Kuudestoista päivä

Anonyymi-ap

Vai oliko se viidestoista yö. Höh. Oli kuitenkin tärkeä. Olikos se muuten jollekin toisellekin, kun joku siitä mainitsi täällä? Äsh. Jossain kohdassa jokin sellainen oli, mutten muista missä.

40

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muista enää päivää kun mies viimeksi nähtiin siellä paikassa.

      • Anonyymi

        Oijoi. Oliko se sittenkään juuri tuo päivä? Viimeksi nähtiin......... niin......... milloinkas se olikaan? Oliko se kuudestoista vai oliko tuo jokin muu päivä. Olikohan se jokin. Kun mietin, niin hämärästi tulee mieleen, että tuo olisi ollut tärkeä päivä muistaa, mutta voinhan olla väärässäkin. Millaisen tuntuma sinulla on tuosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oijoi. Oliko se sittenkään juuri tuo päivä? Viimeksi nähtiin......... niin......... milloinkas se olikaan? Oliko se kuudestoista vai oliko tuo jokin muu päivä. Olikohan se jokin. Kun mietin, niin hämärästi tulee mieleen, että tuo olisi ollut tärkeä päivä muistaa, mutta voinhan olla väärässäkin. Millaisen tuntuma sinulla on tuosta?

        Sehän se olikin lähelle kohta kahta vuotta tullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se olikin lähelle kohta kahta vuotta tullaan.

        Niinkös se olikin? 🤔 Ehkä muistan väärin sen sitten tai sit ei osu kohdalle tämä. Tuo kuulostaa kyllä tutulta, mutta miten minulla on jotensakin erilainen muistikuva, en tiedä. Tuntuu kuin siitä olisi kulunut jo pidempi aika. Vai tuntuuko se vain pitkältä? Mitä arvelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkös se olikin? 🤔 Ehkä muistan väärin sen sitten tai sit ei osu kohdalle tämä. Tuo kuulostaa kyllä tutulta, mutta miten minulla on jotensakin erilainen muistikuva, en tiedä. Tuntuu kuin siitä olisi kulunut jo pidempi aika. Vai tuntuuko se vain pitkältä? Mitä arvelet?

        Helposti voi ajatella niinkin. Minulla on vain tuo ajatus ja aika mielessä kun nähtiin viimeisiä kertoja siellä missä oltiin molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti voi ajatella niinkin. Minulla on vain tuo ajatus ja aika mielessä kun nähtiin viimeisiä kertoja siellä missä oltiin molemmat.

        Joo. Jaa. Oliko se se? Mulle tuli mieleen joku juhla tai joku. Enkä muista oliko se syksyllä ihan varmaksi. Saattaisi olla talvikin. Mutta tuo kuudestoista pyörii mielessä jotenkin vahvana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Jaa. Oliko se se? Mulle tuli mieleen joku juhla tai joku. Enkä muista oliko se syksyllä ihan varmaksi. Saattaisi olla talvikin. Mutta tuo kuudestoista pyörii mielessä jotenkin vahvana.

        Voihan se sekin olla mistä tuosta tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se sekin olla mistä tuosta tietää.

        Niiku ei muista. Semmä muistan et talvel kyl pikkasen juhlittiin. Ja joku badimummo ajoi jollai kelkal siit ikkunan ohi mut se ei ollu sillo ku juhlittii


      • Anonyymi

        Siellä paikassa? Nähtiin nähtiin mut nähtiinkö me muuallaki paikassa tuona päivänä? Missä se oli? Joku ihmeellinen paikka se oli. Outo mulle, ku en ollu käyny siel aikasemmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiku ei muista. Semmä muistan et talvel kyl pikkasen juhlittiin. Ja joku badimummo ajoi jollai kelkal siit ikkunan ohi mut se ei ollu sillo ku juhlittii

        En ole hänen kanssaan koskaan juhlinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä paikassa? Nähtiin nähtiin mut nähtiinkö me muuallaki paikassa tuona päivänä? Missä se oli? Joku ihmeellinen paikka se oli. Outo mulle, ku en ollu käyny siel aikasemmi.

        En muista tuosta päivästä. Vuosi kaksi taitaa olla.


    • Anonyymi

      Ai täällä on Ernest ja Vappukin paikalla.

      • Anonyymi

        Muistan nuoruudestani sellaisen elokuvan kuin Ernestin leirikesä. Se ei muistaakseni ollut kauhean hyvä elokuva. 🤔


    • Anonyymi

      Ei kun se oli 16. päivän ilta, kun näin kai vattuni viimeksi.

      • Anonyymi

        Miksi ette ole sen jälkeen enää nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette ole sen jälkeen enää nähnyt?

        En osaa sanoa, ehkä eri aikataulut.

        28:29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, ehkä eri aikataulut.

        28:29

        Oliko se iltaa? Illanvietto? Ai että eri aikataulu? Se kylläkin pitää paikkansa. Ei ole ajat käyneet yksiin enkä tiedä, saisinko edes järjestettyä, jos mun kaivatusta olisi kyse. Mulla kun ei ole hänen aikataulujaan eikä hänellä mun. Ei sitä varmaan kiinnostaisikaan enää. Onhan siitä jo aikaa. Mutta hienoa oli silloin nähdä ja olla hänen kanssaan. Kadotin hänet jonnekin niin kauas, minne ei käteni ylety. Syliini kyllä ottaisin ja suojelisin kaikelta. Sateeltakin. Sai kyllä tämän miehen polvilleen huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se iltaa? Illanvietto? Ai että eri aikataulu? Se kylläkin pitää paikkansa. Ei ole ajat käyneet yksiin enkä tiedä, saisinko edes järjestettyä, jos mun kaivatusta olisi kyse. Mulla kun ei ole hänen aikataulujaan eikä hänellä mun. Ei sitä varmaan kiinnostaisikaan enää. Onhan siitä jo aikaa. Mutta hienoa oli silloin nähdä ja olla hänen kanssaan. Kadotin hänet jonnekin niin kauas, minne ei käteni ylety. Syliini kyllä ottaisin ja suojelisin kaikelta. Sateeltakin. Sai kyllä tämän miehen polvilleen huh.

        Kyllä se oli illanvietto. No minä tuskin olen kaivattusi, mutta pidä tuo asenne, joku sitä varmasti osaa arvostaa. :)

        28:29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli illanvietto. No minä tuskin olen kaivattusi, mutta pidä tuo asenne, joku sitä varmasti osaa arvostaa. :)

        28:29

        Yhden illan? Eikä muuta ollut? Yritän katsoa sun kortit kuitenkin, jos vain kerrot vähän enemmän.


      • Anonyymi

        Missä kuussa? Enkä tarkoita niitä taivaalla olevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden illan? Eikä muuta ollut? Yritän katsoa sun kortit kuitenkin, jos vain kerrot vähän enemmän.

        Kyllä on ollut useampi ilta, mutta ei mitään sellaista pitkäkestoista ja vuosien takaista.

        28:29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kuussa? Enkä tarkoita niitä taivaalla olevia.

        Heh hehe. Tässä kuussa.

        28:29


    • Anonyymi

      En mä muista tollasia merkkipäiviä

    • Anonyymi

      Varmaan monelle oli ennen sitä/ näitä päiviä "Painajainen Elm Streetillä."

      • Anonyymi

        Missä mielessä se olisi ollut painajainen? Olikos siinä leffassa toi päivä? Ei kai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mielessä se olisi ollut painajainen? Olikos siinä leffassa toi päivä? Ei kai?

        Eiku päivät ennen noita päiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku päivät ennen noita päiviä.

        Miten niin ennen niitä päiviä? Tuossahan puhuttiin yhdestä päivästä. Miten ne sitä edelliset liittyy siihen?


    • Viidestoista päivä ilman sua ja kaljaa, Maustetyttöjen biisi😆

      • Anonyymi

        Niin on. Niillä on hyvät biisit. Tuli kuunneltua hänen kanssaan niitäkin.



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen nimi on? Nyt en pääse avaa.

        Tein kai lottorivini väärin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tein kai lottorivini väärin.

        Aa se. Vertailussa mikä? Jos sitä oikeeta lottoriviä ei oteta huomioon, niin? En muista sen sanoja enää kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aa se. Vertailussa mikä? Jos sitä oikeeta lottoriviä ei oteta huomioon, niin? En muista sen sanoja enää kunnolla.

        Siinä vertaillaan, miten hyvin Suomessa on asiat verrattuna Sudaniin. Kun sanotaan, että on lottovoitto syntyä Suomeen. En osaa selittää.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siinä vertaillaan, miten hyvin Suomessa on asiat verrattuna Sudaniin. Kun sanotaan, että on lottovoitto syntyä Suomeen. En osaa selittää.

        Joo siltä osin ainakin. Kyllä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        https://youtu.be/9ljq16G060s?si=tGblkYo0FEaw11x-

        Tätä on tullut kuunneltua eniten niistä. Laittaa kyllä ihan miettimäänkin.

        Tuli mieleen, että mieti näinkin päin asiaa, että jos sulla olikin oikea lottorivi, mutta arvonta oli väärä. 🥺 Jos se sit kuitenkin ois jonain toisena päivänä toisessa arvonnassa se oikea rivi 😲


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen, että mieti näinkin päin asiaa, että jos sulla olikin oikea lottorivi, mutta arvonta oli väärä. 🥺 Jos se sit kuitenkin ois jonain toisena päivänä toisessa arvonnassa se oikea rivi 😲

        Suomeen syntyminen on täysin sattumaa. Kyllä se on suuri onni, että on syntynyt naiseksi tänne.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on synttärit 16. Tosin kuukautta en mainitse.

    • Anonyymi

      Kyseinen biisi sopii meikäläisen elämään...Juice tiesi sen myös,omalta kohdaltaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2157
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      247
      1766
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      257
      1073
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      834
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      784
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe