Työttömyys vähenee pyhäjärvisten miesten /naisten ruuhkavuosia elävillä, mikäli aktiivisotilaan palkkatyö kelpaisi tulevaisuudessa Nato-Suomessa. Tuuliboomereiden taktiikalla ei työtä Pyhäjärveltä tehtäväksi eikä ainakaan hikoiltavaksi löydy.
MTV- uutiset tänään " Naton Euroopan-joukkojen entisen komentajan Curtis Scaparrottin mukaan Suomen ei pidä luopua kokonaisturvallisuuden mallistaan ja asevelvollisuusjärjestelmästään Naton jäsenenä.
Sen sijaan Suomi voisi harkita aktiivipalveluksessa olevan palkatun sotilashenkilöstön määrän lisäämistä, mikä parantaisi valmiutta auttaa tarvittaessa muita liittolaisia, Sacaparrotti sanoo.
Kouvolan turvallisuuskonferenssissa puhunut Scaparrotti myös kehottaa Suomea varmistamaan oman näkyvyytensä Natossa lähettämällä riittävän määrän edustajia puolustusliiton komentorakenteisiin"-
Katse rekrytointiin päin, mars aktiivisotilaaksi palvelukseen
Anonyymi-ap
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
Pupu meni jopa kaikkein aktiivisimmille länkyttäjille pöksyyn, kun kysytään aitomiehien hommiin motivaatiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046