Rakas kollegani, asensin tuulettimen peräreiälle sontaa levittämään. Siinä reiällä se vempele nyt hurisee jatkuvasti, ja aina kun narahtaa pieru tai pullahtaa sonta ulos niin paska osuu kirjaimellisesti tuulettimeen. Ja voit ajatella minkälaista hekumallista jälkeä siitä syntyy. Vempele vatkaa sonnan ympäriinsä pitkin seiniä ja kattoa. Ihana katsoa omaa tuotantoa, on kuin Kiasmassa kävisi. Uuh.
Haluatko sellaisen vempeleen itsellesikin, saat ilmaiseksi noin niinkuin lahjuksena. Muuta et sitten saakaan.
Pierrrrrr.
Salis, nyt lensi p-ka tuulettimeen!
6
316
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas Pieris
Kakellustaitoni ovat nyt jumalaisella tasolla. Nykyään ammun Espoon parkkihallissa homo-Audeja pesäpallon kokoisilla kakkelmarjoilla. Ruparesori parkaisee, mutta mitäpä en tekisi isänmaan puolesta.
Siitä kun tempasen, nin merkkonoomi-isä kolmen vesipäämulkunkuulansa ja näppyläperseisen lihavan porsasvaimonsa kanssa A80 mopo-Audissa sinkoaa pakoon kohti Suvelaa tai Matinkylää. Ehkä jopa Vantaan Korsoon?
Kyä lähtee.
T: Isänmaallinen Salis - Anonyymi
Onko tämä sinun käsityksesi huumorintajusta
- Anonyymi
Ai vai tämä taiskin olla se sun fantasia millä saat edes sen puoliheijarin jot voit hyvällä onnella saada naisen edes raskaaksi se et tyydytettyä saisit tarttis sun löytää sellain nainen jolla on tuo sama paskafetissi sun kansai
- Anonyymi
Pieris, nyt Israel ja paleapinat syyttelevät toisiansa, kuka ampus sen ohjuksen kum 800 ählyä pääsi paratiisiinsa ja ikuiseen onnelaan pikkutyttöjen kaa.
Minulla on vahva epäilys tästä. Ohjuksia ei näkynyt, olit kuitenkin Varissuolta tehnyt jotain operaatioita. Espoolla oli ilma henkityskelvotonta, homo-Audit pakenivat parkkihallista Porvoota kohti, mamut söivät poikasiansa, metro stuuppasi Lepikseen, jne.
Pieris, Haagissa tavataan. Olen varannut sinulle Slobodanin yksiön, sieltä ei tulla ulos korjauskelpoisessa kunnossa.
Voimia omaisillesi.
T: Sureva Salis - Anonyymi
Hyvä lahja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637