Mä olin.. Ketä muita ? Ite oon pirkanmaalta. "Natsi-anttila" muistatteko ? vääpelin..
Niinisalo Armeijas 1994. 1 / saapumiserä.
9
779
Vastaukset
- Anonyymi
Punkari, Tunkkari. Ja tuo "natsi-anttila". Kapiaisia... Ja aamulla tiätysti veksiin :o)
- Anonyymi
Tunkkari ampu oikeelta ja vasemmalta yhtä lailla.. Hyvin.
- Anonyymi
Ja pukaralammi oli kapteenina silloin 94.
- Anonyymi
Kaikki muistaa jotka oli silloin.. "missä on JJ " Inside..
- Anonyymi
Niin ja muutkin jokka on käyny niinisalon niin muisteloita.. saa kommentoida.. Tornihuhuja ? Heh heh :o)
- Anonyymi
Varuskunnan vieres, siinä heti lähellä oli se baari. Tuttu kaikille. Ja tietysti mentiin myäs kanpaanpäähän..
- Anonyymi
1 saapumiserä 94 oli muuten viimenan erä kun oli vaan miehet.. Tämän jälkeen otettiin myäs naiset armeijaan..
- Anonyymi
NIINISALO !! Paras.
- Anonyymi
Kohta 30v kun Klemetti vapautti…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933471
- 1163200
- 562365
- 252005
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras91944Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111710Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241556Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131421Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404