Vatsakrampit ja huolestunut olo.

Anonyymi-ap

Oon nyt kauhean huolissani et mulla on kasvain jossain vatsassa tai suolessa. Muutin ulkomaille ja ruoka valio muuttui tullessani vatsa ultrattu ja otettu Verikokeet kaikki oli Ok nyt ollut sitten ripulilla ja ummella vuorotellen ja limaa ja joskus kun vatsa kovalla niin saattaa yhden uloste papanan pinnassa olla verta. Toukokuussa tutkittu takapuoli putkella oli pukama epaily. Kuulema poimuinen rectumi eli silloin ulosteen pinnassa oli kirkasta verta. Loppui voiteella Ac3 nyt sitten useampi viikko krampannu vatsa ja en osaa oikein sanoa onko lihakset jumissa vai suolisto kramppeja. Vaihtaa paikkaa vasen kylki navan seutu ja alavatsa. Normaalisti ruoka maistuu ja sairas olo ei muutoin ole huolissani vaan kun hankala apua hakea kun uus maa ja kielen kanssa alkaa vasta sujua. Tosiaan se on tosi kallistakin🤦‍♀️ miten toimia asian suhteen alkaa olla niin huolestunut olo et aviopuolisollani menee kohta hermo kun en muusta puhukaan.

3

361

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko olla vain ruoansulatushäiriöitä tai ärtynyt paksusuoli?
      Kun sitten vielä stressaa, niin sekin pahentaa oireita.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18024591a

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Vois olla toivon mukaan koska alkaa ahdistaa enempi ku kramppaa ja polttaa ja kun mainitsin asiasta miehelle sano et tuskin vakavaa kun kesakuussa ultrassa ei ollut poikkeavaa vatsan alueella. Kaikki oli silloin kunnossa sitten alkoi ripuli jota oli usein ja sitten alkoi ummettaa ja vatsa toimii mut usein tulee vaan pipanaa. Ja en oikein osaa olla kun samarin ei auta ei auta oikeesti ees burana.😥

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe