Rekattujen nuolentaketju vol. 2

Anonyymi-ap

Tässä teille uusi ketju keskinäiseen p.rseennuolentaan ja toistensa komppaamiseen. Katsotaan uudestaan kuin moni anonyymi tulee teitä tänne häiriköimään ja kiusaamaan.

46

444

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jään mielenkiinnolla odottelemaan =D

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18019499R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Koska minut taas tyystin unohdetaan näissä jutuissa, niin hoidan asian itse.
      Eli olen hyvä aivan kaikessa, paitsi itseni kehumisessa ja lisäksi minulla on niin hyvä muisti, etten edes muista milloin olisin unohtanut jotain.

    • Mun viesti hävis vissiin tästä? 🤔

      Eikö voi pyytää muka pyllistämään? Vai mikä siinä oli sääntöjen vastaista?

      Ihme touhua täälläkin taas?

      Mä vaan kysyin pari kyssää viattomasti. 🤣

    • Sinulla on joku outo pakkomielle asiasta. Eikä tuollaista edes palstalla tapahdu. Koko juttu on vain sinun korvien välissä ja me muut emme voi auttaa sinua asian suhteen.

    • Joku tahvo ei taas ymmärrä mitä etuja on rekkautumisessa, annas kun minä kerron: Kommunikointi helpottuu koska saaduista vastauksista tulee ilmoitus, ketjujen seuranta helpottuu koska ei tarvitse scrollata puolta päivää löytääkseen etsimänsä, kohdistettu vuorokeskustelu onnistuu. Lisäksi sinkkujen seuraelämä kiihtyy ihan hirvittävästi kun jättää sähköpostiosoitteensa näkyviin 😁, mahtavaa eikö totta? Lisäksi jos haluat edelleen kirjoitella muumina niin sekin onnistuu, rasti ruutuun ja olet taas anonyymi. Kestääkö kanttisi olla tunnistettava?

      • Anonyymi

        Kukaan täyspäinen ei kyllä ota täältä kehenkään yhteyttä, mutta saahan tuolla jännitystä elämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täyspäinen ei kyllä ota täältä kehenkään yhteyttä, mutta saahan tuolla jännitystä elämään.

        Miksei? En mäkään välttämättä suoraan kenenkään sähköpostiin täältä kirjottaisi, mutta mielestäni esim. ne palstamiitit ovat olleet ihan kiva lisäys palstalle (vaikken vielä toistaiseksi ole yhdessäkään itse käynyt). Mulla esim. on sosiaalinen elämä tällä hetkellä aika nollissa yhtä tapausta lukuunottamatta, niin kivahan sitä olisi uusia ihmisiä tavata.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Miksei? En mäkään välttämättä suoraan kenenkään sähköpostiin täältä kirjottaisi, mutta mielestäni esim. ne palstamiitit ovat olleet ihan kiva lisäys palstalle (vaikken vielä toistaiseksi ole yhdessäkään itse käynyt). Mulla esim. on sosiaalinen elämä tällä hetkellä aika nollissa yhtä tapausta lukuunottamatta, niin kivahan sitä olisi uusia ihmisiä tavata.

        Arvostavat sen verran henkeään ja terveyttään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostavat sen verran henkeään ja terveyttään.

        En mä nyt esim. jotain Randea joka vissiin on ollut aktiivisin miittien järkkääjä, kauhean henkeä tai terveyttä uhkaavana näkisi. Ne potentiaalisimmat stalkkerit/ vastaavat eli ns. ätmit eivät vissiin ole ainakaan toistaiseksi näihin miitteihin edes osallistuneet eivätkä edes osoittaneet mielenkiintoa niitä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostavat sen verran henkeään ja terveyttään.

        On varmaan hirveän ikävää ja raskasta elää tuollaisten pelkojen kanssa ja yksinäistäkin jos ei voi ketään uutta ihmistä tavata.🙂.


      • Rekisteröidyn käyttäjän henkilöllisyys ei ole muiden käyttäjien tunnistettavissa. Viestit joissa on sama rekisteröity tunnus eivät välttämättä ole samalta ihmiseltä, vaan voi olla joltakin ryhmältä. Ja on sellaisiakin yksittäisiä käyttäjiä jolla on jopa kaksi tai useampiakin tunnuksia.

        "kun jättää sähköpostiosoitteensa näkyviin"

        Miten se jätetään?


      • Legdude kirjoitti:

        Rekisteröidyn käyttäjän henkilöllisyys ei ole muiden käyttäjien tunnistettavissa. Viestit joissa on sama rekisteröity tunnus eivät välttämättä ole samalta ihmiseltä, vaan voi olla joltakin ryhmältä. Ja on sellaisiakin yksittäisiä käyttäjiä jolla on jopa kaksi tai useampiakin tunnuksia.

        "kun jättää sähköpostiosoitteensa näkyviin"

        Miten se jätetään?

        "Miten se jätetään?"

        Esim. omaan käyttäjäprofiiliin.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Miten se jätetään?"

        Esim. omaan käyttäjäprofiiliin.

        Minulla on e-mail osoite "Käyttäjätilin asetukset" kohdassa, ei se tule näkyviin.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        On varmaan hirveän ikävää ja raskasta elää tuollaisten pelkojen kanssa ja yksinäistäkin jos ei voi ketään uutta ihmistä tavata.🙂.

        Sitä sanotaan itsesuojeluvaistoksi, ettei ota yhteyttä esimerkiksi väkivaltarikoshistorian omaaviin yksilöihin.


      • Legdude kirjoitti:

        Minulla on e-mail osoite "Käyttäjätilin asetukset" kohdassa, ei se tule näkyviin.

        Tarkoitin siis, että siihen profiilin kuvaukseen kirjoittaa sp-osoitteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sanotaan itsesuojeluvaistoksi, ettei ota yhteyttä esimerkiksi väkivaltarikoshistorian omaaviin yksilöihin.

        Joskus vuosikausia sitten tehdyt virheet elämässä eivät määritä ihmistä mitenkään tai kerro mitään siitä millainen ihminen hän on nykyään. Aivan jokainen tekee elämässään virheitä ja jotkut oppii niistä ja heillä on selkärankaa muuttaa entisiä elämäntapojaan. Ja se että on elänyt rankan elämän ja nähnyt pahoja asioita ei tee ihmisestä väkivaltaista eikä varsinkaan väkivaltarikollista siihen kun tarvittaisiin ihan tuomiokin.🙂.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Tarkoitin siis, että siihen profiilin kuvaukseen kirjoittaa sp-osoitteen.

        Jaaha, täytyy kokeilla, mutta luulen että samat säännöt on sielläkin voimassa, ei yhteystietoja, ehkä "ne" sensuroi koko profiilin.


      • Legdude kirjoitti:

        Jaaha, täytyy kokeilla, mutta luulen että samat säännöt on sielläkin voimassa, ei yhteystietoja, ehkä "ne" sensuroi koko profiilin.

        Ainakin Rande on jo pitkään pitänyt profiilissaan sähköpostiosoitetta, en ole huomannut että sitä olisi sensuroitu?


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ainakin Rande on jo pitkään pitänyt profiilissaan sähköpostiosoitetta, en ole huomannut että sitä olisi sensuroitu?

        Nyt on osoite esillä. Poistan käännön jos sinne tulee sikanautaa.


      • Legdude kirjoitti:

        Rekisteröidyn käyttäjän henkilöllisyys ei ole muiden käyttäjien tunnistettavissa. Viestit joissa on sama rekisteröity tunnus eivät välttämättä ole samalta ihmiseltä, vaan voi olla joltakin ryhmältä. Ja on sellaisiakin yksittäisiä käyttäjiä jolla on jopa kaksi tai useampiakin tunnuksia.

        "kun jättää sähköpostiosoitteensa näkyviin"

        Miten se jätetään?

        No mulla se löytyy ihan vapaasta kuvauksesta profiilista


      • Legdude kirjoitti:

        Minulla on e-mail osoite "Käyttäjätilin asetukset" kohdassa, ei se tule näkyviin.

        Ei se sitä kautta mullakaan toiminut


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ainakin Rande on jo pitkään pitänyt profiilissaan sähköpostiosoitetta, en ole huomannut että sitä olisi sensuroitu?

        On saanut olla rauhassa täälläkin


      • Anonyymi

        Minä en rekisteröitymisessä yhtään ainoaa etua. Mä osaan keskutella ilmankin. Se ei tuo mitään lisäarvoa minulle. En myöskään ole kiinnostunut tutustumaan kenenkään täältä IRL. Tämä ei ole paikka, jossa sellainen kiinnostaisi ja mulla on tarpeeksi seuraelämää ilmankin. En kaipaa yhtään lisää.

        Kenelläkään en myöskään ole mitään oikeuttaa yrittää painostaa muita rekisteröitymään kiusaamalla anonyymejä kollektiivisesti, jota täällä nyt on liikkeellä (en tarkoita sinua).


      • Ai eikö sitä olekaan enää syytön niin kauan kuin sut todetaan syylliseksi.😄. En mäkään ole mikään väkivaltarikollinen vaikka olen aikanaan satuttanut ihmisiä niin fyysisesti kuin henkisesti siinä maailmassa missä elin samoin kuin mullekin on tehty. Aina kun fyysisesti niin tein niin olin pakotettu siihen ja jos en olisi niin tehnyt niin olisin ite saanut kärsiä väkivaltaa tai pahimmassa tapauksessa olis kärsimykset ja elo loppunut kokonaan. Se joka ei ole elänyt siinä maailmassa niin ei voi käsittää sen maailman lainalaisuuksia ja sitä mitä siellä voi olla pakotettu tekemään tahtomattaan ihan vaan pysyäkseen hengissä. Ne teot mitä joutuu itsensä puolustamiseksi tekemään eivät tee susta väkivaltarikollista eikä se että olet todistanut jotain väkivaltarikosta vaikka hyvinkin läheltä tee susta itsestä väkivaltarikollista. Sitä mä hain takaa ja se viimeinen lause oli vaan sellainen loppukaneetti mikä ei ehkä onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla.🙂.

        Mutta tuosta tuli mieleen että periaatteessa jos jokainen joka on yhtään minkäänlaista väkivaltaa ikinä tehnyt eli vaikka vaan nyt tapellut tai lyönyt toista katsottaisiin väkivaltarikolliseksi niin niitä olisi kyllä aika helvetisti. Missä menee se raja että muuttuu väkivaltarikolliseksi? Noin niin kuin "virallisestihan" tai "oikeudellisesti" miten sen nyt sanoa haluaa niin jos sua ei ole tuomittu väkivaltarikoksesta et ole väkivaltarikollinen taas moraalisesti se on sitten sen mukaan että jos olet väkivallanteon tehnyt olet väkivaltarikollinen mutta tässä tullaan siihen että missä se raja menee? Mikä on riittävä väkivallanteko että voidaan sanoa väkivaltarikolliseksi ja päteekö se myös juuri esimerkiksi itsepuolustus tilanteisiin tai läheisten suojelemiseksi tehtyihin väkivallantekoihin?🤔.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai eikö sitä olekaan enää syytön niin kauan kuin sut todetaan syylliseksi.😄. En mäkään ole mikään väkivaltarikollinen vaikka olen aikanaan satuttanut ihmisiä niin fyysisesti kuin henkisesti siinä maailmassa missä elin samoin kuin mullekin on tehty. Aina kun fyysisesti niin tein niin olin pakotettu siihen ja jos en olisi niin tehnyt niin olisin ite saanut kärsiä väkivaltaa tai pahimmassa tapauksessa olis kärsimykset ja elo loppunut kokonaan. Se joka ei ole elänyt siinä maailmassa niin ei voi käsittää sen maailman lainalaisuuksia ja sitä mitä siellä voi olla pakotettu tekemään tahtomattaan ihan vaan pysyäkseen hengissä. Ne teot mitä joutuu itsensä puolustamiseksi tekemään eivät tee susta väkivaltarikollista eikä se että olet todistanut jotain väkivaltarikosta vaikka hyvinkin läheltä tee susta itsestä väkivaltarikollista. Sitä mä hain takaa ja se viimeinen lause oli vaan sellainen loppukaneetti mikä ei ehkä onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla.🙂.

