Vastentahtoisen toisten määrittämän palstajohtajan julkinen julkilausuma.

Tässä virallinen lausuntoni palstaa kuohuttaneeseen aiheeseen.😂.

Itse asiasta eli rekisteröityjen ja rekisteröimättömien kirjoittajien asemasta olen sitä mieltä että he ovat toisiinsa nähden aivan täysin tasa-arvoisessa asemassa ja kumpiakin koskee täysin samat säännöt(mitkä ovat palstan ylläpitäjien määrittelemät ja mihin kaikki palstailijat ovat sitoutuneet ja palstailun aloittaessaan ne myös hyväksyneet), oikeudet ja velvollisuudet. Kumpaankin ryhmään kuuluvia tulee kohdella täysin yhdenvertaisesti ja kaikenlainen syrjintä, erottelu ja vastakkainasettelu kyseisten ryhmien välillä on vain typerää ja keinotekoista ja väärin aivan kaikkia kohtaan sekä luo vain negatiivista ilmapiiriä kaikkien palstan käyttäjien joukkoon. Se miten ristiriidat ryhmittymien välillä voisi ratkaista on hankalampi kysymys mutta ehkä kaikki lähtisi kuitenkin toisten kunnioittamisesta ja erilaisuuden ymmärtämisestä ja siitä että kaikki kohtelisivat toisiaan niin kuten tahtoisivat toisten itseään kohtelevan. Kaikista ei tarvitse pitää eikä tarvitse olla samaa mieltä asioista mutta kaikkien oikeutta olla olemassa ja kaikkien oikeutta ilmaista itseään ja mielipiteensä on kunnioitettava joka tilanteessa. Jos ei pidä jostakin tai joistakin yksilöstä tai yksilöistä ja joistakin mielipiteistä niin niitä kommentteja ei tarvitse lukea eikä niihin mitenkään reagoida ja se yksilö tai yksilöt voi jättää täysin huomiotta. Avoimella palstalla ketään ei voi kieltää tai estää kommentoimasta omia aloituksia tai kommentteja mutta itse voi jättää ne epätoivotut kommentit huomiotta ja hypätä niiden yli ja olla niihin reagoimatta. Yritetään siis parhaamme mukaan kaikki tulla toimeen yhdessä keskenämme vaikka emme kaikista osallistujista niin erityisemmin välittäisi ja kunnioittaa toisiamme ja toistemme mielipiteitä. Ja muistaa myös ettei kukaan ole täydellinen ja että me kaikki olemme erehtyväisiä ja teemme virheitä ja ne sallittakoon niin itselle kuin toisillekin.🙂.

Ilman omaa pyyntöään tai haluaan palstan johtoon toisten määrittelemä palstajohtaja.😁.

Mikkojuhan.

50

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä "palstajohtajan" pitäisi ennemmin olla joku kunnon ätmi, hehän täällä viikosta toiseen eniten naisen kaipuutaan raapustelevat ja sinkkuuttaan pohtivat. :D

• Anonyymi

Taitaa ollakki!

• Mites muuten se Iik Week? Tuleekohan siitä mitään kun pitäs varmaan järkkäillä junaliput jos oon tulossa ja miettiä tota yöpymis politiikkaa et yrittääkö saada yöpaikan jostain vai junailla takas sit jo illalla.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa ollakki!

Ei ole kyllä mä en usko mihinkään luokitteluihin.🙂.

• Tuossa on oma pointtinsa kyllä.😄.

• Aamen. Palstajohtaja on puhunut =D Kaikenlaisen syrjinnän nollatoleranssi.

• Kyllä niin sen pitää olla.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä niin sen pitää olla.😊.

Mitenkäs palstakunkun päivä on mennyt?

• Norppa83 kirjoitti:

Mitenkäs palstakunkun päivä on mennyt?

No tänään on ollut jo ihan ok päivä itellä mutta irl erään toisen ihmisen puolesta harmittaa kun ei voi tehdä mitään hänen mieltään parantaakseen vaikka ei sillä että en tiedä kaipaako hän edes ketään mieltään parantamaan mutta se tuntuu silti ikävältä kun hän on kiva ja mukava ihminen josta pidän.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No tänään on ollut jo ihan ok päivä itellä mutta irl erään toisen ihmisen puolesta harmittaa kun ei voi tehdä mitään hänen mieltään parantaakseen vaikka ei sillä että en tiedä kaipaako hän edes ketään mieltään parantamaan mutta se tuntuu silti ikävältä kun hän on kiva ja mukava ihminen josta pidän.🙂.

Hyvä, että sulla on ollut hyvä päivä =)

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvä, että sulla on ollut hyvä päivä =)

Kiitos paljon.😊. Miten sun oma päivä on mennyt?🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon.😊. Miten sun oma päivä on mennyt?🙂.

Mitäs tässä. Kävin kahvilla tossa lähiostarilla ja sit kirjastossa keskustassa. Nyt illalla ollut täällä S24:ssa ja kuunnellut musiikkia.

• Norppa83 kirjoitti:

Mitäs tässä. Kävin kahvilla tossa lähiostarilla ja sit kirjastossa keskustassa. Nyt illalla ollut täällä S24:ssa ja kuunnellut musiikkia.

Se kuulostaa ihan leppoisalta ja mukavalta päivältä sitten ja mukavaa jos myös sellainen on ollu.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Se kuulostaa ihan leppoisalta ja mukavalta päivältä sitten ja mukavaa jos myös sellainen on ollu.😊.

Ihan jees.
        Alkaa jo vähän väsyttää tää palstalla roikkuminen ja muutenkin tietsikan ääressä olo, että taidan kohta häipyä muualle. Vielä hetki ja sitten huomiseen tai johonkin muuhun ajankohtaan.

• Norppa83 kirjoitti:

Ihan jees.
        Alkaa jo vähän väsyttää tää palstalla roikkuminen ja muutenkin tietsikan ääressä olo, että taidan kohta häipyä muualle. Vielä hetki ja sitten huomiseen tai johonkin muuhun ajankohtaan.

Vähän kanssa rupee silmät painaan kun oon vähän ennen 5 heränny aamulla joten mäkin voin jo tässä vaiheessa toivottaa hyvät yöt ja kauniit unet jos kohta poistutaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Vähän kanssa rupee silmät painaan kun oon vähän ennen 5 heränny aamulla joten mäkin voin jo tässä vaiheessa toivottaa hyvät yöt ja kauniit unet jos kohta poistutaan.🙂.

Huomenta =)

• Norppa83 kirjoitti:

Huomenta =)

Huomenta ja mukavaa perjantaita. Kuinka on päivä lähtenyt käyntiin.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Mikkojuhan Jong-unin viitoittamalla tiellä mennään 🙏

• Anonyymi kirjoitti:

Mikkojuhan Jong-unin viitoittamalla tiellä mennään 🙏

Kuka se sellainen on en mä kyllä seuraile kenenkään sellaisen viitoittamaa tietä kenestä ei oo mitään hajua kuka koko tyyppi edes mahtaa olla. Mutta jatka sä valitemallasi polulla.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Heräsin jo puol kuudelta ekan kerran ja katoin teeveetä. Sit yritin nukkua vielä vähän, mutta kun en pystynyt nukkumaan kovin kauan heräsin keittämään teetä.

Aurinko näkyy paistavan ja mittarissa on +16.

• Norppa83 kirjoitti:

Heräsin jo puol kuudelta ekan kerran ja katoin teeveetä. Sit yritin nukkua vielä vähän, mutta kun en pystynyt nukkumaan kovin kauan heräsin keittämään teetä.

Aurinko näkyy paistavan ja mittarissa on 16.

Jep. Mäkin heräilin taas jo 5 aikaan vaikka olis voinut nukkua mutta ei vaan enään saanut unta. Aurinkoista on täälläkin ja...oottappa hetki niin käyn vilaseen...18 astetta lämmintä. Tänään olis iltapäivällä parturi ensimmäistä kertaa 30 vuoteen.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Mäkin heräilin taas jo 5 aikaan vaikka olis voinut nukkua mutta ei vaan enään saanut unta. Aurinkoista on täälläkin ja...oottappa hetki niin käyn vilaseen...18 astetta lämmintä. Tänään olis iltapäivällä parturi ensimmäistä kertaa 30 vuoteen.😄.

Oho. Se on sitten ainutlaatuinen hetki, jos 30 vuotta on jo vierähtäny siitä, kun viimeks kävit parturissa. Itekö oot leikannu tai ajellu tukan aikasemmin? Ite käyn tukan leikkuussa 1-2 kuukauden välein yleensä. Joskus on vierähtänyt jopa 3 kuukauttakin, mutta kyllä se jo mielellään pitäis aikaisemmin, kun jo kuukaudessakin mun tukka alkaa olla aika epäsiisti, saati sitten 3 kk kuluttua.

• Norppa83 kirjoitti:

Oho. Se on sitten ainutlaatuinen hetki, jos 30 vuotta on jo vierähtäny siitä, kun viimeks kävit parturissa. Itekö oot leikannu tai ajellu tukan aikasemmin? Ite käyn tukan leikkuussa 1-2 kuukauden välein yleensä. Joskus on vierähtänyt jopa 3 kuukauttakin, mutta kyllä se jo mielellään pitäis aikaisemmin, kun jo kuukaudessakin mun tukka alkaa olla aika epäsiisti, saati sitten 3 kk kuluttua.

Joo mä kasvatin silloin teininä pitkät hiukset ja ne oli vuosia sitten ajoin ne pois ja pidin kaljua tai lyhyttä siiliä pitkään sitten taas kerran kasvatin hiukset pitkiksi ja kun ne leikkasin niin on ollut tähän asti taas kalju ja tai lyhyt siili pari kertaa lukuunottamatt kun hieman pidemmät on hiukset ollut kuten nyt. Mulla kun luonnonkiharat hiukset niin ne on aikamoinen tuulenpesä ja sojottaa sinne ja tänne oman mielensä mukaan tän pituisina.😄. En vaan taas halua ajaa kaikkia pois kaljuksi tai siiliksi joten päätin mennä parturiin ja kattoo mitä se saa aikaiseksi. Täytyy laittaa lopputuloksesta kuva tänne tai vaihtaa profiilikuvaa kun oon käynyt. Tykkäisin ite jostain punk tai rokki henkiseistä hiuksista mutta ehkä mä annan parturin päättää mikä mulle sopis parhaiten. Onko sulla suosituksia mikä mulle sopis?🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo mä kasvatin silloin teininä pitkät hiukset ja ne oli vuosia sitten ajoin ne pois ja pidin kaljua tai lyhyttä siiliä pitkään sitten taas kerran kasvatin hiukset pitkiksi ja kun ne leikkasin niin on ollut tähän asti taas kalju ja tai lyhyt siili pari kertaa lukuunottamatt kun hieman pidemmät on hiukset ollut kuten nyt. Mulla kun luonnonkiharat hiukset niin ne on aikamoinen tuulenpesä ja sojottaa sinne ja tänne oman mielensä mukaan tän pituisina.😄. En vaan taas halua ajaa kaikkia pois kaljuksi tai siiliksi joten päätin mennä parturiin ja kattoo mitä se saa aikaiseksi. Täytyy laittaa lopputuloksesta kuva tänne tai vaihtaa profiilikuvaa kun oon käynyt. Tykkäisin ite jostain punk tai rokki henkiseistä hiuksista mutta ehkä mä annan parturin päättää mikä mulle sopis parhaiten. Onko sulla suosituksia mikä mulle sopis?🙂.

Jos on luonnonkihara, niin vähän pidempi on silloin hyvä. Jos haluat pitää lyhyempää, niin kuitenkin sellainen, jossa kihara edes vähän pääsee esille.

