Kuinka on päiväsi sujunut, nainen

Anonyymi-ap

Oletko ajatellut miestä, jonka tiedät kaipaavan? Ai et tiedä? No mutta aavistat kuitenkin. Mies, joka oli sinuun lääpällään ja on vieläkin.

27

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka päivä mielessä. Siitä ajatusten miehestä on tullut jo arkipäivää minun päässäni. Nyt kuitenkin nukkumaan. Huomenna taas työpäivä.

    • Anonyymi

      En tiedä. Eipä olla nähty ja täälläkin vain arvailua.

    • Anonyymi

      Vähän huonosti, mutta en nyt tähän avaa, mistä on kyse. Ei mitään vakavaa kuitenkaan. Kiitos, kun kysyit.

    • Anonyymi

      Kaipaan tottakai. Vuoristorataahan tämä on. Näkeminen tuo lämmön ja ilon, mutta ero ikävän ja epätoivon.

    • Anonyymi

      Oletko sinä se mies?

    • Anonyymi

      Lääpällään 🙂 ja ilmeni miten, missä ja kenelle?
      Jos vain täällä niin yhtä turha kuin eurojackpotin veikkaus.

      T. yksi banaanikärpäsistä..

    • Anonyymi

      Enpä usko, että kukaan minuun lääpällään on, mutta tietenkin olen ajatellut häntä. Joka päivähän minä ajattelen. Mies on jatkuva taustahumina elämässäni, toisinaan kuuluu vaimeampana, joskus pauhaa niin että korvissa soi. Mietin miten hän voi, mitä touhuaa, ja haaveilen, että olisi luonani, kädenojennuksen päässä niin että voisin hellästi suostutella lähemmäs ja pitää hyvänä. Hyvänlainen mies. <3

    • Anonyymi

      Kuinka suuri ikäero

      • Anonyymi

        Kerro ite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ite?

        5 vuotta


    • Anonyymi

      Murunen, kultainen, kaiken kaaoksen ja hulinan keskellä ajatuksissani. Hyvällä tavalla.
      Voithan hyvin, sinäkin.

    • Anonyymi

      Sujuuhan se kun laittaa sujumaan.
      24/7 hän , Mies on ajatuksissani.
      Jotenkin uskoin siihen katseeseen.

    • Anonyymi

      Ei meillä ole paljon ikäeroa. Muutama vuosi.
      Olen ajatellut ja ehkä hänkin joskus ajattelee minua.
      Miksi hän olisi lääpällään ollut silloin? Olin ihan raakile jolla ei mitään käsitystä kunnon suhteesta ennen häntä.. en osannut olla ja kävi sitten niin.
      Sitä syystä en usko hänen olevan millään tavalla kiinnostunut enää.
      Kaunis ajatus toki.

    • Anonyymi

      Mietin häntä päivittäin. Mutta en kyllä usko, että hän minua kaipaa. Hän ehkä oli kiinnostunut minusta joskus, mutta ei enää.
      Tämä on nyt liian vaikeaa, kun ei nähdä enää ikinä.

      • Anonyymi

        Miksi ette näe?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette näe?

        Koska ei häntä näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei häntä näy.

        Täällä vai IRL? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette näe?

        Koska hän muutti pois, niin emme näe enää missään.


    • Anonyymi

      Enpä usko, että täällä on semmoisia, jotka tietää kaivattunsa täällä olevan.

      • Anonyymi

        On niitä. Ja muitakin tuttuja.


    • Tänään olen ajatellut ainakin kahta miestä.
      Se on jännä, miten joku voi jäädä mieleen niin, vaikka olisitte nähneet toisenne vain muutaman kerran, ettekä ole koskaan edes jutelleet. Outoa… uskon, että se on juuri sitä kemiaa. Jotain selittämätöntä kemiaa.
      Jännä ajatella myös sitä, että sillä ihmisellä ei välttämättä ole aavistustakaan, että on jonkun ajatuksissa vähän väliä. Ei aavistustakaan siitä, minkälaisen atraktion on saanut aikaan toisessa ihmisessä, kirjaimellisesti sanomatta tai tekemättä yhtään mitään.

      Elämä on ihmeellistä. 🤔🥺🤭👀🫶🏻

    • Anonyymi

      Jos mietin häntä vuosien takaa niin tiedän mistä syystä muistan hänet. Hänessä oli paljon vilpitöntä ja aitoa ja silti sellaista joka haavoitti ja toi kärsimystä elämääni.

      Elämäni on nyt ollut tosi raskasta. Läheisten sairautta ja kuolemaa. Palstalla kirjoittelut ovat turhia. Meillä ei ole enää muuta yhteyttä. Ja luulen, että hän haluaa "operoida vain netissä". Joten toivotan levollista yötä.

      🍁🌾

    • Anonyymi

      paranee koko ajan.
      Entäs sun??

    • Anonyymi

      Et ole ainoa joka on lääpällään naiseen.

    • Anonyymi

      Ei hän ole enää. Joskus oli aika haipakkaa... Mutta nyt, se olisi melko vaarallista

    • Anonyymi

      Olen miettinyt kokoajan! ❤️❤️ kysy minua kahville.

    • Anonyymi

      Olen nonstop päässä velloo tai asuu on tullut ja jäänyt asumaan. Miten vois olla ajattelematta? Saa jäädä hyvä asukas🙂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1757
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      231
      1405
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      755
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      735
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      674
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      664
    Aihe