Salis, nyt lensi p-ka tuulettimeen!

Rakas kollegani, asensin tuulettimen peräreiälle sontaa levittämään. Siinä reiällä se vempele nyt hurisee jatkuvasti, ja aina kun narahtaa pieru tai pullahtaa sonta ulos niin paska osuu kirjaimellisesti tuulettimeen. Ja voit ajatella minkälaista hekumallista jälkeä siitä syntyy. Vempele vatkaa sonnan ympäriinsä pitkin seiniä ja kattoa. Ihana katsoa omaa tuotantoa, on kuin Kiasmassa kävisi. Uuh.

Haluatko sellaisen vempeleen itsellesikin, saat ilmaiseksi noin niinkuin lahjuksena. Muuta et sitten saakaan.

Pierrrrrr.

6

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas Pieris

Kakellustaitoni ovat nyt jumalaisella tasolla. Nykyään ammun Espoon parkkihallissa homo-Audeja pesäpallon kokoisilla kakkelmarjoilla. Ruparesori parkaisee, mutta mitäpä en tekisi isänmaan puolesta.
      Siitä kun tempasen, nin merkkonoomi-isä kolmen vesipäämulkunkuulansa ja näppyläperseisen lihavan porsasvaimonsa kanssa A80 mopo-Audissa sinkoaa pakoon kohti Suvelaa tai Matinkylää. Ehkä jopa Vantaan Korsoon?
      Kyä lähtee.

T: Isänmaallinen Salis

• Anonyymi

Onko tämä sinun käsityksesi huumorintajusta

• Anonyymi

Ai vai tämä taiskin olla se sun fantasia millä saat edes sen puoliheijarin jot voit hyvällä onnella saada naisen edes raskaaksi se et tyydytettyä saisit tarttis sun löytää sellain nainen jolla on tuo sama paskafetissi sun kansai

• Anonyymi

Pieris, nyt Israel ja paleapinat syyttelevät toisiansa, kuka ampus sen ohjuksen kum 800 ählyä pääsi paratiisiinsa ja ikuiseen onnelaan pikkutyttöjen kaa.

Minulla on vahva epäilys tästä. Ohjuksia ei näkynyt, olit kuitenkin Varissuolta tehnyt jotain operaatioita. Espoolla oli ilma henkityskelvotonta, homo-Audit pakenivat parkkihallista Porvoota kohti, mamut söivät poikasiansa, metro stuuppasi Lepikseen, jne.

Pieris, Haagissa tavataan. Olen varannut sinulle Slobodanin yksiön, sieltä ei tulla ulos korjauskelpoisessa kunnossa.

Voimia omaisillesi.

T: Sureva Salis

• Anonyymi

Hyvä lahja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5420
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1422
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe