Kantelusta tehdään merkintä potilastietoihin

Anonyymi-ap

Länsi-ja Sisäsuomen aluehallintovirasto sanoo että niin saa tehdä.
Ohjeissa kuitenkin annetaan aina ymmärtää että ainoastaan johtava lääkäri ja asianosainen saavat niistä tietää.

10

776

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kantelua en ole koskaan tehnyt, mutta jo pelkkä valitus terveydenhuollon yksikköön voi muuttaa ammattilaisten suhtautumisen negatiiviseksi.
      Käytös ja kohtelu voi muuttua aika lailla huonommaksi.

• Anonyymi

ai no selittää miksi en 20 vuotta myöhemminkään saa mihinkään apua..... Vahtaavat sitä ruutua...

• Anonyymi

Juurikin näin.
        Myös kymmeniä vuosia vanhat diagnoosit vaikuttavat tämänkin päivän lääkärikäynteihin.
        Ilmeisesti olettavat, että ihminen ei voi koskaan muuttua....
        Kerran hullu, aina hullu....

• Anonyymi

Eihän nykylääkäreiltä edes saa mitään diagnooseja, ellei googlesta satu tuurilla löytymään.

• Anonyymi

tarkoittaa ei hoideta .

• Anonyymi

Nonnii, nythän se se selvis...yksi muistutus piti tehdä ja menihän hommat vaikeeksi. Alueen yksityisetkin räkii päin näköö....ajattelin mennä etiä päin seuraavin neuvoin 😖

Vuonna 2011 James Verone -niminen 59-vuotias mies ryösti pankin. Hän teki sen ojentamalla pankkivirkailijalle pienen lapun, jossa hän pyysi yhtä dollaria. Vain yhden dollarin. Saatuaan dollarinsa Verone istuutui alas ja odotti viranomaisten saapumista.

Kroonisista terveysongelmista kärsinyt kuljettaja Verone oli äskettäin menettänyt työpaikkansa ja sen myötä sairausvakuutuksensa. Tämän seurauksena hän ei kyennyt maksamaan tarvitsemaansa lääketieteellistä hoitoa pysyäkseen hengissä. Hän tiesi, että vankilassa hän saisi tämän hoidon ilman vakuutusta, joten hän teki ryöstön pelkästään selviytyäkseen. Hän sai vuoden vankeustuomion, jonka aikana hän sai henkeä pelastavan hoidon.

• Anonyymi

Elise Kuismanen ja Ville Vikman avista tekevät puolueellisia päätöksiä

• Anonyymi00011

Elisellä ei ainakaan ole pienintäkään käsitystä lääketieteestä vaikka lääkäriksi itseään nimittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe