Valtava ihana Herra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hän antaa meille Ristinkuoleman .

Siis Oikea Herätyksen ! Kiitos Herra siitä.

Mutta ensin he alkaavat Turussa huutamaan että herätys on täällä Turuss. Joopa joo. Älkää Rakkaat annna Percele hujjata teitä !!!

51

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska minä saan tuollaisen ristinkuoleman? Kuulostaa vähän epämiellyttävältä.

Pistetään mieluummin kekkerit pystyyn ja mutustellaan keksejä ja juodaan viintä.

• Anonyymi

Savis on nyt vain ikävä esimerkki uuden maailman kynnyksellä paavaliuskovaisten avun tarpeesta, ja toivon, että huonoista resursseista huolimatta, heille sitä löytyy.

• Niin sitä maailmassa . Mutta kun Pyhä Henki näyttää synnin niin tuollaiset kekkerit loppuu..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin sitä maailmassa . Mutta kun Pyhä Henki näyttää synnin niin tuollaiset kekkerit loppuu..

Synnin Jumala, uhrikulttijumalasi, on Saatana. Myös Jeesuksen sanoin. Etkö usko Jeesusta?

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin sitä maailmassa . Mutta kun Pyhä Henki näyttää synnin niin tuollaiset kekkerit loppuu..

Luukkaan evankeliumi:
        7:34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

"tuollaiset kekkerit loppuu.."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luukkaan evankeliumi:
        7:34 Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: 'Katso syömäriä ja viininjuojaa, publikaanien ja syntisten ystävää!'

"tuollaiset kekkerit loppuu.."

Niin, saviksen Jumala näyttääkin sen synniksi, kuten hän sanoo. Näyttää synniksi muissa ihmisissä mitä milloinkin, mutta he pelastuvat
        itse jopa palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, saviksen Jumala näyttääkin sen synniksi, kuten hän sanoo. Näyttää synniksi muissa ihmisissä mitä milloinkin, mutta he pelastuvat
        itse jopa palvelemaan lihalla synnin lakia (Room.7).

Tässä tämä syntiopin mafiakiristys juuri on: muuten olet syntinen, kunnes saat pelastuksen palvomalla Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa kirottuna ja teurastettuna uhrinasi, ja saat puhtaan omantunnon teoista huolimatta. Se on suojelurahan maksamista paholaiselle, mutta kuoleman jälkeen paholainen kyllä sitten perii omansa (1.Kor.3:13).

• Kun en halua keskustella sinun kanssa saatana. Niin poistuin keskusteluista.

• Anonyymi

seisot savis savijaloilla 🤣

• Silti Hän näyttää synnin joka antaa uskoville synnintunnon joka pakottaa ihminen Ristiinkuolemaan ja senjäkeen synti ihminen uudestaan siitä kuolemasta joka Pyhä Raamattu puhuu Kaste Raistinkuolemaan minne Jeesus kastaa jokainen joka Häneen Uskoo.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Silti Hän näyttää synnin joka antaa uskoville synnintunnon joka pakottaa ihminen Ristiinkuolemaan ja senjäkeen synti ihminen uudestaan siitä kuolemasta joka Pyhä Raamattu puhuu Kaste Raistinkuolemaan minne Jeesus kastaa jokainen joka Häneen Uskoo.

Mutta kun Jeesus sanoi joka HÄNTÄ uskoo (kellä on korvat se kuulkoon!), niin tehkää mielenmuutos (parannus on väärä käännös) pois koko syntiajattelusta - se on synnistä ja kiristyksestä vapautuminen - ja julistakaa taivasten valtakunnan tulemista oikeudenmukaisuudella maan päälle.

Näin Jeesus on Raamatun tarinan - hänen evankeliumin mukaan - Vapahtaja, josta Paavali teki valheellisen väännöksen pahalla ihmisellä ja petollisella Luojajumalalla herjaten jo itse Jumalaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun Jeesus sanoi joka HÄNTÄ uskoo (kellä on korvat se kuulkoon!), niin tehkää mielenmuutos (parannus on väärä käännös) pois koko syntiajattelusta - se on synnistä ja kiristyksestä vapautuminen - ja julistakaa taivasten valtakunnan tulemista oikeudenmukaisuudella maan päälle.

Näin Jeesus on Raamatun tarinan - hänen evankeliumin mukaan - Vapahtaja, josta Paavali teki valheellisen väännöksen pahalla ihmisellä ja petollisella Luojajumalalla herjaten jo itse Jumalaakin.

Ja Paavali teki väärennöksen siksi, että sai teidät kristityt uhriksi Jahvelle Israelin Jumalan lisäksi, eikä heidän tarvitse itse uhrata ja myös uhriksi Jeesuksen nimeen Israelin Jumalan uhrikulttijumalalleen.

• Anonyymi

Kyllähän siinnä herää pahemmastakin pöhnästä jos joku vetelee runkonaulaimella raajoista tolppaan kiinni. Että kiitos vaan taas siitäkin ajatuksesta.

• saviksen kaltaisesta pullapojasta runkonaulaimen naula menee läpi, tarvitaan tukeva prikka kannan tueksi.

Mutta jos se tuntuu saviksesta niin ihanalta, niin vastuuvapauspaperiin vaan nimi ja autan mielelläni tuon fetissin toteuttamisessa, kunhan on tenavaipat saviksella tiukasti päällä.

• Anonyymi

Kenen tiedät Suomessa kuolleen ristinkuoleman?
      Suunnitteletko itse olevasi ensimmäinen?
      Ihmiset jotka aiot houkutella naulaamaan itsesi ristille, tulevat saamaan siitä syytteen, jonka sinä saat omalletunnollesi kun sinun takiasi joutuvat kaltereita kolistellen laskemaan tiilenpäitä!

• Anonyymi

Tämä on nyt vastaava tilanne, kuin se kenialainen, joka sai Jeesuksen nimeä hyväksikäyttäen yli 400 ihmistä näännyttämään itsensä ja lapsensa nälkään - osa oli vielä hengissä, kun hautoja avattiin. Vaarallinen oppi.

• Anonyymi

Synnin Jumala, Johannes 8, on Jeesuksen sanoin Saatana, joka saa ristillä uhrikseen kirottuna tosi Jumalan Jeesuksen nimeen Paavalin syntiopin mukaan, kun nämä narsistit ja paholaisen penikat, eivät halua ottaa vastuuta omista teoistaan, vaan palvovat Jeesuksen teurastamista tosi Jumalana itsensä.puolesta.

• Anonyymi

Paavaliin ja juutalaisuuteen perustuva oppi ei ole tervepäinen, missä käytetään Jeesuksen nimeä hyväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Paavaliin ja juutalaisuuteen perustuva oppi ei ole tervepäinen, missä käytetään Jeesuksen nimeä hyväksi.

Tarkoitatko sitä kun Jeesus oli täydellinen Juutalainen ja opetti mitä Tapahtui kun uhrasi itseäsi sovittakseen koko ihmiskunnan joka astuu voimaan kun Uskomme sitä !!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tarkoitatko sitä kun Jeesus oli täydellinen Juutalainen ja opetti mitä Tapahtui kun uhrasi itseäsi sovittakseen koko ihmiskunnan joka astuu voimaan kun Uskomme sitä !!!!

Jeesus oli Israelilainen ja opetti Israelin Jumalaa taivasten valtakunnan isänä.

Väite, että Jeesus olisi ollut juutalainen johtuu vain siitä, kun juutalaiset kaappasivat israelilaisten identiteetin ja Israelin temppelin uhrikultilla.

Ja vastaavasti, kun Jeesus on teurastettu uhrilammas tosi Jumalana, hän on sitä Israelin Jumalana, jolla juutalaiset kaappasivat uhrikulttijumala Jahvelleen Israelin Jumalan identiteetin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus oli Israelilainen ja opetti Israelin Jumalaa taivasten valtakunnan isänä.

Väite, että Jeesus olisi ollut juutalainen johtuu vain siitä, kun juutalaiset kaappasivat israelilaisten identiteetin ja Israelin temppelin uhrikultilla.

Ja vastaavasti, kun Jeesus on teurastettu uhrilammas tosi Jumalana, hän on sitä Israelin Jumalana, jolla juutalaiset kaappasivat uhrikulttijumala Jahvelleen Israelin Jumalan identiteetin.

Eikä tarvitse lukea kuin wikilinkki Pyhä Stefanos, joka kivitettiin kuoliaaksi Paavalin toimesta, kun opetti Jeesuksen opetuksia.

Viitteillä Apostolien tekoihin kerrotaan Jeesuksen vastustaneen juutalaisten Jahven temppeliä, uhrikulttia ja Mooseksen lakia.

Paavali oli Benjaminin heimoa, joka Raamatun mukaan tappoi Israelin heimon.

Vai uskotko vakavissasi juutalaisen vastaavan, kuten Jeesus vastasi, kun opetuslapset kysyivät häneltä, että onko ympärileikkaus välttämätöntä, että jos se olisi, niin äidit synnyttäisivät lapsensa valmiiksi ympärileikattuina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tarvitse lukea kuin wikilinkki Pyhä Stefanos, joka kivitettiin kuoliaaksi Paavalin toimesta, kun opetti Jeesuksen opetuksia.

Viitteillä Apostolien tekoihin kerrotaan Jeesuksen vastustaneen juutalaisten Jahven temppeliä, uhrikulttia ja Mooseksen lakia.

Paavali oli Benjaminin heimoa, joka Raamatun mukaan tappoi Israelin heimon.

Vai uskotko vakavissasi juutalaisen vastaavan, kuten Jeesus vastasi, kun opetuslapset kysyivät häneltä, että onko ympärileikkaus välttämätöntä, että jos se olisi, niin äidit synnyttäisivät lapsensa valmiiksi ympärileikattuina.

Ja vastaavasti Matteus 7 Jeesus varoittaa väärästä profeetasta, joka on 'raatelevainen susi', ja kun laitat sen raamattuhakuun, niin saat Benjaminin, jonka heimos Paavali oli, että tämä on raatelevainen susi, joka syö saalista aamulla ja jakaa saaliin illalla.

Raamattu on täynnä vihjeitä, joilla pääsee kyllä totuuteen kiinni.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Jos uhrasi itsensä, niin miksi Paavali antaessaan ehtoollisen asetussanat sanoo, että Jeesus kavallettiin, ja itsehän hän määräsi Jeesuksen kuolemantuomionkin. Löytyy 1.Kor.11:23

Uhrattiin Paavalin sanoin teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana (1.Kor.5:7) ja kyse on uhrikultista.

Tästä tietää, että oppi ei perustu Israelin Jumalaan, joka kieltää viattoman veren vuodattamisen ja sanoo uhrikulttia iljetykseksi.

Löytyy Jeremia 7

• Anonyymi kirjoitti:

Oletpas sekaisin? Ja teet oma raamattu.

Mutta tosiasia on että Jeesus on Jumalan ainoa Poika ! Silloin Jeesus täytyy olla myös Jumala. Koska kissasta syntyy kissanpentuja eikä koiria. Ja Jumalasta syntyy Jumalia. Eikä kissanpentuja.
        Joo ihmisen puoli Jeesuksessa mihin Jumala tyjensi itsesi oli ja on Juutalainen koska Joosef ja Maria oli Juutalaisia molemmat.

Ymmärrän kyllä sun viha Juutalaisia kohtaan saatanan oppilas. Mutta se ei oiketetta sinua siltikin pitää ylhällä viha.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos uhrasi itsensä, niin miksi Paavali antaessaan ehtoollisen asetussanat sanoo, että Jeesus kavallettiin, ja itsehän hän määräsi Jeesuksen kuolemantuomionkin. Löytyy 1.Kor.11:23

Uhrattiin Paavalin sanoin teurastettuna pääsiäisen uhrilampaana (1.Kor.5:7) ja kyse on uhrikultista.

Tästä tietää, että oppi ei perustu Israelin Jumalaan, joka kieltää viattoman veren vuodattamisen ja sanoo uhrikulttia iljetykseksi.

Löytyy Jeremia 7

Kun Jeesus uhrasi itsesi Kaikkien puolesta ja sanoi , ei kukaan >> Joh. 10:18

Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

Hänellä ON valta ja sinulla ei ole yhtään. Harmittaako? Oletko katellinen Jeesukselle ?

Ja kun Hän uhrasi itseä niin tapahtui että >>

3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
        4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
        5 Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,
        6 kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
        7 sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
        8 Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan,
        9 tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
        10 Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.
        11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.
        12 Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille,
        13 Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
        14 Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
        15 Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
        16 Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?
        17 Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut,
        18 ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!
        19 Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.
        20 Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta.
        21 Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.
        22 Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.
        23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Mutta tosiasia on että Jeesus on Jumalan ainoa Poika ! Silloin Jeesus täytyy olla myös Jumala. Koska kissasta syntyy kissanpentuja eikä koiria. Ja Jumalasta syntyy Jumalia. Eikä kissanpentuja.
        Joo ihmisen puoli Jeesuksessa mihin Jumala tyjensi itsesi oli ja on Juutalainen koska Joosef ja Maria oli Juutalaisia molemmat.

Ymmärrän kyllä sun viha Juutalaisia kohtaan saatanan oppilas. Mutta se ei oiketetta sinua siltikin pitää ylhällä viha.

"Oletpas sekaisin? Ja teet oma raamattu."

"Mutta tosiasia on että Jeesus on Jumalan ainoa Poika ! Silloin Jeesus täytyy olla myös Jumala."

