Itäraja on jo lähes kiinni,nyt pitää myös länsiraja sulkea,sieltä on aivan liian helppo tulla tänne.Erdogan taitaa olla oikeassa,eihän tuollaista maata voi Natoon ottaa ku ei pystytä omia asioita hoitamaan.
Ruotsin raja kii
11
410
Vastaukset
- Anonyymi
Pian joku peräkammarinpoika kirjoittaa, että tapahtuiko tämä Ilmajoella, kuvitellen, että me oltaisiin täällä jotenkin suojassa vastaavalta.🤦
- Anonyymi
Juuri tuli ohjelma että ovat jo vähin äänin soluttautumassa Suomeen,helppoa kun on avoimet ovet
- Anonyymi
Maahanmuutto on rikkaus.
Ihania ruuanlaitto-ja pelihetkiä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009891304.html - Anonyymi
Onko tämä Ruotsin raja Ilmajoella?
- Anonyymi
On varmaan kun on Ilmajoki palstalla - jossa keskustellaan Ilmajoen asioista.
- Anonyymi
Seinäjoen ja Ilmajoen rajalle voitaisiin rakentaa aita josta pääsee läpi kaikki muut kun ilmajokiset. Jatkuvasti haastavat riitaa Seinäjoen suuntaa, Bilettäkööt jatkossa oopperassa ja kantakrouvissa. Töihin kuitenkin tulee ilmajoelta yli puolet kuntsalaisista. Työllistäkää jatkossa persut oman kunnan väki
- Anonyymi
Ilmajoen persut vie Seinäjokisten työpaikkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmajoen persut vie Seinäjokisten työpaikkoja
Raja kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raja kiinni
Sieltä ne on jo tulos, Lauttajärven ja Vittingin suunnasta! Nyt olis Oodineille näytön paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raja kiinni
Tulisi nopeasti ahonkylästä liitoshakemus Seinäjokeen ja sen voi ottaa mutta muu ilmajoki tulkoot omillaan toimeen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117