Hyvin nukutun yön jälkeen jaksaa taas pakertaa :))
Raparperisoppa keitetty ja namia tuli.
Mitens meinaatte päivän viettää? :))
Aurinkoista sunnuntaita haahuilijat!
56
2060
Vastaukset
- kippari
aurinko paistelee SY???No aurinkoista mieltä tässä voi sanoo kun täällä etelässä ei aurinkoa näy:=(((
- sydänystävä
itäisessä suomessa,mut kylmä tuuli silti :((
Minäpä laitan "mollukan" tulemaan sinnekkin päin tuulen mukana ;))) - kippari
sydänystävä kirjoitti:
itäisessä suomessa,mut kylmä tuuli silti :((
Minäpä laitan "mollukan" tulemaan sinnekkin päin tuulen mukana ;)))no laitappa aurinko tulee tänne eteläänkin kun täällä on niin kurjan oloinen ilma:=))
- sydänystävä
kippari kirjoitti:
no laitappa aurinko tulee tänne eteläänkin kun täällä on niin kurjan oloinen ilma:=))
tulossa iltapäivällä luoksesi ;)))
Hymyyn vetää naamaa sana "mollukka",mitä muita hauskoja slangi sanoja olisi? :)) - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
Hymyyn vetää naamaa sana "mollukka",mitä muita hauskoja slangi sanoja olisi? :))Isäntä,emäntä,piika ja renki,kaikki oli humalassa,hei nurkassa kumarassa.
Onko paljonkin porukkaa raparperisoppaa syömässä? - sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
Isäntä,emäntä,piika ja renki,kaikki oli humalassa,hei nurkassa kumarassa.
Onko paljonkin porukkaa raparperisoppaa syömässä?Kyllä tulee kohta isä ja siskon porukka :))
- valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
Kyllä tulee kohta isä ja siskon porukka :))
Anteeksi nuo aamupäivän viestini:(On tullut taas valvottua liikaa.
Hyvää päivänjatkoa sinulle,muru:) - hänen pitää
valerian.s kirjoitti:
Anteeksi nuo aamupäivän viestini:(On tullut taas valvottua liikaa.
Hyvää päivänjatkoa sinulle,muru:)elämänsä aikana antaa sinulle anteeksi?ei tuollainen käy laatuun.
- kippari
sydänystävä kirjoitti:
Hymyyn vetää naamaa sana "mollukka",mitä muita hauskoja slangi sanoja olisi? :))se on jos oikein muistan niin mollikka sriinaa eli aurinko paistaa:=))
- valerian.s
hänen pitää kirjoitti:
elämänsä aikana antaa sinulle anteeksi?ei tuollainen käy laatuun.
että juttelen siitä hänen kanssaan kaksin.
- antza
kippari kirjoitti:
se on jos oikein muistan niin mollikka sriinaa eli aurinko paistaa:=))
...kippari koht seuraamaan vormuloita. missä
ne muuten ajaa,saksas vai? Kimi murskaa kaikki, jos ei kilpakumppaneitaan,nin auton. saapipas
nähdä...)))) - sydänystävä
kippari kirjoitti:
se on jos oikein muistan niin mollikka sriinaa eli aurinko paistaa:=))
srinaa,kyllähän on hepreaa mulle ;))
Minä sanon että,kyllä tuo aarinko tillottaa :)) - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
Minä sanon että,kyllä tuo aarinko tillottaa :))Vettä tulee ja on pilvistä muutenkin:))
- sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
Vettä tulee ja on pilvistä muutenkin:))
olla huono päivä....
- valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
olla huono päivä....
