Rauhaa!
Taivaallinen Henki kertoi muutama vuosi sitten että Kuningas Daavid tahtoo antaa Suomeen paremman käännöksen Psalttarista 2028. Onko nykyiset käännökset heikot sitä en tiedä.
Englannin kielisessä raamattupiirissä harjoiteltiin omien psalmien tekemistä käyttäen Psalmien sanoja.
Olen miettinyt myös Voiko kymmenen kielisen harpun mainitseminen viitata siihen että Jumala tahtoo kymmenen eri kieltä ylistämään itseään. Mitkä kielet ne voisi olla?
Jonkin verran YouTubessa on videoita joissa on viitteitä näihin asioihin.
Hieman surulliseksi tulin kun katselin 80 luvun We are the world videota. Melkoinen osa esiintyjistä on nukkunut pois viime vuosina eikä heitä enää voi kuunnella samalla hartaudella kuin ennen.
Lupaus uudesta Psalttarista 2028 on siinä mielessä melko vähäinen asia. Kuolema ja muut viholliset pitäisi voittaa.
Jos he eivät kuuntele Moosesta tai Eliaa ei auta kuitenkaan vaikka ikuisesti elävä kuoleman voittanut heille puhuisi.
Siunausta!
Saako Suomi uuden Psalttarin 2028
Anonyymi-ap
1
311
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180189761
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1992280Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171837- 941600
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831475Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996