        Mutta tuosta tuli mieleen että periaatteessa jos jokainen joka on yhtään minkäänlaista väkivaltaa ikinä tehnyt eli vaikka vaan nyt tapellut tai lyönyt toista katsottaisiin väkivaltarikolliseksi niin niitä olisi kyllä aika helvetisti. Missä menee se raja että muuttuu väkivaltarikolliseksi? Noin niin kuin "virallisestihan" tai "oikeudellisesti" miten sen nyt sanoa haluaa niin jos sua ei ole tuomittu väkivaltarikoksesta et ole väkivaltarikollinen taas moraalisesti se on sitten sen mukaan että jos olet väkivallanteon tehnyt olet väkivaltarikollinen mutta tässä tullaan siihen että missä se raja menee? Mikä on riittävä väkivallanteko että voidaan sanoa väkivaltarikolliseksi ja päteekö se myös juuri esimerkiksi itsepuolustus tilanteisiin tai läheisten suojelemiseksi tehtyihin väkivallantekoihin?🤔.

        "Ai eikö sitä olekaan enää syytön niin kauan kuin sut todetaan syylliseksi.😄."

        Eihän se ainakaan sun omassa mielessäs noin ole. Just eilen selitit tuolle, että ku ei voi todistaa ettei joku oo jotain kirjottanu, niin sitä on ok olettaa kirjottajaksi. Eli siis syyllinen, kunnes toisin todistetaan.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai eikö sitä olekaan enää syytön niin kauan kuin sut todetaan syylliseksi.😄. En mäkään ole mikään väkivaltarikollinen vaikka olen aikanaan satuttanut ihmisiä niin fyysisesti kuin henkisesti siinä maailmassa missä elin samoin kuin mullekin on tehty. Aina kun fyysisesti niin tein niin olin pakotettu siihen ja jos en olisi niin tehnyt niin olisin ite saanut kärsiä väkivaltaa tai pahimmassa tapauksessa olis kärsimykset ja elo loppunut kokonaan. Se joka ei ole elänyt siinä maailmassa niin ei voi käsittää sen maailman lainalaisuuksia ja sitä mitä siellä voi olla pakotettu tekemään tahtomattaan ihan vaan pysyäkseen hengissä. Ne teot mitä joutuu itsensä puolustamiseksi tekemään eivät tee susta väkivaltarikollista eikä se että olet todistanut jotain väkivaltarikosta vaikka hyvinkin läheltä tee susta itsestä väkivaltarikollista. Sitä mä hain takaa ja se viimeinen lause oli vaan sellainen loppukaneetti mikä ei ehkä onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla.🙂.

        Mutta tuosta tuli mieleen että periaatteessa jos jokainen joka on yhtään minkäänlaista väkivaltaa ikinä tehnyt eli vaikka vaan nyt tapellut tai lyönyt toista katsottaisiin väkivaltarikolliseksi niin niitä olisi kyllä aika helvetisti. Missä menee se raja että muuttuu väkivaltarikolliseksi? Noin niin kuin "virallisestihan" tai "oikeudellisesti" miten sen nyt sanoa haluaa niin jos sua ei ole tuomittu väkivaltarikoksesta et ole väkivaltarikollinen taas moraalisesti se on sitten sen mukaan että jos olet väkivallanteon tehnyt olet väkivaltarikollinen mutta tässä tullaan siihen että missä se raja menee? Mikä on riittävä väkivallanteko että voidaan sanoa väkivaltarikolliseksi ja päteekö se myös juuri esimerkiksi itsepuolustus tilanteisiin tai läheisten suojelemiseksi tehtyihin väkivallantekoihin?🤔.

        Ainahan sitä voi jeesustella mutta mutta joka omaa etua tavoitellakseen toista kaltoin on kohdellut on sitten väkivaltarikollinen, ei se uhriksan kärsimyksiään saa peruutettua, ne on sillä mukana aina niin miksi p..an pitäisi saada anteeksi kun vain muka ilmoittaa katuvansa. Antaisi edes jonkun konkreettisen rahakorvauksen aiheuttamastaan kivusta ja särystä, harvempi varmaan antaa vaikka muka kovasti katuu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ai eikö sitä olekaan enää syytön niin kauan kuin sut todetaan syylliseksi.😄."

        Eihän se ainakaan sun omassa mielessäs noin ole. Just eilen selitit tuolle, että ku ei voi todistaa ettei joku oo jotain kirjottanu, niin sitä on ok olettaa kirjottajaksi. Eli siis syyllinen, kunnes toisin todistetaan.

        Jos et tajunnut niin tuo oli huumoria liittyen Harmiksen kommenttiin. Mikä on kyllä ymmärrettävästi hankala laji eikä kaikkien huumorintajut kohtaa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä voi jeesustella mutta mutta joka omaa etua tavoitellakseen toista kaltoin on kohdellut on sitten väkivaltarikollinen, ei se uhriksan kärsimyksiään saa peruutettua, ne on sillä mukana aina niin miksi p..an pitäisi saada anteeksi kun vain muka ilmoittaa katuvansa. Antaisi edes jonkun konkreettisen rahakorvauksen aiheuttamastaan kivusta ja särystä, harvempi varmaan antaa vaikka muka kovasti katuu.

        -harmiseikirj-

        No tuo oman edun tavoittelu kuulostaa kyllä ihan hyvältä rajalta. Kaikki ei kadu edes mutta osa tosissaan katuukin ja mun mielestä jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden mokattuaan jos todella katuu ja on valmis sen myös todistamaan ja tapojaan ja elämäänsä muuttamaan mutta tietysti yksi pitää riittää ja useampia on turha ruikuttaa varsinkin näissä tapauksissa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai eikö sitä olekaan enää syytön niin kauan kuin sut todetaan syylliseksi.😄. En mäkään ole mikään väkivaltarikollinen vaikka olen aikanaan satuttanut ihmisiä niin fyysisesti kuin henkisesti siinä maailmassa missä elin samoin kuin mullekin on tehty. Aina kun fyysisesti niin tein niin olin pakotettu siihen ja jos en olisi niin tehnyt niin olisin ite saanut kärsiä väkivaltaa tai pahimmassa tapauksessa olis kärsimykset ja elo loppunut kokonaan. Se joka ei ole elänyt siinä maailmassa niin ei voi käsittää sen maailman lainalaisuuksia ja sitä mitä siellä voi olla pakotettu tekemään tahtomattaan ihan vaan pysyäkseen hengissä. Ne teot mitä joutuu itsensä puolustamiseksi tekemään eivät tee susta väkivaltarikollista eikä se että olet todistanut jotain väkivaltarikosta vaikka hyvinkin läheltä tee susta itsestä väkivaltarikollista. Sitä mä hain takaa ja se viimeinen lause oli vaan sellainen loppukaneetti mikä ei ehkä onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla.🙂.

        Mutta tuosta tuli mieleen että periaatteessa jos jokainen joka on yhtään minkäänlaista väkivaltaa ikinä tehnyt eli vaikka vaan nyt tapellut tai lyönyt toista katsottaisiin väkivaltarikolliseksi niin niitä olisi kyllä aika helvetisti. Missä menee se raja että muuttuu väkivaltarikolliseksi? Noin niin kuin "virallisestihan" tai "oikeudellisesti" miten sen nyt sanoa haluaa niin jos sua ei ole tuomittu väkivaltarikoksesta et ole väkivaltarikollinen taas moraalisesti se on sitten sen mukaan että jos olet väkivallanteon tehnyt olet väkivaltarikollinen mutta tässä tullaan siihen että missä se raja menee? Mikä on riittävä väkivallanteko että voidaan sanoa väkivaltarikolliseksi ja päteekö se myös juuri esimerkiksi itsepuolustus tilanteisiin tai läheisten suojelemiseksi tehtyihin väkivallantekoihin?🤔.

        Huh. 😵 On voinut vaatia hieman sisäistä prosessointia, että on alkanut hahmottaa, miten väkivallattomat ihmiset ajattelevat. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No tuo oman edun tavoittelu kuulostaa kyllä ihan hyvältä rajalta. Kaikki ei kadu edes mutta osa tosissaan katuukin ja mun mielestä jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden mokattuaan jos todella katuu ja on valmis sen myös todistamaan ja tapojaan ja elämäänsä muuttamaan mutta tietysti yksi pitää riittää ja useampia on turha ruikuttaa varsinkin näissä tapauksissa.🙂.

        Entäs uhri joka sai ikuiset vaivat tai menetti henkensä? Ei hänkään saa uutta tilaisuutta vaikka yleensä täysin syytön.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh. 😵 On voinut vaatia hieman sisäistä prosessointia, että on alkanut hahmottaa, miten väkivallattomat ihmiset ajattelevat. 🤔

        🦄

        No en mä ole ollut ikinä kyllä väkivaltainen ihminen mutta kun elää niin sykässä, julmassa ja raa'assa maailmassa sen ehdoilla niin se muuttaa ihmistä väkisinkin kaltaisekseen. Lisäksi että siinä maailmassa edes jotenkin selvisi oli ihan kaikki tunteensa tapettava ja se oli hirveää olla niin kylmä, tyhjä ja sisältä kuollut enkä ikinä enää koskaan halua tuntea itseäni sellaiseksi tai oikeammin olla tuntematta yhtään mitään. Tässä on kyllä oikeasti joutunut helvetillisen työn käymään itsensä kanssa läpi että on oppinut taas elämään, ajattelemaan js tuntemaan kuin "normaali" ihminen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jos et tajunnut niin tuo oli huumoria liittyen Harmiksen kommenttiin. Mikä on kyllä ymmärrettävästi hankala laji eikä kaikkien huumorintajut kohtaa.🙂.

        Ok, eli siis oikeasti syyllinen kunnes syyttömäksi todistetaan. Sehän tosiaan kävi kyllä jo aiemmin ilmi, että eipä tuossa ymmärtämistä ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs uhri joka sai ikuiset vaivat tai menetti henkensä? Ei hänkään saa uutta tilaisuutta vaikka yleensä täysin syytön.

        -harmiseikirj-

        Se on asia mille ei kukaan jälkikäteen enää mahda mitään ja sitä ei mikään enää muuksi muuta ei sekään vaikka tekijää kuinka piinattaisiin. Se ei tuo eikä anna uhrille tai hänen omaisilleen yhtään mitään eikä ole yhtään kenellekään mitenkään hyödyksi. Sen sijaan jos tekijä todella katuu ja onnistuu muutoksen tekemään hän voi tehdä vielä vaikka kuinka paljon hyvää tässä maailmassa ja olla vaikka kuinka paljon hyödyksi vaikka kuinka monelle ja jopa ehkä onnistua estämään samankaltaisia tragedioita tapahtumasta uudestaan. Rankaiseminen vain rankaisemisen vuoksi ei johda ikinä mihinkään hyvään tai positiiviseen vaan päinvastoin tuottaa maailmaan vaan lisää tuskaa ja kärsimystä monessa muodossa. Pahimmassa tapauksessa tuottaa vain lisää samanlaisia tapahtumia.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, eli siis oikeasti syyllinen kunnes syyttömäksi todistetaan. Sehän tosiaan kävi kyllä jo aiemmin ilmi, että eipä tuossa ymmärtämistä ollut.

        No ei todellakaan...ja sä voit jatkossa haastaa riitaa ihan vaan yksinäs kun et muuhun kykene etkä muuta osaa joten huutele vaan tuuleen ole hyvä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on asia mille ei kukaan jälkikäteen enää mahda mitään ja sitä ei mikään enää muuksi muuta ei sekään vaikka tekijää kuinka piinattaisiin. Se ei tuo eikä anna uhrille tai hänen omaisilleen yhtään mitään eikä ole yhtään kenellekään mitenkään hyödyksi. Sen sijaan jos tekijä todella katuu ja onnistuu muutoksen tekemään hän voi tehdä vielä vaikka kuinka paljon hyvää tässä maailmassa ja olla vaikka kuinka paljon hyödyksi vaikka kuinka monelle ja jopa ehkä onnistua estämään samankaltaisia tragedioita tapahtumasta uudestaan. Rankaiseminen vain rankaisemisen vuoksi ei johda ikinä mihinkään hyvään tai positiiviseen vaan päinvastoin tuottaa maailmaan vaan lisää tuskaa ja kärsimystä monessa muodossa. Pahimmassa tapauksessa tuottaa vain lisää samanlaisia tapahtumia.🙂.

        Suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin tekee vielä paljon pahaa ennemmin kuin hyvää. Pahan kierre pitäisi katkaista ajoissa ja päästää muu maailma pahasta eliminoimalla sen lähde. Sinäkin mielelläsi lähettäisit viattomia sotaan kuolemaan mutta jotain murhamiehiä pitää suojella, sääliä ja halia, ihmekäsityksiä minusta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuremmalla todennäköisyydellä kuitenkin tekee vielä paljon pahaa ennemmin kuin hyvää. Pahan kierre pitäisi katkaista ajoissa ja päästää muu maailma pahasta eliminoimalla sen lähde. Sinäkin mielelläsi lähettäisit viattomia sotaan kuolemaan mutta jotain murhamiehiä pitää suojella, sääliä ja halia, ihmekäsityksiä minusta.

