Onko Suomi sitoutunut, tai onko siltä jonkin sopimuksen mukaan kielletty maamiinojen käyttö puolustustarkoituksessa?
Oliko Tarja Halosella jotain osuutta ko. asiaan?
Kertokaa minulle tietämättömälle!
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjäkään ei ole tuossa maamiinasopimuksessa mukana.
- Anonyymi
Suomella on jo uuden sukupolven maaminoja.. ja ne tulee heti käyttöön jos Putte lätissään alkaa jotain touhuamaan lätissään
- Anonyymi
Ukrainan sota on taas kerran näyttänyt tuon ikivanhan totuuden: Aseiden keskellä lait vaikenevat. Sodissa on siis ihan sama mitä sopimuksia on solmittu koska niitä ei sodan osapuolet noudata. Yhdysvallat on käyttänyt kaikissa hyökkäysodissaan kielettyjä aseita, myrkkyjä jne, ja niin tekevät kaikki muutkin.
- Anonyymi
Eli sinusta oli hyvä luopua maamiinoista ja korvata ne jollain muulla, asiasi on tullut selväksi jo aiemmissa keskusteluissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633