Kuten otsikko jo osoitti niin ehdotan että meille jokaiselle aikuiselle jotka itse haluaisimme itselle lopetus piikkin niin yhteiskunnan kuuluisi se meille suoda.
Terveisin 49 vuotias mies.
Ihmiselle lopetus piikki
8
359
Vastaukset
- Anonyymi
Tälle valinnanvapaudelle löytyisi kyllä kannatusta paljonkin mutta ei tule tapahtumaan koska tekopyhä moraaliposeeraus tässäkin asiassa. Älyllisen olennon syntyminen on traaginen tapahtuma.
Terveisin 70 v nainen - Anonyymi
Kamalaa kun ei edes eutanasiaa saada lakiin, parantumattomasti sairaitakin kidutetaan pitämällä lääkkeillä ja laitteilla väkisin hengissä vaikka sairas haluaisi jo päästä kärsimyksistään. Mikä hemmetti siinä on että ihmisiä saa laillisesti kiduttaa ja rääkätä terveydenhoidon varjolla, mutta eläimiä ei!!!!!!!
- Anonyymi
Tämä sama on tullut mieleen, kun olen ajatellut terveys-/sairausasioita.
Eläimilläkin on paremmat oltavat kuin ihmisillä. Oikeudet toki ovat molemmilla, mutta eläinten kohdalla niitä noudatetaan paremmin.
Ihmisenä joutuu kitumaan, määrätään vain lääkityksiä ja sanotaan, jos ei auta tule uudestaan.
Ymmärrettävää kyllä on se, jos ihminen on masentunut, niin ei hänelle kukaan viimeistä piikkiä anna, fyysiset sairaudet ovat asia erikseen.
Jos on tilanne, että ei enää ikinä parane ja on kovissa tuskissaan, niin eutanasia olisi ihan paikallaan.
Täytyy tietenkin katsoa ja harkita aina yksilöllisesti.
- Anonyymi
Jäi laittamatta jo alusta itse olisin ollut valmis kuolemaan jo 90 luvun alussa ja nykyään vaikka ihan heti kun ei ole mitään menetettävää periaate kysymys siis.
- Anonyymi
niin ja semmonen piti vielä lisätä, että kun elämä on kurjimmillaan niin saan paljon lohtua musiikista. Se auttaa edes pienen hetken eteenpäin, laitan linkin tähän:
https://www.youtube.com/watch?v=qHyGvi8Rxbs - Anonyymi
Niin minäkin olin -90-luvulla valmis luovuttamaan, tuli jopa yritettyä joitain kertoja lääkkeillä.
Tänä päivänä olen kiitollinen, ettei silloin koskaan henki lähtenyt.
Eihän tämä elämä ole mitenkään helppoa ollut, mutta haasteiden ja vastoinkäymistenkin kanssa voi oppia elämään.
Ja paljon on hyvääkin ollut vuosien varrella, vaikkei sitä ihan aina ole heti huomannut kuin vasta jälkeenpäin.
Negatiiviset asiat jäävät voimakkaammin mieleen, koska negatiiviset tunteet aiheuttavat huonomman olotilan, ja tunteen aiheuttama jälki jää mieleen. Kukaan ei taida tykätä kovin paljoa vastoinkäymisistä, pettymyksistä, jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin olin -90-luvulla valmis luovuttamaan, tuli jopa yritettyä joitain kertoja lääkkeillä.
Tänä päivänä olen kiitollinen, ettei silloin koskaan henki lähtenyt.
Eihän tämä elämä ole mitenkään helppoa ollut, mutta haasteiden ja vastoinkäymistenkin kanssa voi oppia elämään.
Ja paljon on hyvääkin ollut vuosien varrella, vaikkei sitä ihan aina ole heti huomannut kuin vasta jälkeenpäin.
Negatiiviset asiat jäävät voimakkaammin mieleen, koska negatiiviset tunteet aiheuttavat huonomman olotilan, ja tunteen aiheuttama jälki jää mieleen. Kukaan ei taida tykätä kovin paljoa vastoinkäymisistä, pettymyksistä, jne.Itse olen nyt erittäin kyllästynyt tähän tahtiin millä minua laitetaan " työ kuntoon" pirhan toimesta hommat hidastuu hidastumistaan, niin tossa kun ensiviikon lopulla on seuraava lääkäri aika niin tuon erittäin selkeästi esille tämän oman kyllästymisen tähän jatkuvaan pirhan tyrimiseen, ja annan 2 vaihtoehtoa joko alkavat laittamaan tapahtumaan tai lopetetaan hoidot ja katsotaan kauanko elän.
Itse olisin vaikka valmis kuolemaan heti että tämä pirhan harjoittama hölmöily loppuisi omalla kohdallani lopullisesti.
Terveisin mies 49 vuotias .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048