Rakas kollegani, asensin tuulettimen peräreiälle sontaa levittämään. Siinä reiällä se vempele nyt hurisee jatkuvasti, ja aina kun narahtaa pieru tai pullahtaa sonta ulos niin paska osuu kirjaimellisesti tuulettimeen. Ja voit ajatella minkälaista hekumallista jälkeä siitä syntyy. Vempele vatkaa sonnan ympäriinsä pitkin seiniä ja kattoa. Ihana katsoa omaa tuotantoa, on kuin Kiasmassa kävisi. Uuh.
Haluatko sellaisen vempeleen itsellesikin, saat ilmaiseksi noin niinkuin lahjuksena. Muuta et sitten saakaan.
Pierrrrrr.
Salis, nyt lensi p-ka tuulettimeen!
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas Pieris
Kakellustaitoni ovat nyt jumalaisella tasolla. Nykyään ammun Espoon parkkihallissa homo-Audeja pesäpallon kokoisilla kakkelmarjoilla. Ruparesori parkaisee, mutta mitäpä en tekisi isänmaan puolesta.
Siitä kun tempasen, nin merkkonoomi-isä kolmen vesipäämulkunkuulansa ja näppyläperseisen lihavan porsasvaimonsa kanssa A80 mopo-Audissa sinkoaa pakoon kohti Suvelaa tai Matinkylää. Ehkä jopa Vantaan Korsoon?
Kyä lähtee.
T: Isänmaallinen Salis - Anonyymi
Onko tämä sinun käsityksesi huumorintajusta
- Anonyymi
Ai vai tämä taiskin olla se sun fantasia millä saat edes sen puoliheijarin jot voit hyvällä onnella saada naisen edes raskaaksi se et tyydytettyä saisit tarttis sun löytää sellain nainen jolla on tuo sama paskafetissi sun kansai
- Anonyymi
Pieris, nyt Israel ja paleapinat syyttelevät toisiansa, kuka ampus sen ohjuksen kum 800 ählyä pääsi paratiisiinsa ja ikuiseen onnelaan pikkutyttöjen kaa.
Minulla on vahva epäilys tästä. Ohjuksia ei näkynyt, olit kuitenkin Varissuolta tehnyt jotain operaatioita. Espoolla oli ilma henkityskelvotonta, homo-Audit pakenivat parkkihallista Porvoota kohti, mamut söivät poikasiansa, metro stuuppasi Lepikseen, jne.
Pieris, Haagissa tavataan. Olen varannut sinulle Slobodanin yksiön, sieltä ei tulla ulos korjauskelpoisessa kunnossa.
Voimia omaisillesi.
T: Sureva Salis - Anonyymi
Hyvä lahja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708