Menee jo sairauden puolelle täällä.Eikö tosiaan ole muuta juttua tai murhetta???
Kertoo 100% älykkyysosamäärän niin kirjoittajilta kuin paikkakunnalta!!!!
Hilkka kirjoittelu
28
512
Vastaukset
- Anonyymi
Kas, sinä taas! Toistat tämän juttusi kerran kuukaudessa psykiatrina ja tuollaisena murhaajasuvun polvoihousupoikana. aloitit tämän jo 1999 ja siitä voit katsoa 24 vuotta sen kestäneen. Olet siis suunnilleen neljäkymmentä ja sovit murhaajan pojan pojaksi.
Varmuudeksi laitoit nyt siis kahteen kertaan -myös marraskuun juttusiko?- Anonyymi
Mikä on polvoihousupoika😂
Mene takaisin kirjoituskouluun 🤪
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Maailman ärsyttävin palsta.
- Anonyymi
Jollakin täällä on pahanlaatuinen Hilkka-fiksaatio, ehkä jotain henkilökohtaisia kaunoja tms?
- Anonyymi
Jollakin on ollut tai joillakin on ollut pahanlaatuinen ja paniikinolainen tarve pyrkiä lopettamaan Hilkka-keissin keskustelu.
Murhasuku pystyi pelottelemaan ja estämään 1970 ja -80-luvun lehdistä pois keskustelut.- Anonyymi
😄🙈
- Anonyymi
Miksi he haluavat lopettaa sen näin raivolla vuodesta toiseen? Mikä on heihin niin vaikuttanut?
- Anonyymi
Oikea syyllinen jäi tuomitsematta, siinä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen jäi tuomitsematta, siinä syy.
Rahalla linnaan.
- Anonyymi
Ärsytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsytys.
Joku juottaa murhasuvun kaksosia ja yllyttää kirjoittamaan.
- Anonyymi
Onko paavon talo pystyssä.
- Anonyymi
Ei. Häntä on jo 25 vuotta ihanoitu ja kunnioitettu reliefin vieressä Sydänmaan nuorisoseuran pihakalliolla
- Anonyymi
Ei ole. Purettiin kun naapuria häiritti jatkuva uteliaisen liikkuminen. Kurkittiin ikkunoista ja avoimista ovista. Tavaraa kannettiin ulkorakennuksesta. Eräänlainen pyhiinvaelluspaikka.
- Anonyymi
Alavuden 11109:stä asukkaasta tämä aihe kiinnostaa noin yhdeksää. Loppuja kiinnostaa korkeintaan keitä ne 9 on.
- Anonyymi
Täällä on ilmeisesti yksi sairas ihminen. Kun hän saa pysyvän hoitopaikan, tämä keskustelu rauhoittuu.
- Anonyymi
mainostat siis itseäsi?
- Anonyymi
Hilkka avoin tapaus edelleen.
- Anonyymi
Kas, sinä taas! Toistat tämän juttusi kerran kuukaudessa psykiatrina ja tuollaisena murhaajasuvun polvoihousupoikana. aloitit tämän jo 1999 ja siitä voit katsoa 24 vuotta sen kestäneen. Olet siis suunnilleen neljäkymmentä ja sovit murhaajan pojan pojaksi.
Varmuudeksi laitoit nyt siis kahteen kertaan -myös marraskuun juttusiko? - Anonyymi
Jahah. Tästäkin poistettu kommenttini.
Se, että joku jauhaa Hilkasta vuosikymmeniä, on merkki ongelmista. Jos aihe kiinnostaa, siitä voi kirjoittaavaikka lehtiin juttuja tai pitää blogia. Täällä anonyyminä häiriköinti ei auta ketään.- Anonyymi
Ei se mitään häiriköintiä ole jos yrittää selvittää oikean tappajan. Väärä siitä on tuomittu ja rahalla istunut. Oikea tekijä selville ja mahdollisesti vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään häiriköintiä ole jos yrittää selvittää oikean tappajan. Väärä siitä on tuomittu ja rahalla istunut. Oikea tekijä selville ja mahdollisesti vastuuseen.
Täällä ei kyllä mikään rikos selviä. Mieletön ajatus. Tämä on keskustelupalsta.
Jos haluat selvittää rikoksia, tee se jossakin muualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei kyllä mikään rikos selviä. Mieletön ajatus. Tämä on keskustelupalsta.
Jos haluat selvittää rikoksia, tee se jossakin muualla.ONKO SULLA HIRVITYS PÄÄLLÄ, KUN SUORAAN SANOTAAN KUKA OLI MURHAAJA ISOISÄSI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONKO SULLA HIRVITYS PÄÄLLÄ, KUN SUORAAN SANOTAAN KUKA OLI MURHAAJA ISOISÄSI?
Saattanut olla isoisän vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONKO SULLA HIRVITYS PÄÄLLÄ, KUN SUORAAN SANOTAAN KUKA OLI MURHAAJA ISOISÄSI?
Kuka ihme minä sinun mielestäsi olen? Kertoisitko? Minulla katsos ei ole hajuakaan siitä, kuka minun kuvittelet olevan.
Onko sinun mahdoton käsittää, että juttuusi saattaa joku ihan vain kyllästyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihme minä sinun mielestäsi olen? Kertoisitko? Minulla katsos ei ole hajuakaan siitä, kuka minun kuvittelet olevan.
Onko sinun mahdoton käsittää, että juttuusi saattaa joku ihan vain kyllästyä?Älä odota vastausta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014