Västilän koulun purku siirrettiin kesältä syksyyn. Oppilaat ja aikuiset kärsivät pölystä. Poissaoloja paljon. Ihmiset voivat kärsiä että linnut saa pesiä.
Unohtuiko jotain?
20
592
Vastaukset
- Anonyymi
Tervapääsky on rauhoitettu ja erittäin uhanalainen.
- Anonyymi
Punavihreys menee järjen edelle.
- Anonyymi
Persut on puutinin ystäviä
- Anonyymi
Zelenskyi myönsi puhemies Halla-aholle korkean tason kunniamerkin
Kyseessä on Ukrainan toiseksi korkein ulkomaalaisille myönnettävä kunniamerkki.
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps.) on saanut Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyin myöntämän Jaroslav Viisaan 2. luokan kunniamerkin.
Asiasta kertoo eduskunta.
Ukrainan parlamentin puhemies Ruslan Stefantšuk luovutti kunniamerkin Halla-aholle tänään perjantaina. Halla-aho kiitti Ukrainan puhemiestä suuresta kunniasta, eduskunnan tiedotteessa kerrotaan.
Ukrainan Suomen-suurlähettiläs Olga Dibrova onnitteli Halla-ahoa kunniamerkistä. Tiedotteessa kerrotaan, kuinka Dibrova kiitti Halla-ahoa erityisesti ”henkilökohtaisesta johtajuudesta ja panoksesta kansallisen ja kansainvälisen yhtenäisyyden ylläpitämisessä Ukrainan kansan tukemiseksi”.
https://yle.fi/a/74-20052696 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyi myönsi puhemies Halla-aholle korkean tason kunniamerkin
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps.) on saanut Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyin myöntämän Jaroslav Viisaan 2. luokan kunniamerkin.
Asiasta kertoo eduskunta.
Ukrainan parlamentin puhemies Ruslan Stefantšuk luovutti kunniamerkin Halla-aholle tänään perjantaina. Halla-aho kiitti Ukrainan puhemiestä suuresta kunniasta, eduskunnan tiedotteessa kerrotaan.
Ukrainan Suomen-suurlähettiläs Olga Dibrova onnitteli Halla-ahoa kunniamerkistä. Tiedotteessa kerrotaan, kuinka Dibrova kiitti Halla-ahoa erityisesti ”henkilökohtaisesta johtajuudesta ja panoksesta kansallisen ja kansainvälisen yhtenäisyyden ylläpitämisessä Ukrainan kansan tukemiseksi”.
https://yle.fi/a/74-20052696Saiko se pinssin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko se pinssin?
Mahtaa viduttaa kun ensin haukuit Putinistiksi ja sitten huomasit että olet idiootti typerys. Vaivaispoika jolla ei ole munaa edes hävetä. Sinunlaisesi luuserit ovat punamunaisia kommunisteja. Mene ja vie mätänevät luusi etappiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa viduttaa kun ensin haukuit Putinistiksi ja sitten huomasit että olet idiootti typerys. Vaivaispoika jolla ei ole munaa edes hävetä. Sinunlaisesi luuserit ovat punamunaisia kommunisteja. Mene ja vie mätänevät luusi etappiin.
Sinä se jaksat fanittaa. Kai sä olit sielä Pirkka-hallis viiriä heiluttamas? Oli kyllä hienon näköistä kun Mestari raportoi pää punaisena ja 50 Taakaletta heilutti viiriä isänmaallinen ilme kasvoillaan. Meillä menee hienosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla on ystäviä mv lehdessä ja se levittää venäjän propagandaa
- Anonyymi
Persutko päätti että koulu puretaan vasta syksyllä? Eli ihmisten kärsimys on persujen töitä?
- Anonyymi
Niin mutta ku Sanna
- Anonyymi
Mitä tuon puolikaljun homppelin epäkunnia merkit tähän viesti ketjuun kuuluu.
Vastaava kunnan virkamies, vastuuseen tästäkin virheestä.- Anonyymi
Eiköhän se anti-Midas löydy teknisestä toimistosta eikä persuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se anti-Midas löydy teknisestä toimistosta eikä persuista.
Ketä meinaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä meinaat
Olisko eräs johtaja, joka ryssii kiinteistöjen ylläpidön kunnes ne rapistuu purkukuntoon, ja ostelee etuostolla palaneita tönöjä?
- Anonyymi
Kepu pettää aina!
- Anonyymi
Persut ei osaa laittaa edes takkia oikein päin
- Anonyymi
Mitähän henkilöstön poissaolot tulivat kunnalle maksamaan?
- Anonyymi
Homesojantiellä on kanala
- Anonyymi
Kepu pettää aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569