Aamulla vain tuli pari ikävää soittoa.http://gallery.ratemykitten.com/kittens/index.html
- valerian.s
valerian.s kirjoitti:
Aamulla vain tuli pari ikävää soittoa.http://gallery.ratemykitten.com/kittens/index.html
- sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
että olet ok? :))
Hyvää illan jatkoa vaan sinulle ja kaikille toisillekkin hh:le :)) - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
että olet ok? :))
Hyvää illan jatkoa vaan sinulle ja kaikille toisillekkin hh:le :))Eikös savonmurteessa ole tällaista lausetta:))
- kippari
antza kirjoitti:
...kippari koht seuraamaan vormuloita. missä
ne muuten ajaa,saksas vai? Kimi murskaa kaikki, jos ei kilpakumppaneitaan,nin auton. saapipas
nähdä...))))ihan sudeksi kun kimin rengas hajosi:=((
- kippari
sydänystävä kirjoitti:
Minä sanon että,kyllä tuo aarinko tillottaa :))se mollikka saapui vasta stadiin voi itkun itku olisin päivällä voinnut mennä ajelemaan pyörällä,mut enää en jaksa pitää toivoo et huomenna paistaisi myös:=)
- valerian.s
kippari kirjoitti:
se mollikka saapui vasta stadiin voi itkun itku olisin päivällä voinnut mennä ajelemaan pyörällä,mut enää en jaksa pitää toivoo et huomenna paistaisi myös:=)
Tarkoitin juuri niitä linkkejä,jotka käänsin sulle takaisin.Tunsin niistä nimistä vain kolme.Ovatko ne kaikki tuttujasi?
- kippari
valerian.s kirjoitti:
Tarkoitin juuri niitä linkkejä,jotka käänsin sulle takaisin.Tunsin niistä nimistä vain kolme.Ovatko ne kaikki tuttujasi?
en mä katsonut kuin sen kuntoilu jutun ja snoopyn et ne olivat ikan ok :=)
- taikanainen
päivä kuluu laiskotellen. viikon ainut vapaapäivä, sitä ei kannata pilata millään raadannalla ainakaan. Ehkä, siis ehkä saatan lenkille lähteä tässä päivänpäälle :)
- sydänystävä
Ja tevetuloa haahuilijoiden hurjaan joukkoon :))
Oikeessa olet,sunnuntai on lepopäivä,joten ..Lepooo! ;))
..verilettuja ja sohvaillen.. lepuutan harmaata aivomassaani ja oon pohtimatta liian paljon..
- quistis
Mä yritän levätä ja saada itseni kuntoon..muutoin menee koko loma vuoteesa:o)
- Carmencita
siis raparperikeitto!! TAHTOOO kans! Minä sanoin sitä pienenä takaperinsopaksi! ;-))
- valerian.s
Sano,että laittaa tupperware-kipollisen postissa tulemaan;)))
- Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Sano,että laittaa tupperware-kipollisen postissa tulemaan;)))
taidan tehdäkkin!! On se niin hyvää, että jaksaisin odottaa vaikka viikon! ;-))
- ykstypy
Carmencita kirjoitti:
meillä raparperi vielä niin pieni, että ehkä ens viikon lopulla vois kiisselit keittää.
Mutta raparperi-piirakka on tuoreesta raparperista tosi hyvää myös :=))) - valerian.s
Carmencita kirjoitti:
Mullakin on vielä pakkasessa hänen leipomiaan tiikerikakkua ja korvapuusteja:))) Tosi naminamia:)))
- Carmencita
ykstypy kirjoitti:
meillä raparperi vielä niin pieni, että ehkä ens viikon lopulla vois kiisselit keittää.
Mutta raparperi-piirakka on tuoreesta raparperista tosi hyvää myös :=)))ja minulla valuu täällä kuola, kun tekis niin meili takaperisoppaa ja raparperipiirakkaa...tahtooooooooo...!! ;-))
- Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Mullakin on vielä pakkasessa hänen leipomiaan tiikerikakkua ja korvapuusteja:))) Tosi naminamia:)))
kyllä napannu hyvän naisen!! Minä olen aika onneton leipuri, enkä voi kehua ruuanlaitto taidoillakaan.
;-// Mutta eiköhän sitä opi! ;-)) - valerian.s
Carmencita kirjoitti:
kyllä napannu hyvän naisen!! Minä olen aika onneton leipuri, enkä voi kehua ruuanlaitto taidoillakaan.
;-// Mutta eiköhän sitä opi! ;-))Entä I?Lyötte vain viisaat päänne yhteen,niin kyllä siitä soppa syntyy:))
- Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Entä I?Lyötte vain viisaat päänne yhteen,niin kyllä siitä soppa syntyy:))
Siihen ei ole kauhiasti luottamista, siis hänen ruuanlaitto taitoihin. ;-))
Kaiken muun kyllä hoitaa hyvin, mutta kaikkia miehiä ei ruuanlaitto innosta.
