Tulisin sinne kahden alle kouluikäisen mukulan kanssa, kun ei pärjätä enää palkallani vaikka olen kahdessa työssä.
Onko täällä ketään rikasta jolla on tyhjä huone?
18
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Juha Sipilän kotoa.
- Anonyymi
Lestat auttavat aina kunhan annat mukulat heidän aivopesuun ja.......
- Anonyymi
Kysy riistäjä persuilta mitä tehdään
- Anonyymi
Kenen kanssa teit ne mukulat? Eikö hän voisi osallistua elatukseen?
- Anonyymi
Miksi somppu kiinnostuisi raiskauksen uhrista?
- Anonyymi
Vie mukulat isälleen. Sitten löytyy kyllä huoneita pilvin pimein.
- Anonyymi
Mites tämä;
Nukut itse autossas / varastossa jne kunnes pääsevät muksuineen päivinee jaloilleen, eli jätät seksivihjaukset vähemmälle, ja annat heille asuinsijasi väliaikaiskäyttöön ja tukea tulovirran luomiseen? Mahdotonta?? Vaiko sittenkin aitona hyväntekeväisyys-projektina äärimmäisen palkitseva.
Masentavaa settiä teillä joilla, kyllä - välillä. :(
Surullista, itseasias.
- Anonyymi
Oletko minkä näköinen ja painoinen? Voisin ottaa tänne jos olet isotissinen ja seksikäs lihanpala? Ja hyvä kroppa eli ei saa olla läski.
- Anonyymi
Painoni on 293kg ja pituuteni 155cm...eli olen hieman pyöreä mutta iloinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoni on 293kg ja pituuteni 155cm...eli olen hieman pyöreä mutta iloinen.
Voi olla ettei niin isoja huoneita ole. Mutta yritä kuitenkin.
- Anonyymi
Toinen pyytää talousjneahdingoissaan huonetta, kolmelle - ja kaikki mitä sinä pyydät vastineeksi ovat seksipalvelunsa?
Ei näin. Ei todellakaan noin. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen pyytää talousjneahdingoissaan huonetta, kolmelle - ja kaikki mitä sinä pyydät vastineeksi ovat seksipalvelunsa?
Ei näin. Ei todellakaan noin. :(Olen tulossa rikkaaksi mutta tällä hetkellä en pääse rahoihin käsiksi.
Tarvitsen nyt heti noin 1,2 miljoonaa käteistä, jotta pystyn selvittämään tilanteen- jonka jälkeen voin heti maksaa takaisin 4 miljoonaa euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näin. Ei todellakaan noin. :(Olen tulossa rikkaaksi mutta tällä hetkellä en pääse rahoihin käsiksi.
Tarvitsen nyt heti noin 1,2 miljoonaa käteistä, jotta pystyn selvittämään tilanteen- jonka jälkeen voin heti maksaa takaisin 4 miljoonaa euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tulossa rikkaaksi mutta tällä hetkellä en pääse rahoihin käsiksi.
Tarvitsen nyt heti noin 1,2 miljoonaa käteistä, jotta pystyn selvittämään tilanteen- jonka jälkeen voin heti maksaa takaisin 4 miljoonaa euroa.Kelläpä tuollaisia rahoja on joilla "selvittää tilanteita"?
Siitä huolimatta, minun mielestäni tapa jolla toisen ahdinkoa käsittelit kertoo sinusta enemmän kuin olisit koskaan toisten itsestäsi mahdollisesti edes tahtonut tietää.
Sitäpaitsi, eivätkös plusmiinus kaikki ole nimenomaan aina "tulossa rikkaiksi?" :DD
- Anonyymi
Hienoa, et löysit rohkeutta laittaa ilmoituksen tilanteestasi edes tänne. Pyydän anteeksi niiden vastausten puolesta jtk ovat asiattomia tai välipitämättömiä.
Minä en ole rikas, kai. Etenkään jos se tarkoittaa miljardööritriljonääriä. Mutta mutta, jos kerrot vähän noista aluetarpeistanne jne, niin ehkä jtk jollain tapaa voisi löytyä teillekin, uuden elämän alusta asti uudelleenrakentaaksenne.
Email osoite voisi suosia onnistumisesi tod. näk. ttä?
Myös miltä paikkakunnalta tulisi ko. katon päänpäältä löytyy, helpottaisi tarkennetun kokonaiskuvan kautta teille räätälöidyn ratkaisun aitoakin löytymistä. - Anonyymi
Pitääkö niitä lapsia tehdä, jos ei töiltään ehdi näkemään edes.
- Anonyymi
Miksi sinä käyt kahdessa työssä jos on noin pieniä lapsia ?
Jos olet yksinhuoltaja niin miksi et vain jää työttömäksi tai sairaspäivärahalle ja haet loput sosiaalitoimistosta?
Saisit olla lastesi kanssa, nauttia strssittömästä elämästä, lapsia ei tarvitse raahata ylös aikaisin aamulla johonkin koväänuseen alimitoitetulla henkilökunnalka toimivaan päiväkotiin. Jos olet sairaslomalka niin vuet lapset päiväkotiin vain osan viikosta. Jne. - Anonyymi
Taitaa olla pikku provo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859