Joko kunnan työhyvinvointi kyselyn tulokset ovat valmistuneet.
Kunnan työhyvinvointi
62
1583
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vielä kun tulosten analysoija joutui pahoinvoinnin takia pitkälle sairaslomalle.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18027662t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joko on saatu oikeat väärät vastaukset?
- Anonyymi
30päivää vuodessa saikulla, 40 vuosilomalla ja 5 koulutuksessa.
Jäähän vielä 100 päivää työmaalla oleskelua. - Anonyymi
Kukaan ei välitä
- Anonyymi
Asuntokauppa sakkaa
- Anonyymi
Onko uusi kunnanjohtaja jo sairastunut vastenmielisten pököpersunmielisten seurasta? Sillä tavalla ne Ilmajoen asiat eteneekin. Tuuliajollakin voi purjehtia.
- Anonyymi
Sepon holismikin persujen vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepon holismikin persujen vika?
Rauhootu hanu!
- Anonyymi
Muutama (3)toimialajohtajaa ulos ja kyvykkäämmät/pätevämmät tilalle niin alkaisi olla jotain mahdollisuuksia kunnan säilyä itsenäisenä.
- Anonyymi
Eipä taitaisi olla päteviä ja halukkaita hakijoita.
- Anonyymi
Ketä meinaat
- Anonyymi
Ne jotka vastaa väärin niiden pitää astua esiin kysehän on anonyymistä kyselystä
- Anonyymi
Valtuustoseminaari Kuortaneella, omalla paikkakunnalla olis tuokin halvempi järjestää kyllä. Ei kampanisujen aika ei ole ohi vaan jatkuu, kukaan politiikoistamme ei tätä nyt vastusta? Varmaan myös kunnan työntekijöille järjestetään jotain mukavaa työhyvinvoinnin tueksi.
- Anonyymi
Jokainen jolla on virka, pakkolomalle 1 kk ensivuoden aikana. Siinä mittava säästökohde.
- Anonyymi
Henkilökunnasta taitaa suurin osa olla kuitenkin toimessa eikä virassa 😀😀
- Anonyymi
Se on vaan kunnan töissä se ongelma, että vaikka rahasta on puutetta, niin töiden määrä ei kuitenkaan vähene (lama-aikanakaan) mihinkään, joten se lomauttaminen ei aiheuta muuta kuin töiden kasautumista ja pahimmassa tapauksessa sitten ylitöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan kunnan töissä se ongelma, että vaikka rahasta on puutetta, niin töiden määrä ei kuitenkaan vähene (lama-aikanakaan) mihinkään, joten se lomauttaminen ei aiheuta muuta kuin töiden kasautumista ja pahimmassa tapauksessa sitten ylitöitä.
Suurin osa kunnan tehtävistä on lakisääteisiä jotka on määrätty valtiolta.
- Anonyymi
Hyvä että lähdin ilmajoelta hommista jo aikaa
- Anonyymi
Moni muukin lähtisi jos kelpaisi jonnekin.
- Anonyymi
Ja Laheen tietysti.
- Anonyymi
Hyvin täällä voidaan. Ei hätiä mitiä, niinkauan kun valtuutetut ymmärtävät tehtävänsä.
- Anonyymi
Joo, nyt ei auta valtuutettujen mielistellä kuntalaisia vaan on saneerattava kunnan talous kuntoon.
Henkilöstömenot on suurin menoerä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nyt ei auta valtuutettujen mielistellä kuntalaisia vaan on saneerattava kunnan talous kuntoon.
Henkilöstömenot on suurin menoerä.Kaikille potkut ja The Hannu kunnanjohtajaksi! Me vaadimme!!
- Anonyymi
Koko johtoryhmälle potkut
- Anonyymi
Missä ne tulokset on, huonoimman tuloksen saanut osaston johtaja saa potkut.
- Anonyymi
Hyvinvointikyselyssä ei hyviä tuloksia haluta tulevaisuudessakaan, säästöt revitään henkilökunnan kustannuksella. Veto-ja pitovoimaa ei kunnan henkilöstölle ole.
- Anonyymi
Kunta ei voi olla suojatyöpaikka.
- Anonyymi
Mikä kunnan työpaikoista on suojatyöpaikka ?
- Anonyymi
Kukahan Itikalla tekee kaikkensa työyhteisön hyvinvoinnin puolesta?
- Anonyymi
Miten se liittyy kunnan työhyvinvointiin? no ehkä sieltä kannattaisi ottaa mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se liittyy kunnan työhyvinvointiin? no ehkä sieltä kannattaisi ottaa mallia.
Miksi ei liittyisi?
- Anonyymi
Liiton luottamushenkilöt.
- Anonyymi
Muttoauto lähtenyt jo Seinäjoelle ja Ilmajoki voi liittyä puolestani Laihiaan. Siellä on totuttu nuukailuun joten varmaan löytyy samanhekisiä persuilijoita
- Anonyymi
Kepulaiset tappelee keskenään, turha persuja on syytellä, eihän niitä ole kunnassa edes töissä.
- Anonyymi
Ne idiootti ei julkista tietoa.
- Anonyymi
Saikut huipussa, mutta kyllä ne vähenee kun aloitetaan karsimaan YT:n kautta.
- Anonyymi
Sinäkö tiedät kenelle on lääkäri myöntänyt turhan sairasloman. Sairaslomat kertoo kunnan työyhteisön pahoinvoinnista ja sairaslomat tulevat entisestään lisääntymään kun potkitaan väkeä ja aiheutetaan lisää kiirettä nykyisille työntekijöille. No ne jotka pystyvät niin nostavat kytkintä ja tuskin Ilmajoelle on muutenkaan liiaksi tulijoita. Kiitos sitä kuuluu persuille.
- Anonyymi
Löytyy kyllä kunnan palkkalistalta vielä niitä jotka hoitaa hommansa hyvin eikä turhia saikuttele!
- Anonyymi
Joo, niitä saikkutilastoja kannattaa seurata vähän osastoittain, voi olla yllättäviä eroja.
- Anonyymi
Kyseenalaitatko lääkärin pätevyyden myöntää sairaslomaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärien koulutus on turhaa. Trukkikuskitkin tietää paremmin. Kysykää niiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin kunnissa on kyseenalaistettu lääkärin pätevyydet
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
Talouden korjaaminen ei ole helppoa. Sitä yrittämällä ei saa paljon ystäviä eikä suosiota. Moni päätös on vaikea ja vaatii kanttia ja uskallusta.
Kiitos Hannu, teit rohkean ja meitä kuntalaisia palvelevan esityksen ja kiitos kaikille niille vastuullisille jotka kannattivat YT-neuvotteluiden aloittamista.- Anonyymi
Kunnan veronmaksajana KIITOS
- Anonyymi
Hienoa että kuntaveroa ei nostettu. Tehostamalla saadaan enemmän aikaan kuin rahan pumppaamisella kankkulan kaivoon.
- Anonyymi
Hieno juttu että kuntalaisille jää enemmän rahaa käyttää palveluita.
- Anonyymi
Ilmajoella mitään palveluita ole.
- Anonyymi
Kyllä on. Minä korjautan autoani ilmajokisella korjaamolla, käyn ilmajokisella parturilla, ostan ruokani ilmajokisesta kaupasta ja tänäänkin kävin hierojalla ilmajokisella hierojalla.
Näihin tarvitaan rahaa ja jos se menee veroihin, niin palveluiden käyttö vähenee.- Anonyymi
Minä hakkaan tilini paikallisiin rynttämyllyihin.
- Anonyymi
Tilisi on kelan päiväraha, jonka käytät sokerin ja hiivaan.
- Anonyymi
Huti. Oon joskus ostanu kyllä apsilla kahavinki muttei se oo likikää niin hyvää ku äiteen keittämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huti. Oon joskus ostanu kyllä apsilla kahavinki muttei se oo likikää niin hyvää ku äiteen keittämä.
Osta kaljaa, se tuo sulle viisautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta kaljaa, se tuo sulle viisautta.
Sitä kans poikien kans naurettihin notta likat heittää pihalle jos siinä ovensuus rupiaa kaliaa kittaamahan! Eikö naurettuki?
- Anonyymi
Kunnan työhyvinvointi on ihan huippua.
- Anonyymi
Työhyvinvointi on nykyään enemmän itsestä ja omasta asenteesta kiinni kuin kunnasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työhyvinvointi on nykyään enemmän itsestä ja omasta asenteesta kiinni kuin kunnasta!
Onko tärkeää laskea miten voi säästää kynissä ja paperiliittimissä?
- Anonyymi
Hyvinvointi on kunnossa. Kaksi viikkoa lomailtu ja aamulla kahvio täynnä joutavia.
- Anonyymi
Kahvia ei saisi kunnantalolla juoda. Laiskuutta!
- Anonyymi
Ilmajoki on mahtava kunta. Kaksi kunnantaloakin. Rahaa on.
- Anonyymi
Onko se toinen koskenkorvan Seo:lla missä pöyrööt kokoontuu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559