• Norppa83 kirjoitti:

Jos on luonnonkihara, niin vähän pidempi on silloin hyvä. Jos haluat pitää lyhyempää, niin kuitenkin sellainen, jossa kihara edes vähän pääsee esille.

Jep. Mä ajattelinkin ettei leikkauttais niin lyhyeks vaan siistis tätä nykyistä pituutta ja muokkais mallia jotenkin kun nyt ne on kasvaneet kaljusta ja kaikki on yhtä pitkiä. Kaipa se parturi osaa sanoo mitä kannattais tehdä.🙂.

• Hieno kirjoitus. 👍

💯%

• Anonyymi
      • Näinhän tässä nyt on tainnut päästä sitten käymään.🤷‍♂️😄. En oo vieläkään varma onko se hyvä asia mutta lämmittäähän se sydäntä😀.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Näinhän tässä nyt on tainnut päästä sitten käymään.🤷‍♂️😄. En oo vieläkään varma onko se hyvä asia mutta lämmittäähän se sydäntä😀.

Olenko minä palstajohtajan puolipätevä neuvonantaja, jonka salaiset aseet ovat sosiaalinen konstruktionismi, wannabe-insinööritaidot sekä pettämätön megatrendivainu?

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä palstajohtajan puolipätevä neuvonantaja, jonka salaiset aseet ovat sosiaalinen konstruktionismi, wannabe-insinööritaidot sekä pettämätön megatrendivainu?

🦄

Ehdottomasti ja otetaan se puolikaskin pois siitä eli olet ehdottoman pätevä ja todella tarpeellinen enkä pärjäisi hommassani ilman itselleni todella tärkeää lempi neuvonantajaani jonka viisauksia kuuntelen herkällä korvalla niitä aina kovasti kaivaten.😊.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ehdottomasti ja otetaan se puolikaskin pois siitä eli olet ehdottoman pätevä ja todella tarpeellinen enkä pärjäisi hommassani ilman itselleni todella tärkeää lempi neuvonantajaani jonka viisauksia kuuntelen herkällä korvalla niitä aina kovasti kaivaten.😊.

Vai niin. 😄🤣

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. 😄🤣

🦄

Kyllä näin on.😀.

• Anonyymi

Palstapuheenjohtaja näyttää kuvassa ihan Kim Jong-unilta.

• Optikolle mars!🙂.

• Anonyymi

Totta, samat runsaat kasvojenpiirteet 🤭

• Hieno aloitus MJ.

Mua naurattaa tuo palstajohtaja-titteli. Mutta sikäli Yksisarvinen on oikeassa - näin sen teidän keskustelun - että sulla on potentiaalia tehtävään.

Olet miellyttävä ja kiltti, mitä olen ehtinyt seurailla. Tasoittelet toisten teitä lähemmäksi (ehkä siinä onnistumatta :-D), olet sovitteleva ja tyyni. Ja Yksisarvinen on ehdottomasti oikea kätesi neuvoantajanasi.

Vanhempana palstailijana Harmis voisi olla vasen kätesi. Kuten hyvin tiedät, voimakkaan johtajan on luotava ympärilleen erilaisia ihmisiä pystyäkseen toimimaan tasaveroisena ja objektiivisena johtajana.

Mutta jo kauhulla odottelen, mitä uusi palstahallitus keksii meille poloisille palstakirjoittajille tehdä. Luultavasti alkaa tehtäviä tulemaan, ja ellei suoritteita tarpeeksi tule, alkaa raippa rutisemaan selkään, tulee palkanalennuksia, etuisuuksien leikkaamista ja pahimmillaan saadaan potkut koko talosta. Sitten eikun Disselle itkemään ja rukoilemaan, että auta jesse meitä. Tuo kamala hallitus kurjuuttaa jo ennestäänkin kurjia kansalaisiaan, joiden odotetaan nälässä ja janossa raatavan itsensä hengiltä.

• Kyllä. Vertaista hallitsijaparia saa hakea aina muinaisesta Kaksoisvirtainmaasta, jossa suuri johtaja Harun El Pullah lempeällä otteellaan hallitsi Iznogoudin kelpo avustuksella.

• Kiitos paljon kauniista sanoista!😊.

Ja juu voisin Harmiksenkin neuvonantajaksi kelpuuttaa vaikka monesta asiasta ollaan hyvinkin paljon erimieltä niin hän voisi tuoda erilaista näkökulmaa asioihin ja jos toimii johtavassa asemassa on hyvä kuunnelle aivan kaikenlaisia mielipiteitä myös niitä omista eroavia ja ottaa sitten nekin huomioon mahdollisimman hyvin ja tasapuolisesti päätöksiä tehdessä.

Miten tuo kuulostakin ja tuntuu niin kovin tutulta🤔...onkohan jossain muuallakin juuri nyt tuollainen hallitus.😁.

• scrg kirjoitti:

Kyllä. Vertaista hallitsijaparia saa hakea aina muinaisesta Kaksoisvirtainmaasta, jossa suuri johtaja Harun El Pullah lempeällä otteellaan hallitsi Iznogoudin kelpo avustuksella.

*tyrskis*

Sä olet taas ihan kamala Sergei :-D

• scrg kirjoitti:

Kyllä. Vertaista hallitsijaparia saa hakea aina muinaisesta Kaksoisvirtainmaasta, jossa suuri johtaja Harun El Pullah lempeällä otteellaan hallitsi Iznogoudin kelpo avustuksella.

Ahmed ahneet on tosi hauskoja ja oon niistä aina tykännyt joten kiitoksia kovasti tämähän on suuri kunnianosoitus.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ahmed ahneet on tosi hauskoja ja oon niistä aina tykännyt joten kiitoksia kovasti tämähän on suuri kunnianosoitus.😄.

Hyvähyvä. Viisas johtaja osaa delegoida ja kuulla asiantuntijoita.

• Anonyymi
      • Ah. Kaikki ovat tasa-arvoisia, iloisia, onnellisia ja etenkään kukaan ei vihapuhu.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ah. Kaikki ovat tasa-arvoisia, iloisia, onnellisia ja etenkään kukaan ei vihapuhu.

Nimenomaan ja kaikki suuren johtajan ansiota 🙏

• Anonyymi

Puhjohtaja on upea hunksi ♥️

• Sori mutta nyt oot kyllä pahasti erehtynyt koska mä olen visusti pysytellyt vain ja ainoastaan tällä johtamallani palstalla enkä oo koskaan tehnyt valtiovierailua ikävän puolelle. Vaikka todennäköisempää kyllä on että erehtyminen onkin täysin tahallista kaikenlaisten yhtäläisyyksien puutteen vuoksi niin pistetään tää nyt vaan pienen pienen opposition olevan vaalitappioistaan katkeroituneen aineksen piikkiin.😁.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sori mutta nyt oot kyllä pahasti erehtynyt koska mä olen visusti pysytellyt vain ja ainoastaan tällä johtamallani palstalla enkä oo koskaan tehnyt valtiovierailua ikävän puolelle. Vaikka todennäköisempää kyllä on että erehtyminen onkin täysin tahallista kaikenlaisten yhtäläisyyksien puutteen vuoksi niin pistetään tää nyt vaan pienen pienen opposition olevan vaalitappioistaan katkeroituneen aineksen piikkiin.😁.

Oppositiossa ei opposition.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Sori mutta nyt oot kyllä pahasti erehtynyt koska mä olen visusti pysytellyt vain ja ainoastaan tällä johtamallani palstalla enkä oo koskaan tehnyt valtiovierailua ikävän puolelle. Vaikka todennäköisempää kyllä on että erehtyminen onkin täysin tahallista kaikenlaisten yhtäläisyyksien puutteen vuoksi niin pistetään tää nyt vaan pienen pienen opposition olevan vaalitappioistaan katkeroituneen aineksen piikkiin.😁.

Älä nyt, hienon vastaanoton sait turinatiimiltä.

• Anonyymi

Robocop, eli botti on palstan ylipäällikkö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe