Hilkka kirjoittelu

Anonyymi-ap

Menee jo sairauden puolelle täällä.Eikö tosiaan ole muuta juttua tai murhetta???
Kertoo 100% älykkyysosamäärän niin kirjoittajilta kuin paikkakunnalta!!!!

27

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kas, sinä taas! Toistat tämän juttusi kerran kuukaudessa psykiatrina ja tuollaisena murhaajasuvun polvoihousupoikana. aloitit tämän jo 1999 ja siitä voit katsoa 24 vuotta sen kestäneen. Olet siis suunnilleen neljäkymmentä ja sovit murhaajan pojan pojaksi.
      Varmuudeksi laitoit nyt siis kahteen kertaan -myös marraskuun juttusiko?

      • Anonyymi

        Mikä on polvoihousupoika😂
        Mene takaisin kirjoituskouluun 🤪


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Maailman ärsyttävin palsta.

    • Anonyymi

      Jollakin täällä on pahanlaatuinen Hilkka-fiksaatio, ehkä jotain henkilökohtaisia kaunoja tms?

    • Anonyymi

      Jollakin on ollut tai joillakin on ollut pahanlaatuinen ja paniikinolainen tarve pyrkiä lopettamaan Hilkka-keissin keskustelu.
      Murhasuku pystyi pelottelemaan ja estämään 1970 ja -80-luvun lehdistä pois keskustelut.

      • Anonyymi

        😄🙈


    • Anonyymi

      Miksi he haluavat lopettaa sen näin raivolla vuodesta toiseen? Mikä on heihin niin vaikuttanut?

      • Anonyymi

        Oikea syyllinen jäi tuomitsematta, siinä syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea syyllinen jäi tuomitsematta, siinä syy.

        Rahalla linnaan.


      • Anonyymi

        Ärsytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsytys.

        Joku juottaa murhasuvun kaksosia ja yllyttää kirjoittamaan.


    • Anonyymi

      Onko paavon talo pystyssä.

      • Anonyymi

        Ei. Häntä on jo 25 vuotta ihanoitu ja kunnioitettu reliefin vieressä Sydänmaan nuorisoseuran pihakalliolla


      • Anonyymi

        Ei ole. Purettiin kun naapuria häiritti jatkuva uteliaisen liikkuminen. Kurkittiin ikkunoista ja avoimista ovista. Tavaraa kannettiin ulkorakennuksesta. Eräänlainen pyhiinvaelluspaikka.


    • Anonyymi

      Alavuden 11109:stä asukkaasta tämä aihe kiinnostaa noin yhdeksää. Loppuja kiinnostaa korkeintaan keitä ne 9 on.

    • Anonyymi

      Täällä on ilmeisesti yksi sairas ihminen. Kun hän saa pysyvän hoitopaikan, tämä keskustelu rauhoittuu.

      • Anonyymi

        mainostat siis itseäsi?


    • Anonyymi

      Hilkka avoin tapaus edelleen.

    • Anonyymi

      Kas, sinä taas! Toistat tämän juttusi kerran kuukaudessa psykiatrina ja tuollaisena murhaajasuvun polvoihousupoikana. aloitit tämän jo 1999 ja siitä voit katsoa 24 vuotta sen kestäneen. Olet siis suunnilleen neljäkymmentä ja sovit murhaajan pojan pojaksi.
      Varmuudeksi laitoit nyt siis kahteen kertaan -myös marraskuun juttusiko?

    • Anonyymi

      Jahah. Tästäkin poistettu kommenttini.

      Se, että joku jauhaa Hilkasta vuosikymmeniä, on merkki ongelmista. Jos aihe kiinnostaa, siitä voi kirjoittaavaikka lehtiin juttuja tai pitää blogia. Täällä anonyyminä häiriköinti ei auta ketään.

      • Anonyymi

        Ei se mitään häiriköintiä ole jos yrittää selvittää oikean tappajan. Väärä siitä on tuomittu ja rahalla istunut. Oikea tekijä selville ja mahdollisesti vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään häiriköintiä ole jos yrittää selvittää oikean tappajan. Väärä siitä on tuomittu ja rahalla istunut. Oikea tekijä selville ja mahdollisesti vastuuseen.

        Täällä ei kyllä mikään rikos selviä. Mieletön ajatus. Tämä on keskustelupalsta.

        Jos haluat selvittää rikoksia, tee se jossakin muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei kyllä mikään rikos selviä. Mieletön ajatus. Tämä on keskustelupalsta.

        Jos haluat selvittää rikoksia, tee se jossakin muualla.

        ONKO SULLA HIRVITYS PÄÄLLÄ, KUN SUORAAN SANOTAAN KUKA OLI MURHAAJA ISOISÄSI?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO SULLA HIRVITYS PÄÄLLÄ, KUN SUORAAN SANOTAAN KUKA OLI MURHAAJA ISOISÄSI?

        Saattanut olla isoisän vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO SULLA HIRVITYS PÄÄLLÄ, KUN SUORAAN SANOTAAN KUKA OLI MURHAAJA ISOISÄSI?

        Kuka ihme minä sinun mielestäsi olen? Kertoisitko? Minulla katsos ei ole hajuakaan siitä, kuka minun kuvittelet olevan.

        Onko sinun mahdoton käsittää, että juttuusi saattaa joku ihan vain kyllästyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihme minä sinun mielestäsi olen? Kertoisitko? Minulla katsos ei ole hajuakaan siitä, kuka minun kuvittelet olevan.

        Onko sinun mahdoton käsittää, että juttuusi saattaa joku ihan vain kyllästyä?

        Älä odota vastausta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe