Eepee ilmoitti hiljattain investoivansa 40 miljoonaa Seinäjoen keskustaan ja Torikeskukseen.
Huhun mukaan autioituvaan Torikeskukseen tulee uudenlainen city-Prisma jollainen on jo tehty Tampereellekin.
Samalla Eepeen pääkonttori siirretään Torikeskuksen yläkerroksiin.
Eepee avaa Prisman Torikeskukseen
16
441
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö anttilan rakennuksesta olisi saanu paremman city-prisman. Ei lantavarpaat osaa parkkeerata mihinkään torikeskuksen maan alaiseen, puomipelko on liian suuri. Liukuportaatkin vähä peljättää.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
näin äskein lentävän kiljukotkan.
- Anonyymi
Paino sanoilla HUHUN mukaan…
- Anonyymi
Olipas taas vakaisiin faktoihin perustuvaa höperöintiä....
- Anonyymi
Aika paljon on faktaa. Eepee on jo ilmoittanut satsaavansa suuren summan keskustaan ja Torikeskukseen muttei ole julkisesti vielä kertonut millainen suurhanke on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon on faktaa. Eepee on jo ilmoittanut satsaavansa suuren summan keskustaan ja Torikeskukseen muttei ole julkisesti vielä kertonut millainen suurhanke on kyseessä.
No olihan siitä jo aikoja sitten lehdessä juttu että konttorit siirretään Torikeskukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se Prisma nyt mihinkään Torikeskukseen tule! Sellainen vaatii jo isot parkkialueet eikä niitä keskustasta löydy. Huuhaa huuhaa 😆 Edelleen ne faktat on sitä pelkkää "mä vähän luulen että..."
Ja laita se linkki siihen uutiseen: Eepee on jo ilmoittanut satsaavansa suuren summan keskustaan ja Torikeskukseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se Prisma nyt mihinkään Torikeskukseen tule! Sellainen vaatii jo isot parkkialueet eikä niitä keskustasta löydy. Huuhaa huuhaa 😆 Edelleen ne faktat on sitä pelkkää "mä vähän luulen että..."
Ja laita se linkki siihen uutiseen: Eepee on jo ilmoittanut satsaavansa suuren summan keskustaan ja TorikeskukseenIhan Ilkasta 05/2023 löydät jutun 40M investoinnista.
- Anonyymi
No oletetaan että tulee, niin kyllä on vaikia asiooda jossei asu siinä kävelymatkan pääs. Tuskin maakunnan väki lähtee sinne hortoilemaan itse mukaan lukien.
- Anonyymi
Maakunnan väki käy jatkossakin Hyllykalliolla ja City Prisma on tarkoitettu Tampereen mallin mukaan keskustassa asuville ja on paljon pienempi eikä myy lainkaan isompaa tavaraa:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009884081.html
- Anonyymi
Tulisipa edes Sale.
- Anonyymi
Parkkipirkot jo kiimaisena hieroo käsiään.
- Anonyymi
Eepeen pääkonttori on jo torikeskuksen yläkerroksessa.
- Anonyymi
Onhan tuossa tuo S market, keskellä keskustaa, ainakin melkein ja postikin samassa talossa.
Näyttää siellä olevan muitakin putiikkeja ja väkeä kuin lipin piruja, sekaan vain ostoksille, mitä siinä maristaan taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623