Tämän syksyn lennot peruttiin jo aiemmin ja nyt on peruttu kaikki ensi vuodenkin lennot.
https://ilkkapohjalainen.fi/arki-ja-hyvinvointi/vaasan-lomalentokattaus-tarjoaa-yh%C3%A4-vain-tuttua-ja-turvallista-karu-fakta-peruutti-syksyn-ainoan-l%C3%A4hd%C3%B6n-rengonharjulta
Seinäjoen kaikki lomalennot peruttu
24
507
Vastaukset
- Anonyymi
Aventours syyttää seinäjokisia kun nämä odottivat vain halpoja äkkilähtöjä eivätkä olleet valmiita maksamaan kovia listahintoja.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Pitäisi lomaillakin enemmän kotimaassa, eikä viedä rahoja ulkomaille.
- Anonyymi
Suomessa on kaikista mukavinta. Saunasta saa lämpöä. On kylpylöitä ja järviä ja turvallista. Ulkomaan maisemia näkee netistä, ei ulkomaille tarvitse matkustaa.
- Anonyymi
Ulkomailla matkustelu on edullisempaa. Ei kiitos kotimaan matkailulle ja riistohinnoille! Ja kyllä niitä kotimaan maisemiakin netissä näkee jos semmosta matkailuna pitää 😃
- Anonyymi
Rengonharjulta ei haluta lähteä lomamatkalle, sillä koneessa voisi olla liikaa kylälääsiä mukana. Jos sais ostaa vain lennon, voisi hotellin valita itse erikseen. Joskus lomalle haluaa lähteä justiinsa noista kylälääsistä johtuen, kun kaikki tuntoo toisensa. Liian pienet piirit.
- Anonyymi
Kyllä nauratti kun tuon jutun luin. Täällä oli tasapäät lakkauttamassa Vaasan lentoasemaa kaikkia Vaasan lentoja ja rakentamassa Rengonharjua uudelleen, verorahoilla tietysti. Seinäjoen Into valehdellut pitkin Suomea matkanjärjestäjille että kaikki haluaa lentää Seinäjoelta, siellähän jutussa sekin sanottu suoraan. Seinäjoella on junayhteydet ja se riittää hyvin. Maakunnan varallisuuskin on niin alhainen ettei se mikään lentojen mekka ole. Eläkkeetkin Itä-Suomen jälkeen Suomen pienimmät.
- Anonyymi
Rengonharju on sopiva vain mopomiiteille. kaikki mopomiitit sinne päryytykset ja kuminpoltot ja keulimiset
- Anonyymi
Sedulla hyvät tilat ja hyvää opetusta rengolla. Voisi tehdä juttuja välillä positiivisistakin asioista.
- Anonyymi
Hyvä idea!
- Anonyymi
Kannattaa lomailla mieluummin suomalaisissa korpihotelleissa kuin ulkomailla.
- Anonyymi
Eihän tuo onneton kenttä mitään ansaitse
- Anonyymi
kuuleman mukaan ilmajoen rengonharjulle ei tule enään mitään lento toimintaa. valtio rahoittaa vain pelastuskopterin takia ylläpitoa. syynä on viriilit kentät molemmin puolin kokkola ja vaasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuuleman mukaan ilmajoen rengonharjulle ei tule enään mitään lento toimintaa. valtio rahoittaa vain pelastuskopterin takia ylläpitoa. syynä on viriilit kentät molemmin puolin kokkola ja vaasa
Käytän Vaasan lentokenttää!
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että mainostaminen oli liian vähäistä. Ihmiset eivät tiedä mahdollisuudesta matkustaa tuosta läheltä, 15-30 min kentälle. Eikä matkustaa ensin vähintään kolmella kulkuneuvolla, ennenkuin pääsee kentälle.
Jos on iäkkäämpi tai liikkuminen hankalaa, jää sitten kotiin, eikä tule lähdettyä minnekään.- Anonyymi
En nähnyt ainoatakaan mainosta mahdollisista lennoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt ainoatakaan mainosta mahdollisista lennoista.
En ole minäkään nähnyt mainoksia. Olen itse kaivanut tiedon esille jonkin some-keskustelun jälkeen. Liian moni on jättänyt paikallislehden tilaamatta, ei ole enää tietoa mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole minäkään nähnyt mainoksia. Olen itse kaivanut tiedon esille jonkin some-keskustelun jälkeen. Liian moni on jättänyt paikallislehden tilaamatta, ei ole enää tietoa mistään.
Onkohan kukaan ajatellut paljonko valtuusto yhdessä grynderien yms...kanssa on jo vuosia vääristellyt asioita puhuessaan siitä kuinka hyvin kaupungilla menee? kuitenkin nyt ollaan siinä pisteessä että teollisuutta koetellaan kunnolla,ja aika paljon verorahoja työntekijöiden mukana valuu täältäkin maakuntaan päivittäin.
- Anonyymi
”Inton asiakkuuspäällikkö Kivimäki uskoo, että lomalennot tulevat olemaan yksi tärkeä osa Rengonharjun toimintaa myös tulevaisuudessa. Asiakkuuspäällikön mukaan ainakaan hänen tiedossaan ei ole, että jokin matkayhtiö kävisi keskusteluja lomalentojen aloittamisesta Etelä-Pohjanmaalta”
Into jatkaa sisukkaasti intoiluaan lentotoiminnasta vaikka samaan hengenvetoon toteaa ettei sellaista kukaan suunnittele.
Ilmastotoimien näkökulmasta ja päästöveroista ym huolimatta edestakaisin lentely näköjään oikein suotavaa? En käsitä! Eikö julkisen sektorin pitäisi olla ruokkimatta tätä😡 - Anonyymi
Aventoursilla Kyproksen lento 5.4.2024 Vaasasta. Tää kiinnostaa. Hyvä kohde, sopiva sää!
- Anonyymi
Vaasasta on hyvä lähteä liikkeelle. Lähemmäs ei tartte lähtöjä. Onhan Uudellamaallakin helposti ajallisesti tunnin matka Vantaan asemalle
- Anonyymi
Ehdotan, että otetaan Sanna Marin tekemään arvio, millaisella summalla lähdetään velaksi lentokenttää tukemaan.
- Anonyymi
Ootko ihan tosissasi, meillä ei ole varaa yhteenkään tämän tätin aivopieruihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623