Vassarit valittavat olevansa köyhiä. Todellisuudessa he ovat hiton laiskoja, sivistymättömiä narkkareita ja alkoholisteja jotka ovat päättäneet valita elämänsä tyyliksi yhteiskunnan siivellä elämisen.
Nyt kun tuolle laitetaan stoppi niin ollaankin yhtäkkiä muututtu köyhiksi lapsiperheiksi vaikka lapsi on huostaanotettu jo vuosia sitten, jos ei ole jo haudassa.
Köyhyydestä on tullut laiskuuden synonyymi
32
231
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistolaisuus on syynä köyhyyteen jo itsessään. Toki laiskuus..lihavuus..huono ruoka aiheuttaa köyhyyttä myös.
- Anonyymi
Öyh öyh öyh öyh öyh...
- Anonyymi
Ovatko kaikki laiskat, sivistymättömät, köyhät... persut muuttuneet vasureiksi?
- Anonyymi
Se on niille rahaahaa tuova aate
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska, sivistymätön, köyhä... persuko ei saa vastaavia tukia kuin laiska, sivistymätön, köyhä... vasemmistolainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherpunavassuri arvostaa laiskottelua, muiden siivillä elämistä, päihteiden käyttöä, pössyttelyä, Suomen täyttämistä ulkomaisilla toimettomilla, luulee, että raha kasvaa puussa, suojelee ja puolustaa rikollisia, jättää oman onnensa nojaan rikoksen uhrit. Ei arvosta omaa kotimaatansa ja sen hyviä arvoja. On kaikessa Suomen edun vastainen, syyttää kaikesta suomalaisia. Tuosta listasta voi jokainen viherpunavassari löytää omat arvonsa, jos itse edes tajuaa sitä. Ne tuli harvinaisen selväksi Marinin hallituksen aikana, mitä arvoja Marinin hallituksen kannattaja edustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska, sivistymätön, köyhä... persuko ei saa vastaavia tukia kuin laiska, sivistymätön, köyhä... vasemmistolainen?
Vähän saamaton, ei luota itseensä. Avuton.
- Anonyymi
Riikka Purra: Köyhät ovat tyhmiä ja laiskoja. Heidän pitääkin kärsiä.
- Anonyymi
Oikein
- Anonyymi
Persuporvari Purra on kova porvarinihilisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein
Huikkii porvari.
- Anonyymi
Valtakunnallisella mielenterveysneuvonnalle löytyy numero, josta pyytää apua.
- Anonyymi
Väitetään että leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, mutta eikö tuo juuri tuo ilmi sen, että samat perheet ja yksilöt ovat jättäytyneet tukien varaan.
- Anonyymi
Sillä, että leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, tarkoitetaan sitä että eri leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, ei sitä että kaikki leikkausten kohteena olevat perheet olisivat heittäytyneet tukien varaan.
Moni leikkausten kohteeksi joutunu perhe ei ole saanut aiemmin kuin asumistukea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä, että leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, tarkoitetaan sitä että eri leikkaukset osuvat samoihin perheisiin, ei sitä että kaikki leikkausten kohteena olevat perheet olisivat heittäytyneet tukien varaan.
Moni leikkausten kohteeksi joutunu perhe ei ole saanut aiemmin kuin asumistukea.Juuri näin mutta ei alhaisella ÄO:lla käyvä persuporvari tajua tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin mutta ei alhaisella ÄO:lla käyvä persuporvari tajua tuota.
Lapsiperheitä taas toisaalla tuetaan, jonka viherpunavassuri täysin unohtaa. Kun katsoo tätä viherpunavassareiden tapavalitusta, niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Tähän on tultu, uikutetaan vain, eikä tehdä mitää ihan itse tilanteensa korjaamiseksi, kun voi tehdä monia asioita IHAN ITSE,
Eli noita valituskirjoituksia kun lukee, se ajatus vahvistuu yhä enemmän ja enemmän, että suomalaiset on passivoitettu ja hyysätty uusavuttomiksi, heidän ongelmanratkaisukyvyt, oma selviytymisensä on tukahdutettu hyysäämisellä, ihan kuin he olisivat toimintakyvyttömiä, heillä ei ole tule mieleen, että jotakin voisi tehdä ihan itse elämänsä parantamiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiperheitä taas toisaalla tuetaan, jonka viherpunavassuri täysin unohtaa. Kun katsoo tätä viherpunavassareiden tapavalitusta, niin ei voi muuta kuin ihmetellä. Tähän on tultu, uikutetaan vain, eikä tehdä mitää ihan itse tilanteensa korjaamiseksi, kun voi tehdä monia asioita IHAN ITSE,
Eli noita valituskirjoituksia kun lukee, se ajatus vahvistuu yhä enemmän ja enemmän, että suomalaiset on passivoitettu ja hyysätty uusavuttomiksi, heidän ongelmanratkaisukyvyt, oma selviytymisensä on tukahdutettu hyysäämisellä, ihan kuin he olisivat toimintakyvyttömiä, heillä ei ole tule mieleen, että jotakin voisi tehdä ihan itse elämänsä parantamiseksi.Validit linkit esittämiisi väitteisiin, muutoin mutuilua vauodatuksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Validit linkit esittämiisi väitteisiin, muutoin mutuilua vauodatuksesi.
Sokkoko olet? Sitähän sinä aina viherpunavassari.
- Anonyymi
Ap:stakin voisi diagnoosin tehdä. Ihan ensiksi tulee mieleen persoonallisuushäiriö...
- Anonyymi
Psykopaatti.
- Anonyymi
Onneksi persuissa ei ole työttömiä, heh heh hee he he hee heh..
- Anonyymi
Näin ainakin persujen mielestä.
- Anonyymi
Tyhmä +laiska = vasemmistolainen valittaja
- Anonyymi
Aivopieree palstaporvari uusimmassa öyhötyksessään.
Perustuuko tuo havainto laajaankin tieteelliseen tutkimukseen? Kuka sen teki ja missä?
Oletko ottanut huomioon sitä riskiä, että toistuvat typerät samaa asiaa jankuttavat tekstisi saattavat luoda sinusta varsin idioottimaisen kuvan?- Anonyymi
Ei se tajua koska alhainen ÄO joka on lajityypillistä persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tajua koska alhainen ÄO joka on lajityypillistä persuilla.
Siinä toinen toistava tollo, nyt sulta unohtui se kengän numero.
- Anonyymi
Aloittajalla on isoja ongelmia itsensä kanssa.
- Anonyymi
Yliannostus johtui useista huumausaineista. Kaverin verestä löydettiin metamfetamiinia, kokaiinia, fentanyylia ja bentsodiatsepiinia.
- Anonyymi
Huono-osaisuus periytyy. valitettavasti. Pitääkö sitä yhteiskunnan tukea ja olla kannustamatta parantamaan elinolojaan ja -tasoaan? Onko se niin väärin niinkuin viherpunavassari ajattelee.
- Anonyymi
Se periytyy, koska porvarien korruptio. Hyvä veli järjestelmä takaa, että vaikkapa opettajaksi palkataan heikkolahjainen rehtorin tytär vaikka olisi hakijoina 50 pätevämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se periytyy, koska porvarien korruptio. Hyvä veli järjestelmä takaa, että vaikkapa opettajaksi palkataan heikkolahjainen rehtorin tytär vaikka olisi hakijoina 50 pätevämpää.
Laura Huhtasaarikin valittiin opettajaksi pro gradu C-arvosanalla (ja sekin gradu oli plagioitu) vaikka tarjolla oli pätevämpiä.
Pro Gradujen arvosanat ovat L, E, M, C, B, A (alin A)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361