        -harmiseikirj-

        Mä nään sen täysin toisinpäin. Se paha ei katoa maailmasta tekemällä lisää pahaa vaan tekemällä hyvää. Ja mistä viattomista ja sotaan lähettämisistä sä nyt höpiset. Ukrainan sodassakin on yksi ainoa syyllinen venäjä minkä vuoksi ne viattomat joutuu siellä sotiin ja maataan puolustamaan ja venäjän omankin maan kansalaiset on pakotettu vasten tahtoaan sotaan osa sinne kuolemaan. Se jos mikä on outoa että sä näät sen muka jotenkin hyvänä se on kuin suoraan jostain vastakkaismaailmasta missä paha onkin hyvä ja hyvä onkin paha.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en mä ole ollut ikinä kyllä väkivaltainen ihminen mutta kun elää niin sykässä, julmassa ja raa'assa maailmassa sen ehdoilla niin se muuttaa ihmistä väkisinkin kaltaisekseen. Lisäksi että siinä maailmassa edes jotenkin selvisi oli ihan kaikki tunteensa tapettava ja se oli hirveää olla niin kylmä, tyhjä ja sisältä kuollut enkä ikinä enää koskaan halua tuntea itseäni sellaiseksi tai oikeammin olla tuntematta yhtään mitään. Tässä on kyllä oikeasti joutunut helvetillisen työn käymään itsensä kanssa läpi että on oppinut taas elämään, ajattelemaan js tuntemaan kuin "normaali" ihminen.🙂.

        "Tässä on kyllä oikeasti joutunut helvetillisen työn käymään itsensä kanssa läpi että on oppinut taas elämään, ajattelemaan js tuntemaan kuin "normaali" ihminen.🙂."

        Tätä minä tarkoitinkin, enkä halunnutkaan vihjata, että olisit ollut väkivaltainen. Ymmärsin tuolta aikaisemmasta viestistä, että olet vain joutunut opettelemaan, miten väkivaltaiset ihmiset ajattelevat. En ole itse koskaan kokenut väkivaltaa, mutta mitä olen lukenut asioista, olen ymmärtänyt, että väkivaltaisten ihmisten tapa ymmärtää ja käsitellä hankalia tilanteita on vähän "erilainen" kuin meillä muilla.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä on kyllä oikeasti joutunut helvetillisen työn käymään itsensä kanssa läpi että on oppinut taas elämään, ajattelemaan js tuntemaan kuin "normaali" ihminen.🙂."

        Tätä minä tarkoitinkin, enkä halunnutkaan vihjata, että olisit ollut väkivaltainen. Ymmärsin tuolta aikaisemmasta viestistä, että olet vain joutunut opettelemaan, miten väkivaltaiset ihmiset ajattelevat. En ole itse koskaan kokenut väkivaltaa, mutta mitä olen lukenut asioista, olen ymmärtänyt, että väkivaltaisten ihmisten tapa ymmärtää ja käsitellä hankalia tilanteita on vähän "erilainen" kuin meillä muilla.

        🦄

        No joo pakkohan sitä oli tosiaan oppia miten siinä väkivaltaisessa maailmassa ajatellaan ja toimitaan jos meinasi selvitä.

        Kyllä se tapa ymmärtää ja käsitellä vaikeita tilanteita on hyvin arvaamaton ja eikä heidän reagtioistaan ikinä voi olla varma vaan on jatkuvasti oltava varuillaan. Itelle siitä varuillaan olosta on jäänyt sellainen..no..."trauma" tai "refleksi" että hyvin usein jos joku koskee mua takaapäin tai takaviistosta vaikka selkään tai kylkeen tai vaikka olkapäähänkin varsinkin yllättäen ja vaikka tietäisinkin että joku on koskemassa ja vaikka tahtoisin että mua kosketaan niin mä automaattisesti säpsähdän enkä mahda sille mitään. Se on joskus ärsyttävää ja rasittavaa itselle selittää sitä jollekin joka ei sitä tiedä että kun säpsähdän se ei tarkoita mitään ja että en vain mahda sille mitään ja mua kyllä saa koskea.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No joo pakkohan sitä oli tosiaan oppia miten siinä väkivaltaisessa maailmassa ajatellaan ja toimitaan jos meinasi selvitä.

        Kyllä se tapa ymmärtää ja käsitellä vaikeita tilanteita on hyvin arvaamaton ja eikä heidän reagtioistaan ikinä voi olla varma vaan on jatkuvasti oltava varuillaan. Itelle siitä varuillaan olosta on jäänyt sellainen..no..."trauma" tai "refleksi" että hyvin usein jos joku koskee mua takaapäin tai takaviistosta vaikka selkään tai kylkeen tai vaikka olkapäähänkin varsinkin yllättäen ja vaikka tietäisinkin että joku on koskemassa ja vaikka tahtoisin että mua kosketaan niin mä automaattisesti säpsähdän enkä mahda sille mitään. Se on joskus ärsyttävää ja rasittavaa itselle selittää sitä jollekin joka ei sitä tiedä että kun säpsähdän se ei tarkoita mitään ja että en vain mahda sille mitään ja mua kyllä saa koskea.🙂.

        En halua vähätellä kokemuksiasi enkä tuota, mitä sanot "traumaksi" tai "refleksiksi", mutta minäkin säpsähdän, jos joku koskettaa minua takaa päin yllättäen.

        Sellainen on aivan kamalaa! 😵

        Onneksi useimmat ihmiset eivät sellaista tee. 😊 Ja onneksi itsellä on aina jokin vainu siitä, että joku lymyilee lähellä takana päin.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en rekisteröitymisessä yhtään ainoaa etua. Mä osaan keskutella ilmankin. Se ei tuo mitään lisäarvoa minulle. En myöskään ole kiinnostunut tutustumaan kenenkään täältä IRL. Tämä ei ole paikka, jossa sellainen kiinnostaisi ja mulla on tarpeeksi seuraelämää ilmankin. En kaipaa yhtään lisää.

        Kenelläkään en myöskään ole mitään oikeuttaa yrittää painostaa muita rekisteröitymään kiusaamalla anonyymejä kollektiivisesti, jota täällä nyt on liikkeellä (en tarkoita sinua).

        Kukin tyylillään ja osa munkin kirjoituksista saattaa sisältää vähemmän totuuspohjaisia aineksia kuin ensinäkemältä näyttää 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua vähätellä kokemuksiasi enkä tuota, mitä sanot "traumaksi" tai "refleksiksi", mutta minäkin säpsähdän, jos joku koskettaa minua takaa päin yllättäen.

        Sellainen on aivan kamalaa! 😵

        Onneksi useimmat ihmiset eivät sellaista tee. 😊 Ja onneksi itsellä on aina jokin vainu siitä, että joku lymyilee lähellä takana päin.

        🦄

        No mulla on siis kohtalotoverikin. Se tuntuu mukavalta vaikka olenkin pahoillani sun puolesta että kärsit samasta vaivasta.😊.

        Ja juu se on ikävää...ja tosiaan sitä tapahtuu vaikka se kosketus ei tulisi yllättäenkään ja yrittäisi oikein valmistautua siihen niin silti se on vähän kuin sähköisku sitä sävähtää ja sitten toinen luulee että hän on tehnyt jotain väärin vaikka tosiaan itse haluaisikin toisen koskevan. Sitten joutuu selittämään että ei ei koske vaan kun toinen vetää pelästyneenä kätensä pois.🙂.


    • Anonyymi

      E-Lukka--chugh kirjoitti.

      Jooh kun saanut asiakirjat hoidettua niin olisi aikaa tehdä jotain omia harrasteprojektejakin, kuten tuo nimittäjäjuttukin liittyi erääseen suurempaan kokonaisuuteen heh.

      Siirsin toiselta koneelta toiselle koneelle, projektit... jotta pystyn aina nappia painamalla helposti jatkamaan jos tulee joku idea.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista.

      Kovin mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      Kullähän elämän tulevaisuus on mielenkiintoistakin, varsinkin kun tietää että sinun elämän kaaewai loppuu puian hwehehe

      Siis kun koko sukusi on niin sinisilmäisä, ei jakoa ole.... heheheh

    • Kanada!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe