Oleskelulupia myönnetään holtittomasti,vaikka rakentajia uhkaa työttömyys. Suomalaisia rakennusmiehiä jää työttömiksi,ja silti myönnetään 300 oleskelulupaa lkuukaudessa rakennusalalle.
RAKENNUSLIITTO ÄRÄHTÄÄ
11
193
Vastaukset
- Anonyymi
Purra on asiasta varoitellut. Kaikki muut puolueet haluavat ulkomailta tulevia työttömiä. Pitäisi kaiketi työllistää ensiksi Suomessa olevat.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180333505
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Suomessa ei ole pula työvoimasta.
On jatkuva pula halvasta työvoimasta. - Anonyymi
Halpatyövoimaa ulkomailta, on kaikkien puolueiden tavoite persuja lukuunottamatta. Kelan tilasto kertoo mikä on homman nimi.
- Anonyymi
Höpö höpö.
Halpis duunareiden palkkaaminen ei ole ihan helppoa.
Palkkaajan on todistettava että ko. duuniin ei ole härmäläisiä saatavana.
''Työntekijän oleskelulupaan voi liittyä saatavuusharkinta. Se tarkoittaa, että työnantajan on selvitettävä, onko kyseiseen tehtävään saatavilla kohtuullisessa ajassa työvoimaa Suomesta tai EU/ETA –alueelta.'' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Halpis duunareiden palkkaaminen ei ole ihan helppoa.
Palkkaajan on todistettava että ko. duuniin ei ole härmäläisiä saatavana.
''Työntekijän oleskelulupaan voi liittyä saatavuusharkinta. Se tarkoittaa, että työnantajan on selvitettävä, onko kyseiseen tehtävään saatavilla kohtuullisessa ajassa työvoimaa Suomesta tai EU/ETA –alueelta.''Eivät Suomalaiset halua tai kykene tekemään töitä rakennuksilla. Ovat herkkiä tunopoikia. 🌚🌚🌚
- Anonyymi
Kysymyksessä on raha,ja nämä puusilmät haluaa halpatyövoimaa koska suomen duunarit ei ole mitään litran mittoja! Menikö perille jästi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066