Hyvin toimii trollikone

Anonyymi-ap

Hienosti lähtee täältä pois nämä aremmat selvästi negatiiviset jopa rikolliset uhkaukset heti pois..

15

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla järjestöllä ja sen papeilla syyskiireitä..

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­y­­m­­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mutta onneksi minä ehdin ottaa niistä eilen kuvakaappaukset. Oli sen verran törkeä nimellä tehty uhkaus.

    • Anonyymi

      Tuo uhkailu alkaa olla jo iltalehtimateriaalia. Saadaanpa hyvät otsikot aikaiseksi!

    • Anonyymi

      Ja kaikki taustat tietäen tuosta sinun tapauksestasi saisi aikaiseksi vaikka pari kirjaa. Iltalehden lööppi on vain alkusoittoa koko vääryyden paljastumiselle.

    • Anonyymi

      Mutta onneksi minä ehdin ottaa niistä eilen kuvakaappaukset. Noin törkeää henkilökohtaista nimellä varustettua uhkausta ei voi ohittaa olankohautuksella. Ja kaikki taustat tuntien koko tuon sinua kohdanneen vääryyden on aika tulla julki. Asia kosketti satoja ihmisiä täällä Pohjanmaalla. Onneksi Iltalehti/Iltasanomat ottaa mielellään tällaiset uutisointiinsa.

      • Anonyymi

        Mitä on tapahtunut? Kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on tapahtunut? Kerro lisää.

        Ennen kuin paljastamme asiaa medialle, olemme yhteydessä Vartiotorniseuraan. Emme haluaisi median riepoteltavaksi, ainakaan vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kuin paljastamme asiaa medialle, olemme yhteydessä Vartiotorniseuraan. Emme haluaisi median riepoteltavaksi, ainakaan vielä.

        Mutta jos se media kehuisi teitä? Kelpaisiko sellainen riepottelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos se media kehuisi teitä? Kelpaisiko sellainen riepottelu?

        Kyse ei ole nyt mistään kehujen vaan oikeutuksen hakemisesta. Sen verran suurta vääryyttä on jouduttu kokemaan, että traumat ovat pysyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole nyt mistään kehujen vaan oikeutuksen hakemisesta. Sen verran suurta vääryyttä on jouduttu kokemaan, että traumat ovat pysyviä.

        Joo. Kun JT lapset eivät ole ottaneet yhteyttä tai ovat laittaneet estot kaikkiin yhteydenpito välineisiin ja tätä on kestänyt jo 15 vuotta, niin kyllä sitä traumoja sellaisesta tulee.
        Siis kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kun JT lapset eivät ole ottaneet yhteyttä tai ovat laittaneet estot kaikkiin yhteydenpito välineisiin ja tätä on kestänyt jo 15 vuotta, niin kyllä sitä traumoja sellaisesta tulee.
        Siis kenelle?

        Meneeköhän nämä traumojen hoitokulut pelkästään yhteiskunnan maksettaviksi vai pitäisikö jehovan todistajien katsoa peiliin ja hoitaa osansa asiasta, koska ovat ihmisille niin järkyttäviä elinikäisiä traumoja aiheuttaneet? Uhkailut, laittomat ja salaiset oikeudenkäynnit sekä käskyn pysyä hiljaa vääryyksistä ja vielä lopuksi pyytää anteeksi tekemättömiä tekoja ovat järkyttäneet monen mielenterveyden lopuksi ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kun JT lapset eivät ole ottaneet yhteyttä tai ovat laittaneet estot kaikkiin yhteydenpito välineisiin ja tätä on kestänyt jo 15 vuotta, niin kyllä sitä traumoja sellaisesta tulee.
        Siis kenelle?

        JT sululaisille tulee traumoja, kun ei suostu ryömimään takaisin.
        Näin minä olen sen ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT sululaisille tulee traumoja, kun ei suostu ryömimään takaisin.
        Näin minä olen sen ymmärtänyt.

        Onhan se nöyryyttävää, kun turhaan joutuu karttamaan, eikä kohde edes suostu ryömimään takaisin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe