Hautala vie terveuspalvelut Kauhajoelle

Anonyymi-ap

Miten tässä nyt näin pääsi käymään?

19

1102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän kaupunginjohtaja on ollut hiljaa asiasta.

      • Anonyymi

        Ei taida olla mitään merkitystä,lehdes luki että yli 70 paikkaa laitetaan kiinni etelä-pohjanmaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla mitään merkitystä,lehdes luki että yli 70 paikkaa laitetaan kiinni etelä-pohjanmaalla

        Kohta ollaan osa Kauhajokia.


      • Anonyymi

        Mitä kaupunginjohtaja on noin yleensä ottaen tehnyt? Ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaupunginjohtaja on noin yleensä ottaen tehnyt? Ei mitään.

        Onko Kurikas kaupunginjohtaja?


    • Anonyymi

      kepu pettää mitäs uutta siinä on???

    • Anonyymi

      Hautala on aika veijari.

    • Anonyymi

      Miten sen Jalasjärven Iloniemen vanhustenhoitolaitoksen tässä käy. Lego-talona tunnetaan.

    • Anonyymi

      Kepu pettää aina!

    • Anonyymi

      Olavi Kandolin sanoo aluevaltuustossa että JIK alueella 60000m2 vuokrattuja tiloja.
      Kuseeko Olavi taas omiin muroihin ja haluaa lopettaa Jalasjärveltä ja Jurvasta lähipalvelut.

      • Anonyymi

        Tämä vielä puuttui. Olavi voisi keskittyä pienempiin hiekkalaatikkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vielä puuttui. Olavi voisi keskittyä pienempiin hiekkalaatikkoihin.

        kyllä on vanhuksille ja vähävaraisille mukavaa kun palvelut poistuu omalta paikkakunnalta


    • Anonyymi

      Tiedä tuota, onkohan Hautalalla mitään tekemistä asian kanssa, luulen että maantieteellä enemmän, Kurikka vain sattuu olemaan liian lähellä seinäjokea, kauhajokisena liittyisin isojokeen ja siirtäisin kunnantalonkin sinne.

    • Anonyymi

      Kandolin ei ole ihan parasta mitä Kurikalla olisi annettavaa maakunnalle.

    • Anonyymi

      Ensin taxilla Kauhajoelle katteluun.
      Sitten ambulanssilla erikoishoitoon Seinäjoelle.
      Sitten mustalla pitkällä autolla kotomäelle.
      Hidas ja kallis kieroajelu,

      • Anonyymi

        Mikä tämä Kandolin kuvittelee olevansa? Laittakaa nyt mies maanpinnalle takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä Kandolin kuvittelee olevansa? Laittakaa nyt mies maanpinnalle takaisin.

        Mallit on koko suomessa suuniteltu niin että sote keskuksen läheisyydessä asuvat oikeestaan saavat pärjää hyvin,vähävaraiset ei oikeen tahdo pitkän matkan päästä pystyä hakea apua kun kaikki maksaa...onko tämä nyt se kuuluisa pudotuspeli


    • Anonyymi

      HAUTALAN TERVEYSPALVELUT JA VIHREIDEN TYÖT.

    • Anonyymi

      Jos Hautala kerran on asialla niin terveyspalvelut kyllä ensiksi suljetaan Kurikasta mutta Kauhajoelle ei koskaan aukea uusia palveluita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe