Saattaa paljon enemmän ihmisiä seurakuntiin,kuin Niilo Yli-Vainion aikana.
Edesmennyt kuuluisa Evankelista Oswald J Smith sanoi aikoinaan:
-"On vaarallista vastustaa Pyhää Henkeä ja varsinkin herätyksen aikana".
Tämä alkanut Suomen herätys...
24
238
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala Alkaa Seulomaan seurakuntia.
Monille ihnisille herätys tulee merkitsemään ainoastaan katkeraa itkua. - Anonyymi
vasemmisto on aina joutunut kärsimään,kun herätys saapuu.
Sanna Marinkin lähti ulkomaille karkuun herätystä. - Anonyymi
Niilo Yli-Vainio oli Väkevässä Pyhän Hengen Voitelussa.
Sen kuulee hänen kokousäänitteiltään,You Tubesta,tänäkin päivänä.- Anonyymi
valheen henki siinä miehesä työtään teki. käytti kundaliinia ihmisten kaatamiseen.
- Anonyymi
Aseet pois Ukrainasta!
- Anonyymi
Putin hiljaa!
- Anonyymi
Kyllä Venäjä lopettaa heti,kun vasemmistolainen ukraina antautuu ensin.
- Anonyymi
Vastusta Jeesuksen nimissä tulevaa Perkelettä, niin se sinusta pakenee.
Eksytykset on pirullisia, koska niissä Jeesus tunnustetaan Messiaaksi ja Korkeimman Jumalan Pojaksi.
Matt. 24:5
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja PAAVALIN tiedän, mutta keitä te olette?"
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti PAAVALIN ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota PAAVALI saarnaa.- Anonyymi
Paavali antaa "eväät" eksyttäjille.
- Anonyymi
Ateisti on lähempänä Jumalaa kuin harhaoppeihin kiedottu ja sidottu kiihkouskovainen.
- Anonyymi
Ateisti uskoo Jumalaan, koska kieltää Jumalan .
Eihän sellaista voi kieltää, minkä olemassaoloa ei edes tunnusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti uskoo Jumalaan, koska kieltää Jumalan .
Eihän sellaista voi kieltää, minkä olemassaoloa ei edes tunnusta.Ei ateisti kiellä Jumalaa, mitään niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ateisti kiellä Jumalaa, mitään niistä.
Ateisti painii Jumalan kanssa "muuan miehen kanssa"....kuten teki Jaakob aikoinaan.
Helluntailaiset painii villitsevien hurmoshenkien kanssa.
2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti painii Jumalan kanssa "muuan miehen kanssa"....kuten teki Jaakob aikoinaan.
Helluntailaiset painii villitsevien hurmoshenkien kanssa.
2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,Tunnen lähesesti hellareita ja he ovat todellisis kristittyjä.
- Anonyymi
>>>"Saattaa paljon enemmän ihmisiä seurakuntiin"<<<
so. eksytyksiin. - Anonyymi
Minä tulin uskoon Ylivainion toiminnab yhteydessä, kun näin läheiseni muuttuneen Ylivainion rukoiltua hänen puolestaan.läheiseni parani n. 60 vuotiaana synynäisestä sairaudesta täysin terveksi ja eli montakymentä vuotta terveenä tämän jälkeen.
- Anonyymi
Suomessa ei ole alkanut mikään, ainakaan kristillinen herätys.
Aloitus on tuota helluntailaista, jatkettua talousrikollisuutta.
Kumma (tai ei oikeastaan) kun poliisi ei tutki näitä petoksia. Kyseessä ei ole mikään tavallinen valehtelu.
No, ehkä nuo voidaan tulkita samojen huijausten mukaisesti kuin taikatemput yleensäkin, eli vastuu on kuulijalla, näkijällä. - Anonyymi
Suomen Profeetallakin on kuulemme pari,kolme tuttua,jotka uskovaisia Poliiseja.
- Anonyymi
SUOMEN ITSENÄISYYTEMME AIKAKAUDEN HISTORIAN,SUURIN HENGELLINEN HERÄTYS,on alkanut.
Syyskuussa 2023. - Anonyymi
Antero Laukkanen,eli "Mooses" nousee piakkoin pyörätuolistaan.
Suomen Profeetta puhui. - Anonyymi
adventistipastorit reuhkaavat aivan henkivalloissaan,yrittäessään muuttaa lauantaita sunnuntaiksi.
VARMASTI HERÄTYS ALKAA.
Luste nousee ja viheriöi,kunnes...voi voi voi.... - Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Älkää pilkatko Pyhää Henkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600