Kanssani johonkin romanttiseen kahvilaan
Haluatko tumma Nainen lähteä
16
425
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo tumma nainen kohtalosi taikoi eteen sun - hän maljaan mustaan juoman teki noidutun.. 🎶 (Sori, oli pakko..)
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18022415o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
🥐🥐🥐☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️🫖🫖🫖🫖🫖🫖🥯🥯🥯
Käykö vaalea?
- Anonyymi
Mulle käy. Missäpäin Suomea vaikutat?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Rannikolla.
Et ainakaa oo prinsessa Victoria jos oot vaalea 😉
- Anonyymi
Haluan lähteä romanttiseen kahvilaan.
Milloin mennään?- Anonyymi
☕️☕️☕️☕️☕️☕️🫖🫖🫖🫖🫖
- Anonyymi
Näytät paikallisen räkälän vakioasiakkaalta joten en kehtaisi sun kanssa. Älä vaan palstan ulkopuolella koskaan edes ehdota tällaista. Äläkä luo päässäsi kuvitelmia tästä naisesta, koska hän EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA.
- Anonyymi
Trolli.
- Anonyymi
Minä en jaksa mitään romantiikka hömppää. Mutta rakastan konditorio - kahviloita. Niissä on niin hyvät leivokset ja kakut😋🍰☕️
- Anonyymi
Millainen on romanttinen kahvila? Kunhan uteliaisuudesta kysyn.
- Anonyymi
Vaikka ennen oli siellä Seurasaaren vieressä, mutta keksin muitakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka ennen oli siellä Seurasaaren vieressä, mutta keksin muitakin
Arvelinkin että jossain Helsingissä varmaan on.
- Anonyymi
Romanttinen kahvila kuulostaa mukavalta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604