Kyllähän minä normaalit kotiruuat teen, mutta kokoliha ruuat on vähän hakusessa. ;-))) - ykstypy
Carmencita kirjoitti:
ja minulla valuu täällä kuola, kun tekis niin meili takaperisoppaa ja raparperipiirakkaa...tahtooooooooo...!! ;-))
viikonloppuna sen piirakan ja lähetän sulle sitä pikapostina. Panen osoitteeseen: Carmenille takaperipiirakkaa. :=)))
Tuli mieleen kun poikani oli pieni eikä osannut sanoa punajuuri . Sanoi aina junapuuri.
Onko tuo takaperi sullakin ollut lapsena?? - Carmencita
ykstypy kirjoitti:
viikonloppuna sen piirakan ja lähetän sulle sitä pikapostina. Panen osoitteeseen: Carmenille takaperipiirakkaa. :=)))
Tuli mieleen kun poikani oli pieni eikä osannut sanoa punajuuri . Sanoi aina junapuuri.
Onko tuo takaperi sullakin ollut lapsena??pienenä, kun Ärrän sanominen oli vähän hakusessa, samoin tytölläni oli muurahainen huuhainen!!
Mummon luona sai aina takaperipiirakkaa ja soppaa. Oi niitä aikoja!! ;-)) - valerian.s
Carmencita kirjoitti:
Siihen ei ole kauhiasti luottamista, siis hänen ruuanlaitto taitoihin. ;-))
Kaiken muun kyllä hoitaa hyvin, mutta kaikkia miehiä ei ruuanlaitto innosta.
Kyllähän minä normaalit kotiruuat teen, mutta kokoliha ruuat on vähän hakusessa. ;-)))Minutkin on opettanut ruokia laittamaan.Paitsi laatikoita en viitsi tehdä,ovat mielestäni niin suuritöisiä;))
- Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Minutkin on opettanut ruokia laittamaan.Paitsi laatikoita en viitsi tehdä,ovat mielestäni niin suuritöisiä;))
Porkkana-, lanttulaatikot kyllä kaupasta lähtee mukaan. ;-)) Ja ihan hyviä niistä tulee, kun pistää vähän omia mausteita ja kermaa mukaan!! ;-))
Viitsimisestähän ruuanlaitto on kiinni ja uskalluksesta. Keittokirjojakin on olemassa, joten toivoa ei ole menetetty! ;-)) - antza
Carmencita kirjoitti:
Porkkana-, lanttulaatikot kyllä kaupasta lähtee mukaan. ;-)) Ja ihan hyviä niistä tulee, kun pistää vähän omia mausteita ja kermaa mukaan!! ;-))
Viitsimisestähän ruuanlaitto on kiinni ja uskalluksesta. Keittokirjojakin on olemassa, joten toivoa ei ole menetetty! ;-))...Carmen..))) tein minäkin tänään formuloitten aikana jauhelihakeiton että tämähti. keittojuurekset unohtui,kun räikköseltä gummi puhkes. mut hyväääää tuli.....))))
- Carmencita
antza kirjoitti:
...Carmen..))) tein minäkin tänään formuloitten aikana jauhelihakeiton että tämähti. keittojuurekset unohtui,kun räikköseltä gummi puhkes. mut hyväääää tuli.....))))
Kimin ulosajo!! mutta sellasta on formula, ja Kimille tuntuu sattuvan aina jotain. ;-/
Kyllä minultakin sopat onnistuu, jopa takaperisoppa, kun jostain raparperejä saa. Pravuuri on spagetti kastike!! ;-)) Siitä tulee maailman parasta. ;-)) - valerian.s
Carmencita kirjoitti:
Kimin ulosajo!! mutta sellasta on formula, ja Kimille tuntuu sattuvan aina jotain. ;-/
Kyllä minultakin sopat onnistuu, jopa takaperisoppa, kun jostain raparperejä saa. Pravuuri on spagetti kastike!! ;-)) Siitä tulee maailman parasta. ;-))Kerrohan sitten,kun saadaan SY:n kanssa tulla aterioitsemaan;-))Voidaan tuua jälkiruuaksi kattilallinen takaperisoppaakin;-)))
- antza
Carmencita kirjoitti:
Kyllä minultakin sopat onnistuu, jopa takaperisoppa, kun jostain raparperejä saa. Pravuuri on spagetti kastike!! ;-)) Siitä tulee maailman parasta. ;-))..miekii saan aikaseks monimutkasii ruokii, vaan
tuo laiskuus houkuttelee ostaan noit puolivalmisteita makkaraa. kalliita ja vetisii
mössöjä...(( perunat aina kuorin.nykyään niiden laatu heikentynyt. - Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Kerrohan sitten,kun saadaan SY:n kanssa tulla aterioitsemaan;-))Voidaan tuua jälkiruuaksi kattilallinen takaperisoppaakin;-)))
jos lupaat kautta kiven että tuotte soppaa tullessanne!! ;-))
Sit mähötettäs maha pystyssä ähkynä loppu ilta. ;-)) - Carmencita
antza kirjoitti:
..miekii saan aikaseks monimutkasii ruokii, vaan
tuo laiskuus houkuttelee ostaan noit puolivalmisteita makkaraa. kalliita ja vetisii
mössöjä...(( perunat aina kuorin.nykyään niiden laatu heikentynyt.Koulussa kun olin niin siellä ne vasta huonot perunat olikin..kuin pingispalloja!! ;-))
Minä kyllä yritän aina tehdä ihan kunnon ruokaa, kun on noita lapsiakin. Joskus vaan laiskottaa ja ostan valmista, mikä on aika harvinaista. ;-/ - valerian.s
Carmencita kirjoitti:
jos lupaat kautta kiven että tuotte soppaa tullessanne!! ;-))
Sit mähötettäs maha pystyssä ähkynä loppu ilta. ;-))Uskallan luvata SY:nkin puolesta,vaikka ei ole nyt täällä.Eihän me poiskaan jaksettais lähteä sellaisten syöminkien jälkeen:)).Ens käytäis saunassa ja sitten sinä laittaisit vierashuoneen valmiiksi;))
- Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Uskallan luvata SY:nkin puolesta,vaikka ei ole nyt täällä.Eihän me poiskaan jaksettais lähteä sellaisten syöminkien jälkeen:)).Ens käytäis saunassa ja sitten sinä laittaisit vierashuoneen valmiiksi;))
eihän sitä sängyssä maata kun vieraisilla ollaan!!
;-)) Keskustellaan järkeviä koko yö!! ;-)) - valerian.s
Carmencita kirjoitti:
eihän sitä sängyssä maata kun vieraisilla ollaan!!
;-)) Keskustellaan järkeviä koko yö!! ;-))Sehän olisi taas eräänlainen huuhaalaisten tapaaminen:))Tuliskohan sinne enemmän porukkaa kuin Ouluun?
- Carmencita
valerian.s kirjoitti:
Sehän olisi taas eräänlainen huuhaalaisten tapaaminen:))Tuliskohan sinne enemmän porukkaa kuin Ouluun?
hankala sanoa!! Teillä taisi olla ihan hauska tapaaminen? Kuis paljon teitä oli?
- valerian.s
Carmencita kirjoitti:
hankala sanoa!! Teillä taisi olla ihan hauska tapaaminen? Kuis paljon teitä oli?
mutta parempi antaa naisväen kommentoida,etten saa kiukkuisia leidejä silmilleni;=)))
- Carmencita
Carmencita kirjoitti:
vaara on aina olemassa. ;-))
Eikä naisia saa koskaan suututtaa!! Tiedäthän sinä sen. Nyt painun tuutumaan..Hyvää yötä! ;-))
- valerian.s
sydänystävälle ja muillekin huuhailijoille.Lämpöä on 15 eli mukava päivä tulossa:))
- .....
viikon päästä tähän aikaa aikaa ollaan lomalla onneks ei tarvi enää olla koulusa
- valerian.s
on paraikaa sairaalassa ja leikataan vielä tänä yönä :(((
- vakavakin
valerian.s kirjoitti:
on paraikaa sairaalassa ja leikataan vielä tänä yönä :(((
tapaus?
- valerian.s
vakavakin kirjoitti:
tapaus?
ja tänään vielä tehdään tietokonetomografia.Kai hän itse kertoo sitten tarkemmin,kun toipuu ja palaa hh:lle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa742770- 562691
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172313- 412032
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761962Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211281- 371106
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01040Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95976