"Ei päätä eikä häntää"
Mistä tuo sanonta saanut alkunsa, kuka tietää?
Mistä tämä sanonta saanut alkunsa?
10
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ameöricän ihmemaasta: "I can't make heads or tails about this piece of shit!".
- Anonyymi
Kulukoo se aekoo myöten kirjeposti sieltä tänne Kuopijoonnii.
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.- Anonyymi
Miten tuo viesti liittyy tähän keskusteluun?
- Anonyymi
En tiedä mistä on alkunsaa tuo sanonta saanut, mutta itse jo kakarana tuon kuulin jo vuotta sitten
- Anonyymi
Kalastajalla tuli paha siimasoppa. Siiman selvittäminen oli vaikeata.
Hän noitui "Ei päätä eikä häntää" Siimaläjästä ei löytynyt siiman päätä eikä siiman häntää. Siima jäi takkuläjäksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.233441Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j302761Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935