Katselin tuossa Youtubesta videoita terroristien puuhailuista, nyt kun Suomessakin on taas löydetty se äärioikeistoterroristien ryhmä, jossa pahin suunnittelija oli sidoksissa persuihin.
Olisiko jo aika poliisin tai Utin erikoisjääkärien perustaa rynnäkköryhmä siltä varalta, että yhä vaan näköjään lisääntyvät äärioikeistoterroristit saavat päähänsä kaapata lentokoneen. Rynnäkköryhmän pitäisi ehtiä vapauttaa matkustajat ennen kuin äärioikeistolaiset lentävät koneen Venäjälle, josta tietenkin anovat turvapaikkaa.
SUPO aiheellisesti huomattikin joku aika sitten, että äärioikeisto on suurin uhka Suomessakin.
Voivatko ääripersut kaapata lentokoneen?
7
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hiivatin hyötyä siitä koneen kaappaamisesta olisi? Vain järjettömät idiootit kuten äärivasemmistolaiset ja muslimit sitä tekevät.
- Anonyymi
Tietenkin samasta syystä kuin muutkin terroristi, vapauttaakseen akselerationisti kavereitaan vankilasta.
Esimerkiksi pääministerin murhan suunnittelusta voi tulla linnaa. Ainakin pitäisi tulla.
- Anonyymi
Persut kaappaamisen jälkeen lentäisivät koneen Tampereen yliopiston tiedotusopin laitoksen ylimpään kerrokseen tuhotakseen kaiken hyvän ja viisaan tiedottamisen Suomesta. Poliisin täytyy olla valppaana moisten konnien nappaamiseksi. J.Taponen voisi perustaa erikoisosaston, vihervasemmiston oman SWAT ryhmän suojelemaan Tampereen toimittajia.
- Anonyymi
Eiköhän ne kaappaukset ole vasemmiston heiniä ja tietysti heijän kaveriensa joita mm. Haavisto haalaa Suomeen.
- Anonyymi
Aloittaja on kuunnellut liikaa Sleeppyjen levyjä ei kaapata lentokonetta Moskovaan...,,,
- Anonyymi
Tuotapa en olekaan kuullut, vaikka on CD:kin heidän musiikkiaan.
Eikös se toisin päin tapahtunutkin, jotkut tai joku neukkulainen kaappasi koneen Suomeen päästäkseen länteen?
- Anonyymi
Persut ei lähde kulumallakaan, sää voit ottaa lennon istanbulimiaan!😭😂🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652