Mitä on lauantain suunnitelmissa sinulla, palstalainen?

Anonyymi-ap

Siinäpä se kysymys tulikin! 😅

46

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Utelias? Päiväsauna kohta, kunhan saa itsestään irti sen alkusysäyksen. Sitten ehkä tehtävä pizzaa, melkein pakkokin, kun niin paljon tekee mieli sitä. Puhun edelleen pizzasta 😄 Sen jälkeen takkatulta tuijotella ja muistelua menneestä. Musiikkia. Ehkä olut tai parikin. Koiria ulkoiluttaa ja älyyttää niitä. Piilottelen herkkuja, joita saavat etsiä ihan tosissaan, ei mitään liian helppoja piiloja. Ja sitten muusta en vielä tiedäkään 😉

      • Anonyymi

        Ei niinkään utelias - kunhan pyrin vähän vain kuluttamaan aikaa, koska vaihtoehtona on mennä imuroimaan, kuuraamaan kylppäriä tai siivoamaan keittiötä... 😬😂 Jos vielä palstailisi vähän aikaa ennen kuin on pakko käydä hommiin jos meinaa puhtaaseen asuntoon tulla illalla saunan jälkeen.


      • Anonyymi

        Pizza kuuluu minusta lauantaihin, ehdottomasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pizza kuuluu minusta lauantaihin, ehdottomasti!

        Mulla oli yks tosi hyvän pizzapohjan tekijä, nyt on itse yritettävä vääntää jonkinlainen pohja. En viitsi lähteä hakemaan valmispohjia. Se pizzantekijä ois kyl saanu nyt olla täällä. Muutenkin kuin vain pizzan takia tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli yks tosi hyvän pizzapohjan tekijä, nyt on itse yritettävä vääntää jonkinlainen pohja. En viitsi lähteä hakemaan valmispohjia. Se pizzantekijä ois kyl saanu nyt olla täällä. Muutenkin kuin vain pizzan takia tietysti.

        No voi sun... Ehkä tekee sulle pizzanpohjia sitten tulevaisuudessa. :) Jauhoista se on paljon kiinni ja viitseliäisyydestäkin. Joskus kun tekee normaaleihin vehnäjauhoihin, niin ihan hirveää tappeluahan se on. On ne pizzajauhot vain paikkansa ansainneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sun... Ehkä tekee sulle pizzanpohjia sitten tulevaisuudessa. :) Jauhoista se on paljon kiinni ja viitseliäisyydestäkin. Joskus kun tekee normaaleihin vehnäjauhoihin, niin ihan hirveää tappeluahan se on. On ne pizzajauhot vain paikkansa ansainneet.

        Enpä usko, että tulee koskaan tekemään mulle. Ne pizzajauhot puuttuu eikä ole kuin tavallista vehnäjauhoa, joten kikkailuksi menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, että tulee koskaan tekemään mulle. Ne pizzajauhot puuttuu eikä ole kuin tavallista vehnäjauhoa, joten kikkailuksi menee.

        No höh, jos noin... :(
        Tsemppiä vain pizzapohjan tekoon. Tarpeeksi täytettä päälle niin ei siitä kyllä syömäkelvotonta saa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pizza kuuluu minusta lauantaihin, ehdottomasti!

        Aina voi olla pizzaperjantai. Jopa lauantaina. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli yks tosi hyvän pizzapohjan tekijä, nyt on itse yritettävä vääntää jonkinlainen pohja. En viitsi lähteä hakemaan valmispohjia. Se pizzantekijä ois kyl saanu nyt olla täällä. Muutenkin kuin vain pizzan takia tietysti.

        Ja nyt kun on saunottu, mietin sitä pohjan valmistusta noilla tavallisilla jauhoilla ja kyllähän se alkoi sen verran arveluttaa, että taidankin laittaa pellille moniviljapaahtoleipää ja niiden päälle täytteet. Uskoisin, että uppoavat ihan sujuvasti. Hetken huilailu ensin. Sivustajuuh


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­­N­­­y­­m­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Iltavuoro kutsuu. Eli töitä,töitä...

      • Anonyymi

        Toivottavasti tulee hyvä päivä vaikka töihin joutuukin. :)


    • Anonyymi

      Töitä , Ehkä pitäisi ulkoilla tänään

      • Anonyymi

        Täälläpäin on tällä hetkellä taukoa sateesta, mutta siivoamisen joutuu pistää etusijalle... Toivottavasti työt menevät mukavissa merkeissä kuitenkin!


    • Anonyymi

      Lepäilen ja palstailen. Etsin kaivattua ja ystävän kanssa juttelua.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kaivattu löytyy. 💗


    • Anonyymi

      Minä ajattelin kiertää muutaman taidegallerian ja käydä nauttimassa perinteistä paikallista ruokaa täällä kaupungissa, jossa on Euroopan suurin satama. 😊

      • Anonyymi

        Rentoa meininkiä!


    • Anonyymi

      Ajattelin mennä oopperaan juomaan shampanjaa pikkurilli pystyssä samalla puhuen yläluokkaista englantia Lontoon aksentilla, olen siinä mielessä hyvin elegantti ihminen.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Tämä kuulostaa hyvältä. 😄


      • Anonyymi

        Ei kyllä hirveän usein tule harrastettua oopperaa. Viimeksi varmaan noin 20 vuotta sitten kävin Taikahuilun katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä hirveän usein tule harrastettua oopperaa. Viimeksi varmaan noin 20 vuotta sitten kävin Taikahuilun katsomassa.

        Minä käyn joka lauantai katsomassa Pähkinänsärkijän


    • Anonyymi

      Kuulostaa hauskalta.

    • Ihan vaan perheen kanssa olemista,
      illemmalla ehkä joku leffa mukulan
      kans katotaan, herkkujen kera,
      Rästiin jääneiden juttujen hoitamista.
      No vähän aikaa täälläkin saatan viettää.
      Tänään on hyvä päivä, tästä eteenpäin helpompaa.

      • Anonyymi

        Mmm.... herkkuja... 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmm.... herkkuja... 🤤

        Juu. Jätskiä, suklaata, jostain syystä tuli ajatus
        Josko pitsaa tekis Mukelon mieliksi.

        Kakkua ei jaksa tänä vkl..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juu. Jätskiä, suklaata, jostain syystä tuli ajatus
        Josko pitsaa tekis Mukelon mieliksi.

        Kakkua ei jaksa tänä vkl..

        Voi ei 😍 luettelit just mun herkut, ne parhaimmat eli jätski, suklaa ja kakku ja mulla ei oo niitä! Epiä! Nyt kyllä sivututtaa ihan sivusta


    • Kävin juuri salilla tekemässä kohtuu kovan treenin. Seuraavaksi lähden käymään synnyinsijoillani toisessa kaupungissa.

    • Anonyymi

      Mökkeilyä syyssäässä. Hyvää ruokaa, saunomista ja uimista.

    • Anonyymi

      Siivousta ja kaalikääryleiden tekoa 😘 sit voiskin mennä saunaan..

      • Anonyymi

        Kaalikääryleitä!! En oo saanu aikoihin kotona tehtyjä kaalikääryleitä!! Ne ehdottomasti yks parhaimpia ruokia kaalilaatikon kanssa. Yleensäkin laatikot ja no, kotiruoka on mun mielestä se paras. Onhan se tietty kiva käydä joskus ulkona syömässä, mutta enemmän arvostan perusruokaa kotona tehtynä. Oijoi! Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, ainakin joskus, jos ei nyt sentään ihan joka kerta. Tää tykkäis!!


    • Anonyymi

      Munakasta väsään nam illal kyläilee lähtee saunoo

    • Anonyymi

      Päivä unet si sen jälkei pitäs alkaan auton sähkökytkäriä alkaan netistä ehtiin josko sen avulla keksis mikä on vikana

    • Anonyymi

      Saunomista ja ehkä katson jonkun elokuvan areenasta.Tietysti pizzaa Tietysti.😃👩

    • Anonyymi

      Naapuriin ns. Päiväkahville. On helkutin hyvää piparia tarjolla

      • Pitäisköhän "varastaa" tää idea?


      • Naapuri on siis leiponut pipareita. Onko hän nyt jo aloittanut jouluvalmistelut? taitaa olla kunnon jouluihminen siellä.
        Ystävällistä kutsua päiväkahville ja saatte rauhassa parantaa maailmaa🤭


    • Anonyymi

      Ei mitään, liian masentunut mihinkään.
      Edes palstaan.
      Silti toivon ihmisille hyvää ja pitäkää rakkaistanne huolta jos teillä sellaisia on.

      • Anonyymi

        Voi harmi… :( Mikä vetää mielen noin matalaksi


    • Eipä mitään ihmeellistä. Pitäisi tehdä vähän sitä sun tätä. Mutta jotenkin masentaa tänään. Taidan keittää päiväkahvit ja sitten suunnitella tekemisiä☕️

      • Anonyymi

        vieläkö prinsessalla on kuukautiset menossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vieläkö prinsessalla on kuukautiset menossa.

        Mitä se sua kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Ihan perus viikko siivous ja sauna. Huomenna jatkaa opintoja että saa maanantain määräpäivän tehtävät tehtyä.

    • Anonyymi

      Sauna ois kiva, mutta jäänee pelkäksi suihkuksi. Pizza on vain tuunattua pakastepizzaa. Sataa, eikä mikään nyt innosta. Ehkä tulet takkaan ja tv:n tuijotusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      101
      2059
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      244
      1680
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1050
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      85
      951
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      945
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      855
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      801
    8. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      795
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      754
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      719
    Aihe