Kyseisen henkilön näyttää resepti ja henkilökortti että nämä lääkkeet ovat hänen .Turhaa kuormitusta apteekkiin kun voimassa olevia lääkkeitä tuodaan joissa on päiväystä ,apteekki ei huoli takaisin anna rahoja takaisin .Minullakin kolestori tapletteja 93 kpl joutui vaihtamaan kun ottivat jalkoihin olen yrittänyt tarjota sukulaisille huonolla menestyksellä ,paljon muitakin lääkkeitä joutuu odottamaan että päiväys menee umpeen voi viedä ne apteekkiin sitten lääkekaappi niin täynnä että ovi ei mene enään kiinni .Jatkoketju laittaa piti ,komerotkin täynnä lääkepurkkeja 🤔.En hautaa lääkkeitä🤫 maahan niinkuin ennen vanhaan on tehty.
Huolinta liike lääkkeille joissa on vielä päiväystä
Anonyymi-ap
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18017359f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046