Kuolema on lepo väsyneelle ja kärsivälle

Anonyymi-ap

Miten omahyväinen ihminen onkaan, kun ei tahdo tietoisuutensa sammuvan ja vapautuksen koittavan tämän elämän kivuista ja murheista. Tai tuo jälkimmäinen hihhuleille kelpaa - sitähän he hakevat - mutta täynnä itseään oleva ei tahdo lakata olemasta.

Minulle kuolema on vapautus tämän elämän tuskasta ja ahdistuksesta, lopullinen lepo vailla tuntoa ja tietoisuutta. Tapa, jolla lähden, voi jonkin verran huolettaa ja jopa pelottaa, mutta kuoleman seuraus antaa rohkeutta menettää henkeni lopun jo muutenkin häämöttäessä nurkan takana.

Verraten pitkään olen saanut elää ja olen kokenut riittävästi yhden elämän osalta. Enempää en tahdo ja tästä olen saanut jo tarpeeksi, sen parhaan osan. Lopun odotusta ja huonompaan suuntaan menoa, mutta tavallaan jo etukäteen iloitsen lopun lähetessä ja tietoisuuden sammuminen on vapautus minulle.

Miten sinä suhtaudut kuolemaan?

8

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole omahyväinen, vaan utelias, elämän ja elämisen suhteen.
      Onhan se mielenkiintoista saada nähdä, mitä kaikkea vielä vastaan tulee.
      Vähenevätkö vai lisääntyvätkö esim. vastoinkäymiset, tai onko edessä vielä jotakin huippuhyvää/-kivaa.
      Minkälaisiin ihmisiin sitä vielä ehtii tutustuakaan.
      Nämä ovat asioita, miksi en vielä halua luovuttaa.
      Kuolema tulee sitten kun sen aika on, ei herätä pelkoa tai muutakaan.
      Kuolemakin kuuluu osaksi elämää.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18020827p

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Yleensä pissin kukkien päälle
      antaa elinvoimaa

t. avaaja

• Anonyymi

Miehet ovat järkevämpiä kuin naiset, koska kuolevat aikaisemmin. Naiset joutuvat makoilemaan vanhuuden tuskissaan miesten mentyä 50 vuotta jossakin hoitolaitoksessa liikuntakyvyttöminä. Miehet armahdetaan monesti hyvissä voimissaan täydessä juoksussa. Taikka sitten lattialla selällään sätkiessä jossakin uskonnollisessa taikauskotilaisuudessa. Joka tapauksessa siihen se loppuu, vaikka jotkut luulisivat olevansa kuolemattomia.

• Anonyymi

Loistava kirjoitus!

Ajan rajallisuus antaa todellisuudelle realistisen perspektiivin.

• Minulle kuolema on kuin idiotismi. Et tiedä itse olevasi sitä, mutta muut tajuavat ja tuntevat tuskaa siitä.

• Anonyymi

Toiveajattelua. Toki kipu ja kärsimys ilman ruumista lakkaa, mutta valokeho liihottelee sinne mistä on tullutkin. Sitten sukellat mustaan aukkoon, josta putkahdat uudestaan tänne elåmään vielä monta fyysistä elämää kipuineen kaikkineen. Olemme osa maailmankaikkeutta, ei siitä niin vaan pois hypätä. Toiseen galaksiin pyörimään ehkä.

• Anonyymi
        UUSI

Evoluutio saattaa pyörittää tulevista pölyistäsi vielä kamalamman subjektin kuin mikä olet nyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      98
      4214
    2. 78
      3477
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3084
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2549
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2366
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      207
      2162
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2091
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      880
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      811
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      776
    Aihe