Kun tullaan ykköset päällä, ja etukäteen ilmoittamatta, niin se on virallinen käynti. Jos halutaan epävirallista käyntiä, täytyy olla päällä rennot vapaa-ajannvaatteet. On epäreilua, kun tullaan yllätyskäynnille ykköset päällä etukäteen sopimatta, ja itse on rönttäkotivaatteissa ja asunto täysin siivoamatta. Siinä on turhaa vetää Raamattua ja Vartiotornia esille tuossa tilanteessa. Raamattu ei tuollaisessa tilanteessa kiinnosta. Sitä katselee siivoamatonta asuntoa vaivautuneena. Käynti on turha. Kerran eräs JT kertoi, että joku vanhin oli tulossa käymään heidän luokseen yllättäin, ja asunto oli ihan sekaisin. Sitten alettiin juosta ja siivota kiireellä. Ei ajatellut yhtään, että samalla tavalla hänkin tuli usein soittamaan ovikelloa, vaikka ei ollut sovittu. JT pitää etukäteen sopimista virallisena. Ja mitähän vikaa virallisuudessa on? Seuraavan kerran kunntullaannsopimatta yllättäen, työnnän harjan ja pesuräton käteen. Ennen kuin ssunto on siivottu, ei istuta keskustelemaan. Ei taideta niin usein tulla, kun joutuu ensin siivoamaan.
Virallista vierailua
5
218
Vastaukset
- Anonyymi
Luukkosen Juha ja Rantsin Leo kävivät "tervehdyskäynnillä", kuten he itse sanoivat. Vitut se mitään sellaista ollut, vaan paimennuskäynti.
- Anonyymi
Minun kotiin ei voi tulla yllättäen, se ei käy päinsä. Saatan nukkua keskellä päivää, olen alusvaatteissa, jääkaappi on tyhjä ja ajoittain voi olla hyvinkin paha siivo. En avaa yllätysvieraille.
- Anonyymi
"Seuraavan kerran kunntullaannsopimatta yllättäen, työnnän harjan ja pesuräton käteen. Ennen kuin ssunto on siivottu, ei istuta keskustelemaan. "
Ei kannata. Jos päätät avata oven niin anna siinä vaiheessa sotkujen olla. Jos keittiö lainehtii tiskiä niin silloin ei mennä sinne ja kahvit jätetään keittämättä. Se saa näkyä että tullaan yllättäen.- Anonyymi
Minulle ei tulla edes yllättäen.
Tiiraan ovisilmästä ketä siellä oven takana on. Jos siellä on veli "tiukkapipo" ja veli "narsisti", niin menen takas makoilemaan.
Puhelimeni on useimmiten äänettömänä.
Tietokonetta en käytä, muutoin kun suomi24 palstan tiirailuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715