Job:
        1:6 Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

2.Samuelin kirja:
        7:1 Kerran, kun kuningas istui linnassaan, sittenkuin Herra oli suonut hänen päästä rauhaan kaikilta hänen ympärillään olevilta vihollisilta,
        7:2 sanoi kuningas profeetta Naatanille: "Katso, minä asun setripuisessa linnassa, mutta Jumalan arkki asuu telttakankaan suojassa".
        7:3 Naatan sanoi kuninkaalle: "Tee vain kaikki, mitä mielessäsi on, sillä Herra on sinun kanssasi".
        7:4 Mutta sinä yönä tapahtui, että Naatanille tuli tämä Herran sana:
        7:5 "Mene ja sano minun palvelijalleni Daavidille: Näin sanoo Herra: Sinäkö rakentaisit minulle huoneen asuakseni?
        7:6 Enhän minä ole asunut huoneessa siitä päivästä asti, jona johdatin israelilaiset Egyptistä, tähän päivään saakka, vaan minä olen vaeltanut asuen teltta-asumuksessa.
        7:7 Olenko minä koskaan, missä olenkin vaeltanut kaikkien israelilaisten keskuudessa, millekään Israelin sukukunnalle, jonka olen asettanut kaitsemaan kansaani Israelia, sanonut näin: Miksi te ette ole rakentaneet minulle setripuista huonetta?
        7:8 Sano siis minun palvelijalleni Daavidille: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä olen ottanut sinut laitumelta, lammasten jäljestä, kansani Israelin ruhtinaaksi.
        7:9 Ja minä olen ollut sinun kanssasi kaikkialla, missä sinä vaelsit, ja olen hävittänyt kaikki vihollisesi sinun tieltäsi. Ja minä teen sinulle suuren nimen, suurimpien nimien vertaisen maan päällä.
        7:10 Ja minä valmistan sijan kansalleni Israelille ja istutan sen niin, että se asuu paikallansa eikä enää ole levoton, eivätkä vääryyden tekijät sitä enää sorra niinkuin ennen,
        7:11 siitä ajasta saakka, jolloin minä asetin tuomareita kansalleni Israelille; minä annan sinun päästä rauhaan kaikista vihollisistasi. Ja Herra ilmoittaa sinulle, että Herra on tekevä sinulle huoneen.
        7:12 Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lepäät isiesi tykönä, korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa.
        7:13 Hän on rakentava huoneen minun nimelleni, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi.
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;
        7:15 mutta minun armoni ei poistu hänestä, niinkuin minä poistin sen Saulista, jonka minä poistin sinun tieltäsi.
        7:16 Ja sinun sukusi ja kuninkuutesi pysyvät sinun edessäsi iäti, ja sinun valtaistuimesi on oleva iäti vahva."

2.Samuelin kirja:
        7:14 Minä olen oleva hänen isänsä ja hän minun poikani, niin että, jos hän tekee väärin, minä rankaisen häntä ihmisvitsalla ja niinkuin ihmislapsia lyödään;

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

1.Aikakirja:
        17:1 Kerran, kun Daavid istui linnassansa, sanoi Daavid profeetta Naatanille: "Katso, minä asun setripuisessa palatsissa, mutta Herran liitonarkki on telttakankaan alla". Naatan sanoi Daavidille:
        17:2 "Tee vain kaikki, mitä mielessäsi on, sillä Jumala on sinun kanssasi".
        17:3 Mutta sinä yönä tapahtui, että Naatanille tuli tämä Jumalan sana:
        17:4 "Mene ja sano minun palvelijalleni Daavidille: Näin sanoo Herra: Et sinä ole rakentava minulle huonetta asuakseni.
        17:5 Minä en ole asunut huoneessa siitä päivästä asti, jona johdatin Israelin tänne, tähän päivään saakka, vaan minä olen muuttanut teltasta telttaan ja asumuksesta asumukseen.
        17:6 Olenko minä koskaan, missä olenkin vaeltanut kaikessa Israelissa, kenellekään Israelin tuomareista, joita olen asettanut kaitsemaan kansaani, sanonut näin: Miksi ette ole rakentaneet minulle setripuista huonetta?
        17:7 Sano siis minun palvelijalleni Daavidille: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä olen ottanut sinut laitumelta, lammasten jäljestä, kansani Israelin ruhtinaaksi.
        17:8 Ja minä olen ollut sinun kanssasi kaikkialla, missä sinä vaelsit, ja olen hävittänyt kaikki vihollisesi sinun tieltäsi. Ja minä teen sinulle nimen, suurimpien nimien vertaisen maan päällä.
        17:9 Ja minä valmistan sijan kansalleni Israelille ja istutan sen niin, että se asuu paikallansa eikä enää ole levoton eivätkä vääryyden tekijät sitä enää vaivaa niinkuin ennen,
        17:10 siitä ajasta saakka, jolloin minä asetin tuomareita kansalleni Israelille. Ja minä nöyryytän kaikki sinun vihollisesi. Ja minä ilmoitan sinulle, että Herra on rakentava sinulle huoneen.
        17:11 Kun sinun päiväsi ovat päättyneet ja sinä lähdet isiesi tykö, korotan minä sinun seuraajaksesi jälkeläisesi, joka on yksi sinun pojistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa.
        17:12 Hän on rakentava minulle huoneen, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi.
        17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.
        17:14 Ja minä pidän hänet pystyssä huoneessani ja valtakunnassani iäti, ja hänen valtaistuimensa on oleva iäti vahva."

