Köyhyydestä on tullut laiskuuden synonyymi

Anonyymi-ap

Vassarit valittavat olevansa köyhiä. Todellisuudessa he ovat hiton laiskoja, sivistymättömiä narkkareita ja alkoholisteja jotka ovat päättäneet valita elämänsä tyyliksi yhteiskunnan siivellä elämisen.
Nyt kun tuolle laitetaan stoppi niin ollaankin yhtäkkiä muututtu köyhiksi lapsiperheiksi vaikka lapsi on huostaanotettu jo vuosia sitten, jos ei ole jo haudassa.

32

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vasemmistolaisuus on syynä köyhyyteen jo itsessään. Toki laiskuus..lihavuus..huono ruoka aiheuttaa köyhyyttä myös.

• Anonyymi

Öyh öyh öyh öyh öyh...

• Anonyymi

Ovatko kaikki laiskat, sivistymättömät, köyhät... persut muuttuneet vasureiksi?

• Anonyymi

Se on niille rahaahaa tuova aate

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiska, sivistymätön, köyhä... persuko ei saa vastaavia tukia kuin laiska, sivistymätön, köyhä... vasemmistolainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viherpunavassuri arvostaa laiskottelua, muiden siivillä elämistä, päihteiden käyttöä, pössyttelyä, Suomen täyttämistä ulkomaisilla toimettomilla, luulee, että raha kasvaa puussa, suojelee ja puolustaa rikollisia, jättää oman onnensa nojaan rikoksen uhrit. Ei arvosta omaa kotimaatansa ja sen hyviä arvoja. On kaikessa Suomen edun vastainen, syyttää kaikesta suomalaisia. Tuosta listasta voi jokainen viherpunavassari löytää omat arvonsa, jos itse edes tajuaa sitä. Ne tuli harvinaisen selväksi Marinin hallituksen aikana, mitä arvoja Marinin hallituksen kannattaja edustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiska, sivistymätön, köyhä... persuko ei saa vastaavia tukia kuin laiska, sivistymätön, köyhä... vasemmistolainen?

Vähän saamaton, ei luota itseensä. Avuton.

• Anonyymi

Riikka Purra: Köyhät ovat tyhmiä ja laiskoja. Heidän pitääkin kärsiä.

• Anonyymi

Oikein

• Anonyymi

Persuporvari Purra on kova porvarinihilisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein

Huikkii porvari.

• Anonyymi

Valtakunnallisella mielenterveysneuvonnalle löytyy numero, josta pyytää apua.

• Anonyymi

Väitetään että leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, mutta eikö tuo juuri tuo ilmi sen, että samat perheet ja yksilöt ovat jättäytyneet tukien varaan.

• Anonyymi

Sillä, että leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, tarkoitetaan sitä että eri leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, ei sitä että kaikki leikkausten kohteena olevat perheet olisivat heittäytyneet tukien varaan.

Moni leikkausten kohteeksi joutunu perhe ei ole saanut aiemmin kuin asumistukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä, että leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, tarkoitetaan sitä että eri leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, ei sitä että kaikki leikkausten kohteena olevat perheet olisivat heittäytyneet tukien varaan.

Moni leikkausten kohteeksi joutunu perhe ei ole saanut aiemmin kuin asumistukea.

Juuri näin mutta ei alhaisella ÄO:lla käyvä persuporvari tajua tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin mutta ei alhaisella ÄO:lla käyvä persuporvari tajua tuota.

Lapsiperheitä taas toisaalla tuetaan, jonka viherpunavassuri täysin unohtaa. Kun katsoo tätä viherpunavassareiden tapavalitusta, niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Tähän on tultu, uikutetaan vain, eikä tehdä mitää ihan itse tilanteensa korjaamiseksi, kun voi tehdä monia asioita IHAN ITSE,

Eli noita valituskirjoituksia kun lukee, se ajatus vahvistuu yhä enemmän ja enemmän, että suomalaiset on passivoitettu ja hyysätty uusavuttomiksi, heidän ongelmanratkaisukyvyt, oma selviytymisensä on tukahdutettu hyysäämisellä, ihan kuin he olisivat toimintakyvyttömiä, heillä ei ole tule mieleen, että jotakin voisi tehdä ihan itse elämänsä parantamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsiperheitä taas toisaalla tuetaan, jonka viherpunavassuri täysin unohtaa. Kun katsoo tätä viherpunavassareiden tapavalitusta, niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Tähän on tultu, uikutetaan vain, eikä tehdä mitää ihan itse tilanteensa korjaamiseksi, kun voi tehdä monia asioita IHAN ITSE,

Eli noita valituskirjoituksia kun lukee, se ajatus vahvistuu yhä enemmän ja enemmän, että suomalaiset on passivoitettu ja hyysätty uusavuttomiksi, heidän ongelmanratkaisukyvyt, oma selviytymisensä on tukahdutettu hyysäämisellä, ihan kuin he olisivat toimintakyvyttömiä, heillä ei ole tule mieleen, että jotakin voisi tehdä ihan itse elämänsä parantamiseksi.

Validit linkit esittämiisi väitteisiin, muutoin mutuilua vauodatuksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Validit linkit esittämiisi väitteisiin, muutoin mutuilua vauodatuksesi.

Sokkoko olet? Sitähän sinä aina viherpunavassari.

• Anonyymi

Ap:stakin voisi diagnoosin tehdä. Ihan ensiksi tulee mieleen persoonallisuushäiriö...

• Anonyymi

Psykopaatti.

• Anonyymi

Onneksi persuissa ei ole työttömiä, heh heh hee he he hee heh..

• Anonyymi

Näin ainakin persujen mielestä.

• Anonyymi

Tyhmä +laiska = vasemmistolainen valittaja

• Anonyymi

Aivopieree palstaporvari uusimmassa öyhötyksessään.

• Perustuuko tuo havainto laajaankin tieteelliseen tutkimukseen? Kuka sen teki ja missä?

Oletko ottanut huomioon sitä riskiä, että toistuvat typerät samaa asiaa jankuttavat tekstisi saattavat luoda sinusta varsin idioottimaisen kuvan?

• Anonyymi

Ei se tajua koska alhainen ÄO joka on lajityypillistä persuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tajua koska alhainen ÄO joka on lajityypillistä persuilla.

Siinä toinen toistava tollo, nyt sulta unohtui se kengän numero.

• Anonyymi

Aloittajalla on isoja ongelmia itsensä kanssa.

• Anonyymi

Yliannostus johtui useista huumausaineista. Kaverin verestä löydettiin metamfetamiinia, kokaiinia, fentanyylia ja bentsodiatsepiinia.

• Anonyymi

Huono-osaisuus periytyy. valitettavasti. Pitääkö sitä yhteiskunnan tukea ja olla kannustamatta parantamaan elinolojaan ja -tasoaan? Onko se niin väärin niinkuin viherpunavassari ajattelee.

• Anonyymi

Se periytyy, koska porvarien korruptio. Hyvä veli järjestelmä takaa, että vaikkapa opettajaksi palkataan heikkolahjainen rehtorin tytär vaikka olisi hakijoina 50 pätevämpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se periytyy, koska porvarien korruptio. Hyvä veli järjestelmä takaa, että vaikkapa opettajaksi palkataan heikkolahjainen rehtorin tytär vaikka olisi hakijoina 50 pätevämpää.

Laura Huhtasaarikin valittiin opettajaksi pro gradu C-arvosanalla (ja sekin gradu oli plagioitu) vaikka tarjolla oli pätevämpiä.

Pro Gradujen arvosanat ovat L, E, M, C, B, A (alin A)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe