"Ei päätä eikä häntää"
Mistä tuo sanonta saanut alkunsa, kuka tietää?
Mistä tämä sanonta saanut alkunsa?
9
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ameöricän ihmemaasta: "I can't make heads or tails about this piece of shit!".
- Anonyymi
Kulukoo se aekoo myöten kirjeposti sieltä tänne Kuopijoonnii.
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.- Anonyymi
Miten tuo viesti liittyy tähän keskusteluun?
- Anonyymi
En tiedä mistä on alkunsaa tuo sanonta saanut, mutta itse jo kakarana tuon kuulin jo vuotta sitten
- Anonyymi
Kalastajalla tuli paha siimasoppa. Siiman selvittäminen oli vaikeata.
Hän noitui "Ei päätä eikä häntää" Siimaläjästä ei löytynyt siiman päätä eikä siiman häntää. Siima jäi takkuläjäksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1697974Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412344- 1412315
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1332165Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621608- 621293
- 621292
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281262Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1701250Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202