Rauhaa!
Taivaallinen Henki kertoi muutama vuosi sitten että Kuningas Daavid tahtoo antaa Suomeen paremman käännöksen Psalttarista 2028. Onko nykyiset käännökset heikot sitä en tiedä.
Englannin kielisessä raamattupiirissä harjoiteltiin omien psalmien tekemistä käyttäen Psalmien sanoja.
Olen miettinyt myös Voiko kymmenen kielisen harpun mainitseminen viitata siihen että Jumala tahtoo kymmenen eri kieltä ylistämään itseään. Mitkä kielet ne voisi olla?
Jonkin verran YouTubessa on videoita joissa on viitteitä näihin asioihin.
Hieman surulliseksi tulin kun katselin 80 luvun We are the world videota. Melkoinen osa esiintyjistä on nukkunut pois viime vuosina eikä heitä enää voi kuunnella samalla hartaudella kuin ennen.
Lupaus uudesta Psalttarista 2028 on siinä mielessä melko vähäinen asia. Kuolema ja muut viholliset pitäisi voittaa.
Jos he eivät kuuntele Moosesta tai Eliaa ei auta kuitenkaan vaikka ikuisesti elävä kuoleman voittanut heille puhuisi.
Siunausta!
Saako Suomi uuden Psalttarin 2028
Anonyymi-ap
1
260
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180189761
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741