1.Aikakirja:
        17:13 Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

1.Aikakirja:
        22:10 Hän on rakentava temppelin minun nimelleni. Hän on oleva minun poikani, ja minä olen oleva hänen isänsä. Ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa valtaistuimen ikuisiksi ajoiksi.'

1.Aikakirja:
        28:6 Ja hän sanoi minulle: 'Sinun poikasi Salomo on rakentava minun temppelini ja esikartanoni; sillä minä olen valinnut hänet pojakseni ja minä olen oleva hänen isänsä.

Hebrealaiskirje:
        1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

SALOMOLLE, DAAVIDIN POJALLE!
        <<<<->>>>
        Psalmit:
        2:7 Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

• Anonyymi

Raamattu on Jumalan sanaa !

Hänellä ON sisko ja sinulla ei ole yhtään. Harmittaako? Oletko katellinen Jeesukselle ?

Korkea Veisu:
      4:1 "Katso, kaunis sinä olet, armaani; katso, kaunis sinä olet. Kyyhkyläiset ovat sinun silmäsi huntusi takana; sinun hiuksesi ovat kuin vuohilauma, joka laskeutuu Gileadin vuorilta.
      4:2 Sinun hampaasi ovat kuin lauma kerittyjä lampaita, pesosta nousseita, kaikilla kaksoiset, ei yhtäkään karitsatonta.
      4:3 Kuin punainen nauha ovat sinun huulesi, ja suusi on suloinen; kuin granaattiomena, kypsyyttään halkeileva, on sinun ohimosi huntusi takana.
      4:4 Sinun kaulasi on niinkuin Daavidin torni, linnaksi rakennettu; tuhat kilpeä riippuu siinä, urhojen varustuksia kaikkia.
      4:5 Sinun rintasi ovat kuin kaksi nuorta peuraa, kuin gasellin kaksoiset, jotka käyvät laitumella liljain keskellä.
      4:6 Siksi kunnes päivä viilenee ja varjot pakenevat, minä käyn mirhavuorelle ja suitsukekukkulalle.
      4:7 Kaikin olet kaunis, armaani, ei ole sinussa ainoatakaan virheä."
      4:8 "Tule kanssani Libanonilta, sinä morsiameni, tule kanssani Libanonilta. Lähde pois Amanan huipulta, Senirin ja Hermonin huipuilta, leijonain leposijoilta ja pantterien vuorilta."
      4:9 "Olet lumonnut minut, siskoni, morsiameni, lumonnut minut yhdellä ainoalla silmäykselläsi, yhdellä ainoalla kaulakoristeesi käädyllä.
      4:10 Kuinka ihana onkaan sinun rakkautesi, siskoni, morsiameni! Kuinka paljon suloisempi viiniä on sinun rakkautesi, suloisempi kaikkia balsameja sinun voiteittesi tuoksu!
      4:11 Sinun huulesi tiukkuvat hunajaa, morsiameni; mesi ja maito on sinun kielesi alla, ja sinun vaatteittesi tuoksu on kuin Libanonin tuoksu."
      4:12 "Suljettu yrttitarha on siskoni, morsiameni, suljettu kaivo, lukittu lähde.
      4:13 Sinä versot kuin paratiisi, jossa on granaattiomenia ynnä kalliita hedelmiä, koofer-kukkia ja narduksia,
      4:14 nardusta ja sahramia, kalmoruokoa ja kanelia ynnä kaikkinaisia suitsukepuita, mirhaa ja aloeta ynnä kaikkinaisia parhaita balsamikasveja.
      4:15 Sinä olet yrttitarhojen lähde, elävien vetten kaivo, Libanonilta virtaavaisten."
      4:16 "Heräjä, pohjatuuli, tule, etelätuuli; puhalla yrttitarhaani, että sen balsamituoksut tulvahtaisivat. Tulkoon puutarhaansa rakkaani ja syököön sen kalliita hedelmiä."

• Anonyymi

*et sä mitään osaa*
      *barabbas*

• Anonyymi

Sydämetön aloitus. Ei niinkään itse asia, mutta aloituksen henki.

Mutta ah, niin helluntailainen. Ei vähäistäkään omaa surua, katumusta, parannusta, uskoa koko evankeliumi!

• Anonyymi

Rauhaa!!!

Kaikella on oma aikansa. Lain teot eivät enää auta? Vaan yksin armo, usko ja raamattu hallitsee. Tää armon aikakausi alkoi 1500 ja jatkuu yhä. Kaikki oikeudenmukaisuus ja vanahurskauteen pyrkimys on vähän vanhahtavaa.

3000 eKr - 1500 eKr KUOLEMA kuninkaana
      1500 eKr - 0 jKr SYNTI kuninkaana
      0 jKr - 1500 jKr VANHURSKAUS (oikeudenmukaisuus) kuninkaana
      1500 jKr - 3000 jKr ARMO kuninkaana

Tämä käy ilmi apostoli Paavalin Roomalaiskirjeestä asioita hieman yhdistelemällä ja ristiviittaamalla.

Kyllä monet ovat Suomessa Vanhurskauden kannalla YHÄ. Kun Suomi 1809 liitettiin autonomisena Venäjään oli Suomen puolelta tärkeää että laki, oikeuslailtos ja muu säilyisivät vanhurskaaana. Ja yhä lakihenkisyys ja oikeudentunto elähdyttää monia, monia.

Mä kysyn vaan että onko se kuitenkin vähän jälkeen jäänyttä asiaa. Itse odotan Imaami Mahdia, Profeetta Isaa ja Profeetta Eliaa kertomaan sen missä tänä päivänä pitäisi mennä. Mahdi on yhä sunnan ja oikeudenmukaisuuden puolella suurella valkoisella sydämellä, mutta ITSE TOIVON ETTÄ KUN HÄNEN SYDÄMENSÄ PIAN PESTÄÄN JOTTA SE PESTÄISIIN KIRJAVAKSI, SUVAITSEVAISEKSI, LIBERAALIKSI. Toinen mahdollisuus on PALAVA SYDÄN.

Nykyinen sydämen tila, jossa on sunnan oikeudenmukaisuus ja vanhurskaus pääosassa SATTUU MUA SYDÄMESTÄ. Pitäisikö palata lakihenkisyyteen kun on jo 10 vuotta elänyt synnissä ja vapaudessa. Miten se on mahdollista???

Kun oon käynyt soluseurakunnan kokouksessa olen vähän oppinut Nöyryyttä, alistuvaisuutta ja alamaisuutta sekä ymmärtämään oman pienuuteni maailmankaikkeuden rattaissa ja jopa Suomen rattaissa. Pitäisi kai nyt käydä kristillisissä kokouksissa, mutta kun pelihimo on vienyt kaikki rahatkin. Ei ole enää mitään keinoa tukea seurakuntaa. Tuo pelihimo kun riivaa sekä vähän vielä pornokin tietenkin toivoo niistä parannusta, mutta se onnistuu vain seurakunnan kautta, mutta ei ole mahdollista häpeissään mennä kun on rahaton.

NYT ONKIN RIKKAIDEN AIKA. HEIDÄN ON TEHTÄVÄ PARANNUS JA MENTÄVÄ MUKAAN SEURAKUNTAAN HAKEMAAN NÖYRYYTTÄ JA HYVÄÄ HENKEÄ.
      KÖYHILLE JÄÄ JUMALAN VALTAKUNTAAN PYRKIMYS, MUTTA TAIVASTEN VALTAKUNNAT ELI KIRKOT OTTAA RIKKAAT HALTUUNSA.

Kunpa rikkaat kaikki kuulisivat tämän rukouksen. Heillä on nyt elämänsä tilaisuus kun köyhät on pelihimo vetänyt pois mahdollisuudesta muuhun kuin ehkä Jumalan valtakuntaan. Nyt kaikki rikkaat seurakuntaan mukaan!!!

• Just joo ja saatanan haltuun pistään yuollaista textiä !!

• Anonyymi

"Hän antaa meille Ristinkuoleman ."

Joko sait sen, vai joko loppu jutut?

• Anonyymi

Ihmeellinen on infernalismin ote ihmismielessä. Jumala on vapauttanut jok'ikisen ihmisen sydämen tuosta saatanallisesta opista, mutta lihan mieli ei alistu Jumalan lain alle ja ei siksi myöskään ota evankeliumia vastaan. Saatana on saanut Rooman kirkon välityksellä saastutettua seurakunnan julistuksen. Omavanhurskas protestantismi nielaisi saman koukun.

Infernalismi on AINA uskonnon kaapuun pukeutunutta, kieroutunutta omavanhurskautta.
      Jeesuksen nimessä tehtynä irvokkuuden huipentuma.

Infernalismin kuvottavuus ja irvokkuus on tässä: kuvitellessaan itsensä raamatulliseksi se omavanhurskaassa sokeudessaan oksentaa ja paskoo RAAMATUSTA LÖYTYVÄN Paavalin evankeliumin päälle, evankeliumin, jonka YLÖSNOUSSUT Herra Jeesus Kristus ilmoitti Paavalille. Infernalismin "raamatullisuus" on sen perusteita myöten läpikotaisin saatanallista raamatullisuutta. Se poimii Raamatusta MITÄ TAHANSA, millä se voisi tehdä sovituksen sanan tyhjäksi. MITÄ TAHANSA. Se on Rooman kirkolta ja viime kädessä saatanalta saamansa "raamatullisuuden" vanki. Sen käsissä raamatullisuus on saatanan palvontaa. Se on tehnyt Jeesuksen Kristuksen Isästä perkeleen kaltaisen raivohullun kiduttajan, lastenraiskaajaa muistuttavan hullun.

Alan ymmärtää, miksi Paavali kehotti karttamaan harhaoppisia. Kyse ei ollut mistään rangaistuksesta vaan uskovien mielenterveyden suojelemisesta.

Infernalismi on ennen kaikkea tätä: koko maailman edestä itsensä lunnaiksi antaneen, ristiinnaulitun Jeesuksen uhrin halpana pitämistä ja sen maahan polkemista. Surkupaisinta tässä kaikessa on se, että infernalisti kammoksuu tällaista luonnehdintaa; se on hänen mielestään mieletön, "riivattu" tulkinta. Tälle asenteelle Jeesus sanoo: "Portot ja publikaanit menevät teitä ennen taivasten valtakuntaan."

Infernalistin Jumala vertailee vaa'alla Aadamin lankeemusta ja Jeesuksen ristinkuolemaa keskenään ja toteaa Aadamin lankeemuksen tuossa vertailussa mittaamattoman paljon painavammaksi. Tämä Aadamin edessä polvistuva ja Aadamia palvova infernalistin jumala ajattelee seuraavasti: siinä, missä Aadamin lankeemus sulkee sisäänsä poikkeuksetta KAIKKI ihmiset tehden heistä - KENELTÄKÄÄN LUPAA KYSYMÄTTÄ - konkreettisesti ja peruuttamattomasti syntisiä, siinä Jeesuksen vapaaehtoinen uhri suo samalle ihmispaljoudelle ainoastaan MAHDOLLISUUDEN Jumalan yhteyteen. Pelastuksen TOTEUTUMINEN edellyttää ihmisen tahdon myöntymistä, tuon saman tahdon, jonka Aadam Jumalan sallimana langetti. Ja TÄLLAISTA KUSIPÄÄTÄ infernalisti kutsuu "armolliseksi"! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Paavali julistaa esim roomalaiskirjeen 5. luvussa anti-infernalismia. Hänen evankeliuminsa huipentuu roomalaiskirjeen 11. luvun lopun kiitoslauluun, jonka senkin infernalismin saastuttama ihmismieli kykenee korkkiruuvinkieroksi vääntyneenä vesittämään.

Mm. David Pawson perustelee yhdellä videollaan helvetin Jumalan rakkaudella (joka Pawsonin mukaan on niin suurta, että se - toisin kuin me - vihaa pahuutta). Pawsonin jatuksen moraali on logiikaltaan (ja sen logiikka moraaliltaan) samaa tasoa kuin se, että joku perustelisi lapsenraiskauksen pedofiilin HYVYYDELLÄ. Pawsonin jumalakuva perustuu patologiseen PELKURUUTEEN (eli kaiken mädättäneeseen helvetin pelkoon), jota hänen pedofiilinperverssi teologiansa ei salli tunnustaa, tuoda päivänvaloon,. Siksi Pawson infernalistiveljineen ja -siskoineen jää pelkurimaisen ja rakkikoiramaisen teologiansa vangiksi - teologian, joka hylkii Jumalan valtakuntaa eikä voi koskaan periä sitä.

Mitään ei infernalisti vihaa niin kuin tätä evankeliumia, jota Paavali lakkaamatta julisti:

Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa.

