Otsikossa se jo sanotaan. Mikä näistä nykypäivän katiskoista lieneekään tuon summan väärtti? VAG:ssa koneet ja vaihteistot kuulemma porsii, Fordeissa vain koneet. Japsit ruostuu ja loput on muuten vaan paskaa. Kunnon autoon ei ole köyhällä varaa, joten jonkinlainen kompromissi tässä on kuitenkin tehtävä.
Olipa auton ostokin huomattavasti helpompaa 10 vuotta sitten, kun moista viimeksi jouduin pitkin hampain tekemään. Mieluiten menisin fillarilla, mutta lapsia kun pitää kuljetella, niin ahdastahan siinä tulisi.
Paras auto 16 k euron budjetilla
10
304
Vastaukset
- Anonyymi
Ja otsikossahan piti lukea siis 16 000 euron budjetilla.
- Anonyymi
V60 volvo diesel koneella.
- Anonyymi
Riippuu kumpaa arvostat , ajomukavuutta ja prenium merkkiä vai , huolettomuutta ja edullisuutta , itse jälkimmäisiä ja rahoilla muutakin käyttöä kuin auto , eli aion pysyä toyotassa , vain uudempaa haeskelen vaikkei vanhassakaan vikaa ole , menny aina mulla laakista leimalle ja ikää 15v. autolla ,kaikki tuntuu vaan olevan tällä hetkellä käytetyt ylihintaisia kun uudet ei mee kaupan , ristiriitaisin tuntein , vanhasta ei raaskisi luopua mutta vaihtaakkin jo tekisi mieli kun 10v tuolla körötelly . Tilannehan voi muuttua markkinoilla äkkiäkin jos liikenteen sähköistymisestä meinataan pitää kiinni .
- Anonyymi
Kuinka monellle aikuiselle ja kuinka monelle lapselle pitää olla tilaa? Tarvitseko kuinka paljon tavaratilaa? Entä millaista tarvetta on vetämisen suhteen?
Paljon sinulle tulee kilometrejä vuodessa?
Kaikki nämä vaikuttavat autonvalintaan.- Anonyymi
Suurimmalle osalle riittäisi polo kokoluokan auto, silti mersua ja 500 sarjan bemaria menee kaupaksi.
Ei noissa valinnoissa useimmilla ole järki mukana vaan fiilis. Sinänsä järjetöntä kun auton hankinta ja ylläpito on kotitalouden isoimpia rahareikiä.
- Anonyymi
Hellurei epävarma,
Mikset kerrankin osta sellaista autoa,
ja sen väristä jonka ihan itse, siis sinä itse haluat,
mikset kasvata itsevarmuuttasi niin ,
että voit jopa itse päättää autosi oston,
kysymättä hölmöläisten mielipidettä ,
joilla vain todella vajaa käsitys autoista.
Miksi?- Anonyymi
En ole alkuperäinen kysyjä, mutta hölmöläiselle on helppo vastata, hän kun ei näemmä ymmärrä että ihmisiä on muunlaisiakin kuin hän itse.
Kaikki eivät ymmärrä autoista, osa meistä ei ymmärrä niistä yhtään mitään. Onko se väärin siis kysyä neuvoa, vaikka edes jonkinlaista osviittaa siitä, mikä kannattaisi ostaa.
Autoilu on kuitenkin kotitalouden toiseksi suurin menoerä, asumisen jälkeen, joten siinä on helppo tehdä tuhansien eurojen virheitä.
En myöskään ihan ymmärtänyt tarvettasi väheksyä ihmisiä, mutta kai sinulla joku tarve siihen sitten on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole alkuperäinen kysyjä, mutta hölmöläiselle on helppo vastata, hän kun ei näemmä ymmärrä että ihmisiä on muunlaisiakin kuin hän itse.
Kaikki eivät ymmärrä autoista, osa meistä ei ymmärrä niistä yhtään mitään. Onko se väärin siis kysyä neuvoa, vaikka edes jonkinlaista osviittaa siitä, mikä kannattaisi ostaa.
Autoilu on kuitenkin kotitalouden toiseksi suurin menoerä, asumisen jälkeen, joten siinä on helppo tehdä tuhansien eurojen virheitä.
En myöskään ihan ymmärtänyt tarvettasi väheksyä ihmisiä, mutta kai sinulla joku tarve siihen sitten on.Niinpä niin, jos pystyt miettimään, tältä vähäjärkisten kateuspalstalta saa ihan puolueettomia ja hyviä vastauksia,?
Aina kaikki kehuvat omiansa, ja varsinkin kun isällä ja papalla olis se ja tämä, niin minulla sama merkki, sitä se yleensä on, ei mitään todellisuuspohjaa laajaan , siis laajaan kokemukseen ihan oikeasti useista merkeistä ja malleista.
Ajanut yhdellä väsyneellä autolla ja kehuu sitä, niin mitä hän tietää mistään mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin, jos pystyt miettimään, tältä vähäjärkisten kateuspalstalta saa ihan puolueettomia ja hyviä vastauksia,?
Aina kaikki kehuvat omiansa, ja varsinkin kun isällä ja papalla olis se ja tämä, niin minulla sama merkki, sitä se yleensä on, ei mitään todellisuuspohjaa laajaan , siis laajaan kokemukseen ihan oikeasti useista merkeistä ja malleista.
Ajanut yhdellä väsyneellä autolla ja kehuu sitä, niin mitä hän tietää mistään mitään?Voi sitä silti kysyä muiden mielipidettä täälläkin. Vaikka jollain ei laajaa kokemusta olisikaan niin hän voi kertoa silti omasta autostaan. Auto on sen verran kallis, että sitä ei kannata nopeasti hankkia. Itse voin etsiskellä autoa jopa yli vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579