Vihreiden Sofia Virta eilen a talkissa - " ääri islamin kanssa on parempi tehdä yhteistyötä ja vaikuttaa siten"
Onko vihreät rasisteja kun eivät halua tehdä samaa ääri oikeiston kanssa ?
Vihreät hyväksyy ääri islamin
19
411
Vastaukset
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
Sohvi hihittelee tyytyväisenä, kun saa mustaa makkaraa.
- Anonyymi
Kyllä varmaan Sofian kelpaa hihitellä, kun näkee paljon mustia miehiä!
- Anonyymi
Politiikka
Puolueet
Vasemmistoliitto
ja maahanmuutto on ihanaa vihervasemmisto?
Anonyymi-ap
2023-09-20 11:52:37
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18017996/helsingissa-nayttaa-toimivan-todellinen-tasa-arvon-ja-yhdenvertaisuuden-opetuksen-tyyssija-#comment-123208188
onko teillä islam etusijalla vihervasemmisto?
syytä huolestua suomalaiset - Anonyymi
Kylläpä Sofia Virta on täysin menettänyt järkensä ja vihreä puolue.
- Anonyymi
Sofia on päässyt maistaan Tapolan lenkkiä Atte Harja-Jannen kanssa.
- Anonyymi
Sofia Virta on niin mustan patukan perään ettei muulla väliä.
- Anonyymi
Sohvin pitää nyt heti saada mustaa miestä(siis n-alkuista).
- Anonyymi
Montako Tapolaa Vihreät tarvitsee?
- Anonyymi
Sofia ei oikein ymmärrä mistä puhuu, ei ole kartalla tämä olio. Katoppa vihreille ei ole tuota järkeä jaettu, puhuvat ihan puuta heinää tekopyhät pellet, aina siellä joku puhuu sivu suunsa.
- Anonyymi
Sohvikin kun saisi öljypuunoksaa ja kivä päin lärviä niin tulisi uskoon!
- Anonyymi
Siteen pitäis antaa suuhun ja .....
- Anonyymi
Vihreet on natseja. Juuret DDR:s ja se on tullu huomattua.
- Anonyymi
Ennen suomessakin oli käytössä sanonta "Maassa maan tavalla tai maasta pois", nythän se on saanut tykkänään uuden merkityksen...
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
Vihervasemmiston yhteinen unelma on kehitysmaamuslimeiden kalifaatti SUOMI!
- Anonyymi
rouva on hyvä ja menee iraniin kutemaan tai irakiin
- Anonyymi
hih
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332