• Anonyymi

Ylösnousemus jäi tapahtumatta, kun vielä vuonna 53 opetuslapset eivät olleet kuulleet mitään Pyhää henkeä edes olevan ja Jeesuksen ylösnousemuksen piti liittyä Pyhän hengen vuodatukseen. Jeesus jäi kirottuna helvettiinteidän sieluistanne lunnaina. Löytyy Apostolien tekojen 19 luku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylösnousemus jäi tapahtumatta, kun vielä vuonna 53 opetuslapset eivät olleet kuulleet mitään Pyhää henkeä edes olevan ja Jeesuksen ylösnousemuksen piti liittyä Pyhän hengen vuodatukseen. Jeesus jäi kirottuna helvettiinteidän sieluistanne lunnaina. Löytyy Apostolien tekojen 19 luku.

Ja koska teidät on sovitettu Kristukseen, myös te menette perässä helvettiin.

Löytyy 1.Kor.3:13

Kyllä, se joka sovitte maailman itsensä kanssa oli juutalaisten uhrikulttijumala - Jeesuksen sanoin Saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, se joka sovitte maailman itsensä kanssa oli juutalaisten uhrikulttijumala - Jeesuksen sanoin Saatana.

Paavali teki Kristuksen teille kiroukseksi.

Löytyy Gal.3:13.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sinä sekundajuutalainen vaikkapa hieman rauhoittuisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sinä sekundajuutalainen vaikkapa hieman rauhoittuisit?

En ole mikään 'sekundajuutalainen' vaan ihan aito isrselilainen kuten Jeesuskin oli. Paavali oli juutalainen Benjamin heimosta, joka tappoi Israelin heimon. Totta kai pidän Jeesuksen puolta!

• Anonyymi

Miksi te vastaatte näihin Saviksen, ynnä muiden antikristillisten karismaatikkojen kadottaviin, epäraamatullisiin häirikköviesteihin?

Me jokainen joudumme kerran tekemään tilin jokaisesta sanastamme.

Näiden voi vain antaa mennä ohi, ettei itse tulisi osalliseksi näiden synneistä.

• Anonyymi

Tee mielenmuutos, kuten Jeesus kehotti (parannus on väärä käännös) ja vaihda koko synti-idea pahuudesta hyvyydeksi eli taivasten valtakunnan puolelle etsimään tietä takaisin paratiisiin, kuten Jeesus opetti. Kun voitat itsesi, pääset syömään ELÄMÄN puusta salattua mannaa, ja pystyt tekemään ihmeitä, kuten Jeesus lupasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee mielenmuutos, kuten Jeesus kehotti (parannus on väärä käännös) ja vaihda koko synti-idea pahuudesta hyvyydeksi eli taivasten valtakunnan puolelle etsimään tietä takaisin paratiisiin, kuten Jeesus opetti. Kun voitat itsesi, pääset syömään ELÄMÄN puusta salattua mannaa, ja pystyt tekemään ihmeitä, kuten Jeesus lupasi.

Jeesushan sanoi, että hän on tullut israelilaisia varten, ei juutalaisia Benjaminin heimosta, joka Raamatun mukaan tappoi Israelin heimon. Löytyy Tuomareiden kirjasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesushan sanoi, että hän on tullut israelilaisia varten, ei juutalaisia Benjaminin heimosta, joka Raamatun mukaan tappoi Israelin heimon. Löytyy Tuomareiden kirjasta.

Oletteko te luulleet, että Jeesus oli juutalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko te luulleet, että Jeesus oli juutalainen?

Ei ollut - Jeesus oli israelilainen ja opetti Israelin Jumalaa taivasten valtakunnan isänä ja sanoi juutalaisten uhrikulttijumalaa Saatanaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut - Jeesus oli israelilainen ja opetti Israelin Jumalaa taivasten valtakunnan isänä ja sanoi juutalaisten uhrikulttijumalaa Saatanaksi.

Jeesus ON EDELLEEN SUURIN JA MAHTAVIN JUUTALAINEN , ETKÄ SÄ SIIHEN VOI MITÄÄN !!!

TÄMÄN SÄ HALUAT KUMOTA TIETYSTI >>

Joh. 4:22

Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.

Että sä murhaanhimoisesti lähtisit tappamaan Juutalaiset vapaamin perkelen kanssa. huh

• Ymmärrän kyllä että sä haluat kumota että Jeesus oli Juutalainen. Mutta me muut ylistämme suurin ja mahtavin Juutalainen , Jeeus Kristus joka antoi meille Ristinkuoleman jonka kapean porttin kautta mennään sisään Hänessä !!

Joh. 4:9

Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.

• Omille Hän tuli kuolemaan heidän puolesta , mutta ei kukaan ottanut Hänet vastaan !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe