Suomen kansalle ja Valtiovallalle Sana

Anonyymi-ap

5

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millois alatte tottelemaan sitä Jeesustanne kun se käski teitä parantamaan sairaita, Markus 16 luvun mukaan, millois alatte tehdä sitä?, netissä vohkaamisen sijaan.

      -Videon väitteisiin -"tehkää parannus", joo mutta miten?
      Minä en pysty itseäni parantamaan, enkä uskomaan, enkä uudestisyntyä, kaikkeen tarvitaan joku nykyajan Paavali, joka kättensä kautta saisi sen aikaan.
      Mutta ei näy Paavalia,
      sen sijaan nyyhkitte nettivideoissanne kuin itkuvauvat. Vollon vollon, nyyhkis ja pelkätte Venäjää ja fanitatte natsien Ukrainaa ja varmaan jotain helv*tin i s l a mi Palestiinaa.
      "ensin juutalaisille ja sitten vasta kreikkalaisille" eipä teistä kukaan suomalaisista ns. Uskovista vaivaudu tottelemaan edes tuota Roomalaiskirjeen lausetta, pitääkö teidän edessänne kävellä Toora käärö mukana, ennen kuin alatte toimia?

      Sitten tähän tulee tietenkin joku pässi korvausteologi tai antisemiitti vihaansa suoltamaan vastaukseksi.

      • Anonyymi

        Meissä uskovaisissa on paljon virheitä. Olemme hyvin epätäydellisiä ja hyvin puutteellisia - mutta onneksi on Jeesus! Hän on täydellinen. Hän eli täydellisen synnittömän elämän ja Hän sovitti ja kantoi kaikki meidän syntimme ristinpuulla. Hänen luokseen voi aina tulla parannusta tehden. Jokaiselle Hänen luokseen tulleelle kuuluu lupaus:

        "...sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." (Joh 6:37)

        Tähän ja moneen muuhunkin Raamatun lupaukseen voi tarttua - sinäkin!

        Voi Pyytää Jeesusta pelastajaksi ja syntien anteeksi antajaksi - ja Hän antaa uuden elämän, synnyttää uudesti ylhäältä ja Hänen sovintoverensä puhdistaa kaikesta synnistä.

        https://www.youtube.com/watch?v=b-ueGTGLPEU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä uskovaisissa on paljon virheitä. Olemme hyvin epätäydellisiä ja hyvin puutteellisia - mutta onneksi on Jeesus! Hän on täydellinen. Hän eli täydellisen synnittömän elämän ja Hän sovitti ja kantoi kaikki meidän syntimme ristinpuulla. Hänen luokseen voi aina tulla parannusta tehden. Jokaiselle Hänen luokseen tulleelle kuuluu lupaus:

        "...sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." (Joh 6:37)

        Tähän ja moneen muuhunkin Raamatun lupaukseen voi tarttua - sinäkin!

        Voi Pyytää Jeesusta pelastajaksi ja syntien anteeksi antajaksi - ja Hän antaa uuden elämän, synnyttää uudesti ylhäältä ja Hänen sovintoverensä puhdistaa kaikesta synnistä.

        https://www.youtube.com/watch?v=b-ueGTGLPEU

        Edelliseen viestiini vielä selvennys, että aloituksen profetia on hyvä ja raitis - siihen ei ole puuttumista. Herra voi antaa sellaisen hädän jonkun asian puolesta, että se näkyy ulospäinkin vaikka kyynelin. Vanhassa Testamentissa on hyvä esimerkki profeetta Jeremiasta, joka joutui tuomaa kovaa Sanaa Herralta. Hän ei kuitenkaan tuonut sitä kovahenkisesti tuomiten, vaan murretulla sydämellä ja itkien.

        Lähinnä tarkoitin, että antisemitismi ei on Raamatun linjan mukaista. Meitä uskovia on kutsuttu sinuaamaan, eikä kiroamaan. Israel on edelleen Jumalan silmäterä.

        Myös koko kansa saa siunauksen sen mukaan, miten suhtautuu Israeliin.

        Jostain syystä antiseministisyys ja kovasydämisyys kulkevat käsikädessä - vai olenko oikeassa?
        Voi seurata, millaista hengenhedelmää Israelia vihaava uskova kannattaa. Näkyykö hänen elämässään ja lähimmäisten kohtelussa mm rakkaus.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­y­m­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Siinä aloituksessa oli linkki todella raittiiseen ja oikeaan profetiaan.

      Jumala siinä profetiassa kutsuu suomalaisia parannukseen.


      Sinä, joka haluat tehdä parannuksen, voit käydä Jeesuksen eteen rukouksessa ja pyytää: Minä haluan Jeesus tehdä parannuksen elämässäni, anna minun syntini anteeksi ja anna minun tulla sinun omaksesi, Jumalan lapseksi ja anna minulle voimaa elää sinun tahtosi mukaan ja etsiä sinun tahtoasi kaikissa elämäni asioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe