Miksi heille monelle ei riitä tavallinen köyhyys vaan pitää ajaa itsensä totaaliseen vararikkoon? Ei riitä että tulee ero, muija ja mukulat häipyy, pitää mennä myös auto ja talo ja jäädä kymppitonneja velkaa (joka vasemmiston teesien vastaisesti pitää maksaa pois).
Mutta lakkoilla vaan täytyy vaikkei varaa olisi.
Kohta kun lakot alkavat, kuulemme näistä tyypeistä enemmän. Köyhyyteen kuuluu julkisesti suoritettu itku ja valitus ja pyrkimys herättää sääliä ja niitä on iltalehdet täynnä kohtapuoliin lakkojen alkamisen jälkeen.
Miksi duunari haluaa välttämättä köyhtyä?
Anonyymi-ap
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Lakko on tällainen köyhtymishalukkaiden massatapahtuma.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hallitus olisi voinut päättää ettei huononna työntekijöiden oikeuksia ja etuja ja pakottaa siten liitot lakkoihin.
Nyt he haluavat, että kaikki kärsivät, erityisesti työnantajat. - Anonyymi
Onko Persuille jäänyt aivot kasvamatta kokonaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117