kala lemita, se tarkottaa että oot hedelmätön yksilö.
Kaikki hedelmälliset lemottaa sillille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä oo terveydentilan kanssa mitään tekemistä. Jos sulla ei kala lemita, se tarkottaa että oot hedelmätön yksilö.
Kaikki hedelmälliset lemottaa sillilleSillä on kaikki tekeminen terveydentilan kanssa. Kehota sitä naistasi menemään gynelle. On se tosi ikävää, että hän noin haisee. Eikä se tulehdus ole hänelle hyväksi. Ja ehkä te voisitte myös mennä yhdessä suihkuun, jos se saisi hänet peemään välillä alapäätään. Teet siitä vaikka esileikin teille, että teet hänelle alapesun. Sitten sun ei tarvitse haistella tollasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hedelmälliset lemottaa sillilleMulla on lapsiakin ja toimivat kuukautiset ja kaikki hormoniarvot liiankin hyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sama täällä, ja komppaan tätä...On huumaava, kukkaistuoksuinen, makea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka se nainen kuinka yrittäisi selittää sulle, että tollanen olis normaalia, niin ei ole. Kyllä sä voit ihan kehottaa sinne gynelle ja vaatia alapesua, ennen kun hän odottaa sun nuolevan. Ei sun tarvii alistua tollaseen kohteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sama täällä, ja komppaan tätä...On huumaava, kukkaistuoksuinen, makea...
Siis silli lemottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on lapsiakin ja toimivat kuukautiset ja kaikki hormoniarvot liiankin hyvät.
Ja silli lemottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaikka se nainen kuinka yrittäisi selittää sulle, että tollanen olis normaalia, niin ei ole. Kyllä sä voit ihan kehottaa sinne gynelle ja vaatia alapesua, ennen kun hän odottaa sun nuolevan. Ei sun tarvii alistua tollaseen kohteluun.
Ei vaan kaikilla jotka on 40v on sama lemotus
- Anonyymi
Just tätä minäkin ihmettelen. Mitään kalajuttuja en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun viili, hapatettu maitotuote. Olet sekoittanut sillin viiliin.
Ei saa aamuyöstä jo naurattaa. Joillain tuoksuu hedelmäiseltä, joillain viililtä, joillain raadolta(varsinkin ennen ja jälkeen kuukautisien)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö miehet tykkää kalastaa🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa aamuyöstä jo naurattaa. Joillain tuoksuu hedelmäiseltä, joillain viililtä, joillain raadolta(varsinkin ennen ja jälkeen kuukautisien)
Viilinen silli ei sat…. XD
Ettekö te edes nuku
On siinä miettimistä
Tunkekaa sitruuna sinne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tätä minäkin ihmettelen. Mitään kalajuttuja en tiedä.
Sillin lemotus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan kaikilla jotka on 40v on sama lemotus
Ei ole. Sun ei tarvitse alistua nuolemaan sillinhajuista kokkareista piIIua. Kyllä hänen kuuluu pestä alapäänsä ja kehotat sinne gynelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillin lemotus
Sitä siellä nimenomaan ei lainkaan ole. Pese piIIusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa poistaa ne vanhat tamppoonit, niin ei haise raadolta.
- Anonyymi
Mistäs naiset sitten tykkää? Onko tästä tehty myös ruottalainen tutkimus?
- Anonyymi
"Verrokkiryhmässä ruotsalaiset tieteilijät nuuhki sillejä ja toinen ryhmä naisia. Yhtäläisyys oli häkellyttävän sama. Thorbjörn Österbotten-Hjalmar kertoo, että kalojen ja ihmislajin naissukupuolen evoluutiolla on suora linja"
- Anonyymi
"Tutkimuksessa todettiin että sillintuoksu on naaraan parituskutsu uroille"
- Anonyymi
Se on lihavien naisten ominaisuus
- Anonyymi
Minä haistan jo kaukaa koska naiset ovat vastaanottavaisessa kllmaisessa tilassa.
- Anonyymi
Siis, mitä sitä itseään??? Mun kukkanen todellakin tuoksuu, mutta hyvälle, ja piste!
Ei, kun vastustamattomalle, ja piste!- Anonyymi
Siis sillille
- Anonyymi
Naisten on saatava mielialansa vuoksi haistella kainalohikeä. Miesten siis.
- Anonyymi
Se on ihmeelinen tuo naisten värkki. Upeimmillaan vastustamaton ja kauheimmillaan sillin tuoksuinen ansa. Pitäkää pH:stanne huolta, sama koskee miehiä
- Anonyymi
Jos noin ajattelee naisista ja seksistä niin kannattaa pysyä kaukana ihan yksikseen. Yök.
- Anonyymi
oliko hyvä haju.. huomasin vaa pukkaris et leggarit oli eri kohassa roikkumas. seuraavaks saat pikkarit. oisit vaa kysyny :DDD
nii ja miehet hei haistaako sen, ku nainen on kiimanen? 😝
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845