Long covid-tapauksista yhdeksän kymmenestä on rokottamaton. Ja sillä yhdellä on lc lievänä.
Näin se vaan meni, muuta ei ole osoitettu.
Neljä viidestä korona-aikana kuolleista oli rokottamaton
191
947
Vastaukset
- Anonyymi
Virus oli vaarallisimmillaan 2019-2020, minkä jälkeen virus alkoi olla koko ajan vähemmän ja vähemmän vaarallinen.
2019-2020 ei ollut koronapiikkejä ja samaan aikaan nimenomaan tuolloin virus oli vaarallisimmillaan.
Siksi on lähinnä itsestään selvää, että viruksen uhrit oli pääasiassa koronarokottamattomia.- Anonyymi
Niin mutku, mutku,....
Eikös sen rokotteen pitänyt heikentää immuniteettia ja kaikkea muuta kamalaa? Silti juuri rokottamattomat täyttintehohoitooaikat rokotusten alettuakin. - Anonyymi
Enpä ole kuullut, että viruksen vaarallisuus olisi juuri muuttunut. Pikemminkin sitä opittiin hoitamaan paremmin sairaaloissa.
Näissä väitteissä olisi lähes pakollista pistää lähde näkyviin. Sama koskee myös aloitusta. Koronasta on niin paljon virheellisiä väittämiä liikkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole kuullut, että viruksen vaarallisuus olisi juuri muuttunut. Pikemminkin sitä opittiin hoitamaan paremmin sairaaloissa.
Näissä väitteissä olisi lähes pakollista pistää lähde näkyviin. Sama koskee myös aloitusta. Koronasta on niin paljon virheellisiä väittämiä liikkeellä.Jokainen virus laimenee mutatoituessaan kuulit siitä tai et. Se on luonnon laki.
- Anonyymi
<< Virus oli vaarallisimmillaan 2019-2020, minkä jälkeen virus alkoi olla koko ajan vähemmän ja vähemmän vaarallinen.
2019-2020 ei ollut koronapiikkejä ja samaan aikaan nimenomaan tuolloin virus oli vaarallisimmillaan.
Siksi on lähinnä itsestään selvää, että viruksen uhrit oli pääasiassa koronarokottamattomia. >>
Mutta onhan edelleen vaan niin, että rokottamattomien kuolinriski koronaan on monikertainen rokotettuihin nähden vaikka riski sinänsä onkin pienentynyt tässä pandemian edetessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Virus oli vaarallisimmillaan 2019-2020, minkä jälkeen virus alkoi olla koko ajan vähemmän ja vähemmän vaarallinen.
Siksi on lähinnä itsestään selvää, että viruksen uhrit oli pääasiassa koronarokottamattomia. >>
Mutta onhan edelleen vaan niin, että rokottamattomien kuolinriski koronaan on monikertainen rokotettuihin nähden vaikka riski sinänsä onkin pienentynyt tässä pandemian edetessä.Niillä tilastointimenetelmillä, joita meillä käytetään, tämä pätee vanhuksiin. Ei muihin. Tämä siksi, että vaikka kuolema käytettyjen tilastointimenetelmien perusteella seuraa todettua koronatartuntaa rokottamattomalla todennäköisemmin kuin täysin rokotetulla, tartuntoja on vastaavasti enemmän rokotetuilla kuin rokottamattomilla. Riski on kuitenkin marginaalinen kellä hyvänsä, sillä valtaosa väestöstä on koronan kohdannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä tilastointimenetelmillä, joita meillä käytetään, tämä pätee vanhuksiin. Ei muihin. Tämä siksi, että vaikka kuolema käytettyjen tilastointimenetelmien perusteella seuraa todettua koronatartuntaa rokottamattomalla todennäköisemmin kuin täysin rokotetulla, tartuntoja on vastaavasti enemmän rokotetuilla kuin rokottamattomilla. Riski on kuitenkin marginaalinen kellä hyvänsä, sillä valtaosa väestöstä on koronan kohdannut.
<< Niillä tilastointimenetelmillä, joita meillä käytetään, tämä pätee vanhuksiin. Ei muihin. >>
Pätee toki kaikkiin.
Tietysti aivan ehdoton valtaosa kuolleista oli vanhuksia. Nuoret oli kuitenkin enemmän yksittäistapauksia, joten niistä tilastoaineisto ei kuitenkaan ole kovin kattavaa.
<< kuolema käytettyjen tilastointimenetelmien perusteella seuraa todettua koronatartuntaa rokottamattomalla todennäköisemmin kuin täysin rokotetulla, tartuntoja on vastaavasti enemmän rokotetuilla kuin rokottamattomilla. >>
Ei kun ihan koronakuolemaa ylipäätään: rokottamattomien koronakuolemalla on monikertainen riski rokotettuihin nähden. Siihen ei vaikuta tartuntojen määrä.
Miten se noin voikin mennä ? Oliko rokotuksesta sittenkin se hyöty, että säilyy helpommin hengissä koronasta ?
Joutuuko sen nyt myöntämään.
Ainakin tuo näyttää siltä, minkä sinäkin nyt myönnät.
Hiljalleen jokainen foliohattu joutuu myöntämään olleensa väärässä koko kiihkoilussaan.
<< Riski on kuitenkin marginaalinen kellä hyvänsä, sillä valtaosa väestöstä on koronan kohdannut. >>
Juu, onhan se pieni riski (tuhkarokon riskin luokkaa, johon siihenkin rokottaudutaan). Toki pieni riskihän on myös kuolla auto-onnettomuudessa, mutta silti kannattaa suojata sitä henkikultaansa turvavyöllä. Miksi tässä tapauksessa ei olisikaan järkevä suojata sitä henkeään rokottautumalla ? Siihen kun löytäisit jonkun rationaalisen selityksen. - Anonyymi
Mitäs ne salaliittoteorikot tähän.? Valhetta vai mitä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen virus laimenee mutatoituessaan kuulit siitä tai et. Se on luonnon laki.
Tuollaista luonnonlakia ei ole.
Otetaan esimerkki:
”Vielä ei ole varmaa, onko uusi koronavariantti vaarallisempi kuin nykyinen deltavariantti.”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaaralliseksi-epailty-b11529-variantti-who-kokoontuu-22-tapausta-vahvistettu-etela-afrikassa/08f2754a-f349-4ed6-9f4c-6bd69f66205f - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista luonnonlakia ei ole.
Otetaan esimerkki:
”Vielä ei ole varmaa, onko uusi koronavariantti vaarallisempi kuin nykyinen deltavariantti.”
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaaralliseksi-epailty-b11529-variantti-who-kokoontuu-22-tapausta-vahvistettu-etela-afrikassa/08f2754a-f349-4ed6-9f4c-6bd69f66205fOn vaarallisempi ,
sen nimi oli vissiin X jos muistan oikein,se on rajumpi kun korona ja tutkijat ovat olleet jo hyvän aikaa töissä näiden valmistelujen kanssa, ettei tule yllätyksenä ja aiheuta sellaista avuttomuutta kun covid 19: aiheutti, oli siis ihan uusi virusvariantti tullessaan..
tässä uudessa viruksia on miljoonia jotka jakaantuvat kolmeen eri ryhmään joissa kussakin omia varianttej. Ja toivon mukaan silloin on materiaalia että riittää ja hengitys koneita joita voi käyttää kotihoidossakin. Aikaa sen tuloon ei tiedetä koska siinäkin on monta tekijää milloin leviäminen alkaa, niin että mahdollisesti ehditään valmistaa tarpeeksi vasta ainetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutku, mutku,....
Eikös sen rokotteen pitänyt heikentää immuniteettia ja kaikkea muuta kamalaa? Silti juuri rokottamattomat täyttintehohoitooaikat rokotusten alettuakin.Juu, jopa se vanha nainen sano, et voi aiheuttaa immuniteettikadon. Eivät tieneet mitä kaikkea piikki voi aiheuttaa, ku ei oo tutkittu. No, kyllä ulkomailla jo kertovat, ku paljon piikitetty, et mitä aiheutti.
Ainakin piikitetut sai koronan, ja levitti sitä. Vaikka muuta luvattiin.
- Anonyymi
Kunhan ensin opettelet vain murtolaskut.
- Anonyymi
No täällä yksi rokottamaton. Hyvä etten ole sitä koronaa vielä tähänkään päivään mennessä saanut, jos se on kerran minulle niin vaarallinen. Onneksi se on tarttunut lähinnä noihin rokotettuihin tuttuihin, joista jotkut ovat sairastaneet sen useamman kerran.
- Anonyymi
Harva kykenee välttymään virustaudeilta ikuisesti.
Minä sairastin koronan kahden rokotteen jälkeen. Vähän kurkkukipua ja lihassärkyä yhtenä illtana, ei noussut edes kuumetta. Testi pahahti kirkkaan positiiviseksi. Lapsilla korona meni tavallisena kuumetautina.
Mutta minäkin olin ilmeisesti niitä onnellisiä. Muutamalla tutulla tauti oli rankempi. - Anonyymi
Bunkkerissa elijät harvemmin saivat sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sairastin koronan kahden rokotteen jälkeen. Vähän kurkkukipua ja lihassärkyä yhtenä illtana, ei noussut edes kuumetta. Testi pahahti kirkkaan positiiviseksi. Lapsilla korona meni tavallisena kuumetautina.
Mutta minäkin olin ilmeisesti niitä onnellisiä. Muutamalla tutulla tauti oli rankempi.Moni rokottamaton on sairastanut sen samalla tavalla. Oliko siitä rokotteesta jotain apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bunkkerissa elijät harvemmin saivat sen.
Tai jos saivat, niin valehtelevat, etteivät saaneet. Fanaatikoille totuus on liukuva käsitys silloin kun on kyse heidän liturgiastaan.
On todennäköistä, että lähes jokainen suomalainen on jo sairastanut koronan. Joillekin se tulee hyvin vähäoireisena niin, ettei sitä ole tunnistettu koronaksi. Itselläni oli rokotteista huolimatta ainakin yksi koronatartunta, mutta se oli lievä. Riskiryhään kuuluvana olen ottanut kaikki rokotteet ja tulen ottamaan jatkossakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni rokottamaton on sairastanut sen samalla tavalla. Oliko siitä rokotteesta jotain apua?
Tätä minäkin olen kummastellut. Moni rokotettu uskoo rokotteen ansiosta sairastaneensa koronan lievänä eikä huomioi, että onhan moni rokottamatonkin sairastanut sen hyvin lievänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minäkin olen kummastellut. Moni rokotettu uskoo rokotteen ansiosta sairastaneensa koronan lievänä eikä huomioi, että onhan moni rokottamatonkin sairastanut sen hyvin lievänä.
Ei rokkotteita ei maskin käyttöä eikä koronaa kyllä se varmaan oli jossakin vaiheessa mutta mitän en huomannut itse syön d-vitamiini lisää niin ei ole olut näitä nuhatauteja enään vuosiin toiset vetää flussa ja k rokoteita ja on joka talvi kipeinä siltikin ja nämä taudissa olit sitten aina vatii että minun pitäisi myös alkaa ottamaan noita rokotteita ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa tehohoitopotilaista oli rokottamattomia ja long covid potilaista on myös. Kuolleisuus lienee samaa tasoa rokotettujen kanssa mutta niitä on nelinkertainen määrä rokottamattomien verrattuna.
- Anonyymi
Todennäköisesti olet sen saanut ja sairastanut. Eipä sitä tavallisesti juurikaan huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos saivat, niin valehtelevat, etteivät saaneet. Fanaatikoille totuus on liukuva käsitys silloin kun on kyse heidän liturgiastaan.
On todennäköistä, että lähes jokainen suomalainen on jo sairastanut koronan. Joillekin se tulee hyvin vähäoireisena niin, ettei sitä ole tunnistettu koronaksi. Itselläni oli rokotteista huolimatta ainakin yksi koronatartunta, mutta se oli lievä. Riskiryhään kuuluvana olen ottanut kaikki rokotteet ja tulen ottamaan jatkossakin.<< Bunkkerissa elijät harvemmin saivat sen.
Tai jos saivat, niin valehtelevat, etteivät saaneet. Fanaatikoille totuus on liukuva käsitys silloin kun on kyse heidän liturgiastaan. >>
Niin, jos ei tee testiä, on helppo sanoa, ettei ole todistettu, että olisi tauti ollut - tai sitten ihan kunnolla vaan valehtelua uskontonsa puolesta.
Tietysti tuo "bunkkerikin" on yksi ihan varteen otettava syy: kuitenkin nuo foliohatut alkoivat olla niin kaukana reaalimaailmasta, että heitä alettiin pitää sen verran kylähulluina, ettei kukaan halua enää olla juuri tekemisissä ko. fanaatikkojen kanssa. Näin siis kontaktit eli myös tartuntalähteet vähentyvät.
Tiedä sitten, mikä on totuus tuossa, mutta toisaalta joku itsestä yleistäminen on kuitenkin argumentaatiovirhe, niin eipä sillä merkitystä ole. Edelleen se, ettei ole koskaan ajanut kolaria, ei ole peruste sille, ettei tarvitse käyttää turvavyötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Moni rokotettu uskoo rokotteen ansiosta sairastaneensa koronan lievänä eikä huomioi, että onhan moni rokottamatonkin sairastanut sen hyvin lievänä. >>
Kyllä. Moni kuitenkin sairasti sen lievänä olipa rokotettu tai ei. Kuitenkin suhteellinen osuus vakavana sairastaneista oli huomattavasti suurempi nimenomaan rokottamattomilla, joten rokote aivan ehdottomasti auttoi. Sitä ei sitten tietenkään voi tietää, kuka nimenomainen yksilö pelastui vakavalta taudilta (tai kuolemalta), mutta kuitenkin tiedetään, että rokottautumalla kuolemalta pelastuneita on miljoonittain (todennäköisimmin pelastuneet ovat niitä, jotka saivat rokotuksesta huolimatta vakavia oireita). Tässä on siis vähän sama kuin vaikka tupakoinnin lopettamisessa: kukaan ei voi tietää, kuka heistä pelastui lopettamisellaan keuhkosyövältä, mutta tiedetään, että keuhkosyövän riski laskee merkittävästi, jos lopettaa sauhuttelun. Moni siis välttämättä pelastuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa tehohoitopotilaista oli rokottamattomia ja long covid potilaista on myös. Kuolleisuus lienee samaa tasoa rokotettujen kanssa mutta niitä on nelinkertainen määrä rokottamattomien verrattuna.
<< Suurin osa tehohoitopotilaista oli rokottamattomia >>
Ei tainnut sentään suurin osa olla, koska kuitenkin rokottamattomia oli niin älyttömän vähän verrattuna rokotettujen määrään, mutta siis monikertainen riski oli joutua teholle (ja kuolla) rokottamattomilla kun verrataan rokotettuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän asioiden toivottiin olevan. Mutta. Mutta. Toisin kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni rokottamaton on sairastanut sen samalla tavalla. Oliko siitä rokotteesta jotain apua?
Ei ollut mitään apua. Haittaa toki paljon ja Fimeakin tietää, että paljon on tuon rokotteen takia tämäkin kansa saanut kärsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minäkin olin ilmeisesti niitä onnellisiä. Muutamalla tutulla tauti oli rankempi.Piikkiproteiini sun piikistä antoi sen positiivisen tuloksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mitään apua. Haittaa toki paljon ja Fimeakin tietää, että paljon on tuon rokotteen takia tämäkin kansa saanut kärsiä.
<< Ei ollut mitään apua. >>
Pelasti Suomessakin monta tuhatta ihmishenkeä.
<< Haittaa toki paljon ja Fimeakin tietää, että paljon on tuon rokotteen takia tämäkin kansa saanut kärsiä. >>
Tuo on tietysti aivan silkkaa huuhaavammailua. - Anonyymi
Minäkään en sitä ainetta onneksi ottanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki esim. saattohoitopotilaista olivat koronapiikittämättömiä koska olivat liian huonossa kunnossa piikin ottoon. On selvää että sairastuminen on kohtalokasta sellaisissa tapauksissa.
Tilastoja kun kerrotaan/luodaan on tarkennettava ja selvennettävä asioita juurta jaksaen, muuten on vain yhden näkökannan nostamista koko touhu.
Kunnollista, monipuolistra dataa kansalle, ei tilaustyötä jota piikkien suosittelijat jakelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki esim. saattohoitopotilaista olivat koronapiikittämättömiä koska olivat liian huonossa kunnossa piikin ottoon. On selvää että sairastuminen on kohtalokasta sellaisissa tapauksissa.
Tilastoja kun kerrotaan/luodaan on tarkennettava ja selvennettävä asioita juurta jaksaen, muuten on vain yhden näkökannan nostamista koko touhu.
Kunnollista, monipuolistra dataa kansalle, ei tilaustyötä jota piikkien suosittelijat jakelee.<< Kaikki esim. saattohoitopotilaista olivat koronapiikittämättömiä koska olivat liian huonossa kunnossa piikin ottoon. >>
Juu, aivan aivan aluksi se on voinut vääristää tuota tilastoa. Kuitenkin vielä vaan (vaikka nyt saattohoitoon joutuvat on tietysti rokotettuja) rokottamattomilla on monikertainen riski kuolla koronaan rokotettuihin nähden. Sille pitäisi nyt keksiä joku selitys.
Näyttää pahasti siltä, että rokote pelasti monen ihmisen hengen. Joudummeko nyt toteamaan asian yhteen ääneen ?
Pystytkö toteamaan ilmiselvän asian julkisesti ?
Uskomuksesi oli vaan väärässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneton arpa on kohdannut rokottamattoman useammin kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minäkin olin ilmeisesti niitä onnellisiä. Muutamalla tutulla tauti oli rankempi.Minä luulen että minulla on ollut lievänä silloin ihan alussa mutta en tiedä koska Niitä testejä ei heti saatu ,
yksi kurssi kavereista oli juuri tullut silloin ulkomaan matkalta ja kertoi että hän oli ollut sairaana lomalla, joten luulen että tartutti minut koska sain kuumetta ja olin hyvin väsynyt, kuumetta en ole tavallisesti saanut kun muutaman kerran elämäni aikana,
Joten koska en tiedä oliko se koronaa niin olen ottanut kaikki viisi piikkiä enkä voinut mitenkään huonosti jälkeenpäin.
Se ei ollut kivaa aikaa mitenkään sitä oli vanki omassa koodissaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamisesta on aina apua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutut rokotetut sairasti rajummin. Lisäksi ne oli piikkikipeitä. Eli sairastovat enemmän. Vaikka piikkejä markkinoitiin koronaa ja sairaslomia estävänä🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Minä 3 kertaa sairastanu lievänä. En tarvinnu lääkriä. Ekalla kerralla soittelivat, kyselivät vointia/ oireita. Kaipa niit kiinnosti , kun Suomessa uusi tauti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla lailla uskoteltiin, jotta otat piikkisarjat😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän asioiden toivottiin olevan. Mutta. Mutta. Toisin kävi.
Totta 5 x piikitettynä koronassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Ei ollut mitään apua. >>
Pelasti Suomessakin monta tuhatta ihmishenkeä.
<< Haittaa toki paljon ja Fimeakin tietää, että paljon on tuon rokotteen takia tämäkin kansa saanut kärsiä. >>
Tuo on tietysti aivan silkkaa huuhaavammailua.Silkkaa uskottelua, jotta otat piikkisarjas.
Miksei etukäteen kerrottu, ei estä nuhaa, ei kuumetta, eiyskäisyä ei Koronaa?
Valehtelivat piikin estävän koronaa yli 90% .
Kaikki rokotetut sairastu meillä töissä, ku yksi rokotettu toi töihin taudin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneton arpa on kohdannut rokottamattoman useammin kuin muut.
Uskottele niin, ja ota piikit jotka ei estä Koronaa😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Kaikki esim. saattohoitopotilaista olivat koronapiikittämättömiä koska olivat liian huonossa kunnossa piikin ottoon. >>
Juu, aivan aivan aluksi se on voinut vääristää tuota tilastoa. Kuitenkin vielä vaan (vaikka nyt saattohoitoon joutuvat on tietysti rokotettuja) rokottamattomilla on monikertainen riski kuolla koronaan rokotettuihin nähden. Sille pitäisi nyt keksiä joku selitys.
Näyttää pahasti siltä, että rokote pelasti monen ihmisen hengen. Joudummeko nyt toteamaan asian yhteen ääneen ?
Uskomuksesi oli vaan väärässä.Meidän kaupungissa oli kolme kertaa enemmän kuolin ilmoiråtuksia kehdessö mitä tavallisesti.äyksikin kova kova pää leuhki kovasti miten terve hän on ja ettei Koronan häneen purrut,
Ja teki leikkiä meistä piikitetyistä . mutta lopulta jouti hänkin teholle ja kuoli. Ei ollut halunnut piikkiä, eläisi tänään jos olisi ottanut.
Samoin yksi lastenlapsi ( aikuinen) luuli että jos ei tunne olevansa sairas niin ei ole koronaa, kyllä se on vaikea selittää sellaiselle josta näkee ettei mene jakeluun .
Mistähän se oikeastaan johtuu että vielä tänäänkin on ihmisiä jotka luulevat tietävänsä paremmin kun hoitohenkilökunta.,ja kehutaan ettei olla otettu piikkiä ja samalla elellään laumasuojan turvin. . Siis kiittäisivät edes niitä jotka ottivat rokotteen.
Mutta moni ystävä minultakin menehtyi joten olivat oikeita suru vuosia , joita ainoastaan haluaa unohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Bunkkerissa elijät harvemmin saivat sen.
Tai jos saivat, niin valehtelevat, etteivät saaneet. Fanaatikoille totuus on liukuva käsitys silloin kun on kyse heidän liturgiastaan. >>
Niin, jos ei tee testiä, on helppo sanoa, ettei ole todistettu, että olisi tauti ollut - tai sitten ihan kunnolla vaan valehtelua uskontonsa puolesta.
Tietysti tuo "bunkkerikin" on yksi ihan varteen otettava syy: kuitenkin nuo foliohatut alkoivat olla niin kaukana reaalimaailmasta, että heitä alettiin pitää sen verran kylähulluina, ettei kukaan halua enää olla juuri tekemisissä ko. fanaatikkojen kanssa. Näin siis kontaktit eli myös tartuntalähteet vähentyvät.
Tiedä sitten, mikä on totuus tuossa, mutta toisaalta joku itsestä yleistäminen on kuitenkin argumentaatiovirhe, niin eipä sillä merkitystä ole. Edelleen se, ettei ole koskaan ajanut kolaria, ei ole peruste sille, ettei tarvitse käyttää turvavyötä.Miksi rokottamaton haluaisi peitellä lievää tautiaan.
Argumentti että rokottamattomat vastuuttomia oli vale koska rokote ei estänyt tartuttamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Moni rokotettu uskoo rokotteen ansiosta sairastaneensa koronan lievänä eikä huomioi, että onhan moni rokottamatonkin sairastanut sen hyvin lievänä. >>
Kyllä. Moni kuitenkin sairasti sen lievänä olipa rokotettu tai ei. Kuitenkin suhteellinen osuus vakavana sairastaneista oli huomattavasti suurempi nimenomaan rokottamattomilla, joten rokote aivan ehdottomasti auttoi. Sitä ei sitten tietenkään voi tietää, kuka nimenomainen yksilö pelastui vakavalta taudilta (tai kuolemalta), mutta kuitenkin tiedetään, että rokottautumalla kuolemalta pelastuneita on miljoonittain (todennäköisimmin pelastuneet ovat niitä, jotka saivat rokotuksesta huolimatta vakavia oireita). Tässä on siis vähän sama kuin vaikka tupakoinnin lopettamisessa: kukaan ei voi tietää, kuka heistä pelastui lopettamisellaan keuhkosyövältä, mutta tiedetään, että keuhkosyövän riski laskee merkittävästi, jos lopettaa sauhuttelun. Moni siis välttämättä pelastuu.Rokottamattomissa voi olla enemmän heitä jotka jonkun vaivansa takia epäröivät rokottautumistaan. Siis valikoitunut joukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Kaikki esim. saattohoitopotilaista olivat koronapiikittämättömiä koska olivat liian huonossa kunnossa piikin ottoon. >>
Uskomuksesi oli vaan väärässä.Rokottamattomat syrjäkansaa joka muutenkin terveytensä suhteen heikoilla. Ihan jo terveyskeskusten alennustilan vuoksi. Hoitamattomana vaivoja pilvin pimein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomat syrjäkansaa joka muutenkin terveytensä suhteen heikoilla. Ihan jo terveyskeskusten alennustilan vuoksi. Hoitamattomana vaivoja pilvin pimein.
Pitää verrata ihmisiä joiden terveydestä huolehdittu vastaavasti nähdäkseen onko rokotteesta ollut apua vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla lailla uskoteltiin, jotta otat piikkisarjat😉
<< Tuolla lailla uskoteltiin, jotta otat piikkisarjat >>
Ei kun koko pandemian ajan on ollut faktaa, että rokottamattomien kuolinprosentti koronaan on ollut monikertainen rokotettuihin nähden. Niin reaalimaailma toimii vaikka se kuinka loukkaisi uskontoasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silkkaa uskottelua, jotta otat piikkisarjas.
Miksei etukäteen kerrottu, ei estä nuhaa, ei kuumetta, eiyskäisyä ei Koronaa?
Valehtelivat piikin estävän koronaa yli 90% .
Kaikki rokotetut sairastu meillä töissä, ku yksi rokotettu toi töihin taudin.<< Silkkaa uskottelua, jotta otat piikkisarjas. >>
Ei vaan tutkimustulos.
Ei se voi muutakaan olla, koska tilastoissa on suoraan se fakta, joka on koko koronan ajan ollut: rokottamattomien kuolinriski koronaan on monikertainen rokotettuihin nähden. Ei sille vaan voi mitään.
<< Miksei etukäteen kerrottu, ei estä nuhaa, ei kuumetta, eiyskäisyä ei Koronaa?
Valehtelivat piikin estävän koronaa yli 90% . >>
Se olisikin tehonnut noin, mutta kun virus muuntui. Siihenkin rokote tehosi, mutta heikommin.
<< Kaikki rokotetut sairastu meillä töissä, ku yksi rokotettu toi töihin taudin. >>
Mistäköhän sinä tietäisit kenenkin rokotusstatuksen.
Tuo on kyllä niin hupaisaa, että se riippuu aina kertojasta, kuka sairastui ja mitenkä pahasti. Rokottamattomat selittävät, että rokotetut lähes kuolivat kaikki (ja kuolevat sitten myöhemmin kun ovat ensin tulleet magneettiseksi jne.), mutta kun tilastot osoittavat aivan täysin päivänselvästi, että rokottamattomat ovat suuremmassa riskissä. Monikertaisessa riskissä. Onhan se tietysti mahdollisuuksien rajoissa, että sinulla olisi lähipiirissä harvinainen erityistapaus (kun kuitenkin tilastotietoahan tuo on), mutta veikkaisin, että enemmänkin ehkä sitten painat mieleen vain rokotetuille tapahtuneet sairastumiset tai sitten kun joku sairastuu, ajattelet, että hän on rokotettu - tai sitten valehtelet ihan vaan summissa. Kuitenkaan tilastollisesti tuo ei pidä paikkaansa. Tilastollisesti rokotetut ovat paremmassa suojassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kaupungissa oli kolme kertaa enemmän kuolin ilmoiråtuksia kehdessö mitä tavallisesti.äyksikin kova kova pää leuhki kovasti miten terve hän on ja ettei Koronan häneen purrut,
Ja teki leikkiä meistä piikitetyistä . mutta lopulta jouti hänkin teholle ja kuoli. Ei ollut halunnut piikkiä, eläisi tänään jos olisi ottanut.
Samoin yksi lastenlapsi ( aikuinen) luuli että jos ei tunne olevansa sairas niin ei ole koronaa, kyllä se on vaikea selittää sellaiselle josta näkee ettei mene jakeluun .
Mistähän se oikeastaan johtuu että vielä tänäänkin on ihmisiä jotka luulevat tietävänsä paremmin kun hoitohenkilökunta.,ja kehutaan ettei olla otettu piikkiä ja samalla elellään laumasuojan turvin. . Siis kiittäisivät edes niitä jotka ottivat rokotteen.
Mutta moni ystävä minultakin menehtyi joten olivat oikeita suru vuosia , joita ainoastaan haluaa unohtaa.<< Mistähän se oikeastaan johtuu että vielä tänäänkin on ihmisiä jotka luulevat tietävänsä paremmin kun hoitohenkilökunta. >>
Jep, tuo on se totaalisen typeryyden ydin: miten ihminen voikin kuvitella, että lukemalla jotain epätieteellistä huuhaablogia hänestä sukeutuisikin koko tiedeyhteisöä verrattomasti kyvykkäämpi ja tietävämpi alan erityisasiantuntija. Kyllä siinä täytyy olla jotain niin luihin ja ytimiin menevää tyhmyyttä, ettei tuollaista voi täysijärkinen ihminen luulotella itselleen.
Kyse on luonnollisesti Dunning-Krugerin efektistä, jossa jostain asiasta ensimmäistä kertaa lukeva ajattelee, että tajuaa asian oikein hyvin - jopa niin hyvin, ettei häntä asiantuntevampaa oikein voi ollakaan. Sitten kun asiaa opiskeleekin pari, kolme vuotta ihan oikeasti, huomaakin, ettei tiedä asiasta oikeastaan yhtään mitään (vaikka silloin tietää ainakin sata kertaa enemmän kuin aivan aluksi). Sitten vasta myöhemmin luottamus omaan asiantuntijuuteen palautuu edes jonkin verran.
Sitä ihminen on vaan liian tyhmä tajutakseen, miten tyhmä onkaan asiassa, josta vaikkapa tiedeyhteisö on tuottanut miljoonia tutkimusjulkaisuja, mutta joista aloitteleva tee-se-itse-immunologi ei ole kuullut halaistua sanaa. Hän ei kykene tajuamaan tiedon määrää, koska hänellä ei ole tietoa asiasta olevan tiedon määrästä. Silloin syntyy noita ylivertaisuusvinoutuneita kuvitelmia omasta tietotaidosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi rokottamaton haluaisi peitellä lievää tautiaan.
Argumentti että rokottamattomat vastuuttomia oli vale koska rokote ei estänyt tartuttamista.<< Argumentti että rokottamattomat vastuuttomia oli vale koska rokote ei estänyt tartuttamista. >>
Mutta he vähintään käyttävät terveyspalveluja, joita joku muu olisi kaivannut - ja pelkästään omaa luupäisyyttään.
Olette ansainneet kaiken sen vihan, jota saatte tuosta huuhaavammailustanne.
Siihen on ihan syy, miksi kaverit ovat jättäneet eikä sukulaisetkaan halua enää tavata teitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomissa voi olla enemmän heitä jotka jonkun vaivansa takia epäröivät rokottautumistaan. Siis valikoitunut joukko.
<< Rokottamattomissa voi olla enemmän heitä jotka jonkun vaivansa takia epäröivät rokottautumistaan. Siis valikoitunut joukko. >>
Tuo on toki pieni mahdollisuus. Tosin voi olla toisinkin päin: jos on muuta vaivaa, niin ovat ajatelleet, että "minä ainakin otan rokotteen, koska olen muuten jo sen verran heikko".
Tuon tietysti voi lyödä pois kontrolloiduilla tutkimuksilla, joissa tällaista vinoutumista ei ole ollut. Nekin osoittavat, että rokote alentaa riskiä. On siis aikamoinen looginen kuperkeikka, jos kuvittelet, että kontrolloitu tutkimus osoitti rokotteen hyödyt, mutta sitten kansalliset tilastot olisivat totaalisesti päinvastaiset todisteettoman vinoutumisen vuoksi. Siinä kyllä yritetään keksiä jotain omaa saunatonttua selittämään, miksi reaalimaailma ei olekaan uskomuksen mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomat syrjäkansaa joka muutenkin terveytensä suhteen heikoilla. Ihan jo terveyskeskusten alennustilan vuoksi. Hoitamattomana vaivoja pilvin pimein.
<< Rokottamattomat syrjäkansaa joka muutenkin terveytensä suhteen heikoilla. >>
No, ovathan he heikommin koulutettuja, keskimäärin enemmän työttömiä ja maalla asuvia (peräkammarin poikia) [jotka muuttujat muuten käy yksiin vähäisemmän älykkyydenkin kanssa], mutta mahtoiko missään olla osoitusta siitä, että heidän terveytensä olisi ainakaan niin paljon heikommissa kantimissa, että heidän kuolemanriskinsä olisi sentään monikertainen rokotettuihin nähden. En ihan siihen lähtisi luottamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää verrata ihmisiä joiden terveydestä huolehdittu vastaavasti nähdäkseen onko rokotteesta ollut apua vai ei.
<< Pitää verrata ihmisiä joiden terveydestä huolehdittu vastaavasti nähdäkseen onko rokotteesta ollut apua vai ei. >>
Joka tulos saatiin siis niistä tutkimuksista, joilla rokotteen teho ja turvallisuus osoitettiin, että ne sai myyntiluvan. Asia on siis huomioitu.
- Anonyymi
Vaae diiiih =D
K-piikkejä 0, maskia 0, K-(natsi) passia 0, koronavilikkua 0 ja edelleen täällä vaa elossa olla posotetaan =D käkäkäkä! Kaupan mittarin mukaan korona oli kun pari pylvästä nousi, yli vuosi sitten, vaati vaivaiset pari päivää lievää kuumeilua, siinä sitä "lööng göövidiä" =D hahahahahah!- Anonyymi
Ja kaikella tuolla sekoilulla teit itsestäsi modernin ajan kylähullun.
Sitten on nimittäin aivan älytön määrä heitä, joilla on rokotukset käyty, tauti on ollut lievä ja nykyisellään kaikki asiat kunnossa ml. sosiaaliset suhteet. - Anonyymi
Moni sai sen lievänä , mutta uusiintuminenkin on mahdollista nyt kun on taas sairaaloissa koronapoitilaitakin. Niin että kukin tekee kuten tahtoo oman kehonsa kanssa. Ja se joka auraa tänään , ivaa ainoastaan kaiåaikkia omaisia jotka menettivät rakkaansa koronaan. Sellaisen naurajan laittaisin mielelläni akuutille ottamaan vastaan potilaita joilla henki ei kulje kun korona on jo keuhkoissa . En tuomitse ketään, sillä ymmärrän etteivät kaikki voi ymmärtää
Mutta voisivat toki ottaa huomioon sen että niin monelta kuoli perheen jäseniä tähän tautiin, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni sai sen lievänä , mutta uusiintuminenkin on mahdollista nyt kun on taas sairaaloissa koronapoitilaitakin. Niin että kukin tekee kuten tahtoo oman kehonsa kanssa. Ja se joka auraa tänään , ivaa ainoastaan kaiåaikkia omaisia jotka menettivät rakkaansa koronaan. Sellaisen naurajan laittaisin mielelläni akuutille ottamaan vastaan potilaita joilla henki ei kulje kun korona on jo keuhkoissa . En tuomitse ketään, sillä ymmärrän etteivät kaikki voi ymmärtää
Mutta voisivat toki ottaa huomioon sen että niin monelta kuoli perheen jäseniä tähän tautiin,<< Niin että kukin tekee kuten tahtoo oman kehonsa kanssa. >>
Mutta kyllä sitten pitäisi olla sen verran selkärankaa, että jos se korona sitten iskeekin pahana, niin rokottamaton kärsisi (ja kuolisi) sitten ihan omineen eikä lähtisi hakemaan yhteiskunnalta hoitoa.
- Anonyymi
Rokotteett pelastivat ja pelastavat yhä.
- Anonyymi
Tällaisesta monet vielä unelmoivat. Mutta onhan heillä tuohon oikeus.
Tosin autoimmunisaatio jatkaa tuhoaan ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Myös aivojen toiminta takkuilee ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Mielen hallinta pettää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin autoimmunisaatio jatkaa tuhoaan ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Myös aivojen toiminta takkuilee ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Mielen hallinta pettää.<< Tosin autoimmunisaatio jatkaa tuhoaan ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään >>
Kovasti on lupailtu, että autoimmunisaatio lisääntyisi aivan valtavasti rokotuksen vuoksi, mutta missä itse asiassa on jotain faktaa tuollaisesta "lisääntymisestä" ? Ihan joku tieteellinen lähde tai vaikka vaan tilastolähde, joka todellisuudessa osoittaa tuollaisen, kelpaa oikein hyvin. Tähän mennessä nuo on ollut foliohattuvajakkien mielikuvituksen tuotetta.
Miten on, löytyykö lähde ?
Vai toteammeko, että se on edelleen vain huuhaavajakkien mielikuvitusta ?
<< Myös aivojen toiminta takkuilee ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Mielen hallinta pettää. >>
Tuskin. Kuulostaa jälleen aivan idioottimaiselta kuvitelmalta vailla mitään todellisuuspohjaa. Vai löytyykö tälle väitteellesi joku lähde ? Muu kuin huuhaablogi ? - Anonyymi
Kannattaa selvittää sanan rokote nykykäsite. Se muutettiin vastikään.
Itse en enää piikkejä aio ottaa, ennen k-piikkiä asia oli päinvastoin. Luottamus meni täysin.
Minä en halua että mRNA-tekniikalla toimivaa ainetta laitetaan elimistööni.
Uusi, edullinen ja nopea valmistusmenetelmä kiinnostaa voittoa tavoittelevia lääkefirmoja. (Katsokaas jos uudella, halvalla tekniikalla tehtyä ainetta saatte jonkin, minkä tahansa rokotuksen yhteydessä, näkyykö se hinnassa. Muitakin rokotteita kuin vain korona"piikkejä" aletaan valmistamaan sillä uudella tekniikalla. Jos ei ole halventunut hinta, lääketehdas maksimoi voittonsa kuluttajan riskin uhalla. (Ei voi tietää kuinka pahasti voi käydä kun ihmisen omat solut laitetaan toimimaan toisin kuin luoja on tarkoittanut. Paljon on asioita jotka voivat mennä vikaan. Ikävää nykyisin kun toimitaan ensin kun on varmistettu turvallisuus, sama G5-taajuudessa mutta se jo toinen juttu.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Tosin autoimmunisaatio jatkaa tuhoaan ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään >>
Kovasti on lupailtu, että autoimmunisaatio lisääntyisi aivan valtavasti rokotuksen vuoksi, mutta missä itse asiassa on jotain faktaa tuollaisesta "lisääntymisestä" ? Ihan joku tieteellinen lähde tai vaikka vaan tilastolähde, joka todellisuudessa osoittaa tuollaisen, kelpaa oikein hyvin. Tähän mennessä nuo on ollut foliohattuvajakkien mielikuvituksen tuotetta.
Miten on, löytyykö lähde ?
Vai toteammeko, että se on edelleen vain huuhaavajakkien mielikuvitusta ?
<< Myös aivojen toiminta takkuilee ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Mielen hallinta pettää. >>
Tuskin. Kuulostaa jälleen aivan idioottimaiselta kuvitelmalta vailla mitään todellisuuspohjaa. Vai löytyykö tälle väitteellesi joku lähde ? Muu kuin huuhaablogi ?Suomessa tilastoja muuteltiin, samoin koko Eu:n alueella. Jonkin teknisen vian varjolla. Terveystiedoissa tapahtui huonoja muutoksia kansoilla, sairastavuus ja sairaudet lisääntyivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa tilastoja muuteltiin, samoin koko Eu:n alueella. Jonkin teknisen vian varjolla. Terveystiedoissa tapahtui huonoja muutoksia kansoilla, sairastavuus ja sairaudet lisääntyivät.
<< Suomessa tilastoja muuteltiin >>
Eikä muuteltu. Yrität nyt valehdella itsellesi asioita, koska muuten tuo uskontosi murtuisi. Me muut näemme jo, miten idioottimainen uskomuksesi on.
Mistä sinä ylipäätään tietäisit jonkun aivan huikean salaisen tiedon, että tilastot olisivatkin valheellisia ? Miksi juuri netin reikäpäisimmät idiootit olisivat niitä, joille tuollainen salaisuus vuodettaisiin ?
Niin tosiaan, olemme siinä tilanteessa, että millekään väitteellesi ei löydy tukea tilastoista, tieteellisistä lähteistä eikä ylipäätään mistään. Koko väitteesi nojaa siis pelkästään mielikuvitukseesi erityisesti siitä, että olisi maailmanlaajuinen salaliitto, joka vääristelisi kaikki tilastotiedot ja tieteellisen tiedon, koska ne eivät olekaan uskomuksesi mukaisia. Olemme siis vähän samassa tilanteessa kuin Flat Earth -tyyppien väitteet, että kaikki satelliittikuvat ovat vääristeltyjä ja hallitukset vaan valehtelee siitä, että maa olisi muka pallomainen. He kun "tietävät" nämä vääristelyt ja sen, että maa on littana.
Ja sitten te foliohattuvajakit ihmettelette, miksei ihmiset oikein arvosta teidän vammailujanne.
<< Terveystiedoissa tapahtui huonoja muutoksia kansoilla, sairastavuus ja sairaudet lisääntyivät. >>
Sitä ei ole vaan todellisuudessa havaittu. Muutokset ovat huuhaavajakkien mielikuvituksessa - ei reaalimaailmassa.
Jep, tuo on vain harhaluuloasi. Ei voi mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin autoimmunisaatio jatkaa tuhoaan ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Myös aivojen toiminta takkuilee ja sitä enemmän, mitä enemmän piikitellään. Mielen hallinta pettää.Näyttää takkuilevaan ilman piikitystäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa selvittää sanan rokote nykykäsite. Se muutettiin vastikään.
Itse en enää piikkejä aio ottaa, ennen k-piikkiä asia oli päinvastoin. Luottamus meni täysin.
Minä en halua että mRNA-tekniikalla toimivaa ainetta laitetaan elimistööni.
Uusi, edullinen ja nopea valmistusmenetelmä kiinnostaa voittoa tavoittelevia lääkefirmoja. (Katsokaas jos uudella, halvalla tekniikalla tehtyä ainetta saatte jonkin, minkä tahansa rokotuksen yhteydessä, näkyykö se hinnassa. Muitakin rokotteita kuin vain korona"piikkejä" aletaan valmistamaan sillä uudella tekniikalla. Jos ei ole halventunut hinta, lääketehdas maksimoi voittonsa kuluttajan riskin uhalla. (Ei voi tietää kuinka pahasti voi käydä kun ihmisen omat solut laitetaan toimimaan toisin kuin luoja on tarkoittanut. Paljon on asioita jotka voivat mennä vikaan. Ikävää nykyisin kun toimitaan ensin kun on varmistettu turvallisuus, sama G5-taajuudessa mutta se jo toinen juttu.)Nopea ?…
Nykyään menee nopeammin kaikki kun joka maan tutkijat olivat yhteistyössä toisiensa kanssa ja viesti tulivat perille alle minuutin. Digitaliseering on hyvä apu tutkijalla saa heti yhteyden kolleegaansa vaikka Australiaan eåsiis yhteistyö yli rajojen on nyt helppoa.
Ja mNR rokote tekniikkaa aletaan tulevaisuudessa käyttämään kaikissa rokotuksissa. Joku hörhö jo luulee että uusi rokote tekniikka vaikuttaa muka DNA aan ihmisellä.
Kun piikki proteiini starttaa ihmisen Immuuni systeemin vauhtiin niin se häipyy pois kehosta parin päivän päästä. Joten ei kannata googlettaa asioita joita lääkärilinjalla luetaan vuosikausia , joten kukaan ei käsitä kokonaisuutta parissa tunnissa joka kestää kauan opiskella .
Ainut neuvo ihmisille ettei googleta, sillä ne googlauksetkin sinne laittaa usein ihmiset joilla ei ole edes lääketieteellistä koulutusta. Minäkin voisin laittaa sinne vaikka mitä, ja tituleerata itseäni virologiksi että uskottaisiin paremmin.
Joten tietoa saa ainoastaan koulutuksella ja kuten kolleegani sanoi että meistä ei tule koskaan täysin oppineita . Niin että salaiitto teoriat ovat pelotelleet heikkohermoisimmat etteivät uskalla ottaa rokotetta .
Kun yksikin 98 vuotias tuli ottamaan rokotuksen niin ihailin hänen tapaansa olla nykyajassa vaikka oli iäkäs, pian hän täyttää 100 vuotta ja on hyvin pirteä,. Niin että
Uskokaa siihen mitä tiede on kertonut näistä asioista se kun selaatte Googlessa asioita
Joten aika herätä huomaamaanasiatbselkaisina kun ne ovat.
- Anonyymi
Ainakaan naisille noitamrna litkuja ei olisi pitänyt koskaan antaa ensimmäistäkään. Kauheaa jälkeä sikiöille ja imeväisille.
- Anonyymi
Mutta kun syntyvyys saadaan näillä keinoin laskemaan, koko maailma pelastuu. Ja lasten sairastuessa esim autismikirjoon lääketeollisuus hyötyy ihan mukavasti. Lapsilla tehdään rahaa ja tämä jos mikä on nykytodellisuutta.
- Anonyymi
<< Ainakaan naisille noitamrna litkuja ei olisi pitänyt koskaan antaa ensimmäistäkään. Kauheaa jälkeä sikiöille ja imeväisille. >>
Heh, mitään "kauheaa jälkeä sikiöille ja imeväisille" ei tietysti ole havaittu täällä reaalimaailmassa, mutta foliohattujen foliohattulandiassa tietysti voi olla mitä tahansa mielikuvituksen tuottamia "kammottavia jälkiä".
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että koskaan nuo foliohattuvajakit eivät kerro, mitä nämä "kauheat jäljet" olisivat.
Hah. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun syntyvyys saadaan näillä keinoin laskemaan, koko maailma pelastuu. Ja lasten sairastuessa esim autismikirjoon lääketeollisuus hyötyy ihan mukavasti. Lapsilla tehdään rahaa ja tämä jos mikä on nykytodellisuutta.
<< Mutta kun syntyvyys saadaan näillä keinoin laskemaan >>
Syntyvyys on ollut laskussa jo reilusti yli 10 vuotta. Mihin "keinoihin" siis nyt vetoat ? Vai haluatko jättää uskontosi mukaiset "keinot" pimentoon, koska niitä ei ole reaalimaailmassa olemassa ?
Hah !
<< Ja lasten sairastuessa esim autismikirjoon lääketeollisuus hyötyy ihan mukavasti. >>
Eiköhän niitä outouksia ole ollut aina. Nykyisin näitä osataan jotenkin jo hoitaa. Se on monelle onni vaikka noita hoitoja tuottava taho onkin liiketoimintaa. Mitään hoitoja ei nimittäin kehitettäisi, mikäli niistä ei voisi hyötyä taloudellisesti. Se lopettaisi lääketieteen kehityksen kokonaan. Sekö olisi jotenkin tavoiteltava tilanne ? Vai etkö vaan osannut ajatella asiaa yhtään omaa napaasi pidemmälle ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Mutta kun syntyvyys saadaan näillä keinoin laskemaan >>
Syntyvyys on ollut laskussa jo reilusti yli 10 vuotta. Mihin "keinoihin" siis nyt vetoat ? Vai haluatko jättää uskontosi mukaiset "keinot" pimentoon, koska niitä ei ole reaalimaailmassa olemassa ?
Hah !
<< Ja lasten sairastuessa esim autismikirjoon lääketeollisuus hyötyy ihan mukavasti. >>
Eiköhän niitä outouksia ole ollut aina. Nykyisin näitä osataan jotenkin jo hoitaa. Se on monelle onni vaikka noita hoitoja tuottava taho onkin liiketoimintaa. Mitään hoitoja ei nimittäin kehitettäisi, mikäli niistä ei voisi hyötyä taloudellisesti. Se lopettaisi lääketieteen kehityksen kokonaan. Sekö olisi jotenkin tavoiteltava tilanne ? Vai etkö vaan osannut ajatella asiaa yhtään omaa napaasi pidemmälle ?Mitä ihmettä höpöttelet? Syntyvyys laskee ja koko ajan rokotellaan enemmän. Autoimmunisaatio, erilaisiin syöpiin sairastumiset, neurologisten sairauksien nousukierteet. Autismikirjon yleistyminen. Mielen epävakaisuus. Allergioiden monilukuisuus, kaikentyyppinen yliherkistyminen. Näin käy kun rokotellaan ja immunologinen heikkous iskee päälle.
Ellei rokotteisiin puututa ja järjen ääntä kuulla, meille käy yhä huonommin. Nyt on korkea aika ryhtyä toimiin, oikeastaan se vihonviimeinen hetki.
Lopetetaan älyttömien, huippukalliiden rokotteiden tilaaminen mafiosoilta ja noiden suurilukuinen kuskaaminen myös ongelmajätelaitokselle. Pannaan asiantuntijat vastaamaan hulluista hankinnoistaan, maksamaan itse aiheuttamansa vahingot. Johan tulee tolkkua asioihin. Lopetetaan hymistely ja tartutaan toimeen. Vaaditaan rokoteasiantuntijat tilille teoistaan, valtakunnan rahojen tuhlaamisesta, ja kansalaisten vaaraan asettamisesta piikittelyillään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä höpöttelet? Syntyvyys laskee ja koko ajan rokotellaan enemmän. Autoimmunisaatio, erilaisiin syöpiin sairastumiset, neurologisten sairauksien nousukierteet. Autismikirjon yleistyminen. Mielen epävakaisuus. Allergioiden monilukuisuus, kaikentyyppinen yliherkistyminen. Näin käy kun rokotellaan ja immunologinen heikkous iskee päälle.
Ellei rokotteisiin puututa ja järjen ääntä kuulla, meille käy yhä huonommin. Nyt on korkea aika ryhtyä toimiin, oikeastaan se vihonviimeinen hetki.
Lopetetaan älyttömien, huippukalliiden rokotteiden tilaaminen mafiosoilta ja noiden suurilukuinen kuskaaminen myös ongelmajätelaitokselle. Pannaan asiantuntijat vastaamaan hulluista hankinnoistaan, maksamaan itse aiheuttamansa vahingot. Johan tulee tolkkua asioihin. Lopetetaan hymistely ja tartutaan toimeen. Vaaditaan rokoteasiantuntijat tilille teoistaan, valtakunnan rahojen tuhlaamisesta, ja kansalaisten vaaraan asettamisesta piikittelyillään.<< Mitä ihmettä höpöttelet? Syntyvyys laskee ja koko ajan rokotellaan enemmän. >>
Mutta kyllähän aiemminkin on rokotettu - myös silloin kun syntyvyys on ollut nousu-uralla.
Se siis jälleen poistaa tuon vammailusi mahdollisuudenkin.
<< Autoimmunisaatio, erilaisiin syöpiin sairastumiset >>
Niin tosiaan, mistään noista ei ole todisteita, että ne jotenkin lisääntyisi esim. rokotteiden funktiona. Kyse on siis vaan huuhaaidioottien mielikuvituksesta.
Et edelleenkään pystynyt esittämään tieteellistä lähdettä, jossa asia olisi todettu. Nuo ovat siis pelkästään omia kuvitelmiasi.
<< Lopetetaan älyttömien, huippukalliiden rokotteiden tilaaminen mafiosoilta >>
Ei niitä ole koskaan tilattu miltään mafiosolta.
Ei välttämättä siis kannata yrittää tunkea väitteeseensä jo lähtökohtaisesti idioottimaista kuvitelmaa. Se tekee vaan väitteestäsi jo heti ensisilmäyksellä foliohattuvajakin vammailun.
<< Pannaan asiantuntijat vastaamaan hulluista hankinnoistaan, maksamaan itse aiheuttamansa vahingot. >>
Edelleen ne "vahingot" loistaa poissa olollaan (niin, mitä ne vahingon ylipäätään niin kuin olisi ? Olkavarsi oli kipeä seuraavana päivänä vai ?). Rokotteet pelastivat ihmishenkiä. Ei voi mitään.
Olit vaan väärässä noissa huuhaavammailuissasi - niissä joita uskoit huuhaablogeista (niistä samoista kuin uskoit tuon "rokote tekee magneettiseksi" -idiotisminkin). Ne muut väitteet eivät olleet yhtään sen enempää totta kuin tuo magneettisuusvammailu oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä höpöttelet? Syntyvyys laskee ja koko ajan rokotellaan enemmän. Autoimmunisaatio, erilaisiin syöpiin sairastumiset, neurologisten sairauksien nousukierteet. Autismikirjon yleistyminen. Mielen epävakaisuus. Allergioiden monilukuisuus, kaikentyyppinen yliherkistyminen. Näin käy kun rokotellaan ja immunologinen heikkous iskee päälle.
Lopetetaan älyttömien, huippukalliiden rokotteiden tilaaminen mafiosoilta ja noiden suurilukuinen kuskaaminen myös ongelmajätelaitokselle. Pannaan asiantuntijat vastaamaan hulluista hankinnoistaan, maksamaan itse aiheuttamansa vahingot. Johan tulee tolkkua asioihin. Lopetetaan hymistely ja tartutaan toimeen. Vaaditaan rokoteasiantuntijat tilille teoistaan, valtakunnan rahojen tuhlaamisesta, ja kansalaisten vaaraan asettamisesta piikittelyillään.Kannatan. Iso palkka, iso vastuu josta ei luisteta virkaa vaihtamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Mitä ihmettä höpöttelet? Syntyvyys laskee ja koko ajan rokotellaan enemmän. >>
Mutta kyllähän aiemminkin on rokotettu - myös silloin kun syntyvyys on ollut nousu-uralla.
Niin tosiaan, mistään noista ei ole todisteita, että ne jotenkin lisääntyisi esim. rokotteiden funktiona. Kyse on siis vaan huuhaaidioottien mielikuvituksesta.
Et edelleenkään pystynyt esittämään tieteellistä lähdettä, jossa asia olisi todettu. Nuo ovat siis pelkästään omia kuvitelmiasi.
<< Lopetetaan älyttömien, huippukalliiden rokotteiden tilaaminen mafiosoilta >>
Ei niitä ole koskaan tilattu miltään mafiosolta.
Ei välttämättä siis kannata yrittää tunkea väitteeseensä jo lähtökohtaisesti idioottimaista kuvitelmaa. Se tekee vaan väitteestäsi jo heti ensisilmäyksellä foliohattuvajakin vammailun.
<< Pannaan asiantuntijat vastaamaan hulluista hankinnoistaan, maksamaan itse aiheuttamansa vahingot. >>
Edelleen ne "vahingot" loistaa poissa olollaan (niin, mitä ne vahingon ylipäätään niin kuin olisi ? Olkavarsi oli kipeä seuraavana päivänä vai ?). Rokotteet pelastivat ihmishenkiä. Ei voi mitään.
Olit vaan väärässä noissa huuhaavammailuissasi - niissä joita uskoit huuhaablogeista (niistä samoista kuin uskoit tuon "rokote tekee magneettiseksi" -idiotisminkin). Ne muut väitteet eivät olleet yhtään sen enempää totta kuin tuo magneettisuusvammailu oli.Kaipaat tieteellisiä todisteluja. Mutta kun tieteestä ei ole noihin todisteluihin. Eikä ihmisillä ole loputtomiin aikaa vartoa moisia.
Trollaaminenkaan ei tuo ratkaisua. Eivät myöskään alistavat sanavalintasi kuten huuhaavammailu.
Tahdot uskoa rokotteisiin ja tuolle minä en voi mitään. Sinulla on oikeus uskoa uskomushoitoihin, täysin vastuuvapaisiin lääkeaineisiin kuin myös siihen, että rokoteteollisuus edustaa ”vilpitöntä” uskoa tuotteisiinsa. Itse en ole noin herkkäuskoinen, enkä myöskään osaa sulkea silmiäni, kun hulluus täydellä voimallaan saattaa kansat saman kärsimyksen alle.
Viranomaisilla on enemmän hätä omasta kunniastaan ja paljastumisestaan mafian tukijaksi. Ajatteleppa jos joku muu terveydenhoidon osa-alue silmääkään räpäyttämättä tarinoisi kannattavansa täysin vastuuvapaata hoitomuotoa. Eli emme tahdo kantaa mitään vastuuta teoistamme, mutta olemme valmiita luomaan uraa juuri näillä keinoin. Tahdomme piikitellä kansaa niin kauan kuin tuo vastuuttomasti onnistuu, emmekä missään olosuhteissa joudu oikeusistuimissa miettimään tekojamme.
Rokotteet edustavat täydellistä vastuuttomuutta. Eivät huuhaata, sillä huuhaasta ei kuolla, ei vammauduta, eikä sairastuta vakavasti. Mutta rokotteiden kohdalla jatkuvasti käy näin, eikä tuosta olla moksiskaan. Rapatessa kun roiskuu.
Toki on ymmärrettävää, että rokotteilla uransa luoneilla on hätä, kun yrittävät pelastaa maineensa. Tässä ahdingossa lasten hätä ei paljoa paina. Autismikirjokin on kuin kärpästen surinaa. Kevyesti voidaan ohittaa.
Toisaalta totuus on se viiltävä veitsi, joka vuosi vuodelta satuttaa yhä enemmän omaatuntoa, myös asiantuntijoiden omaatuntoa. Autoimmunisaatio kummittelee yhä pahemmin kansojen keskuudessa. Kun ihmiselimistö ei siedä itseään, se on vakava paikka. Mutta hyväuskoisia, heitä meilläkin riittää kuin myös niitä, joille raha ja maine kruunaavat kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaat tieteellisiä todisteluja. Mutta kun tieteestä ei ole noihin todisteluihin. Eikä ihmisillä ole loputtomiin aikaa vartoa moisia.
Trollaaminenkaan ei tuo ratkaisua. Eivät myöskään alistavat sanavalintasi kuten huuhaavammailu.
Tahdot uskoa rokotteisiin ja tuolle minä en voi mitään. Sinulla on oikeus uskoa uskomushoitoihin, täysin vastuuvapaisiin lääkeaineisiin kuin myös siihen, että rokoteteollisuus edustaa ”vilpitöntä” uskoa tuotteisiinsa. Itse en ole noin herkkäuskoinen, enkä myöskään osaa sulkea silmiäni, kun hulluus täydellä voimallaan saattaa kansat saman kärsimyksen alle.
Viranomaisilla on enemmän hätä omasta kunniastaan ja paljastumisestaan mafian tukijaksi. Ajatteleppa jos joku muu terveydenhoidon osa-alue silmääkään räpäyttämättä tarinoisi kannattavansa täysin vastuuvapaata hoitomuotoa. Eli emme tahdo kantaa mitään vastuuta teoistamme, mutta olemme valmiita luomaan uraa juuri näillä keinoin. Tahdomme piikitellä kansaa niin kauan kuin tuo vastuuttomasti onnistuu, emmekä missään olosuhteissa joudu oikeusistuimissa miettimään tekojamme.
Rokotteet edustavat täydellistä vastuuttomuutta. Eivät huuhaata, sillä huuhaasta ei kuolla, ei vammauduta, eikä sairastuta vakavasti. Mutta rokotteiden kohdalla jatkuvasti käy näin, eikä tuosta olla moksiskaan. Rapatessa kun roiskuu.
Toki on ymmärrettävää, että rokotteilla uransa luoneilla on hätä, kun yrittävät pelastaa maineensa. Tässä ahdingossa lasten hätä ei paljoa paina. Autismikirjokin on kuin kärpästen surinaa. Kevyesti voidaan ohittaa.
Toisaalta totuus on se viiltävä veitsi, joka vuosi vuodelta satuttaa yhä enemmän omaatuntoa, myös asiantuntijoiden omaatuntoa. Autoimmunisaatio kummittelee yhä pahemmin kansojen keskuudessa. Kun ihmiselimistö ei siedä itseään, se on vakava paikka. Mutta hyväuskoisia, heitä meilläkin riittää kuin myös niitä, joille raha ja maine kruunaavat kaiken.<< Kaipaat tieteellisiä todisteluja. >>
Kyllä. Tiede on tosiaan luotettavinta tietoa, mitä ihmiskunta tuntee. Kaikki muu on sitä epäluotettavaa.
<< Mutta kun tieteestä ei ole noihin todisteluihin. >>
Näinhän se tosiaan on: tieteessä pystytään todistamaan ainoastaan reaalimaailmassa havaittavia asioita. Ja tosiaan, kun sellaisia autoimmunisaatioita tms. huuhaapaskaa ei pystytä tieteellisesti todistamaan, niin silloin sellaista ei täällä reaalimaailman puolella siis voida havaita. Sellaiset on siis hihhuleitten mielikuvitusta vaan.
<< Eivät myöskään alistavat sanavalintasi kuten huuhaavammailu. >>
Mitä se sitten on ? Nyt nimenomaan korostat, ettei se ole mitään reaalimaailmassa tapahtuvaa vaan pelkästään mielikuvituksessa oleva uskomus. Mitä muuta se olisi kuin huuhaavammailua ?
Kerro meille !
<< Sinulla on oikeus uskoa uskomushoitoihin, täysin vastuuvapaisiin lääkeaineisiin kuin myös siihen, että rokoteteollisuus edustaa ”vilpitöntä” uskoa tuotteisiinsa. >>
Öö tuota, rokottamalla on saatu esim. isorokko kokonaan loppumaan. Onko se jotain uskomushoitoa ? Nyt järkeä käteen saatanan huuhaavajakki.
Kenelläkään ei ole mitään "täydellistä vastuuvapautta" asiassa. Se on jälleen huuhaavajakin mielikuvitusta.
Rokoteteollisuus joutuu osoittamaan rekisteröidyillä tutkimuksilla, että heidän tuotteensa tekee sen mitä lupaa. Se tehokkuus ja turvallisuus on pakko osoittaa. Siinä ei ole uskomusta pätkääkään. Se on tiukkaa tiedettä: teho ja turvallisuus havaitaan täällä reaalimaailmassa. Kyse on siis juuri päinvastaisesta asiasta kuin sinun huuhaavammailusi.
<< Itse en ole noin herkkäuskoinen >>
Mutta, vajakkiparka, kun tuo ei ole mihinkään uskomiseen sidoksissa. Siitä on reaalimaailman havainnot. Se on tieteellisesti todistettua.
<< enkä myöskään osaa sulkea silmiäni, kun hulluus täydellä voimallaan saattaa kansat saman kärsimyksen alle. >>
Ne sellaiset kärsimykset on mielikuvitustasi. Ihmiset voivat hyvin eikä mitään rokotuksia enää edes ajatella. Vain huuhaavajakit ovat joutuneet jäämään niihin kiinni, koska uskomuksenne oli väärässä. Nyt yritätte selittää itsellenne, että olisitte muka sittenkin olleet oikeassa. Ette vaan olleet.
Ja, se korpeaa. Se korpeaa niin, ettette pääse elämässänne eteenpäin.
<< Viranomaisilla on enemmän hätä omasta kunniastaan ja paljastumisestaan mafian tukijaksi. >>
Eikä ole. Keksit nyt jotain satuja uskomuksesi tueksi.
<< Autoimmunisaatio kummittelee yhä pahemmin kansojen keskuudessa. >>
Ei sentään. Eiköhän se kummittele vain huuhaavajakkien kuvitelmissa.
Oliko näihin vaikea vastata:
<< Mitä ihmettä höpöttelet? Syntyvyys laskee ja koko ajan rokotellaan enemmän. >>
Niin, todisteiden puuttuminen on silmiinpistävää. Kyse on siis omasta uskomuksestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Kaipaat tieteellisiä todisteluja. >>
Kyllä. Tiede on tosiaan luotettavinta tietoa, mitä ihmiskunta tuntee. Kaikki muu on sitä epäluotettavaa.
<< Mutta kun tieteestä ei ole noihin todisteluihin. >>
Näinhän se tosiaan on: tieteessä pystytään todistamaan ainoastaan reaalimaailmassa havaittavia asioita. Ja tosiaan, kun sellaisia autoimmunisaatioita tms. huuhaapaskaa ei pystytä tieteellisesti todistamaan, niin silloin sellaista ei täällä reaalimaailman puolella siis voida havaita. Sellaiset on siis hihhuleitten mielikuvitusta vaan.
<< Eivät myöskään alistavat sanavalintasi kuten huuhaavammailu. >>
Mitä se sitten on ? Nyt nimenomaan korostat, ettei se ole mitään reaalimaailmassa tapahtuvaa vaan pelkästään mielikuvituksessa oleva uskomus. Mitä muuta se olisi kuin huuhaavammailua ?
Kerro meille !
<< Sinulla on oikeus uskoa uskomushoitoihin, täysin vastuuvapaisiin lääkeaineisiin kuin myös siihen, että rokoteteollisuus edustaa ”vilpitöntä” uskoa tuotteisiinsa. >>
Öö tuota, rokottamalla on saatu esim. isorokko kokonaan loppumaan. Onko se jotain uskomushoitoa ? Nyt järkeä käteen saatanan huuhaavajakki.
Kenelläkään ei ole mitään "täydellistä vastuuvapautta" asiassa. Se on jälleen huuhaavajakin mielikuvitusta.
Rokoteteollisuus joutuu osoittamaan rekisteröidyillä tutkimuksilla, että heidän tuotteensa tekee sen mitä lupaa. Se tehokkuus ja turvallisuus on pakko osoittaa. Siinä ei ole uskomusta pätkääkään. Se on tiukkaa tiedettä: teho ja turvallisuus havaitaan täällä reaalimaailmassa. Kyse on siis juuri päinvastaisesta asiasta kuin sinun huuhaavammailusi.
<< Itse en ole noin herkkäuskoinen >>
Mutta, vajakkiparka, kun tuo ei ole mihinkään uskomiseen sidoksissa. Siitä on reaalimaailman havainnot. Se on tieteellisesti todistettua.
<< enkä myöskään osaa sulkea silmiäni, kun hulluus täydellä voimallaan saattaa kansat saman kärsimyksen alle. >>
Ne sellaiset kärsimykset on mielikuvitustasi. Ihmiset voivat hyvin eikä mitään rokotuksia enää edes ajatella. Vain huuhaavajakit ovat joutuneet jäämään niihin kiinni, koska uskomuksenne oli väärässä. Nyt yritätte selittää itsellenne, että olisitte muka sittenkin olleet oikeassa. Ette vaan olleet.
Ja, se korpeaa. Se korpeaa niin, ettette pääse elämässänne eteenpäin.
<< Viranomaisilla on enemmän hätä omasta kunniastaan ja paljastumisestaan mafian tukijaksi. >>
Eikä ole. Keksit nyt jotain satuja uskomuksesi tueksi.
<< Autoimmunisaatio kummittelee yhä pahemmin kansojen keskuudessa. >>
Ei sentään. Eiköhän se kummittele vain huuhaavajakkien kuvitelmissa.
Oliko näihin vaikea vastata:
Niin, todisteiden puuttuminen on silmiinpistävää. Kyse on siis omasta uskomuksestasi.Tutkitaan parastaikaa...
De novo -autovasta-aineiden ilmaantuminen terveydenhuollon työntekijöille mRNA-pohjaisten SARS-CoV-2-rokotteiden jälkeen: yhden keskuksen prospektiivinen seurantatutkimus
---seurantatutkimuksen tavoitteena oli arvioida, osoittavatko BNT162b2 mRNA:lla ja mRNA-1273:lla rokotetut terveydenhuollon työntekijät autovasta-aineiden kehittymistä ja/tai pysyvyyttä, keskittyen ydinantigeenejä vastaan olevien vasta-aineiden havaitsemiseen ( antinukleaariset vasta-aineet, ANA).
----Tutkimuksemme viittaa siihen, että mRNA-pohjaiset SARSCoV-2-rokotteet voivat indusoidade novo ANA 22/77 (28,57 %) koehenkilöistä ja että positiivisuuden prosenttiosuus näyttää korreloivan suoraan rokotteiden lukumäärään: 6/77 (7,79 %) 2 annoksen jälkeen; 16/77 (20,78%) 3 annoksen jälkeen.
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/08916934.2023.2229072 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkitaan parastaikaa...
De novo -autovasta-aineiden ilmaantuminen terveydenhuollon työntekijöille mRNA-pohjaisten SARS-CoV-2-rokotteiden jälkeen: yhden keskuksen prospektiivinen seurantatutkimus
---seurantatutkimuksen tavoitteena oli arvioida, osoittavatko BNT162b2 mRNA:lla ja mRNA-1273:lla rokotetut terveydenhuollon työntekijät autovasta-aineiden kehittymistä ja/tai pysyvyyttä, keskittyen ydinantigeenejä vastaan olevien vasta-aineiden havaitsemiseen ( antinukleaariset vasta-aineet, ANA).
----Tutkimuksemme viittaa siihen, että mRNA-pohjaiset SARSCoV-2-rokotteet voivat indusoidade novo ANA 22/77 (28,57 %) koehenkilöistä ja että positiivisuuden prosenttiosuus näyttää korreloivan suoraan rokotteiden lukumäärään: 6/77 (7,79 %) 2 annoksen jälkeen; 16/77 (20,78%) 3 annoksen jälkeen.
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/08916934.2023.2229072Samasta.
---Koska tiedetään, että immuunijärjestelmän hyperstimulaatio voi johtaa autoimmuniteettiin, nämä alustavat tulokset näyttävät edelleen tukevan ajatusta, että immuunijärjestelmän hyperstimulaatio voi johtaa autoinflammatoriseen mekanismiin ja lopulta autoimmuunihäiriöihin. SARS-CoV-2-rokotuksen ja autoimmuunisairauksien kehittymisen välistä yhteyttä on kuitenkin tutkittava edelleen.--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkitaan parastaikaa...
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/08916934.2023.2229072<< Tutkitaan parastaikaa. >>
Juu, ja on tutkittu vaikka kuinka muutenkin. Yhteyttä ei ole vaan löytynyt.
<< prosenttiosuus näyttää korreloivan
hyperstimulaatio voi johtaa >>
Nii-in, hypoteesit on hauskoja (ja tietysti tärkeä tutkiakin, ei siinä mitään), mutta eipä tuollaista aiemminkaan ole havaittu, niin enpä näkisi kovasti syytä, miksi juuri nyt sitten havaittaisiin. Ainakaan mitään tilastollista viitettä sellaisen puolesta ei ole.
Siinä mielessä tuo on aika vekkulia, että hyperstimulaatio voi tuottaa, mutta autoimmuunisairauksista syytetään kyllä useammin nimenomaan hypostimulaatiota.
- Anonyymi
NYT MENETTE HETI OTTAMAAN NE ROKOTTEET !
- Anonyymi
Painostaminen ei käy. Laki estää. Rokotteet ovat vapaaehtoisia. THL tosin on unohtanut, mutta sitä varten on YLE. YLE:n kuuluu muistuttaa THL:ää. Kansalaiset, jaksattehan pitää huolen siitä, että tv ja radio toimivat asianmukaisella tavalla varoittaessaan rokotteiden vaaroista.
- Anonyymi
Sen kun menet.
- Anonyymi
Minä olen ottanut kaikki saatavilla olevat rokotteet, enkä ole kertaakaan sairastanut koronaa. Tiedän henkilöitä, joilla se on ollut jopa neljä kertaa. Eräs nuori työkaverini oli saanut sen niin pahana, että oli joutunut teholle, kun alle kahdessa tunnissa oli kehittynyt sepsis.
Itse olen nyt toista viikkoa sairaana ja taudin syinä mainittiin myös alentunut immuniteetti. Eräs rokotevastainen ystäväni sanoi ensi sanoikseen taudista kuultuani, että "no niin, tuo on koronarokotuksen aiheuttamaa".
Tämä ei ole onneksi kuolemaan johtava sairaus, vaikka hiton kivulias onkin. Jatkan siis edelleen rokotusten ottamista. Kuten myös tätä tautia vastaan, vaikka se onkin ihan älyttömän kallis rokote.- Anonyymi
Jos tuo ei ole foliohattuvajakin keksimä tarina, niin mikä sitten olisi.
Katsotaan hieman tarkemmin:
<< Eräs nuori työkaverini oli saanut sen niin pahana, että oli joutunut teholle, kun alle kahdessa tunnissa oli kehittynyt sepsis. >>
Sepsis on bakteerin aiheuttama systeeminen tulehdus. Korona on vaan virus. Se ei siis voi johtaa sepsikseen. Jep, koko vammailu oli siis keksittyä valetta. [Eikä tuollaisesta tartunnasta koronassa edes tiedetä kahden tunnin kohdalla.]
<< Itse olen nyt toista viikkoa sairaana ja taudin syinä mainittiin myös alentunut immuniteetti. >>
Minkähän sairauden syynä olisi mainittu alentunut immuniteetti - joka olisi vieläpä kivulias. Jep, tarinan kertoja olisi kyllä sanonut, mikä häntä vaivaa, jos koko tarina ei olisi mielikuvitusta.
Miltä tuntuu valehdella oman uskontosi puolesta ?
<< Kuten myös tätä tautia vastaan, vaikka se onkin ihan älyttömän kallis rokote. >>
Mitä "tätä tautia" ? Puhuit koko ajan koronarokotteesta, mutta sanoit, ettei sinulla ole koskaan ollut koronaa. Menee tarinat nyt siis pahemman kerran ristiin.
Mietihän, kuinka säälittäväksi teet itsesi tuolla valehtelemisellasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo ei ole foliohattuvajakin keksimä tarina, niin mikä sitten olisi.
Katsotaan hieman tarkemmin:
<< Eräs nuori työkaverini oli saanut sen niin pahana, että oli joutunut teholle, kun alle kahdessa tunnissa oli kehittynyt sepsis. >>
Sepsis on bakteerin aiheuttama systeeminen tulehdus. Korona on vaan virus. Se ei siis voi johtaa sepsikseen. Jep, koko vammailu oli siis keksittyä valetta. [Eikä tuollaisesta tartunnasta koronassa edes tiedetä kahden tunnin kohdalla.]
<< Itse olen nyt toista viikkoa sairaana ja taudin syinä mainittiin myös alentunut immuniteetti. >>
Minkähän sairauden syynä olisi mainittu alentunut immuniteetti - joka olisi vieläpä kivulias. Jep, tarinan kertoja olisi kyllä sanonut, mikä häntä vaivaa, jos koko tarina ei olisi mielikuvitusta.
Miltä tuntuu valehdella oman uskontosi puolesta ?
<< Kuten myös tätä tautia vastaan, vaikka se onkin ihan älyttömän kallis rokote. >>
Mitä "tätä tautia" ? Puhuit koko ajan koronarokotteesta, mutta sanoit, ettei sinulla ole koskaan ollut koronaa. Menee tarinat nyt siis pahemman kerran ristiin.
Mietihän, kuinka säälittäväksi teet itsesi tuolla valehtelemisellasi.Rokotevastaiset on vastuuttomia.
- Anonyymi
Paskanmarjat! Jos ei puhtaasti vanhuuteen kuolleista kyse. En usko. En luota.
- Anonyymi
Mutta siihen luotit kuin vuoreen kun huuhaablogissa uskoteltiin, että ihmiset tulee rokotteesta magneettiseksi.
Ja nyt sitten ihmettelet huuli pyöreänä, kuola suusta valuen, miksi ihmiset karttaa ja pitää sinua huuhaaidioottina ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siihen luotit kuin vuoreen kun huuhaablogissa uskoteltiin, että ihmiset tulee rokotteesta magneettiseksi.
Ja nyt sitten ihmettelet huuli pyöreänä, kuola suusta valuen, miksi ihmiset karttaa ja pitää sinua huuhaaidioottina ?Täällä muita huuhaaidiootteja vaahtoa kuin sinä. Tuli tai ei, myrkkyseos se on joka tapauksessa, se tieto riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä muita huuhaaidiootteja vaahtoa kuin sinä. Tuli tai ei, myrkkyseos se on joka tapauksessa, se tieto riittää.
<< Täällä muita huuhaaidiootteja vaahtoa kuin sinä. >>
Valitan, sinun tietolähteesi ovat epätieteellisiä. Sinä olet siis sillä perusteella todetusti huuhaaidiootti.
<< myrkkyseos se on joka tapauksessa, se tieto riittää. >>
Valitettavasti tuo on juuri sitä huuhaablogien idiotismia, johon uskot tajuamatta asiasta mitään.
<< Tuli tai ei >>
Mutta etkö olekin säälittävä, koska sinut saatiin uskomaan, että rokote tekisi magneettiseksi vaikka me täysijärkiset tiesimme heti, että tuo vaatisi jonkun aivan mystisen taikatempun, että ihmisestä tulisi magneettinen ? Niin, eikö tuollaiseen uskominen tee sinusta nimenomaan huuhaavajakin: uskot sepitelmät tajuamatta asiasta hevonvittuakaan ?
Nii-in, siitä juuri on kyse.
- Anonyymi
Koronarokotteita on pakko puolustella. Näitä rokotteita seurannut ylikuolleisuus oli sen verran dramaattista. Toisaalta kaikkia rokotteita on välttämätöntä puolustella. Siksi rokotteille varmuuden vuoksi on säädetty erityiset immunologiset varoajat. Piikityksiin kun ei saa kuolla tuon varoajan kuluessa tai päätyy piikittämättömien ikävään seulaan, siis vaikka tosiasiassa onkin ollut rokotettu.
Rokotteissa kaikkinainen vääryys on sallittua. Eikä tuota vääryyttä tarvitse mitenkään häpeillä. Rokotemafia on sellaista. Mafialla ovat omanlaisensa keinot käytettävissään ja sepitelmätkin sen mukaiset.- Anonyymi
<< Koronarokotteita on pakko puolustella. Näitä rokotteita seurannut ylikuolleisuus oli sen verran dramaattista. >>
Koronatartuntoja on seurannut ylikuolleisuus - ei sentään rokotteita. Tosiaan, ylikuolleisuus oli huipussaan esim. Ruotsissa jo vuonna 2020 kun rokotteista ei ollut vielä tietoakaan.
Nyt menee siis jälleen foliohattuvajakin kuvitelmat ohi reaalimaailman tapahtumista.
<< Piikityksiin kun ei saa kuolla tuon varoajan kuluessa tai päätyy piikittämättömien ikävään seulaan, siis vaikka tosiasiassa onkin ollut rokotettu. >>
Mitähän tuokin mahtoi oikein tarkoittaa ? Rokotettuja nimenomaan tutkittiin: heidän kuolleisuutensa ei noussut rokotuksen jälkeisten viikkojen aikana.
<< Rokotteissa kaikkinainen vääryys on sallittua. >>
Mitä ihmeen vääryyttä niissä olisi muka sallittu ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Koronarokotteita on pakko puolustella. Näitä rokotteita seurannut ylikuolleisuus oli sen verran dramaattista. >>
Koronatartuntoja on seurannut ylikuolleisuus - ei sentään rokotteita. Tosiaan, ylikuolleisuus oli huipussaan esim. Ruotsissa jo vuonna 2020 kun rokotteista ei ollut vielä tietoakaan.
Nyt menee siis jälleen foliohattuvajakin kuvitelmat ohi reaalimaailman tapahtumista.
<< Piikityksiin kun ei saa kuolla tuon varoajan kuluessa tai päätyy piikittämättömien ikävään seulaan, siis vaikka tosiasiassa onkin ollut rokotettu. >>
Mitähän tuokin mahtoi oikein tarkoittaa ? Rokotettuja nimenomaan tutkittiin: heidän kuolleisuutensa ei noussut rokotuksen jälkeisten viikkojen aikana.
Mitä ihmeen vääryyttä niissä olisi muka sallittu ?Keskustellaan sitten kun olet ensin perehtynyt rokotteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustellaan sitten kun olet ensin perehtynyt rokotteisiin.
<< Keskustellaan sitten kun olet ensin perehtynyt rokotteisiin. >>
Mietitäänpäs tätäkin, miten spedeksi ko. kirjoittaja tuossa itsensä alentaa. Tosiaan, hän kirjoituksellaan antaa olettaa, että hän on itse jokin rokoteasiantuntija vaikka on päivän selvä asia, että hän on nimenomaan näitä itse itselleen kuvitteellisen asiantuntijuuden huuhaablogeista opetellut tee-se-itse-rokoteasiantuntija.
Ja nyt sitten olisi muka jokin salattu ominaisuus rokotteessa, jota minä en tietäisi.
Ja sitten kun katsotaan kirjoittamaani viestiä, niin siinä ei edes puhuttu rokotteesta itsestään. Totesin vain, että Ruotsissa ylikuolleisuus oli huipussa jo ennen rokotteita sekä sen, että Suomessa todettiin, ettei kuolleisuus nouse rokotusta seuraavina viikkoina. Ne on ne faktat, joita reaalimaailmassa on olemassa. Ne voi toki olla tuolle foliohattuiselle huuhaavajakille hankalia reaalimaailman faktoja, mutta kun ne kuitenkin on todellisuutta, niin enpä minä sille mitään voi - eikä ne muutu vaikka olisin maailman kovin rokoteasiantuntija tai vaikka en edes tietäisi, mitä tarkoittaa rokote.
Olisiko nyt siis vaan se ongelma, että reaalimaailman faktat ovat ristiriidassa kuvitelmasi kanssa, niin yrität selittää, että syy olisi muka jotenkin minun tietotaidossani ? Niin, miten minun tietotaitoni muuttaisi noita mainittuja faktoja ?
Hah !
Turha syyttää viesti tuojaa, kun uskomuksesi on vaan väärässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen vääryyttä niissä olisi muka sallittu ?Olet lyönyt rahoiksi tapahtuneella, sen huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lyönyt rahoiksi tapahtuneella, sen huomaa.
<< Olet lyönyt rahoiksi tapahtuneella >>
Ei minulla ole rahaa kiinni tuossa. Onko sinulla ?
Mutta tosiaan, Ruotsissa ylikuolleisuus oli huipussaan jo ennen rokotteita. Selitä meille, miten se on mahdollista, jos kuvittelet, että rokote aiheuttaisi ylikuolleisuuden.
Ja toinen fakta reaalimaailmasta: rokotettujen kuolleisuus on noussut rokotusta seuraavien viikkojen aikana.
Onko nämä niin hankalia faktoja, että kiemurtelet asian vierestä kuin limainen liero ?
Hah !
Eipä nuo miksikään muutu. Ne ovat aina edessäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Olet lyönyt rahoiksi tapahtuneella >>
Ei minulla ole rahaa kiinni tuossa. Onko sinulla ?
Mutta tosiaan, Ruotsissa ylikuolleisuus oli huipussaan jo ennen rokotteita. Selitä meille, miten se on mahdollista, jos kuvittelet, että rokote aiheuttaisi ylikuolleisuuden.
Ja toinen fakta reaalimaailmasta: rokotettujen kuolleisuus on noussut rokotusta seuraavien viikkojen aikana.
Onko nämä niin hankalia faktoja, että kiemurtelet asian vierestä kuin limainen liero ?
Hah !
Eipä nuo miksikään muutu. Ne ovat aina edessäsi.<< Ja toinen fakta reaalimaailmasta: rokotettujen kuolleisuus on noussut rokotusta seuraavien viikkojen aikana. >>
Äh, siis pitäisi olla "Ja toinen fakta reaalimaailmasta: rokotettujen kuolleisuus ei ole noussut rokotusta seuraavien viikkojen aikana". Se on se tutkimustulos. Menee helpolla sekaisin kirjoittaessa, pitikö kirjoittaa rokotettu vai rokottamaton. - Anonyymi
Lammas itkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Keskustellaan sitten kun olet ensin perehtynyt rokotteisiin. >>
Mietitäänpäs tätäkin, miten spedeksi ko. kirjoittaja tuossa itsensä alentaa. Tosiaan, hän kirjoituksellaan antaa olettaa, että hän on itse jokin rokoteasiantuntija vaikka on päivän selvä asia, että hän on nimenomaan näitä itse itselleen kuvitteellisen asiantuntijuuden huuhaablogeista opetellut tee-se-itse-rokoteasiantuntija.
Ja nyt sitten olisi muka jokin salattu ominaisuus rokotteessa, jota minä en tietäisi.
Ja sitten kun katsotaan kirjoittamaani viestiä, niin siinä ei edes puhuttu rokotteesta itsestään. Totesin vain, että Ruotsissa ylikuolleisuus oli huipussa jo ennen rokotteita sekä sen, että Suomessa todettiin, ettei kuolleisuus nouse rokotusta seuraavina viikkoina. Ne on ne faktat, joita reaalimaailmassa on olemassa. Ne voi toki olla tuolle foliohattuiselle huuhaavajakille hankalia reaalimaailman faktoja, mutta kun ne kuitenkin on todellisuutta, niin enpä minä sille mitään voi - eikä ne muutu vaikka olisin maailman kovin rokoteasiantuntija tai vaikka en edes tietäisi, mitä tarkoittaa rokote.
Olisiko nyt siis vaan se ongelma, että reaalimaailman faktat ovat ristiriidassa kuvitelmasi kanssa, niin yrität selittää, että syy olisi muka jotenkin minun tietotaidossani ? Niin, miten minun tietotaitoni muuttaisi noita mainittuja faktoja ?
Hah !
Turha syyttää viesti tuojaa, kun uskomuksesi on vaan väärässä.Turhautuminen on tosiasiaa etenkin rokotteisiin liittyvissä aiheissa. Aina ei ole järkevää jatkaa. Aniharvalla on aikaa perehtyä rokotteisiin ja tuo perehtyminen vaatii paljon aikaa, useita vuosikymmeniä.
Tietämättömyyttäsi ja kokemattomuuttasi kuittailet voimasanalla Hah. Onhan tuokin jotain. Mutta oikeasti. Nöyrry ja jatka matkaa. Lasten tähden älä hellitä sinäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhautuminen on tosiasiaa etenkin rokotteisiin liittyvissä aiheissa. Aina ei ole järkevää jatkaa. Aniharvalla on aikaa perehtyä rokotteisiin ja tuo perehtyminen vaatii paljon aikaa, useita vuosikymmeniä.
Tietämättömyyttäsi ja kokemattomuuttasi kuittailet voimasanalla Hah. Onhan tuokin jotain. Mutta oikeasti. Nöyrry ja jatka matkaa. Lasten tähden älä hellitä sinäkään.<< Turhautuminen on tosiasiaa etenkin rokotteisiin liittyvissä aiheissa. Aina ei ole järkevää jatkaa. >>
Niin tosiaan, foliohattuvajakkien kirjoitukset keskittyvät vain tuohon, että toistatte huuhaablogin uskomuksen. Sitten kun se uskomus osoitetaan vääräksi, vaikenette, koska ette vaan pysty jatkamaan argumentaatiota (tai siis oikeasti aloittamaan). Niin heikkoa on esiintymisenne. Juuri siksi olettekin kylähulluja.
Teillä ei vaan ole mitään tietoa asiasta, jolla pystyisitte argumentoimaan. Jos teillä olisi paukkuja argumentaatioon, tietysti osallistuisitte siihen, koska nimenomaan se on sitä debattia, joka johtaa johonkin päätelmään. Nyt tuo on vain sitä saarnaamista: esitetään sama idiotismi yhä uudelleen ja uudelleen, mutta samalla se osoitetaan idiotismiksi joka kerta. Keskustelu on siis käyty (ennen sen alkamista), jos et kerran pysty puolustamaan uskomustasi. Se on osoitettu virheelliseksi ja olet jälleen kerran hävinnyt keskustelun.
Eipä tuossa oikeastaan jää minulle muuta sanottavaa kuin:
KYYKKYYN !
Hah hah !
<< Aniharvalla on aikaa perehtyä rokotteisiin ja tuo perehtyminen vaatii paljon aikaa, useita vuosikymmeniä. >>
Kyllä. Asiantuntijoiden tietotaito on aivan eri luokassa kuin sinun vammailusi. Sinä et ole alan tutkija tai alalta tieteellistä koulutusta saanut henkilö (eli et ole asiantuntija). Niillä asiantuntijoilla on siis aivan aivan tolkuttoman paljon enemmän tietotaitoa. Et edes kykene tajuamaan, miten vähän tiedät rokotteista rokoteasiantuntijaan nähden. Ylivertaisuusvinoutunut kuvitelmasi kertoo vaan siitä, että olet liian tyhmä tajutaksesi, miten tyhmä olet.
- Anonyymi
Aika sairas täytyy olla jos oikeasti kertoo jotain muuta kun että rokotteesta ei olisi ollut hyötyä.
- Anonyymi
THL:n jutut ovat saaneet monien kansalaisten todellisuuden tajun hämärtymään, kuten esim että rokotteen ansiosta he ovat sairastaneet koronan vain lievänä. Melkoisia satutätejä ja satusetiä meillä asiantuntijoissa ilmenee.
Tulevaisuudesta toki voi satuilla mitä vain ja THL:ssä jos missä tämä tiedostetaan varsin hyvin. Joka vuosi aivan uskomatonta tuubaa, jota ei edes kyseenalaisteta millään tavoin. Mutta noinhan se on mennyt jo useat vuosikymmenet, joten miksipä ei vastaisuudessakin.- Anonyymi
<< THL:n jutut ovat saaneet monien kansalaisten todellisuuden tajun hämärtymään, kuten esim että rokotteen ansiosta he ovat sairastaneet koronan vain lievänä. >>
Mutta osallahan tuo pitää ehdottomasti paikkansa. Rokote vähensi vaikean sairauden riskiä. - Anonyymi
Harva testannut jättämällä rokotukset ottamatta, ett tuleeko korona kovilla oireilla, mieluummin ottanut rokotuksen ja sairastanut lievän koronan. Itse otin rokotteet siks, kun monesti pitkittynyt flunssakin aiheuttanut tulehduksia hengitysteihin, ei huvittanut kokeilla, ett päädynkö sairaalahoitoon ilman rokotteita, mun tuurilla olisin joutunut tehohoitoon keuhkokuumeen takia. Jos joku ei rokotteita ota, niin sitten ei ota, moni on oireettomana tartuttanut muita koronaan lähipiirissään, kun ei ole rokotteita ottanut. Itse sairastanut koronan suhtkoht lievänä rokotteiden ansiosta, omikron tarttui vaikka oli rokotettu, olin sellaisessa paikassa töissä missä kävi paljon ihmisiä päivittäin eli tartunnan saanti ei mikään ihme ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva testannut jättämällä rokotukset ottamatta, ett tuleeko korona kovilla oireilla, mieluummin ottanut rokotuksen ja sairastanut lievän koronan. Itse otin rokotteet siks, kun monesti pitkittynyt flunssakin aiheuttanut tulehduksia hengitysteihin, ei huvittanut kokeilla, ett päädynkö sairaalahoitoon ilman rokotteita, mun tuurilla olisin joutunut tehohoitoon keuhkokuumeen takia. Jos joku ei rokotteita ota, niin sitten ei ota, moni on oireettomana tartuttanut muita koronaan lähipiirissään, kun ei ole rokotteita ottanut. Itse sairastanut koronan suhtkoht lievänä rokotteiden ansiosta, omikron tarttui vaikka oli rokotettu, olin sellaisessa paikassa töissä missä kävi paljon ihmisiä päivittäin eli tartunnan saanti ei mikään ihme ollut.
<< Harva testannut jättämällä rokotukset ottamatta, ett tuleeko korona kovilla oireilla >>
Ja toki monelle on käynyt heikosti: rokottamattomien kuolinriski koronaan on monikertainen rokottamattomaan nähden. Moni siis luuli, ettei rokotetta kannata ottaa, mutta nyt on multaa suussa. Alhainen kuolinprosenttihan tuohon tietysti kokonaisuudessaan on, mutta niinpä on autoilussakin alhainen kuolinprosentti - ja silti kannattaa käyttää turvavyötä, jos sattuu sittenkin pahasti (vaikka se vähän inhottava remmi onkin rinnan päällä). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moni on tartuttanut rokotettuna, oireettomana tai lieväoireisena. Nykyisinhän todennäköisyys saada korona on merkittävästi suurempi rokotetuilla kuin rokottamattomilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja moni on tartuttanut rokotettuna, oireettomana tai lieväoireisena. Nykyisinhän todennäköisyys saada korona on merkittävästi suurempi rokotetuilla kuin rokottamattomilla.
<< Nykyisinhän todennäköisyys saada korona on merkittävästi suurempi rokotetuilla kuin rokottamattomilla. >>
Ihan nykytilanteesta en ole varma, mutta onhan se ihan luonnollista, että sosiaaliset ihmiset tartuttavat enemmän kuin kylähullut, joiden kaverit ovat kaikonneet eivätkä sukulaisetkaan jaksa enää kuunnella noita huuhaavammailuja.
Tämän lisäksi rokottamattomat ovat keskimäärin useammin työttömiä ja asuvat maalla, joten heidän sosiaaliset kontaktit ovat vähäisempiä. [Ja, jotkut jopa vieläkin pyrkii välttämään kontakteja taudin pelossa.]
Sinänsä siis rokotus ei mitenkään aiheuta tuota ilmiötä, että rokotetuilla on jopa enemmän tartuntoja. Se johtuu siis sosiaalisista eroista rokotettujen ja rokottamattomien välillä.
Ja tosiaan, edelleen ja aina vaan on se fakta voimassa, että rokottamattomilla on monikertainen kuolinriski koronaan rokotettuihin verrattuna. Ei voi mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Nykyisinhän todennäköisyys saada korona on merkittävästi suurempi rokotetuilla kuin rokottamattomilla. >>
Ihan nykytilanteesta en ole varma, mutta onhan se ihan luonnollista, että sosiaaliset ihmiset tartuttavat enemmän kuin kylähullut, joiden kaverit ovat kaikonneet eivätkä sukulaisetkaan jaksa enää kuunnella noita huuhaavammailuja.
Tämän lisäksi rokottamattomat ovat keskimäärin useammin työttömiä ja asuvat maalla, joten heidän sosiaaliset kontaktit ovat vähäisempiä. [Ja, jotkut jopa vieläkin pyrkii välttämään kontakteja taudin pelossa.]
Sinänsä siis rokotus ei mitenkään aiheuta tuota ilmiötä, että rokotetuilla on jopa enemmän tartuntoja. Se johtuu siis sosiaalisista eroista rokotettujen ja rokottamattomien välillä.
Ja tosiaan, edelleen ja aina vaan on se fakta voimassa, että rokottamattomilla on monikertainen kuolinriski koronaan rokotettuihin verrattuna. Ei voi mitään.Ok, uskomus on vahva ja selitykset valmiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, uskomus on vahva ja selitykset valmiina.
<< Ok, uskomus on vahva ja selitykset valmiina. >>
Mutta fakta on se, että rokottamattomilla kuolinriski koronaan on monikertainen rokotettuihin nähden.
Onko sen myöntäminen vaikeaa ?
Rokote tosiaan pelasti hyvin suuren määrän hengen.
- Anonyymi
Elä jauha paskaa. Ja turha vedota tekaistuihin tilastoihin jossa piikitettykin on muka piikittämätön.
- Anonyymi
<< turha vedota tekaistuihin tilastoihin jossa piikitettykin on muka piikittämätön. >>
Eihän sellaisia tilastoja ole.
Yrität nyt kieltää todellisuuden pistämällä laput silmille. Reaalimaailma on nyt vaan uskontosi kanssa ristiriidassa. Nyt sinun vaan pitäisi tajuta, että ei olekaan sittenkään se reaalimaailma, joka on väärässä.
Se on se sinun uskomuksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< turha vedota tekaistuihin tilastoihin jossa piikitettykin on muka piikittämätön. >>
Eihän sellaisia tilastoja ole.
Yrität nyt kieltää todellisuuden pistämällä laput silmille. Reaalimaailma on nyt vaan uskontosi kanssa ristiriidassa. Nyt sinun vaan pitäisi tajuta, että ei olekaan sittenkään se reaalimaailma, joka on väärässä.
Se on se sinun uskomuksesi.Uskomuksensa kullakin suuntaan tai toiseen, mutta kyllä se nyt on ollut ihan yleistä tietoa, että rokotettu lasketaan rokotetuksi vasta tietyn viiveen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomuksensa kullakin suuntaan tai toiseen, mutta kyllä se nyt on ollut ihan yleistä tietoa, että rokotettu lasketaan rokotetuksi vasta tietyn viiveen jälkeen.
<< Uskomuksensa kullakin suuntaan tai toiseen, mutta kyllä se nyt on ollut ihan yleistä tietoa, että rokotettu lasketaan rokotetuksi vasta tietyn viiveen jälkeen. >>
Piikin saatuaan immuunipuolustus on valmis viikon kuluessa (toinen rokote), mutta rokotettu ihminen on heti. Rokotettujen kuolleisuus on tutkittu heti rokotuksen saamisen jälkeen. Se ei ole noussut.
[Ja tosiaan, viikossa ei ehdi koronaan kuolla, koska rokotuksen aikaan täytyy olla terve.]
Mikä oli siis tekaistu tilasto ?
Niin, kyse oli huuhaavajakin denialismista: reaalimaailman faktat vaan osoittaa uskomuksesi virheelliseksi. Onko sitä vaikea kestää ? Onko sitä vaikea myöntää ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Uskomuksensa kullakin suuntaan tai toiseen, mutta kyllä se nyt on ollut ihan yleistä tietoa, että rokotettu lasketaan rokotetuksi vasta tietyn viiveen jälkeen. >>
Piikin saatuaan immuunipuolustus on valmis viikon kuluessa (toinen rokote), mutta rokotettu ihminen on heti. Rokotettujen kuolleisuus on tutkittu heti rokotuksen saamisen jälkeen. Se ei ole noussut.
[Ja tosiaan, viikossa ei ehdi koronaan kuolla, koska rokotuksen aikaan täytyy olla terve.]
Mikä oli siis tekaistu tilasto ?
Niin, kyse oli huuhaavajakin denialismista: reaalimaailman faktat vaan osoittaa uskomuksesi virheelliseksi. Onko sitä vaikea kestää ? Onko sitä vaikea myöntää ?Hyvin olet sisäistänyt sen, minkä sinun on oletettukin. Mutta kun kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Ehdotan jatko-opiskeluja. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olet sisäistänyt sen, minkä sinun on oletettukin. Mutta kun kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Ehdotan jatko-opiskeluja. Onnea matkaan.
<< Hyvin olet sisäistänyt sen, minkä sinun on oletettukin. Mutta kun kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Ehdotan jatko-opiskeluja. Onnea matkaan. >>
Jep, et siis pystynyt osoittamaan, että joku olisi ollut tekaistu tilasto tai että rokote olisi aiheuttanut kuolleisuuden nousua.
Koko vammailusi oli siis omia idioottimaisia uskomuksiasi, jotka jouduit tuossa myöntämään vain - tosiaan - omiksi uskomuksiksi, jotka eivät vaan ole reaalimaailmaa.
Tee-se-itse-rokote"asiantuntija" taitaisi enemmän hyötyä jatko-opiskelusta kun täysijärkiset.
Uskomuksesi on vaan väärä. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Ei sitä ole osoitettu, ja asiat ovat keskeneräisiä rokotteiden suhteen. Onko sitä epävarmuutta vaikea sietää? Usein on, mutta sellaista elämä kuitenkin on.
Rokote nykäistiin kahdessa päivässä siitä, kun viruksen perimä oli saatu kartoitettua, teknologialla, jota oli tutkittu jo vuosikymmeniä saaden aikaan yksi ihmiskokeisiin edennyt rokote ja yksi, jonka eläinkokeet epäonnistuivat. Uusi rokote saatiin ihmiskokeisiin liki samoin tein ja massarokotukset alkoivat muutamaa kuukautta myöhemmin. Vielä silloin kesällä, neljä kuukautta ennen kuin rokotukset Suomessa alkoivat, meidän asiantuntijamme hämmästelivät rokotteen kehittämisen nopeutta ja harmittelivat, että kunpa viruksen toimintatapa tunnettaisiin paremmin, niin voitaisiin rokotteita kehittää täsmällisemmin.
Nythän rokotusten aloittamisesta Suomessa on jo kohta kolme vuotta ja rokotteen keksiminenkin täyttää neljä vuotta vain muutaman kuukauden kuluttua. Se on toki rokotteen kehittämisessä lyhyt aika, mutta alkaa olla tilanne, jossa pitkäaikaisvaikutuksia voidaan alkaa jo huomata, jos niitä on. Aikaa menee kuitenkin siihen, että voimme ihan toden teolla tietää. Lisäksi tietysti on nihkeää halu niiden negatiivisten vaikutusten huomaamiseen ja korostettu halu positiivisten raportoimiseen, kun tehtiin tällainen globaali ihmiskoe.
Huolestuttavia piirteitä on esimerkiksi siinä, että pelkkä piikkiproteiini on useissa kokeissa tuottanut samanlaisia oireita kuin korona, vaikka näin ei pitänyt olla. Huolestuttavaa on myös vaikutus immuunivasteeseen, mistä puhetta olikin silloin, kun alkoi ilmetä, että rokotteita tarvitaankin toistuvasti. Onhan näitä huolen aiheita.
Jos kenellä hyvänsä tässä vaiheessa on "varma totuus" asiasta suuntaan tai toiseen, kyseessä on ihminen, jolla on uskomus, eikä tietoa. Tietoa joutuu odottamaan. Jos epävarmuutta on vaikea sietää, niin eihän siitäkään haittaa ole, että vakuuttaa itsensä jostakin totuudesta. Mutta mitä hyötyä on riidellä aiheesta? Emmeköhän me kaikki toivo, että asiat menevät parhain päin, uskomme mihin uskomme, tai olemme uskomatta.- Anonyymi
<< Nythän rokotusten aloittamisesta Suomessa on jo kohta kolme vuotta ja rokotteen keksiminenkin täyttää neljä vuotta vain muutaman kuukauden kuluttua. Se on toki rokotteen kehittämisessä lyhyt aika, mutta alkaa olla tilanne, jossa pitkäaikaisvaikutuksia voidaan alkaa jo huomata >>
Heh, missä rokotteessa (tai rokotetutkimuksessa) on havaittu jotain pitkäaikaisvaikutuksia neljän vuoden kohdalla ? Niin, rokotteissa nuo pitkäaikaisvaikutukset ilmentyvät jokusessa viikossa maksimissaan. Tietysti luulottelu aivan ennen kuulumattoman pitkästä ajasta rokotetutkimuksessa pidentää vähän sitä aikaa kunnes joudut myöntämään, että olit koko vammailussasi vaan yksinkertaisesti väärässä.
<< Jos kenellä hyvänsä tässä vaiheessa on "varma totuus" asiasta suuntaan tai toiseen, kyseessä on ihminen, jolla on uskomus, eikä tietoa. >>
Jep. Kertoo ihminen, joka on tämän koko ajan vaahdonnut, miten "varmasti rokote on haitallinen".
- Anonyymi
vai on suurin osa potilaista rokottamattomia,,katso taulukkoa,,,,https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_covid19inci?row=quadrimestermonth-669811.678958.701573.702008.737117.738497.747989.748300.758280.769115.817253.&column=incivacstatus-639350&filter=measure-639169#
- Anonyymi
Tietysti aloituksessa oli kuolemantapauksista puhe. Niistä on taulukoitu tässä:
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/summary_cov19incisummary?kvartaali_0=877248&ikaryhma_0=639348&mittari_0=642064#
Eipä heitä tietysti noin paljon ollut, mutta hyvin selkeä yliedustus kuitenkin kuolleista. Rokottamattomien riski kuolla koronaan on monikertainen rokotettuihin nähden.
- Anonyymi
thl:n taulukko v-22 mitä useammin rokotettu sitä useampi kuillut,,,,https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_covid19inci?row=quadrimestermonth-669811.678958.701573.702008.737117.738497.747989.748300.758280.769115.817253.835540.&column=incivacstatus-639350&filter=measure-639168#
- Anonyymi
eli THL taulukoiden perusteella rokotteesta ei mitään hyötyä,,päin vastoin,,,,,,
- Anonyymi
<< eli THL taulukoiden perusteella rokotteesta ei mitään hyötyä,,päin vastoin, >>
Sitten kyllä vajakilla on vikaa silmissä:
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/summary_cov19incisummary?kvartaali_0=877248&ikaryhma_0=639348&mittari_0=642064#
Rokottamattomien kuolinriski on monikertainen rokotettuihin nähden. Rokote on siis pelastanut hyvin monen ihmisen hengen.
Oletko oikeasti noin ääliö, ettet osaa edes lukea tilastoa, vai yrititkö nyt vaan valehdella oman uskontosi puolesta ? Tosiaan, rokottamattomia on hyvin paljon vähemmän kuin rokotettuja (ikäryhmittäin), mutta rokottamattomia on kuolleiden joukossa kuitenkin enemmän kuin heidän osuus on ikäryhmästä. Tähän samaan perustuu sekin, ettei kännissä saa ajaa. Eihän kännissä ajaneet lukumääräisesti aja aivan älyttömästi kolareita (selvänä ajetaan enemmän kolareita), koska rattijuoppoja on vain vähän liikenteessä, mutta heidän aiheuttamat onnettomuudet ovat kuitenkin monikertaisesti yliedustettu heidän määräänsä nähden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< eli THL taulukoiden perusteella rokotteesta ei mitään hyötyä,,päin vastoin, >>
Sitten kyllä vajakilla on vikaa silmissä:
Rokottamattomien kuolinriski on monikertainen rokotettuihin nähden. Rokote on siis pelastanut hyvin monen ihmisen hengen.
Oletko oikeasti noin ääliö, ettet osaa edes lukea tilastoa, vai yrititkö nyt vaan valehdella oman uskontosi puolesta ? Tosiaan, rokottamattomia on hyvin paljon vähemmän kuin rokotettuja (ikäryhmittäin), mutta rokottamattomia on kuolleiden joukossa kuitenkin enemmän kuin heidän osuus on ikäryhmästä. Tähän samaan perustuu sekin, ettei kännissä saa ajaa. Eihän kännissä ajaneet lukumääräisesti aja aivan älyttömästi kolareita (selvänä ajetaan enemmän kolareita), koska rattijuoppoja on vain vähän liikenteessä, mutta heidän aiheuttamat onnettomuudet ovat kuitenkin monikertaisesti yliedustettu heidän määräänsä nähden.tuossa taulukossa pitää laittaa kaikkien rokotetujen pylväät yhteen,,,on monin kertainen rokottamattomien pylvääseen verrattuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuossa taulukossa pitää laittaa kaikkien rokotetujen pylväät yhteen,,,on monin kertainen rokottamattomien pylvääseen verrattuna
<< tuossa taulukossa pitää laittaa kaikkien rokotetujen pylväät yhteen, >>
Eikä pidä. Lakkaa nyt vammailemasta.
Ei yhden rokotuksen saaneet 100 000 henkilöä vaan ole kolme rokotusta saaneita. Luku lasketaan aina sataatuhatta vastaavaa henkilöä kohden. Yksi henkilö kuuluu vain yhteen ryhmään.
Luepas tuolta, jos kerran matematiikan tajuaminen on noin haastavaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17885757/ensimmainen-konferenssi-koronarokotteiden-haitoista-helsingissa-9-6-2023#comment-121358422
Siitä jokunen viesti eteenpäin (ja huomaat, muuten, että sielläkin huuhaavajakki joutui tuppisuuksi edessäni).
- Anonyymi
Taudin sairastamalla saa parhaan vastustuskyvyn kun mistään rokotteesta...
- Anonyymi
Vieläkään ei ole rehellistä tutkimusta siitä että johtuuko lisääntynyt kuolleisuus rokotteesta vai sairastetusta koronasta kaikenmaailman mielipiteitä mutta missä rehelliset tutkimukset...
- Anonyymi
Rokotteiden uskomushoitotausta on faktaa. Villiä ja vastuuvapaata hourailua.
Hei, nyt oikeasti, järkeä kehiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteiden uskomushoitotausta on faktaa. Villiä ja vastuuvapaata hourailua.
Hei, nyt oikeasti, järkeä kehiin.<< Rokotteiden uskomushoitotausta on faktaa. >>
Mutta vain foliohattuidiootin mielikuvituksessa.
Täällä reaalimaailman puolella rokotteet ovat estäneet kulkutauteja ja jopa lopettaneet osan niistä. - Anonyymi
<< Vieläkään ei ole rehellistä tutkimusta siitä että johtuuko lisääntynyt kuolleisuus rokotteesta vai sairastetusta koronasta >>
On kyllä.
Sinä vaan nimeät tutkimuksen epärehelliseksi, koska sen tulos ei ole uskomustesi mukainen.
Mutta noinhan toimii kaikki hihhulit: teidän mielestä evoluutiotutkimus on epärehellistä, koska huuhaavajakki uskoo jonkun taivaallisen taikajimin loihtineen kaiken kuudessa päivässä tms.
Hihhulit on hihhuleita vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Long covid eli koronapsykoosi monella kesti pari vuotta kyttäsivät esim. vihasesti kaupassa jos ei ollut maskia. K passi taskussa tärisvät long covidissaan eli koronaspykoosissaan.
- Anonyymi
Miten korona todetaan laboratoriossa? Tieteellisen tarkkaa selvitystä en ole nähnyt mediassa. Pääseekö koronatestiin enää lainkaan, jos oireet eivät edellytä käyntiä lääkärissä?
Korona on poistettu yleisvaarallisten tartuntatautien listalta, joten asiantuntijat pitävät sitä vain yhtenä virustautina virustautien joukossa. Virusmaailma ei ole rokotusten jälkeen yhtään turvallisempi kuin ennen pandemiaa, sillä pöpöjä riittää joka lähtöön. Iso osa maailman väestöstä on yhä rokottamatta. Jatkuvaan rokottamiseen ei ole resursseja, joten rauhoittukaa ja antakaa ajan hoitaa.- Anonyymi
Hyväntekeväisyyttä pitää lisätä. Jos kaikki kansat saataisiin piikitettyä, paratiisi koittaisi. Jokaisen kansalaisen, joka ei ole tukenut rokoteteollisuutta, pitäisi nyt tuntea pisto sydämessään. Rokotetukea kun on piilotettu lähes kaikkiin hyväntekeväisyyden muotoihin. Mitään teollisuusalaa ei kansalaisvaroin ole yhtä tuettu kuin juuri rokoteteollisuutta. Tuota mafiosojen pääpesäkettä täytyy köyhistä köyhimmänkin elättää.
Miksi noin tehdään? Kukaan ei tarkasti tiedä. Kun aina ennenkin on tehty. Jo yli sadan vuoden ajan tämä show on pyörinyt yhtä mittaa ja niin vähävaraista ihmistä Suomesta ei löydykään, jolta lanttia tai toista ei rokotekampanjoiden tuoksinassa olisi irronnut.
Mutta aika aikaa kutakin. Selvästi asiat ovat jo muuttumassa, eikä hyväuskoisuutta arvosteta samassa määrin kuin ennen. Ihmisellä on oikeus myös muuttua ja vaihtaa käsityksiään todesta. Valtaapitävien kannalta tämä on ikävää. Rasismista kun voisi jauhaa loputtomiin ja ikään kuin vahingossa unohtaa ihmisten väkivaltaisuus, joka sentään on pahentunut entisestään, ja ulottuu jo kaikkiin ikäluokkiin ja kaikkiin kansan ryhmiin.
Lasten, nuorten ja vanhusten tähden kannattaa aina yrittää. Viimeiseen henkäykseen asti. Itseensä tuijottamisesta ei hyvää seuraa, vaikka tähän meitä panostetaan.
- Anonyymi
Katsohan ap THL Sampo tilastot, n. 85-90% koronaan kuolleista rokotettuja.
- Anonyymi
Nimenomaan:
Kuolemat koronatartunnan yhteydessä, lukumäärä title="Avautuu uuteen ikkunaan"
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_covid19inci?row=quadrimestermonth-669811.678958.701573.702008.737117.738497.747989.748300.758280.769115.817253.835540.877248.877247.890276.918954.&column=incivacstatus-639350&filter=measure-639168#
- Anonyymi
Niin no osa vanhuksista oli niin huonokuntoisia että olisivat kuolleet samantien jos niille olisi tuota myrkkyä annettu. Eivät kestäneet edes korona tautiakaan.
Ei kai noita kannata edes laskea mukaan mihinkään tilastoon.- Anonyymi
Suomessakin taas tänävuonnakin reilu 50 000 ihmistä niin huonokuntoisia että tämän vuoden puolella kuolevat annettiin niille rokotteita taikka ei. Jos noiden kuolemia lasketaan johonkin tilastoon niin vääristyyhän se pahasti.
50 000 jolle ei rokotetta uskalleta edes antaa huonokuntoisuuden takia Joku sitten saa koronan noista ja kuolee? Paska merkitään rokottamattomuuden takia koronaan kuolleeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessakin taas tänävuonnakin reilu 50 000 ihmistä niin huonokuntoisia että tämän vuoden puolella kuolevat annettiin niille rokotteita taikka ei. Jos noiden kuolemia lasketaan johonkin tilastoon niin vääristyyhän se pahasti.
50 000 jolle ei rokotetta uskalleta edes antaa huonokuntoisuuden takia Joku sitten saa koronan noista ja kuolee? Paska merkitään rokottamattomuuden takia koronaan kuolleeksi.Tilastoista olisi pitänyt jättää vanhukset pois kokonaan.
Tilastoitu vaan esimerkiksi kuolleet 20-30 vuotiaat Tilasto olisi näyttänyt että korona tauti lähes vaaraton nuha ja rokotuksia ei olisi tarvittu ollenkaan.
Tuo korona show saatiin aikaiseksi tuolla että laskettiin sellaisia ihmisiä mukaan tilastoihin joilla jo toinen jalka haudassa.
Ei kai tautia/bandemiaa voi vaarallisena pitää jos terveet hyväkuntoiset 20 -30 vuotiaat ei siihen kuole isoina joukkoina. Heikkokuntoisia vanhuksia kuolee aina joukottain levisi mikä tahansa flunssa laajemalti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastoista olisi pitänyt jättää vanhukset pois kokonaan.
Tilastoitu vaan esimerkiksi kuolleet 20-30 vuotiaat Tilasto olisi näyttänyt että korona tauti lähes vaaraton nuha ja rokotuksia ei olisi tarvittu ollenkaan.
Tuo korona show saatiin aikaiseksi tuolla että laskettiin sellaisia ihmisiä mukaan tilastoihin joilla jo toinen jalka haudassa.
Ei kai tautia/bandemiaa voi vaarallisena pitää jos terveet hyväkuntoiset 20 -30 vuotiaat ei siihen kuole isoina joukkoina. Heikkokuntoisia vanhuksia kuolee aina joukottain levisi mikä tahansa flunssa laajemalti.Punikit määräsivät mielellään rajoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit määräsivät mielellään rajoituksia.
<< Punikit määräsivät mielellään rajoituksia. >>
Joilla pelastettiin aivan huikea määrä ihmishenkiä. En sitten tiedä, keitä punikkeja punikkivajakki tarkoitti, mutta ainakin osuivat oikeaan: heidän toimensa oli pelastus monelle.
- Anonyymi
Verovaroja liikaa. Ehdotan, että ensi vuonna tilattaisiin ennätysmäärä rokotteita ja uskoteltaisiin, että paremmin menee rokotettuina. Poliitikot ainakaan eivät vastustaisi. Krista Kiuru voitaisiin panna toteutuksen pääsuunnittelijaksi.
Jo ennalta evästettäisiin, että ainoastaan rokotteiden avulla on mahdollista jäädä eloon. Talvella kovien pakkasten kangistaessa jäseniä voitaisiin sitten hämmästellä pitkiä rokotejonoja ja ihmisten uskollisuutta tieteelle. Totisesti tällä tempulla olisi mainosarvoa, kun ihmiset henkensä uhalla jonottaisivat taas piikkejä.- Anonyymi
Käy vielä maapallon reunalla? Älä putoa.
- Anonyymi
Rokotettuja 80-95% koronaan kuolleista THL:n tilastojen mukaan:
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_covid19inci?row=quadrimestermonth-669811.678958.701573.702008.737117.738497.747989.748300.758280.769115.817253.835540.877247.890276.918954.&column=incivacstatus-639350&filter=measure-639168- Anonyymi
THL valehtelee. Antivakserien mukaan ylikuolleisuuskin lasketaan Suomessa parhaillaan kymmenissä tuhansissa mutta sitäkään eivät THL:n tilastot kerro.
- Anonyymi
Rokottamat kuolevat edelleenkin koronaan.
- Anonyymi
Korona-aikana ei ollut käytännössä ylikuolemia tilastoissa.
Nyt Suomessakin ylikuolemat pyörii siellä 10-15% hujakoilla joka kuukausi.
Piikit toimii.- Anonyymi
Oikein tehtiin kun rokotettiin...m.o.t.
- Anonyymi
<< Korona-aikana ei ollut käytännössä ylikuolemia tilastoissa. >>
Ruotsissa oli. Siellä ylikuolleisuus saavutti huippunsa jo vuonna 2020 - ennen rokotteita.
Miten tuo on selitettävissä ? [Muuten kuin siten, että Ruotsissa myöhästyttiin koronarajoitteiden asettamisessa kun tauti alkoi yleistyä ?]
<< Nyt Suomessakin ylikuolemat pyörii siellä 10-15% hujakoilla joka kuukausi. >>
Eihän enää ole mitään ylikuolleisuutta. Aivan vuoden alussa oli vielä jonkin verran koronaa liikkeellä, mutta kesä on mennyt ilman ylikuolleisuutta, koska ei ole ollut koronatapauksia juuri ollenkaan.
<< Piikit toimii. >>
Juu, onhan ne tosiaan pelastanut miljoonia ihmishenkiä. Miten se vaan nyt tähän asiaan liittyy ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<< Korona-aikana ei ollut käytännössä ylikuolemia tilastoissa. >>
Ruotsissa oli. Siellä ylikuolleisuus saavutti huippunsa jo vuonna 2020 - ennen rokotteita.
Miten tuo on selitettävissä ? [Muuten kuin siten, että Ruotsissa myöhästyttiin koronarajoitteiden asettamisessa kun tauti alkoi yleistyä ?]
<< Nyt Suomessakin ylikuolemat pyörii siellä 10-15% hujakoilla joka kuukausi. >>
Eihän enää ole mitään ylikuolleisuutta. Aivan vuoden alussa oli vielä jonkin verran koronaa liikkeellä, mutta kesä on mennyt ilman ylikuolleisuutta, koska ei ole ollut koronatapauksia juuri ollenkaan.
<< Piikit toimii. >>
Juu, onhan ne tosiaan pelastanut miljoonia ihmishenkiä. Miten se vaan nyt tähän asiaan liittyy ?Siinä sulla miettimistä...heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sulla miettimistä...heh.
<< Siinä sulla miettimistä...heh. >>
Jaa siinä, että Ruotsissa ylikuolleisuus saavutti huippunsa jo ennen rokotteita ?
Ei. Eihän tuo minulta vaadi miettimistä, koska tiedän, että korona ihmisiä tappoi, mutta huuhaavajakeilta se vaatisi varsin onnistuneita sepitelmiä, jos kerran vetoatte, että rokote olisi muka ylikuolleisuuden syy.
Hah hah !
- Anonyymi
Vaihda levy.
- Anonyymi
Mutta missä ihmeessä ovat rokotevastaisten salaliittoteorikkojen lupaamat sadat miljoonat rokotteisiin kuolleet???
😱😱😱😱 Mutta se että...... koronaan kuolleiksi ilmoitettiin
etenkin vahuksia jotka kuolivat ihan perusflunssaan
..........on totta.- Anonyymi
Mutta niitä ei ollut kuin häviävän pieni määrä, olematon.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niitä ei ollut kuin häviävän pieni määrä, olematon.
Paljonko on prosenteissa "häviävän pieni määrä"
ja mikä on se määrre miten se on laskettu?
Arvio ei ole matematiikkaakage kirjoitti:
Arvio ei ole matematiikkaaItse otin aikoinaan 2 ensimmäistä piikkiä koska tiedän että
ihmisen luontaista vastustusta ei saa ajaa alas.
Työkavereista osa otti 4 piikkiä ja sairastuivat?- Anonyymi
kage kirjoitti:
Arvio ei ole matematiikkaaPikkuasioiden suhteeton suurentelu ei ole muuta kuin propagandaa.
- Anonyymi
<< koronaan kuolleiksi ilmoitettiin etenkin vahuksia jotka kuolivat ihan perusflunssaan >>
Eikä ilmoitettu.
Nyt sitten vähän järkeä noihin vammailuihin ! Anonyymi kirjoitti:
<< koronaan kuolleiksi ilmoitettiin etenkin vahuksia jotka kuolivat ihan perusflunssaan >>
Eikä ilmoitettu.
Nyt sitten vähän järkeä noihin vammailuihin !"Anonyymi
2023-10-06 17:38:35
Eikä ilmoitettu.
Nyt sitten vähän järkeä noihin vammailuihin" !
------------------------------
----- Mihin vammailuihin?
Tiedän tapauksia missä koronaan kuoliaaksi julistettujen
omaiset ovat saanet tietoonsa että korona ei ollutkaan kuolinsyy.
https://yle.fi/a/3-11652302
lue tuo linkki ennenki syyttelet ketään vammailusta?- Anonyymi
kage kirjoitti:
"Anonyymi
2023-10-06 17:38:35
Eikä ilmoitettu.
Nyt sitten vähän järkeä noihin vammailuihin" !
----- Mihin vammailuihin?
Tiedän tapauksia missä koronaan kuoliaaksi julistettujen
omaiset ovat saanet tietoonsa että korona ei ollutkaan kuolinsyy.
https://yle.fi/a/3-11652302
lue tuo linkki ennenki syyttelet ketään vammailusta?<< https://yle.fi/a/3-11652302
lue tuo linkki ennenki syyttelet ketään vammailusta? >>
Heh, mutta eihän tuossa sanottu, että vanhuksia olisi kuollut perusflunssaan ja olisi merkitty koronakuolleeksi.
Juuri tuo on sitä vammailua, että esität jonkun lähteen, joka puhuu aivan muusta asiasta, mutta pidät sitä todisteena omasta uskomuksestasi.
<< omaiset ovat saanet tietoonsa että korona ei ollutkaan kuolinsyy >>
Tuskin. Tuskin olet nähnyt kuolinsyytodistuksia tms. Nuo jutut taitaa olla niistä huuhaablogeista luettuja vammailuja. Anonyymi kirjoitti:
<< https://yle.fi/a/3-11652302
lue tuo linkki ennenki syyttelet ketään vammailusta? >>
Heh, mutta eihän tuossa sanottu, että vanhuksia olisi kuollut perusflunssaan ja olisi merkitty koronakuolleeksi.
Juuri tuo on sitä vammailua, että esität jonkun lähteen, joka puhuu aivan muusta asiasta, mutta pidät sitä todisteena omasta uskomuksestasi.
<< omaiset ovat saanet tietoonsa että korona ei ollutkaan kuolinsyy >>
Tuskin. Tuskin olet nähnyt kuolinsyytodistuksia tms. Nuo jutut taitaa olla niistä huuhaablogeista luettuja vammailuja."Anonyymi
2023-10-07 12:46:18
Tuskin. Tuskin olet nähnyt kuolinsyytodistuksia tms. Nuo jutut taitaa olla niistä huuhaablogeista luettuja vammailuja".
Tässäpä sulle vammanen vähä lissää vammailua ?
https://yle.fi/a/3-12667849
Yle ei oo mikää blogi,
Se on Suomen luotettavin uutislähde.
Vai ookko itte joku Pfizer`n maahantuoja ?
( ite oon aikoinaan omat 2 piikkiä ottanu ja ne riittää mulle )- Anonyymi
kage kirjoitti:
"Anonyymi
2023-10-07 12:46:18
Tuskin. Tuskin olet nähnyt kuolinsyytodistuksia tms. Nuo jutut taitaa olla niistä huuhaablogeista luettuja vammailuja".
Tässäpä sulle vammanen vähä lissää vammailua ?
Yle ei oo mikää blogi,
Se on Suomen luotettavin uutislähde.
Vai ookko itte joku Pfizer`n maahantuoja ?
( ite oon aikoinaan omat 2 piikkiä ottanu ja ne riittää mulle )<< Tässäpä sulle vammanen vähä lissää vammailua ?
Yle ei oo mikää blogi,
Se on Suomen luotettavin uutislähde. >>
Niin, eikä tuossakaan sanottu mitään flunssasta.
Mutta mutta, tuossa kyllä tarkoitin selkeästi aikaisempaa tilannetta. Eihän noita kuolemia enää 2022 loppuvuodesta mitenkään seurattu ja tilastoitu kansan silmille ylipäätään. Silloin tiedettiin jo, ettei tilastoja jatketa kauan kun koronakuolleisuus pieneni merkittävästi.
Linkistäsi:
"Pandemian alkuvaiheessa 30 päivän aikahaarukkaan perustuva mittari oli Goebelerin mukaan toimiva, ja silloin saatiinkin suhteellisen vähän vääriä positiivisia."
- Anonyymi
Piikkikammoiset ovat valmiit kuolemaan aatteensa (äännetään "salaliittoteoriansa") puolesta.
- Anonyymi
Kuinka moni rokottamaton katuu ettei ottanut rokotetta?
Entä rokotetut kadutteko?😂- Anonyymi
Aika moni.
Kahdeksan lapsen äiti joka lähes kuoli koronaan:
”Olin yksi niistä ihmisistä, jotka sanoivat: "En voi uskoa, että ihmiset vain ruiskuttavat kehoonsa tätä lääkettä. Emme tiedä siitä tarpeeksi.' Nyt olen aivan kuin, se on vain laukaus. Ota vain tyhmä laukaus. Se rokote olisi voinut lopettaa tämän kaiken. Vain yksi pieni laukaus"
Christian Cabrera, isä, 40 vuotta tekstasi ennen kuolemaansa:
"Olen todella pahoillani, etten ottanut rokotettani. Jos voin tehdä sen uudestaan, tekisin sen hetkessä pelastaakseni henkeni. Taistelen hengestäni täällä ja toivon, että olisin saanut rokotuksen."
46 tarinaa lukuisista ihmisistä, jotka katuvat, etteivät ottaneet rokotetta:
https://jeff-jackson.medium.com/46-stories-about-people-who-regret-not-getting-the-vaccine-c7059080d1e6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni.
Kahdeksan lapsen äiti joka lähes kuoli koronaan:
”Olin yksi niistä ihmisistä, jotka sanoivat: "En voi uskoa, että ihmiset vain ruiskuttavat kehoonsa tätä lääkettä. Emme tiedä siitä tarpeeksi.' Nyt olen aivan kuin, se on vain laukaus. Ota vain tyhmä laukaus. Se rokote olisi voinut lopettaa tämän kaiken. Vain yksi pieni laukaus"
Christian Cabrera, isä, 40 vuotta tekstasi ennen kuolemaansa:
"Olen todella pahoillani, etten ottanut rokotettani. Jos voin tehdä sen uudestaan, tekisin sen hetkessä pelastaakseni henkeni. Taistelen hengestäni täällä ja toivon, että olisin saanut rokotuksen."
46 tarinaa lukuisista ihmisistä, jotka katuvat, etteivät ottaneet rokotetta:
https://jeff-jackson.medium.com/46-stories-about-people-who-regret-not-getting-the-vaccine-c7059080d1e6google translate paholainen: shot = rokote (eikä laukaus)
- Anonyymi
Tässä tilastoa sairaalaanjoutuneista. Rokottamattomilla oli moninkertainen riski joutua sairaalaan koronan vuoksi:
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/covid-data/covid-net/hospitalizations-by-vaccination-status-report.pdf- Anonyymi
Voi kultaseni. Tietysti tilastoja vääristeltiin, jotta otatte piikkinne.
Muistatko kuukauden sisällä koronasta kuollut, oli Aina koronakuolema. Vaikka olis kompastunut
Näin saatiin edes muutama koronakuollut , joilla pelotella ihmisiä piikeille. Ja kyllähän ne pelkäs, ja piikkijonoissa olivat🐏🐑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kultaseni. Tietysti tilastoja vääristeltiin, jotta otatte piikkinne.
Muistatko kuukauden sisällä koronasta kuollut, oli Aina koronakuolema. Vaikka olis kompastunut
Näin saatiin edes muutama koronakuollut , joilla pelotella ihmisiä piikeille. Ja kyllähän ne pelkäs, ja piikkijonoissa olivat🐏🐑<< Tietysti tilastoja vääristeltiin >>
Eikä vääristelty, vitun vajakki. Sinun uskontosi vaatii nyt, ettei reaalimaailma pitäisi paikkaansa, joten keksit jotain tuollaisia kuvitteellisia vääristelyjä, mutta eihän sellaisista ole mitään todisteita. Se on kokonaan mielikuvitusta.
<< Muistatko kuukauden sisällä koronasta kuollut, oli Aina koronakuolema. >>
Ja kun lopullinen tilasto valmistui, niin se oli erittäin oikeaan osunut tilastointitapa. Sitä on, katsos, niin älyttömän pieni todennäköisyys kuolla seuraavan kuukauden aikana, että kun saa koronadiagnoosin, niin käytännössä jokainen kuolema kuukauden aikana on nimenomaan koronan vaikutusta. Toki joku koronadiagnoosin saanut on voinut jäädä auton alle, mutta ei tuollaisia tyyppejä ole kuin yhden käden sormilla laskettava määrä.
Etkö tätä tiennyt ?
Vai tiesitkö - ja valehtelit silti ?
- Anonyymi
Rokotteilla oli suotuisia vaikutuksia. Sairastuneet eivät saaneet vakavampaa, kuolemaan johtavaa muotoa. Hoidot rokottamattomilla maksoivat miljoonia, oman tyhmyyden takia. Ja muiden sairaiden vahingoksi. Kun veivät paikat syöpäpotilailta muilta hoitoa vaativilta, joiden sairaudet kehittyivät pahemmiksi.
Mutta, kukin taaplaa tyylillään. Amerikasta kopioidut ajatukset, vessapaperin hamstraukset, huuhahörhöjen kirjoitukset uppoavat tyhmiin, kouluttamattomiin, sivistymättömiin suomalaisiinkin.
Aina ei se oma ajtaus vain riitä, tietoa kannattaa hankkia.- Anonyymi
Ihan kiva tarina, mutta ei totta. Tietoa tosiaan kannattaa hankkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva tarina, mutta ei totta. Tietoa tosiaan kannattaa hankkia.
<< Ihan kiva tarina, mutta ei totta. >>
https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(22)00320-6/fulltext
Jep, kyllä se rokote vaan toimi: 20 000 000 pelastettua ihmishenkeä yhdessä vuodessa. Oli sillä siis suotuisia vaikutuksia.
- Anonyymi
Miten tyhjän päiväistä on taas aloittaa ROKOTTAMATTOMIEN painostaminen,pitääkö petata taas syksyä varten pelotetta joka upposi mennä aikoina ,lopettakaa tuo vouhkaaminen rokotteilla kuin myös vapoilla naamoille !
EI UPPOA ENÄÄN näin ROKOTTAMATON ja terve.- Anonyymi
En ottanu piikkejä, sain 3 koronaa. Mitä väliä, ne sain rokotetuilta töissä. Muutaman päivän flunssa, ei muuta.
- Anonyymi
<< Miten tyhjän päiväistä on taas aloittaa ROKOTTAMATTOMIEN painostaminen >>
Kyllä te kylähullut olette saamanne vihan ansainneet ihan omalla idiotismillanne.
- Anonyymi
Linkki?
Yksikään tuttu rokotettu ei oo saanu vakavaa tautia. Pari piikitettyä kuoli, ja muutamat valittelee päänsärkyä, ja outoa heikkoa oloa. Luuloako? - Anonyymi
Suomessa ylikuolleisuus alkoi tehostepiikitysten jälkeen.
- Anonyymi
<< Suomessa ylikuolleisuus alkoi tehostepiikitysten jälkeen. >>
Ja Ruotsissa ennen koko rokotteen julkistamista.
[Suomessa tosiaan koronarajoitukset piti tartunnat aisoissa.]
- Anonyymi
Koronavirukset ei oo mikään uusi tauti. Niitä ollut iät ajat. 90 luvulla jo tutkivat, ja totesivat ettei piikit estä, eikä tehoa koronaan.
Nyt uskottelivat muuta, jotta otatte piikkisarjat. Ja Otitte😆- Anonyymi
<< Koronavirukset ei oo mikään uusi tauti. Niitä ollut iät ajat. >>
Aivan, mutta tämä korona on tietysti uusi.
<< Niitä ollut iät ajat. 90 luvulla jo tutkivat, ja totesivat ettei piikit estä, eikä tehoa koronaan.
Nyt uskottelivat muuta, jotta otatte piikkisarjat. >>
[Tuskin tuo pitää paikkaansa. Et ainakaan pysty esittämään lähdettä, jossa noin sanotaan.]
Tuo tuli sitten kuitenkin osoitettua vääräksi luuloksi, koska rokote tosiaan pelasti miljoonien ihmisten hengen.
- Anonyymi
Mulla ollu 3x korona, flunssana, ilman piikkejä.
Elän normaalia 😁 - Anonyymi
Rokottamattomat ovat paljon terveempiä kuin moninkertaiset tappopiikkinsä kiltisti ottaneet! Jos rokote oli niin tehokas, niin miksi lähes kaikki rokotetut ovat sairastuneet koronaan?
Tilastoista sen näkee! Ylikuolleisuus on rokotetuissa paljon suurempaa, koska he kuolevat erilaisiin äkkikuolemiin, joita ei "osata" yhdistää rokotteisiin.- Anonyymi
Vääristelysi on lapsellista.
- Anonyymi
<< Rokottamattomat ovat paljon terveempiä kuin moninkertaiset tappopiikkinsä kiltisti ottaneet! >>
Minkä tilaston mukaan ?
Mielikuvitustilaston vai ?
<< Jos rokote oli niin tehokas, niin miksi lähes kaikki rokotetut ovat sairastuneet koronaan? >>
Lähes kaikki muutkin ovat sairastaneet. Rokotettujen kuolinriski oli vain murto-osa rokottamattomiin nähden.
<< Tilastoista sen näkee! Ylikuolleisuus on rokotetuissa paljon suurempaa >>
Missäs tällainen tilasto mahtaa olla kun sitä ei ole kukaan muu nähnyt ?
Heh, huuhaavajakki on valmis jopa suoraan valehteluun oman uskontosi puolesta.
- Anonyymi
Aloitus on samanlaista VALEHTELUA kuin rokotteen 90% teho. Eli täysin hatusta vedettyä propagandaa!
Suuret rahat propagandan takana. - Anonyymi
900 henkilöä kuoli Koronaan suomessa.
Ylikuolleisuus Suomessa yli 5000 henkilöä.
Mihin kuolivat nuo 4100 henkilöä?- Anonyymi
<< 900 henkilöä kuoli Koronaan suomessa. >>
Köh, koronaan on kuollut Suomessa yli 10 000 henkilöä.
Tilastosi on nyt jotain ihan omakeksimiäsi vammailuita.
Ei tuossa huuhaavammailussasi ole järjen hiventä.
- Anonyymi
Aloittajaa pelottaa piikkien sisältö, ja syystäkin😂
- Anonyymi
En usko ikinä vassujen puheisiin. Onhan se aate tappanut sata miljoonaa ihmistä
- Anonyymi
<< En usko ikinä vassujen puheisiin. >>
Mutta sinähän olet vasuri, punikkivajakki.
Haluat sosiaalista tukea toimillesi. Mitä muuta se on kuin vasemmistolaisuutta, sosialismia ? Kannatat siis aatetta, joka on syyllistynyt lukemattomien ihmisten tappamiseen.
- Anonyymi
Olen ottanut kaikki tarjotut koronarokotukset, enkä ole sairastanut koronaa. Mitään sivuvaikutuksia en rokotuksista ole koskaan saanut.
Onko kaikki muka piikkikammoiset trolleja, jotka haluaa vahingoittaa yhteiskuntaa?- Anonyymi
Onko muistissasi tapahtunut muutoksia? Olen itse pannut merkille että rokotetuilla muisti ei ihan pelaa.
- Anonyymi
Suuri osa piikkikammoisista on alkoholin suurkuluttajia, jotka eivät ole kyenneet hankkimaan rokotusta. He eivät kykene seuraamaan rokotesivuilta, milloin olisivat oikeutettuja saamaan rokotuksen. Silloin on ollut helppo heittäytyä rokotevastustajaksi.
Osa muka rokotevastustajista on elämänkoululaisia, joille kaikki on vaikeaa. Osa näistä piikkikammoisista on kehitysviiveisiä, joilla ei ole ollut avustajaa.
Vain vanhuksille tarjottiin mahdollisuus saada rokotus kotona, jos matka rokotuspaikalle oli heille vaikea.
Rokotuksen ottaminen vaati oma-aloitteellisuutta ja se näiltä monelta ns piikkikammoiselta puuttuu aivan täysin. - Anonyymi
Eipä ole osoitettu tuotakaan.
- Anonyymi
Rokote suojaa, se on totuus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132